omg, waar kan dat over gaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Daantke het volgende:
Ik heb gitaarnetruzie met de vorige eigenaar van mijn explorert
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Hij heeft GAS..ik denk dat hij een betere gitaar wil.
ik maakte een opmerking over hem die misschien inderdaad een heel klein beetje lullig is maar nu zit hij hele verhalen te houden dat het nergens op slaat en als ik iemand zwatr wil maken dat ik dan tenminste met een waargebeurd verhaal moet komen enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Meursault het volgende:
[..]
omg, waar kan dat over gaan?
[..]
![]()
![]()
Nee. Levensgevaarlijk. Rennen voor je leven!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef M4a1 het volgende:
Nou weet ik het nog niet, dat andere topic was dicht
Ik heb een Line6 SpiderIII 30w, en zo af en toe komt er een pufje uit, net of het ding een scheet laat, is dat normaal?
[ afbeelding ]
Hey!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dat was toch ook een of andere oude punkmongool?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zag vandeweek een paar Roadworns bij de Groove Factory hangen... misschien kan je die eens emailen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef GoodGawd het volgende:
een maat van me had Fender road worn 60's besteld bij thoman.de
Ergens in Augustus ofzo, was niet op voorraad moest ie 2,5 maand wachten. Heeft hij dus de hele tijd gewacht, krijgt ie nu te horen dat het pas in maart/april komt, lol. Echt belachelijk. Hij heeft het dus maar ge-cancelled.
Iemand enig idee waar die witte road worn wel te krijgen is?
Heb je er ook nieuwe potmeters opgezet? Zo te zien wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Levensgevaarlijk. Rennen voor je leven!
Snel deze kopen!
[TK] Marshall Valvestate 40V [8040]
Nee hoor. Alles even heel goed schoongemaakt [van binnen] en speelt weer als nieuw.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb je er ook nieuwe potmeters opgezet? Zo te zien wel.
Daar was ik ook al over aan het denken. Zo'n Behringer 802 of zo voor 69 euro bij Conrad lijkt me wel voldoende daarvoor?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een cheap mixertje op de kop tikken. Ik heb een hele simpele Behringer, die was volgens mij 60 euro ofzo. Heeft niet veel tulp-aansluitingen, maar met een paar verloopjes van tulp naar grote jack ben je er ook.
Gebruik je eigenlijk wel een geaard stopcontact? Misschien dat er wat storing op de stroomvoorziening in je huis zit of zo?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef M4a1 het volgende:
Nou weet ik het nog niet, dat andere topic was dicht
Ik heb een Line6 SpiderIII 30w, en zo af en toe komt er een pufje uit, net of het ding een scheet laat, is dat normaal?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Bijna overal wel. Music-store bijvoorbeeld. maar ook wel bij musik-produktiv
Nee een verschrompelde dertiger die meer liefde had voor japanse brandhoutgitaren dan voor zijn vrouw volgens mijquote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dat was toch ook een of andere oude punkmongool?.
Done.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef guitarist het volgende:
Dean, wil je je adres en telefoonnummer even mailen naar me? Brian at guitarist punt nl
Ook erg leuk, die 8080quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Met de band in de oefenruimte viadukt speel ik ook altijd op van die amps maar dan dubbel zo groot zeg maar, 8080 geloof ik, en die potmeters zijn stuk ofzo, of iig vol met stof, dan zit je rustig aan je volume te draaien en komt er ineens een hels kabaal uit en dan schrik je je de pleures.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee een verschrompelde dertiger die meer liefde had voor japanse brandhoutgitaren dan voor zijn vrouw volgens mijop gitaarnet bekend als geert1976nogwat
en hij ging het aantal frets van de hals tellen vanaf de topkam!
Dat doe ik ook hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee een verschrompelde dertiger die meer liefde had voor japanse brandhoutgitaren dan voor zijn vrouw volgens mijop gitaarnet bekend als geert1976nogwat
iedere gitarist begint dan toch tenminste vanaf de 12e fret?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor.
Alleen tel ik de topkam inderdaad niet mee
ik wist nooit of de fret voor of na het 12e 'vakje' de 12e fret was (nu welquote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
iedere gitarist begint dan toch tenminste vanaf de 12e fret?
Eigenlijk tel ik ze nooit omdat het mijzelf geen zak kan schelenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
iedere gitarist begint dan toch tenminste vanaf de 12e fret?
dan zou de topkam dus de eerste fret zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
ik wist nooit of de fret voor of na het 12e 'vakje' de 12e fret was (nu wel)
Lijkt me wel. Ik heb deze:quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar was ik ook al over aan het denken. Zo'n Behringer 802 of zo voor 69 euro bij Conrad lijkt me wel voldoende daarvoor?
Apart figuur, die geert, koopt alles wat los en vast zit, incl. troep en wil er minimaal 3x zoveel aan cash voor terug...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Apart figuur, die geert, koopt alles wat los en vast zit, incl. troep en wil er minimaal 3x zoveel aan cash voor terug...
Yep, is het vandaag niet, dan is het morgen wel!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
gitaarnet forum > elek gitaren, dan staat ie wel ergens dat ie weer wat heeft gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |