quote:Op woensdag 4 november 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Explother52
Ben benieuwd wat je plannen zijn
De hardware wel, de body word black korina, ik denk dat ik die alleen maar ga aflakken want het is wel erg mooi hout.quote:
Het hout is al vrij donker van zichzelf. Als ik het ga beitsen, word het misscien wat te donker.quote:
Ja hoor. Er moet ten slotte ook iemand zijn die koffie zet.quote:
Whehehequote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef brother52 het volgende:
Bij nader inzien, zal ik degene zijn die koffie gaat zetten aangezien ik waarschijnlijk geen enkel idee zal hebben waar ik in godesnaam mee bezig ben.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Whehehe. Wel linkshandige koffie he?
.
Zit het nu te luisteren, klinkt goedquote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef Cynic het volgende:
Nou, daar gaat ie dan
Even snel een drumpartij verzonnen en met 3 microfoontjes opgenomen.
http://www.esnips.com/doc(...)5d509fdcf/Shadowsong
Wat het drummen betreft: als Fear Factory zonder drummer komt te zitten moeten ze me maar bellen.
Ik heb het niet gehoord nog [werk, jeweetz], maar heb je nu de gek met Fear Factory?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef Cynic het volgende:
Nou, daar gaat ie dan
Wat het drummen betreft: als Fear Factory zonder drummer komt te zitten moeten ze me maar bellen.
Met mijn Pod. Ik hou er nog steeds niet van, maar dit geluid gaat wel. Het zijn nu ook gewoon droge gitaren, als ik het echt ga opnemen moeten er ook nog wat effecten op.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zit het nu te luisteren, klinkt goed![]()
Hoe heb je die gitaren opgenomen? Virtueel of met een mic voor je versterker?
Goed idee! Koffiequote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef brother52 het volgende:
Bij nader inzien, zal ik degene zijn die koffie gaat zetten aangezien ik waarschijnlijk geen enkel idee zal hebben waar ik in godesnaam mee bezig ben.
Doet het wel trouwensquote:Op woensdag 4 november 2009 15:14 schreef Cynic het volgende:
Nou, daar gaat ie dan
Roeren in koffie? Dat is toch nergens voor nodig?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fijn. Kan ik eindelijk eens de goede kant op roeren.
Dat zou Crate wel willenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef M4a1 het volgende:
Crate is een Line6 SpiderIII
Niets mis met Crate.quote:
Heb een jaar lang geoefend met een Crate basversterker. Zat helaas een 15" in, houd ik niet zo van. Was best een aardig geluid uit te halen. Al viel hij op een moment wel zo goed als uit elkaarquote:
15" gaat in die van mij niet eens passen. Of ik moet die speaker een paar keer dubbel vouwen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb een jaar lang geoefend met een Crate basversterker. Zat helaas een 15" in, houd ik niet zo van. Was best een aardig geluid uit te halen. Al viel hij op een moment wel zo goed als uit elkaar.
Dat past dan op zich wel weer bij reggea.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:56 schreef Witchfynder het volgende:
Zoiets was het:
[ afbeelding ]
En voor ons oefende een reggaeband die altijd de opstelling en de bas EQ totaal gestoord zette. Klonk vast heel crappy...
Zeker. Saaie meuk is datquote:Op woensdag 4 november 2009 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat past dan op zich wel weer bij reggea.
Op een festival is het wel leuk voor de afwisseling, maar dan moeten ze wel erg goed zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |