Geen punt, bij Karwei. Je moet elkaar af en toe even helpen...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Top, het was fijn zaken met je te doen
Super bedankt nog dat je me wilde helpen bestellen
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
Stoned zijn is voor mietjes.
Voelt erg goed aan, ook de frets zijn erg mooi.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen punt, bij Karwei. Je moet elkaar af en toe even helpen...
Hoe is de kwaliteit van de hals?
Nee ik ook niet, twijfel nu dus ook wel een beetje over de witte refinishquote:Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Meursault het volgende:
Ik vind die sunburst(?) niet eens heel lelijk. Staat best leuk met zwarte slagplaat.
Het deed me hier een beetje aan denken:quote:Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, twijfel nu dus ook wel een beetje over de witte refinish
The only real drug problem is scoring real good drugs.quote:
Ach, ik eet wel vlees, drink alcohol en rook. Kun je niet echt straight edge noemen.quote:
Als je niks gewend bent, ben je snel tevreden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
The only real drug problem is scoring real good drugs.
Roken, dát is pas voor mietjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, ik eet wel vlees, drink alcohol en rook. Kun je niet echt straight edge noemen.
Klopt helemaal.quote:
Zoals?quote:Aan stoned zijn heb je tenminste nog iets
Die van SRV zelf is natuurlijk wel cool maar die van dat plaatje hierboven vind ik er een beetje nep uitzien.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Meursault het volgende:
[..]
Het deed me hier een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Dit was het idee:quote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Meursault het volgende:
[..]
Het deed me hier een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Neehoor, nieuw uit Engeland, gewoon speciaal gelaktquote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Mooi halsje wel, 2e hands gekocht lijkt het? Mooie kleur daardoor.
Huh, wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is een documantaire waarin wordt verteld hoe Stevie Ray Vaughan het aankon op van die dikke snaren: hij smeerde secondelijm op zijn vingertoppen, drukte die vervolgens op de onderkant van zijn rechterarm, wachtte 10 seconden en RATSRAW!! vel van zijn arm af en weer genoeg vel op zijn vingers om te kunnen spelen.
Daarom denk ik dat wit gaaf gaat zijn, één laag, zodat hij heel snel relictquote:Op woensdag 4 november 2009 18:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Mooi gelakt dan, vooral de kop heeft zo'n lekker smerige Fender kleur waar al 20 jaar op gespeeld is.
Of hier meer op spelen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat wit gaaf gaat zijn, één laag, zodat hij heel snel relict
Ja, maar ik vind relic juist heel mooi bij wit, bij redburst niet zoquote:
quote:
Ja, als ik het wit zou spuiten, en het er daar vanaf zou spelen, zou het toch ook goed zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Het gaat erom dat je het er zelf op speelt... niet zozeer welke gitaar het het mooist staat.
Ja, die huidige lak zit er als een soort fiberglass laag om heen lijkt het wel (zie je omdat er een stukje uit is ergens)quote:Op woensdag 4 november 2009 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je een goede gitaar hebt van na 1995 kun je er vast wel minimaal 30 jaar op spelen omdat de lak steeds dikker wordt/ meer lagen betreft toch?
Glitterlaagje? Watvoor finish heb je? (verkapte, ikwilgitaarpicsvraag)quote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja dat is bij mijn gitaar ook zo dan zie je eerst een dikke doorzichtige laag waar het kapot is gegaan daaronder een glitterlaagje ofzo vaag iig en dan de lak pas
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:26 schreef Cynic het volgende:
Ik zie trouwens net dat er een Jeff Waters gitaarclinic is in Eindhoven, 28 November.
Neemt-ie gelijk zijn nieuwe H&K versterker mee.
Ja, is altijd rot, in het beginquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Meursault het volgende:
De eerste keer dat ik m'n gitaar dusdanig stootte dat er een stukje lak afvloog, zat ik in tranen. Het was zo'n raar moment. Zo onverwacht, en onverdiend. Lag er ineens een klein zwart stukje gitaar op m'n vloerbedekking..![]()
standard 3 tone sunburst maar 1x heel hard laten vallen en dan zie ik een paar glitters waar hij bijna kapot is (de lak)quote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Glitterlaagje? Watvoor finish heb je? (verkapte, ikwilgitaarpicsvraag)
eindhoven is lekker dichtbij man! hahaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Vette poep
![]()
Waarom nu weer in Eindhoven![]()
Misschien ga ik toch luisteren en kijken en zo![]()
*Twijfel twijfel
Hoeveel verschillende geluiden gebruik je nu eigenlijk echt?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
mja, heb je wel eens met 2 multi fx units
ik gebruik nu bij 1 nummer 3 patches (1 clean met delay en nog een bunch andere defecten, met dan een patch naar iets met een distortion erbij), ander nummer gebruik ik van die bank de 4e patch ook nog (tremmelo), vervolgens bij een cover gebruik ik een acoustic simulation en een andere distortion (fuzz)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende geluiden gebruik je nu eigenlijk echt?
Ik kan me noig steeds niet voorstellen dat je voor een metalband zoveel verschillende dingen nodig hebt
Ik geloof dat het hetzelfde principe is als die epiphone dingen, zover ik weetquote:Op woensdag 4 november 2009 21:49 schreef Meursault het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met Blackstar versterkers?
Bijna goed. Je bent in de war met Blackheart.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hetzelfde principe is als die epiphone dingen, zover ik weet
En laat ik toevallig en epiphone hebben, tof dingetje
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:46 schreef brother52 het volgende:
Ik zit er steeds sterker aan te denken om over te stappen op losse pedaaltjes een zelfbouw Explorer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |