Ik heb een Peavey Bandit die je direct mee mag nemen voor 200.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
Oh noes, tags vergeten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Volkswagen Jetta mk2 1.8 90pk 1988 [wit]
Past een drumstel in de kofferbak [paar dingetjes op de achterbank]. Of een cabinet en een paar tops. En een zootje gitaren of keyboards op de achterbank.
neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Ja, al even gereportquote:
Hmm, succes met de verkoopquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Zet hem op marktplaats onder openhaardhout. Dan raak je hem vast wel kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Nog niet. Jetta verkopen, geld, Passat keuren en dan hopelijk zonder al te veel problemen rijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, rijd je andere bak weer dan?
zet hem voor 50 ofzoquote:
veel voor weinigquote:
Nu nog je kabels leren oprollenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef guitarist het volgende:
M'n stiefvader, genaamt Jan de handige pieleman, heeft voor me een plankje met 3 stokken gemaakt waaraan ik m'n kabels op kan hangen. Iets minder rotzooi!
[ afbeelding ]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
veel voor weinig
speel vooral harde deathmetal ( poging tot)
maar ook led zeppeling , jimmy hendirx enz
Pantella, Metollica?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik gebruik de beproefte lus-methode!
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?.
Best knap op 5 km afstand!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat zal je telecaster zijn.
Oh nee, is wat overdreven, 2 km.quote:
Doe mij dat ook... scheelt me 23 km fietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |