Ja besef ik me ook achterafquote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Daantke het volgende:
[..]
dan zou de topkam dus de eerste fret zijn
Zoals deze?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
gitaarnet forum > elek gitaren, dan staat ie wel ergens dat ie weer wat heeft gekocht
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef The_Dean het volgende:
Ontslagen uit de Mestdag? Eindelijk? Gefeliciteerd!
Die heb ik al ergens op m'n harde schijf staanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef Gitaarmat het volgende:
Je krijgt een UI met sneeuw erin en een kerstmuts?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #9
Je hebt mijn onderdelen op de post gedaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ben euforisch![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een zeer goed bericht binnen gekregen![]()
![]()
![]()
*Nee heeft niks met GAS te maken![]()
Dansje maakt![]()
![]()
Ben al 26quote:
dat was je euforie dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Nou is m'n avatar niet kerstig ?![]()
![]()
Link naar het reltopic, duhquote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
gitaarnet forum > elek gitaren, dan staat ie wel ergens dat ie weer wat heeft gekocht
Ik heb ook een nieuwequote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Nou is m'n avatar niet kerstig ?![]()
![]()
Bij mij is de eerste fret ook de topkam!quote:
Ja maar dat heet een topfret das wat anders hequote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij is de eerste fret ook de topkam!![]()
[ afbeelding ]
Staat dus ook bekend als de nulfret, dus niet 1e fretquote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij is de eerste fret ook de topkam!![]()
[ afbeelding ]
Shit happensquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef TeleluvR het volgende:
Ik begin met tellen altijd bij 1, niet bij 0!
Hoi,quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
al een versterker voor maandag allsystemhalt? ik wel, een roland cube 20..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |