Tsja, wie nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef wimjongil het volgende:
Wat een TS
Trouwens The_Dean, ik geloof dat die kerel van Hollywood Undead op een Dean speelt.
Die explorer komt er ook wel. Wees daar maar niet bang voor.quote:
quote:
Wit spuiten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wit spuiten, of zo laten, ik kan niet kiezen
Wat vinden jullie?
Ducttapequote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat heb je met de letters op die top gedaan?
Ah, gelukkigquote:
Vanaf 0:30quote:
Kaal schuren en dan blue burst spuiten en de slagplaat/elementen zwart houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Dat is een stuk beter dan:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
//ONDERWERP: Melding verzending door thomann.de
// ARTIKEL: Artikelnr.
Dear customer,
U wacht zeker al verlangend op de levering van uw bestelling bij Thomann.
Het doet ons plezier u mee te delen dat uw verzending op dit moment verstuurd is.
De volgende artikelen worden geleverd:
![]()
Komt vandeweek nog wel even denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik mis de distortion! Waar zijn de vette solo's?
Je hebt 2 cheerleaders besteldquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef allsystemshalt het volgende:
//ONDERWERP: Melding verzending door thomann.de
// ARTIKEL: Artikelnr.
Dear customer,
U wacht zeker al verlangend op de levering van uw bestelling bij Thomann.
Het doet ons plezier u mee te delen dat uw verzending op dit moment verstuurd is.
De volgende artikelen worden geleverd:
![]()
Nee, afgeplakt. Staat nu Lars, als in Lars Frederiksen and The Bastards. En de gitarist van Rancid.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Ik kon me niet voorstellen dat die er allemaal afgevallen waren.
For the sake of adventure wit spuiten, maar wel dat de houtnerf er nog mooi doorheen te zien is.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Voor thuis is 5 watt buizen meer dan zat. Gaat luider dan je hem ooit zult zetten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Meursault het volgende:
Ik zit over een nieuwe versterker te denken en probeer nu van het idee van de Peavey Valveking af te stappen, omdat ik denk ik gewoon een kleine buizenbak voor in huis wil.
Opties voor nu:
- Blackstar HT5C 5 watt
- VOX AC15
- Orange Tiny Terror
Ik weet niet of ik 5, 10 of 15 watt wil. 5 watt lijkt me wel erg weinig eigenlijk..
Nog meer opties? Ik maak gewoon een lijstje van modellen die ik eens moet gaan proberen, want ik heb sowieso nog geen flauw idee waar deze modellen zitten qua sound en stijl..
Zo.. da's een flinke tvp
Ik zou de Vox Nighttrain ook even op dat lijstje zetten.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Meursault het volgende:
Ik zit over een nieuwe versterker te denken en probeer nu van het idee van de Peavey Valveking af te stappen, omdat ik denk ik gewoon een kleine buizenbak voor in huis wil.
Opties voor nu:
- Blackstar HT5C 5 watt
- VOX AC15
- Orange Tiny Terror
Ik weet niet of ik 5, 10 of 15 watt wil. 5 watt lijkt me wel erg weinig eigenlijk..
Nog meer opties? Ik maak gewoon een lijstje van modellen die ik eens moet gaan proberen, want ik heb sowieso nog geen flauw idee waar deze modellen zitten qua sound en stijl..
Zo.. da's een flinke tvp
Je mag mijn huidige amp wel lenenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen optreden, en er is maar 1 gitaarversterker aanwezig en aangezien we geen auto hebben zijn weop het OV aangewezen en dus niet in staat om een verstker mee te nemenhopelijk kan de andere band het regelen zou fijn zijn maar even afwachten en anders gaan we spelen met een pod over de monitoring
Die kan inderdaad wel in m'n broekzak nogquote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je mag mijn huidige amp wel lenen
[ afbeelding ]
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
en anders gaan we spelen met een pod over de monitoring
En je moet wel op de één of andere manier je geluiden kunnen switchen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaat prima hoorstaat wel minder stoer natuurlijk maar dan moet je dat maar compenseren door zelf veel stoerder te kijken als gebruikelijk
![]()
![]()
![]()
Ja dat moet wel goed komen,. 1 keer gehad dat we geen monitoring hadden maar dat was een kraakpandquote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaat prima hoorstaat wel minder stoer natuurlijk maar dan moet je dat maar compenseren door zelf veel stoerder te kijken als gebruikelijk
![]()
![]()
![]()
Absoluut zwart houden!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Het is punk hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
En je moet wel op de één of andere manier je geluiden kunnen switchen.
Ja anders moeten we akkoestisch maar dat is helemaal vloeken in de kerk natuurlijkiquote:Op woensdag 4 november 2009 23:06 schreef Cynic het volgende:
Punk, en dan over een POD spelen... Dat kan dan toch sowieso niet?
Elementkeuzeschakelaar en potmeterknoppen of anders schoenen uit en met je tenen de pod of V-AMP bedienenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
En je moet wel op de één of andere manier je geluiden kunnen switchen.
Die is zelfs nog kleiner dan de twee Marshalls die ik hier heb staanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je mag mijn huidige amp wel lenen
[ afbeelding ]
Welke Orange ga je testen?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef guitarist het volgende:
Morgen een Orange en een oude Ibanez () uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |