Ja dat heeft m'nv ersterker dus niet dus dat is geen optie op het momentquote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef jimjim1983 het volgende:
is een versterker met meerdere tulp ingangen niet gewoon handiger?
Nicequote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Dj_unkie het volgende:
[ afbeelding ]
of zoiets!
een input selector!
vrijwel bij elke onderdelenzaak/elektroboer/audioshop te krijgen voor 15 euro
met een mixer kun je idd wel 2 kanalen doorsturen, maar jij hebt dan een 3 kanaalsmixer nodig en dat lijkt me een beetje een erg dure optie.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heeft m'nv ersterker dus niet dus dat is geen optie op het moment![]()
[..]
Niceja zoiets bijvoorbeeld, alleen zou het dan nog het fijnst zijn om eventueel 2 kanalen tegelijk door te kunnen sturen maar dit is zeker een goeie optie
Dan moet je een simpel mixertje halen. Met van die twee naar één verloopstekkers blaas je je versterker op als je twee bronnen tegelijk wilt gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat heeft m'nv ersterker dus niet dus dat is geen optie op het moment![]()
[..]
Niceja zoiets bijvoorbeeld, alleen zou het dan nog het fijnst zijn om eventueel 2 kanalen tegelijk door te kunnen sturen maar dit is zeker een goeie optie
Ja precies, het gaat er vooral om dat ik gitaar & audio tegelijk kan doorsturen dat ik gewoon met m'n tracks mee kan spelen. Die gitaar unit heeft ook een monitor ingang maar dan blijf je alsnog bezig met ompluggen en ik wil dat eigenlijk allemaal ff helemaal weg hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Dan moet je een simpel mixertje halen. Met van die twee naar één verloopstekkers blaas je je versterker op als je twee bronnen tegelijk wilt gebruiken.
hoeft geen 4 kanaals te zijn...vaak zitten er ook input selectors op een mixer dus cd speler + pc op linkerkant op 1 en 2...Ipod en tv op 3 en 4...je kan dan natuurlijk wel maar 2 van die bronnen tegelijk gebruikenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
met een mixer kun je idd wel 2 kanalen doorsturen, maar jij hebt dan een 3 kanaalsmixer nodig en dat lijkt me een beetje een erg dure optie.
lijkt me DE oplossing voor TS....ow wat zijn we goed met zn allenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:58 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb nog wel een simpel (volgens mij) 4-kanaals mixertje liggen. Stuur maar een pm als je daar belang bij hebt. Zit te denken aan een eurootje of 25
Ik heb ook nog wel een 16-kanaals liggen met send en return etc., maar dat zou denk ik een overkill zijn
oja dat is waar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:59 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hoeft geen 4 kanaals te zijn...vaak zitten er ook input selectors op een mixer dus cd speler + pc op linkerkant op 1 en 2...Ipod en tv op 3 en 4...je kan dan natuurlijk wel maar 2 van die bronnen tegelijk gebruiken
Dat is waarquote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oja dat is waar natuurlijk.
let er wel op dat niet alle mixers dezelfde geluidskwaliteit hebben he
Als m'n vriendin me even zegt waar hij ligtquote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk gaat het het mixertje van Tarabass worden als hij hem gevonden heeft
Bedankt voor de hulp in ieder geval allemaal
Inderdaad zoiets, maar deze is meer gericht op dj'ing. Volgens mij heeft dat dingetje van mij geen crossfader en is meer een mixtafeltje. Maar hij lijkt er wel opquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding dus waarschijnlijk ?
Okee, ik hoor het wel als je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets, maar deze is meer gericht op dj'ing. Volgens mij heeft dat dingetje van mij geen crossfader en is mixer een mixtafeltje. Maar hij lijkt er wel op
schat waar ligt mn [gezochte item]?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als m'n vriendin me even zegt waar hij ligt
Je inbox is volquote:Op donderdag 5 november 2009 14:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ik hoor het wel als je hem gevonden hebt
PBquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Irritant dat je daar geen melding van krijgt
Maar hij is weer leeg nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |