Dat geldt natuurlijk voor eigenlijk alle doorsneebandjesquote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
De doorsnee reggeabandjes zijn inderdaad erg saai.
Top, het was fijn zaken met je te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
Zo fuck, dat is snel. Je geld is trouwens ook gisteren binnengekomen, waarvoor dank!
Geen punt, bij Karwei. Je moet elkaar af en toe even helpen...quote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Top, het was fijn zaken met je te doen
Super bedankt nog dat je me wilde helpen bestellen
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef brother52 het volgende:
Stoned zijn is voor mietjes.
Voelt erg goed aan, ook de frets zijn erg mooi.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen punt, bij Karwei. Je moet elkaar af en toe even helpen...
Hoe is de kwaliteit van de hals?
Nee ik ook niet, twijfel nu dus ook wel een beetje over de witte refinishquote:Op woensdag 4 november 2009 17:54 schreef Meursault het volgende:
Ik vind die sunburst(?) niet eens heel lelijk. Staat best leuk met zwarte slagplaat.
Het deed me hier een beetje aan denken:quote:Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, twijfel nu dus ook wel een beetje over de witte refinish
The only real drug problem is scoring real good drugs.quote:
Ach, ik eet wel vlees, drink alcohol en rook. Kun je niet echt straight edge noemen.quote:
Als je niks gewend bent, ben je snel tevreden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
The only real drug problem is scoring real good drugs.
Roken, dát is pas voor mietjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, ik eet wel vlees, drink alcohol en rook. Kun je niet echt straight edge noemen.
Klopt helemaal.quote:
Zoals?quote:Aan stoned zijn heb je tenminste nog iets
Die van SRV zelf is natuurlijk wel cool maar die van dat plaatje hierboven vind ik er een beetje nep uitzien.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Meursault het volgende:
[..]
Het deed me hier een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Dit was het idee:quote:Op woensdag 4 november 2009 18:05 schreef Meursault het volgende:
[..]
Het deed me hier een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Neehoor, nieuw uit Engeland, gewoon speciaal gelaktquote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Mooi halsje wel, 2e hands gekocht lijkt het? Mooie kleur daardoor.
Huh, wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is een documantaire waarin wordt verteld hoe Stevie Ray Vaughan het aankon op van die dikke snaren: hij smeerde secondelijm op zijn vingertoppen, drukte die vervolgens op de onderkant van zijn rechterarm, wachtte 10 seconden en RATSRAW!! vel van zijn arm af en weer genoeg vel op zijn vingers om te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |