Als je het echt goed doet (kamer in een kamer als het ware, met overal isolatie tussen de wanden) behoorlijk wat geloof ik. Maar dat is wel heel veel werk...quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Cynic het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik een drumcabine ofzo kan maken. Ik vraag me alleen af hoeveel geluidsreductie je kan bewerkstelligen.
Dat komt door je vriendin.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb uberhaupt gewoon huis te weinig!
Hja, ik dacht dat die Ibanez die Dean laatst op Marktplaats linkte die van hem was.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, die Ibanez... Als ze op marktplaats komen voor een mooie prijs, gewoon doen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Patser!
Mijn nichtje woont in een flatje en heeft ook een kamer over. Damnit, daar kun je perfect een muziekkamer/soldeerwalhalla van maken, grrr.
Veel werk vind ik niet zo heel erg. Zal me er eens een beetje in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef Libelah het volgende:
[..]
Als je het echt goed doet (kamer in een kamer als het ware, met overal isolatie tussen de wanden) behoorlijk wat geloof ik. Maar dat is wel heel veel werk...
Ja ik heb er nog 1 liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zoek nog een simpel midi-keyboardje, liefst wel met USB. Heeft iemand nog iets liggen?
De Keystation 49?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog 1 liggenmidi en usb
5 octaven m-audio
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Nah maar ik zou gewoon ff marktplaats afzoeken er staan er best wat op en eigenlijk voldoen ze allemaal wel. En gewoon een simpele zonder teveel knopjes erop omdat je die eigenlijk toch practisch niet gebruikt, dan heb je er voor een paar tientjes al 1quote:
I know, ik ben ook aan het zoeken, maar het is het allemaal net niet; ik wil wel 49 toetsen en een pitch wheel, maar ook niet veel meer dan 50 euro betalen. Ik ga vrolijk verder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah maar ik zou gewoon ff marktplaats afzoeken er staan er best wat op en eigenlijk voldoen ze allemaal wel. En gewoon een simpele zonder teveel knopjes erop omdat je die eigenlijk toch practisch niet gebruikt, dan heb je er voor een paar tientjes al 1
Per se 49 of is iets meer ook goed ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
I know, ik ben ook aan het zoeken, maar het is het allemaal net niet; ik wil wel 49 toetsen en een pitch wheel, maar ook niet veel meer dan 50 euro betalen. Ik ga vrolijk verder.
Ja, dat helpt ook niet bepaald. Een vriendin hoort te zeggen, ja, onmiddelijk, dan zetten we het geld van de verkoop gelijk om in schoenen/make-up/div. rommel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat komt door je vriendin.
Tele: "Ik vind die gitaar veel te leuk om te verkopen, die wil ik eigenlijk houden..."
Chick: "Doe je dat toch..."
ja, die heb ik ook gezien..ik wil niet teveel ruimte op mijn bureau opgeven dus deze is eigenlijk net te groot. Ik geloof dat Brian zo'n Garagekey heeft, dat lijkt me - afgezien van het ontbreken van pitchwheel - ideaal qua formaat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Per se 49 of is iets meer ook goed ?
http://link.marktplaats.nl/288173179
Daar kan je nog wel wat van de prijs afhalen dan kom je ook op zo'n 50-60 e uit
Mijn vriendin dan..quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat komt door je vriendin.
Tele: "Ik vind die gitaar veel te leuk om te verkopen, die wil ik eigenlijk houden..."
Chick: "Doe je dat toch..."
Dezequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
GMTAquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
Roland Cube!
Of: [TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Had ik wel gelijk mee kunnen nemen met de gitaar!![]()
kom je weer langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
Roland Cube!
Of: [TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Had ik wel gelijk mee kunnen nemen met de gitaar!![]()
Niks mis mee toch. Als het goede gear is maakt het mij niks uit waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:43 schreef genakt het volgende:
[..]
kom je weer langs
heb ik dalijk heel me gitaar kit op fok gekocht
moet eerst even me snowboard verkopen
en oude gitaar verkopen
Wou het bijna vragen ja, maar hoef hem nu toch nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Chick gevonden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, ok, ik rij wel weer
Sowieso wil ik eens in de 1-2 maanden richting Grunn gaan, dus alles wat op die lijn ligt...
Nee, grootmoeder...quote:
En dan wil ik ook nog een andere autoquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Jij hebt geen geld meer, dat klopt
Ik wil doorsparen voor mijn 62RI, maar er staan alleen maar van die saaie sunburst versies op marktplaats!
Ja, die is echt ideaal. Maar midi-keyboards zijn echt klote te vinden. Ik had ook 2 weken een [GEZ] topic hier maar alleen maar dingen die ¤ 100+ waren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook gezien..ik wil niet teveel ruimte op mijn bureau opgeven dus deze is eigenlijk net te groot. Ik geloof dat Brian zo'n Garagekey heeft, dat lijkt me - afgezien van het ontbreken van pitchwheel - ideaal qua formaat.Ze zijn alleen nergens te vinden.
Maar thanks voor het meezoeken
Ik heb een Peavey Bandit die je direct mee mag nemen voor 200.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
Oh noes, tags vergeten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Volkswagen Jetta mk2 1.8 90pk 1988 [wit]
Past een drumstel in de kofferbak [paar dingetjes op de achterbank]. Of een cabinet en een paar tops. En een zootje gitaren of keyboards op de achterbank.
neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Ja, al even gereportquote:
Hmm, succes met de verkoopquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Zet hem op marktplaats onder openhaardhout. Dan raak je hem vast wel kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Nog niet. Jetta verkopen, geld, Passat keuren en dan hopelijk zonder al te veel problemen rijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, rijd je andere bak weer dan?
zet hem voor 50 ofzoquote:
veel voor weinigquote:
Nu nog je kabels leren oprollenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef guitarist het volgende:
M'n stiefvader, genaamt Jan de handige pieleman, heeft voor me een plankje met 3 stokken gemaakt waaraan ik m'n kabels op kan hangen. Iets minder rotzooi!
[ afbeelding ]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
veel voor weinig
speel vooral harde deathmetal ( poging tot)
maar ook led zeppeling , jimmy hendirx enz
Pantella, Metollica?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik gebruik de beproefte lus-methode!
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met subtiele draai in de kabel bij elke lus?.
Best knap op 5 km afstand!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat zal je telecaster zijn.
Oh nee, is wat overdreven, 2 km.quote:
Doe mij dat ook... scheelt me 23 km fietsenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Diep Purpol en Bleck Sabbad zo te zien?.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je nou besteld dan? Vind dit wat irritant worden.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat heb je nou besteld dan? Vind dit wat irritant worden.
Die je me aanraadde. Custom? 59?quote:
Daar is de wereld nog niet klaar voor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Ok
Hoopte dat jij ze eens hebt gehad en misschien ergens wat opnames van had
quote:
Nee, mijn filmpjes lopen over van kwaliteitquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar is de wereld nog niet klaar voor!
Lefty silverburst Caddilac. Ben er inderdaad zelf ook niet kapot vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Dean, kijk eens wat voor gitaar op nummer 38 staat...
Die is wel erg ZZ Topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |