Jammer dat ze die Perfect Ten Minirig niet meer maken he? Ze hebben nu wel een Five Fifteen stack gemaakt, zie ik, met een 2x10 cab, maar die is gelijk weer groter en 100W. Misschien toch té voor in de slaapkamerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ze zien er zo lief uit
Ik heb nog getwijfeld een ashdown-versie ervan te kopen!
Ik heb ukulele's en een mandoline in zulke beugels hangen, gaat primaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef cafca het volgende:
Ah, die beugels kun je naar elkaar toebuigen op elk gewenst formaat?
Ik ga die toch proberen, voor die vioolhanger betaal ik bij Amazon 13,80 voor 2 haken, en 17 euro verzendkosten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb ukulele's en een mandoline in zulke beugels hangen, gaat prima.
Welke? Want die je postte zijn niet 'gewoon' tegen de muur te schroeven...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga die toch proberen, voor die vioolhanger betaal ik bij Amazon 13,80 voor 2 haken, en 17 euro verzendkosten.
En mocht het niet lukken, hang ik gewoon mijn gitaar eraan
Mijn echte gitaren staan al jaren in een standaard op de grond (heb er ooit een aan de muur gehangen, die is naar beneden gevallenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die beugels heerschen. Ik heb er echte gitaren [] in hangen, werkt perfect en erg degelijk.
Ik ga voorlopig voor die gitaarhaak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke? Want die je postte zijn niet 'gewoon' tegen de muur te schroeven...
Hing.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb geen haak gepost hoor
Ken zelfs iemand die zijn gitaren aan de muur hong [hingde, hangde?] met van die fietsophangbeugeltjes van de Gamma![]()
Vreemd genoeg werkte dat ook nog
Sorryquote:
Ik ben ze op gaan hangen omdat ik vloer te weinig had. Inmiddels heb ik ook muur te weinigquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn echte gitaren staan al jaren in een standaard op de grond (heb er ooit een aan de muur gehangen, die is naar beneden gevallen), maar met een viool gaat dat niet echt lekker. Bovendien kom ik vloeroppervlak te kort
Patser!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef brother52 het volgende:
Ik heb te veel huis.
Ik heb een hele zolderkamer over die ik vol kan zetten met gitaren.
Als je het echt goed doet (kamer in een kamer als het ware, met overal isolatie tussen de wanden) behoorlijk wat geloof ik. Maar dat is wel heel veel werk...quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Cynic het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik een drumcabine ofzo kan maken. Ik vraag me alleen af hoeveel geluidsreductie je kan bewerkstelligen.
Dat komt door je vriendin.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb uberhaupt gewoon huis te weinig!
Hja, ik dacht dat die Ibanez die Dean laatst op Marktplaats linkte die van hem was.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, die Ibanez... Als ze op marktplaats komen voor een mooie prijs, gewoon doen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Patser!
Mijn nichtje woont in een flatje en heeft ook een kamer over. Damnit, daar kun je perfect een muziekkamer/soldeerwalhalla van maken, grrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |