Dezequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
GMTAquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
Roland Cube!
Of: [TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Had ik wel gelijk mee kunnen nemen met de gitaar!![]()
kom je weer langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
Roland Cube!
Of: [TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Had ik wel gelijk mee kunnen nemen met de gitaar!![]()
Niks mis mee toch. Als het goede gear is maakt het mij niks uit waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:43 schreef genakt het volgende:
[..]
kom je weer langs
heb ik dalijk heel me gitaar kit op fok gekocht
moet eerst even me snowboard verkopen
en oude gitaar verkopen
Wou het bijna vragen ja, maar hoef hem nu toch nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Chick gevonden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
Ok, ok, ik rij wel weer
Sowieso wil ik eens in de 1-2 maanden richting Grunn gaan, dus alles wat op die lijn ligt...
Nee, grootmoeder...quote:
En dan wil ik ook nog een andere autoquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
Jij hebt geen geld meer, dat klopt
Ik wil doorsparen voor mijn 62RI, maar er staan alleen maar van die saaie sunburst versies op marktplaats!
Ja, die is echt ideaal. Maar midi-keyboards zijn echt klote te vinden. Ik had ook 2 weken een [GEZ] topic hier maar alleen maar dingen die ¤ 100+ waren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook gezien..ik wil niet teveel ruimte op mijn bureau opgeven dus deze is eigenlijk net te groot. Ik geloof dat Brian zo'n Garagekey heeft, dat lijkt me - afgezien van het ontbreken van pitchwheel - ideaal qua formaat.Ze zijn alleen nergens te vinden.
Maar thanks voor het meezoeken
Ik heb een Peavey Bandit die je direct mee mag nemen voor 200.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
ik ben op zoek naar een goede versterkerwie kan mij even helpen ?!?
er is alleen zo veel bod weet niet precies wat ik moet hebben![]()
zat te denken aan de 200 euro2e hands kan ook
iemand enig idee wat ik beste kan halen ?!
Oh noes, tags vergeten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef The_Dean het volgende:
Volkswagen Jetta mk2 1.8 90pk 1988 [wit]
Past een drumstel in de kofferbak [paar dingetjes op de achterbank]. Of een cabinet en een paar tops. En een zootje gitaren of keyboards op de achterbank.
neequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
En we willen natuurlijk weten wat je oude gitaar is
Ja, al even gereportquote:
Hmm, succes met de verkoopquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Zet hem op marktplaats onder openhaardhout. Dan raak je hem vast wel kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef genakt het volgende:
[..]
nee![]()
blokker ofzo
jay sound
paar maandjes gekregen van neefje omdat hij er toch niks mee deed
Nog niet. Jetta verkopen, geld, Passat keuren en dan hopelijk zonder al te veel problemen rijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, rijd je andere bak weer dan?
zet hem voor 50 ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |