Aardappeltjes, boontjes, rundvlees en een heerlijke jusquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had voor de splitsing naar de A27/A28 nog geen file op de A12, daar begon het pas na Lunetten.
Maar goed, een A30 scenario is voor jou ook niet echt een optie eigenlijk...
En was het lekker?
Dat klapt toch open en dicht? Dat dak danquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r zit geen dak op, en dat vind ik nogal wat voor het geld dat je moet betalen
Hoe kun je nou een heel klein stukje A30 doen??? De hele A30 is maar een heel klein stukjequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aardappeltjes, boontjes, rundvlees en een heerlijke jus![]()
![]()
A30 doe ik heel soms een klein stukje, dan ga ik helemaal binnendoor. Helaas ben ik dan ook niet de enige die op dat idee komt. Meestal doe je er dan nog langer over. De A12 was stroperig tot aan Doorn, daar ga ik er vanaf om bij A'foort op de A28 verder te gaan. Maar daar had een vrachtwagen een invoegend busje geweigerd met als gevolg dat alles stil stond. Eén spat regen en het drama is compleet. Morgen nog zo'n dag.
Ja, ik zag jou vandaag ook nog ergens in de buurt van de A28?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, jullie hebben je hele leven al gewerkt toch?
Aston Martinquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg me al af wat een AM was.
Ik ga slapen, fijne nacht iedereen.
Een kilometer of vijf en dan rechtsaf om vervolgens binnendoor, over 't plattelandquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een heel klein stukje A30 doen??? De hele A30 is maar een heel klein stukje
Als je er vanaf de A12 opdraait moet je het gas al bijna weer loslaten om te voorkomen dat je bij B'veld de Mac binnenrijdt
Door omstandigheden niet eigenlijk, maar goed, ik heb dan wel een kind opgevoed wat tot nu toe redelijk fatsoenlijk 2 meter lang geworden is.... dat is ook wat waard neem ik aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, jullie hebben je hele leven al gewerkt toch?
Een ritje met de bus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef Leandra het volgende:
Door omstandigheden niet eigenlijk, maar goed, ik heb dan wel een kind opgevoed wat tot nu toe redelijk fatsoenlijk 2 meter lang geworden is.... dat is ook wat waard neem ik aan
Zo.... ga jij ff het omrijden in de overtreffende trap omschrijven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een kilometer of vijf en dan rechtsaf om vervolgens binnendoor, over 't platteland, richting Zeist te rijden.
Tsssssquote:
Nope, vanaf mijn woonplaats binnendoor naar de A1, drie kilometer A1, dan A30, na vijf kilometer er weer af en dan binnendoor naar Zeist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo.... ga jij ff het omrijden in de overtreffende trap omschrijven.
Vanaf de A30 weer binnendoor richting Zeist??![]()
Ga dan gewoon tot het eind van de A30 en dan naar Nijkerk of Voorthuizen maar vanaf de A30 weer naar Zeist rijden mist bij mij alle logica![]()
Maar ik denk dat je een heel klein stukje A12 bedoelt en dan binnendoor naar Zeist en daar de A28 weer op.... dat is wel een leuke fileontwijkroute
Oh, langs het Henschotermeer en Austerlitzquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, vanaf mijn woonplaats binnendoor naar de A1, drie kilometer A1, dan A30, na vijf kilometer er weer af en dan binnendoor naar Zeist.
"Henig an" komt dus van dat meer!?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, langs het Henschotermeer en Austerlitz![]()
Ik dacht al vanaf de andere kant
Ik vond het al zo niet logisch
Ja dat is een verhaaltje nav het weghalen van de talpa filmpjes op zijn hyve's vandaag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ik lees dat Huub ontslagen is, maar dat is vast een fabeltje toch?
Voorals nog wel.... er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat waar is, het is een speculaasje als gevolg van het feit dat hij alle Talpa dingen van zijn Hyves verwijderd zou hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ik lees dat Huub ontslagen is, maar dat is vast een fabeltje toch?
Ik ben benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen. Voorlopig heb ik nog niet langer dan tien minuten gekeken, want er is niet zo veel te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
Avond, is er al 24 uur een stream offe ......
Ik zie iemand bellen, iig beeld om dit tijdstip![]()
Ik zat het wel bizar vinden als op basis van geruchten (vermoedelijk kleinschalig en alleen op Fok!) iemand de zak zou krijgen. Maar dat is dan ook niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voorals nog wel.... er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat waar is, het is een speculaasje als gevolg van het feit dat hij alle Talpa dingen van zijn Hyves verwijderd zou hebben.
Plannen kunnen ze iig niet, had het dan gewoon 1 dec/jan gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen. Voorlopig heb ik nog niet langer dan tien minuten gekeken, want er is niet zo veel te zien.
Het is nog leuker om uit te zoeken wie het gerucht begonquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat het wel bizar vinden als op basis van geruchten (vermoedelijk kleinschalig en alleen op Fok!) iemand de zak zou krijgen. Maar dat is dan ook niet zo.
Nee joh, ben je gek, als hij al ontslagen zou zijn (en ik heb geen reden om dat aan te nemen) dan is dat zeker niet op basis van geruchten op FOK!.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat het wel bizar vinden als op basis van geruchten (vermoedelijk kleinschalig en alleen op Fok!) iemand de zak zou krijgen. Maar dat is dan ook niet zo.
En toch hè en dat meen ik in dit geval serieus; van kleinschaligheid is natuurlijk geen sprake omdat e.e.a. in alle bladen staat en dat geval kan ik me voorstellen dat een werkgever als Talpa, mede gezien de aard van zo'n bedrijf, het niet prettig vindt dat dit gebeurt. En vergeet niet dat Huub niet in vaste dienst is maar een jaarcontractant is. Ik heb bedrijven om mindere redenen maatregelen zien nemen richting een werknemer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, laat lekker gaan. Gelijk al die op Fora opgeklopte verwachtingen en kritiek de kop indrukken door niets of nauwelijks iets te laten zien. Zodra het op fora uitgeraasd is, dan langzaam maar zeker vanuit het niets iets leuks brengen. Goede strategiequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plannen kunnen ze iig niet, had het dan gewoon 1 dec/jan gedaan![]()
dan maar
Slechte publiciteit is toch ook publiciteitquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch hè en dat meen ik in dit geval serieus; van kleinschaligheid is natuurlijk geen sprake omdat e.e.a. in alle bladen staat en dat geval kan ik me voorstellen dat een werkgever als Talpa, mede gezien de aard van zo'n bedrijf, het niet prettig vindt dat dit gebeurt. En vergeet niet dat Huub niet in vaste dienst is maar een jaarcontractant is. Ik heb bedrijven om mindere redenen maatregelen zien nemen richting een werknemer.
Ik denk dat Huub wel op z'n lazer heeft gekregen en daarom nogal afwezig is? In ieder geval verstandig van hem, eindelijk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, als hij al ontslagen zou zijn (en ik heb geen reden om dat aan te nemen) dan is dat zeker niet op basis van geruchten op FOK!.
De verhalen van Claire in de roddelbladen zijn schadelijker, maar goed, dan heeft ie weer de mazzel dat ie voor JdM werkt, die weet hoe het gaat met de bladen en is geen cijferneukertje uit de provincie wiens vrouw iedere aangekondigde scheiding van Daphne en Richard weer serieus neemt.
Dat jaarcontract is toch al lang voorbij? Heeft ie dan nog een jaarcontract er bovenop gekregen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch hè en dat meen ik in dit geval serieus; van kleinschaligheid is natuurlijk geen sprake omdat e.e.a. in alle bladen staat en dat geval kan ik me voorstellen dat een werkgever als Talpa, mede gezien de aard van zo'n bedrijf, het niet prettig vindt dat dit gebeurt. En vergeet niet dat Huub niet in vaste dienst is maar een jaarcontractant is. Ik heb bedrijven om mindere redenen maatregelen zien nemen richting een werknemer.
Ik heb nu iig geen hoge verwachting en ik verwacht ook geen hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, laat lekker gaan. Gelijk al die op Fora opgeklopte verwachtingen en kritiek de kop indrukken door niets of nauwelijks te laten zien. Zodra het op fora uitgeraasd is, dan langzaam maar zeker vanuit het niets iets leuks brengen. Goede strategie
O, zeker, de vraag is alleen of Talpa daarop zit te wachten. Met name deze categorie vergrijpen, of ie het gedaan heeft of niet, ligt nu eenmaal niet zo lekker, ..... nergens, dus ook bij Talpa nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slechte publiciteit is toch ook publiciteit
Het zal mij niets verbazen als ie een media verbod of iets dergelijks heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wel op z'n lazer heeft gekregen en daarom nogal afwezig is? In ieder geval verstandig van hem, eindelijk!
[..]
Dat jaarcontract is toch al lang voorbij? Heeft ie dan nog een jaarcontract er bovenop gekregen?
Volgens mij las ik dat ergens, niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wel op z'n lazer heeft gekregen en daarom nogal afwezig is? In ieder geval verstandig van hem, eindelijk!
[..]
Dat jaarcontract is toch al lang voorbij? Heeft ie dan nog een jaarcontract er bovenop gekregen?
Bij normaal denkende mensen wel, maar Talpa heeft ook DGK gemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
O, zeker, de vraag is alleen of Talpa daarop zit te wachten. Met name deze categorie vergrijpen, of ie het gedaan heeft of niet, ligt nu eenmaal niet zo lekker, ..... nergens, dus ook bij Talpa niet
Het bedrijf wat een treitershow wilde maken, na een enorme publieke heise het programma "aanpaste" en er vervolgens toch iets van maakte wat misschien geen treitershow genoemd werd maar er wel op leek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kon het in 1 zinquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het bedrijf wat een treitershow wilde maken, na een enorme publieke heise het programma "aanpaste" en er vervolgens toch iets van maakte wat misschien geen treitershow genoemd werd maar er wel op leek.
Waarin een meisje ongestraft de slaapkamer doortrokken kon worden en zo hard tegen de douchewand gesmeten werd dat er een tand loszat, en waar men het geen probleem vond om met 5/6 mensen te proberen 1 persoon te ontkleden (want een natte microfoon zou een probleem zijn) en hardhandig het water in te werken.
Datzelfde bedrijf zou een medewerker ontslaan omdat er wat in de roddelbladen staat??
Als dat zo is dan verdient John de Mol de hypocriete lul van het jaar award.
Wat Heidi zegt dus (ik had alleen wat meer woorden nodigquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij normaal denkende mensen wel, maar Talpa heeft ook DGK gemaakt
Wat ik me afvraag, zijn er eigenlijk nog andere programma's van Talpa die op TV een beetje goed lopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat Heidi zegt dus (ik had alleen wat meer woorden nodig)
Vast wel, is het niet hier dan wel in het buitenland?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, zijn er eigenlijk nog andere programma's van Talpa op TV die een beetje goed lopen?
Je zal mij nooit horen zeggen dat John de Mol geen hypocriet lul is, dat is het namelijk wel. En ik begrijp je argumenten ook aangaande de gebeurtenissen in DGK. Maar dat alles wordt door John de Mol geschoven onder het kopje, "Beheerste" RLS-show. En dat kan ie met de gebeurtenissen rondom Huub nu echt niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het bedrijf wat een treitershow wilde maken, na een enorme publieke heise het programma "aanpaste" en er vervolgens toch iets van maakte wat misschien geen treitershow genoemd werd maar er wel op leek.
Waarin een meisje ongestraft de slaapkamer doortrokken kon worden en zo hard tegen de douchewand gesmeten werd dat er een tand loszat, en waar men het geen probleem vond om met 5/6 mensen te proberen 1 persoon te ontkleden (want een natte microfoon zou een probleem zijn) en hardhandig het water in te werken.
Datzelfde bedrijf zou een medewerker ontslaan omdat er wat in de roddelbladen staat??
Als dat zo is dan verdient John de Mol de hypocriete lul van het jaar award.
Jij was aan het typen, miepquote:Op woensdag 4 november 2009 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja..... dat zei ik toch net al
Geen idee, ik weet de huidige Quote 500 status van JdM ook zo nietquote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vast wel, is het niet hier dan wel in het buitenland?
Ik zou het nog niet eens kunnen, zoveel worden aan Talpa vuil makenquote:
Nee dank je, ik weet een beetje te goed hoe de politiek werktquote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij was aan het typen, miep
Al eens aan gedacht om in de politiek te gaan?
Even nadenkend kon je wel eens helemaal gelijk hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zal mij nooit horen zeggen dat John de Mol geen hypocriet lul is, dat is het namelijk wel. En ik begrijp je argumenten ook aangaande de gebeurtenissen in DGK. Maar dat alles wordt door John de Mol geschoven onder het kopje, "Beheerste" RLS-show. En dat kan ie met de gebeurtenissen rondom Huub nu echt niet.
Dus hier zal hij net zo makkelijk verontwaardigd afstand nemen als dat zakelijk gezien nodig is. Tenminste dat is mijn inschatting !
Hij heeft altijd gezegd dat er niets in scene gezet was, dus als de RLS al "beheerst" was dan, was dat mbt een beperking van agressie en incidenten....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zal mij nooit horen zeggen dat John de Mol geen hypocriet lul is, dat is het namelijk wel. En ik begrijp je argumenten ook aangaande de gebeurtenissen in DGK. Maar dat alles wordt door John de Mol geschoven onder het kopje, "Beheerste" RLS-show. En dat kan ie met de gebeurtenissen rondom Huub nu echt niet.
Dus hier zal hij net zo makkelijk verontwaardigd afstand nemen als dat zakelijk gezien nodig is. Tenminste dat is mijn inschatting !
Over DGK in het buitenland heb ik nooit meer iets gehoord. Het was schijnbaar toch geen BBquote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vast wel, is het niet hier dan wel in het buitenland?
Ik weet niet wie dat riep, maar dat is iid onzin. Dan zou het eerder om zijn houding gaanquote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef Leandra het volgende:
Maar serieus.... als je denkt dat Talpa Huub ontslaat wegens wat roddelbladen dan maak je Huub daarmee veel groter en belangrijker dan jullie altijd roepen dat hij is.
Ik weet het ook niet Heidi, maar ik denk niet dat je medelijden hoeft te hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over DGK in het buitenland heb ik nooit meer iets gehoord. Het was schijnbaar toch geen BB
Dat niet nee. Maar het is toch leuk als een goed programma de hele wereld over gaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet Heidi, maar ik denk niet dat je medelijden hoeft te hebben
Ja, maar DGK was gewoon te grof voor de meeste landen, heck het was voor een groot deel van NL al te grof, en wij staan toch wel als "zeer liberaal" bekend.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat niet nee. Maar het is toch leuk als een goed programma de hele wereld over gaat.
ok, liever van eyeworks dan van Talpa
Maar NL was toch de 'pilot' voor de rest van de wereld? Dan doen ze toch iets voutquote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar DGK was gewoon te grof voor de meeste landen, heck het was voor een groot deel van NL al te grof, en wij staan toch wel als "zeer liberaal" bekend.
Huub is een bekende Nederlander, daar kun je niet omheen en hij werkt bij Talpa. Hij is bedrijfstechnisch misschien wel niet belangrijk daar, maar vraag aan mensen om 5 personen te noemen die bij Talpa werken en er zullen er veel zijn die Huub noemen. De associatie is er dus wel degelijk. De vraag is hoe ongewenst Talpa die associatie, gezien de gebeurtenissen, vindt.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef Leandra het volgende:
Maar serieus.... als je denkt dat Talpa Huub ontslaat wegens wat roddelbladen dan maak je Huub daarmee veel groter en belangrijker dan jullie altijd roepen dat hij is.
Tsja.... wij zijn geen TV-makers natuurlijk, dus wat wij vinden boeit sowieso niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar NL was toch de 'pilot' voor de rest van de wereld? Dan doen ze toch iets vout
Ik mag er toch vanuit gaan dat iemand als JdM zijn personeel aanneemt om hun prestaties en niet om hun bekend zijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub is een bekende Nederlander, daar kun je niet omheen en hij werkt bij Talpa. Hij is bedrijfstechnisch misschien wel niet belangrijk daar, maar vraag aan mensen om 5 personen te noemen die bij Talpa werken en er zullen er veel zijn die Huub noemen. De associatie is er dus wel degelijk. De vraag is hoe ongewenst Talpa die associatie, gezien de gebeurtenissen, vindt.
Ik denk toch wel dat het er aan ligt aan wie je het vraagt hoor.... laten we dat bekende Nederlanderschap nou niet overschatten.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub is een bekende Nederlander, daar kun je niet omheen en hij werkt bij Talpa. Hij is bedrijfstechnisch misschien wel niet belangrijk daar, maar vraag aan mensen om 5 personen te noemen die bij Talpa werken en er zullen er veel zijn die Huub noemen. De associatie is er dus wel degelijk. De vraag is hoe ongewenst Talpa die associatie, gezien de gebeurtenissen, vindt.
Ik heb geen verstand van TV maken, maar kijkcijfers spreken voor zich.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... wij zijn geen TV-makers natuurlijk, dus wat wij vinden boeit sowieso niet.
Maar soms is het wel heerlijk om dingen, niet gehinderd door enige kennis van zaken, van afstand te bekijken.
Nee, maar je zie zelf al dat die mediabladen wel degelijk een rol spelen. En volgens mij wil geen enkel bedrijf de associatie hebben met iemand die....etc.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik al zei: als (juist) jullie de invloed van Huub zo hoog inschatten dan maak je hem groter dan jullie zelf altijd zeggen dat hij is
Je moet eens weten waar mensen allemaal mee weg komenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je zie zelf al dat die mediabladen wel degelijk een rol spelen. En volgens mij wil geen enkel bedrijf de associatie hebben met iemand die....etc.
Ja, binnenkort Zalm en Ed Nijpels weerquote:Op woensdag 4 november 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar mensen allemaal mee weg komen
Voorlopig heeft hij weer in alle bladen gestaan en is bij boulevard geweest etc. En het boeit veel mensen, incluis, ik zei de gek, ook niet zoveel wat Huub in het algemeen doet. Maar bedrijven, zeker in de publiciteit staande bedrijven, zijn nu eenmaal bezig met hun uitstraling, hun "corporate identity", hun PR. Waarom schenken ze aan goede doelen, waarom nemen ze geen pedofielen of verkrachters aan, .... omdat, dat nu eenmaal nooit de uitstraling van een bedrijf dient, doch alleen maar kan schaden. Tis puur een zakelijke benadering.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk toch wel dat het er aan ligt aan wie je het vraagt hoor.... laten we dat bekende Nederlanderschap nou niet overschatten.
Het is vooral een groep RLS kijkers die hem kent, daarvan boeit het gros het voor geen meter wat Huub doet en waar hij het doet, en dan is er nog een veel kleinere groep Huub-fans die zijn voeten nog zouden kussen als hij net blootsvoets door de koeienstront gedanst zou hebben.
Wat ik al zei: als (juist) jullie de invloed van Huub zo hoog inschatten dan maak je hem groter dan jullie zelf altijd zeggen dat hij is
Weltrustequote:Op woensdag 4 november 2009 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, binnenkort Zalm en Ed Nijpels weer![]()
Slapen, trusten
Ik kijk niet naar de kijkcijfers, maar ik ben ook al niet meer representatief voor "wat de kijker wil".quote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van TV maken, maar kijkcijfers spreken voor zich.
(al wil ik nog steeds een onderzoek naar het verkrijgen van die cijfers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan waren er mensen geweest die daarop gestemd hadden.
En dan nu de volgende spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exactquote:Op woensdag 4 november 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar je zie zelf al dat die mediabladen wel degelijk een rol spelen. En volgens mij wil geen enkel bedrijf de associatie hebben met iemand die....etc.
Waarom denk je dat de TV zender Talpa uit de lucht isquote:Op woensdag 4 november 2009 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij weer in alle bladen gestaan en is bij boulevard geweest etc. En het boeit veel mensen, incluis, ik zei de gek, ook niet zoveel wat Huub in het algemeen doet. Maar bedrijven, zeker in de publiciteit staande bedrijven, zijn nu eenmaal bezig met hun uitstraling, hun "corporate identity", hun PR. Waarom schenken ze aan goede doelen, waarom nemen ze geen pedofielen of verkrachters aan, .... omdat, dat nu eenmaal nooit de uitstraling van een bedrijf dient, doch alleen maar kan schaden. Tis puur een zakelijke benadering.
Te veel geschonken aan goede doelenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de TV zender Talpa uit de lucht is
Het is ook niet wat ik wil, maar heb je weleens in een oorlog in een bunker gezeten? Dan heb je iig minder etenquote:
Dat was het concept, maar ik heb het over de reactie van de kijkers.....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook niet wat ik wil, maar heb je weleens in een oorlog in een bunker gezeten? Dan heb je iig mi9nder etenHet gaat om het concept
image is everythingquote:
ja, maar een hoop kijkers/users roepen ook dingen om anderen te shockeren. Ik kan me toch niet voorstellen dat je echt iemand in een RLS zo opgehangen wil zien worden ........................... toch, ...hoop ikquote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het concept, maar ik heb het over de reactie van de kijkers.....
Het moest harder worden om daarna mensen een plezier te kunnen doen, net als het arme gedeelte van BB.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het concept, maar ik heb het over de reactie van de kijkers.....
Dat hoop ik ook, maar ik ben bang dat die optie wel stemmen gekregen zou hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar een hoop kijkers/users roepen ook dingen om anderen te shockeren. Ik kan me toch niet voorstellen dat je echt iemand in een RLS zo opgehangen wil zien worden ........................... toch, ...hoop ik
Had het dan gedaan zou ik zeggen. Bij de volgende poll had ze de bunker dan gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik ben bang dat die optie wel stemmen gekregen zou hebben
* roept iets over rechten van de mens enzo....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had het dan gedaan zou ik zeggen. Bij de volgende poll had ze de bunker dan gewonnen
Helaas zijn er ook meer dan genoeg mensen die het niet echt een probleem vonden.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Er zijn genoeg mensen die wel empathie hebben
Kijk maar naar de aanranding in DGK![]()
je kunt alles voorstellenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
* roept iets over rechten van de mens enzo....![]()
Maar er werden tijdens de Bunker letterlijk dingen voorgesteld (en ingediend) die zelfs in strijd zijn met de Geneefse Conventie, en soms was men nog verontwaardigd dat bepaalde voorstellen het niet haalden
Gelukkig is dat de minderheidquote:Op woensdag 4 november 2009 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook meer dan genoeg mensen die het niet echt een probleem vonden.
Ze hebben het idd niet erg zwaar gehad, maar als het werkelijk zoals in een bunker zou zijn, dan hadden we naar 25 dagen sheer and utter boredom zitten kijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je kunt alles voorstellen![]()
maar erg zwaar hebben ze het niet gehad, er zijn dagen waarop ik dacht. ze hebben het gezelliger dan ik
Ik dacht serieus dat het veel zwaarder zou zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben het idd niet erg zwaar gehad, maar als het werkelijk zoals in een bunker zou zijn, dan hadden we naar 25 dagen sheer and utter boredom zitten kijken.
En persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem, ik had graag willen kijken naar het effect wat dat op mensen heeft. Maar een hoop anderen vinden dat kennelijk wel een probleem.
Ach ja... ik zie ze nog juichen en "karma is a bitch" gillen toen Amanda voor de zoveelste keer (en die keer op het laatste moment) een brief van haar moeder kreeg dat haar moeder weer niet zou komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig is dat de minderheid![]()
Wat gij niet wilt dat u geschied ......
Anders trek ik hun wel even over de vloer aan hun kleren
Ja... ik had wel willen weten wat de interactie dan was... daar zitten we dan met z'n achten.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het veel zwaarder zou zijn![]()
En wat jij zegt idd
mmm Amanda is een geval apart. Ik vond het ook zielig voor d'r.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... ik zie ze nog juichen en "karma is a bitch" gillen toen Amanda voor de zoveelste keer (en die keer op het laatste moment) een brief van haar moeder kreeg dat haar moeder weer niet zou komen.
Tuurlijk is Amanda geen lief, schattig meisje, maar dat ze is wie ze is, is ze vooral door het gebrek aan aandacht van haar moeder.
En ik kan er niet bij dat je als volwassen vrouw (en de meesten waren oud genoeg om Amanda's moeder te zijn) zo intens kunt genieten van het oprechte verdriet van een meisje van 19/20.
Dat riepen we al vanaf het beginquote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik had wel willen weten wat de interactie dan was... daar zitten we dan met z'n achten.
Wie maken er wat van? Wie worden gillend gek? Wie zorgen er dat de verveling minder is?
En niks gezeur over sigaretten, gewoon basics, minimale levensbehoeften, klaar.
Hier heb ik niets op in te brengenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef Leandra het volgende:
Het was ook zielig voor haar, het mag dan soms wel een kutwijf zijn, maar het was vooral een puber die een hoop tekort gekomen was en veel te jong en onvolwassen was voor het programma waar ze in terechtkwam.
Ik denk dat ze geschrokken zijn van wat mensen er van verwachtten en dat ze met handen en voeten gebonden waren aan een aantal kleinigheidjes zoals de rechten van de mens, om het over de Geneefse Conventie maar helemaal niet te hebben....quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat riepen we al vanaf het begin![]()
'Ja, het word zwaarder.. wacht maar' , nou niets van gezien. Of je moet een nacht wakker blijven erg vinden
Jij hebt het steeds over die rechten.... maar ze hadden alle recht om er mee te stoppenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geschrokken zijn van wat mensen er van verwachtten en dat ze met handen en voeten gebonden waren aan een aantal kleinigheidjes zoals de rechten van de mens, om het over de Geneefse Conventie maar helemaal niet te hebben....
Je kunt mensen bijna niet laten ontzien voor een TV programma, tenzij je ze dropt op een onbewoond eiland en ze zelf maar voor hun eten moeten zorgen enz. maar we hebben ER al, en dat past niet in een bunker.
Dat ze bij Brian terecht zou komen was bijna een logisch gevolg van haar achtergrond.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier heb ik niets op in te brengen![]()
En Brian en de bewoners/concept deden er niet veel aan om haar die warmte te geven die ze altijd gemist heeft.
Dat bedoel ik niet, als TV maker kun je mensen geen dingen laten doen (met als andere optie vertrekken, en daarmee niet meer kunnen winnen) die in strijd zijn met de mensenrechten.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds over die rechten.... maar ze hadden alle recht om er mee te stoppen
Daarbij zijn er programma's waar ze mensen wel ergere/gevaarlijkere dingen laten doen
i rest my casequote:Op woensdag 4 november 2009 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze bij Brian terecht zou komen was bijna een logisch gevolg van haar achtergrond.
En als je als producent het soort relatie dat Brian en Amanda faciliteert is het al triest genoeg, maar als je er ook nog een keer helemaal niets aan doet als alle grenzen overschreden worden dan is dat vrij ernstig.
Daar wil je bij een 19/20 jarig meisje simpelweg niet verantwoordelijk voor zijn lijkt me.
Maar hee, voor Talpa was dat geen probleem
Zo zie ik het niet. Pas als ze iemand hadden gedwongen ben je strafbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, als TV maker kun je mensen geen dingen laten doen (met als andere optie vertrekken, en daarmee niet meer kunnen winnen) die in strijd zijn met de mensenrechten.
En als het aan de kijkers had gelegen dan was er nogal eea gebeurd waardoor B&B strafbaar waren geweest.
Bij de weg.... deze SC is al bijna 80 posts lang een heel goed, fatsoenlijk en net discussietopic....quote:
Ja, maar als iedereen weigert en weggaat is het programma ook voorbij, dus dat is geen optie.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Pas als ze iemand hadden gedwongen ben je strafbaar.
Zelf zou ik ook geen mens vermoorden om een spel te winnen
Soms is een serieus gesprek ook leuk. Andere keren wil je gewoon lol hebben, toch? (kutvocht)quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de weg.... deze SC is al bijna 80 posts lang een heel goed, fatsoenlijk en net discussietopic....
Daar zouden ze in andere topics in dit subforum nog wat van kunnen leren
Ja maar.... we zijn gewoon al 80% van het topic serieus over RLS'en bezig.... dat heeft nog geen enkel topic in dit subforum gehaaldquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms is een serieus gesprek ook leuk. Andere keren wil je gewoon lol hebben, toch? (kutvocht)
Ah, ik merk het al.... die 80% is een beetje teveel van het goede voor je??quote:
Als ik mee zou doen aan zo'n programma, dan ga ik er ook vanuit dat de makers bepaalde normen en waarden hebben. Anders zou ik er al niet aan meedoen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen weigert en weggaat is het programma ook voorbij, dus dat is geen optie.
En je stelt jezelf nogal ter discussie als je mensen bepaalde "opdrachten" geeft die alle grenzen voorbij zijn.
Ongeacht of ze nou wel of niet de vrijheid hebben om te gaan.
80% is redelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik merk het al.... die 80% is een beetje teveel van het goede voor je??![]()
Geen idee..... hij is weer kwijt![]()
![]()
Ik heb gelukkig geen flauw idee over welk programma je het hebtquote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen aan zo'n programma, dan ga ik er ook vanuit dat de makers bepaalde normen en waarden hebben. Anders zou ik er al niet aan meedoen.
Neem nou dat date programma op TV. Daar zou ik dus al nooit aan meedoen omdat het bij mij een norm overschrijdt.
Oh, je was er nogquote:Op woensdag 4 november 2009 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen flauw idee over welk programma je het hebt![]()
Of bedoel je BZV??
ok, maar een kind ? dat gaat wel erg verquote:Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet gewoon zijn, dat hun contract is afgelopen,,,die van Claire en Huub...
Vandaar nu alles tegelijk, en trouwens , Huub werkte al voor t.v., of het bij Talpa was, weet ik niet. , maar denk het wel..
en nu gaat dit oudje verder slapen,,de bank lag wel lekker, maar ga nu lekker mijn bed in,,,trusten...
Ik klik niet, als je het niet erg vindt..... in het kader van "What has been seen, can not be un-seen"quote:Op woensdag 4 november 2009 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Take me out
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s3_a2.xml
Het is niet schokkend ofzo, er is gewoon niets aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik klik niet, als je het niet erg vindt..... in het kader van "What has been seen, can not be un-seen"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef Leandra het volgende:
En mijn God, ik wou dat ik niet op dat plaatje gegoogled had![]()
Nee ik geloof ook wel dat het niet schokkend is, maar ik kan per definitie niets met dat soort programma's en ik geloof niet dat mijn wereld er op vooruit gaat door het te kijkenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is niet schokkend ofzo, er is gewoon niets aan.
Daarbij vraag ik me af hoeveel 'echte' dates er over blijven.
Tuurlijk gaat dat te ver, daarbij; als het zo simpel zou zijn dan zou Claire geen reden hebben in de bladen te gaan zitten klagen over haar huiselijke ellende.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, maar een kind ? dat gaat wel erg ver
Dat neem ik aanquote:
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik geloof ook wel dat het niet schokkend is, maar ik kan per definitie niets met dat soort programma's en ik geloof niet dat mijn wereld er op vooruit gaat door het te kijken
[..]
Tuurlijk gaat dat te ver, daarbij; als het zo simpel zou zijn dan zou Claire geen reden hebben in de bladen te gaan zitten klagen over haar huiselijke ellende.
Tenzij..... ze niet tevreden is over de manier waarop Talpa eea afgerond heeft, of er een nieuw programma van Talpa aankomt, al dan niet met scheidende stellen die pas uit elkaar mogen na een maand in de villa te hebben gezeten (uiteraard gevolgd door 108 camera's)
Gaat ie weg?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neem ik aan![]()
Ik zou ook niet weten waarom niet, de enige minderjarige hier in huis is dat nog maar een weekje
Dan is ie 18quote:Op woensdag 4 november 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat ie weg?(of is ie dan jarig
)
Geen flauw idee of dat zo is, maar dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom![]()
Wel denk ik dat Huub in opdracht van Talpa zijn teksten van Hyves af moest halen.
quote:
En toch een goede morgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 07:14 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Lag de halve nacht wakker en moet vanavond tot 8 uur, leuk, vergaderen!
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 40e verjaardag van sesamstraat
Ik bedoel Brad. You spoiled bratquote:
Wat is Bratt?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:28 schreef Wijnneus het volgende:
Dank u, ik hou het ook even op Bratt
Verwend nest, zeker?quote:
Heeft die foto zo'n heftig effect op je dat dweilen noodzaak is?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme ,,die Brad,,ga maar weer verder met dweilen, beter...
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die foto zo'n heftig effect op je dat dweilen noodzaak is?
Goedemorgen,quote:
Je bent in de war met David.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
Ik vind Brad alleenig leuk als die niet praat....
David!quote:
Die moet ook niet praten iddquote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk totdat die iets zegt of zijn echtgenote laat zien.
Loop maar weer wegquote:
ja amsterdam heeft het doorgestuurd voor 10 uur vanmorgen een gekletter. zelf een autoalarm ging af dus was ff hevig.quote:
Ja. Daar zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk totdat die iets zegt of zijn echtgenote laat zien.
Nee, dat zou ik anders ook echt heel raar vinden als je nee zou zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Daar zeg ik ook geen nee tegen.
Voor wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
Weten jullie hoe duur Jaap en Amanda zijn?
Voor al je feesten en partijenquote:
Per uur?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap drie hamburgers en Amanda twee knoopjes en een spiegeltje. Per uur.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dan moet je de paal zelf hosselen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor al je feesten en partijen
Amanda 1uur ¤950,- ex paal![]()
Jaap 50min ¤1500,-
Oh, het staat er al,,dan ga ik maar ff douchen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaap 50min ¤1500,-
Wat doet Jaap 50 minuten lang?quote:
Aanwezig zijn, dat is voor Jaap niet zo'n probleemquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Jaap 50 minuten lang?
Voor 1500 Euro?
Zingen en je mag aan zijn hoed zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Schaken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Hij kreeg de gordijnen mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Schaken.
Ik neem aan dat hij gratis bij LS was?
Dan wijkt ze uit naar een trapleuning.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Interessanter is: wat doet Amanda ex paal?
Jaap is wel incl. paal begrijp ik?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaap 50min ¤1500,-
Nena op afspraak![]()
Ik moet wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik anders ook echt heel raar vinden als je nee zou zeggen.
Laat het dorp toch zitten joh!
[ afbeelding ]
Zwaai maar, dag Dorp!
Iemand een paal bezorgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Van die halve rondjes voor je draaien en zwiep zwiep.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Voor paal staan?quote:
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Heb jij hem gezienquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot.
nou wat je goedkoop noemt, zal me diep schamen om zulke prijzen te vragen om ff een uurtje te komen opdraven. wat kunnen die 2 nou.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn wel de goedkoopste van de Presentatie & Personality prijsliijst
Wat leuk dat ze fan zijn. Beter Mika dan Roel moet je maar denken. Straks was je nog op SBS.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet wel.
Eerst langs Start en dan door naar Dorpsstraat, Ons Dorp.
Oh man, de dames hier zijn Mika-fan. Hoe kan dat nou he. Vraag je je dan af.
Ik draai Muse zon ongeveer onafgebroken in de auto en wat denk je: We willen de nieuwe van Mika![]()
En nu heb ik steeds dat rain lied in mn hoofd.
En omdat ik niet de beroerdste ben: Jullie nu ook!![]()
Heb je even......quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wat je goedkoop noemt, zal me diep schamen om zulke prijzen te vragen om ff een uurtje te komen opdraven. wat kunnen die 2 nou.
Je moet om te kunnen blijven cashen wél af en toe De Bladen halen, of RTL Boulevard. Of gewoon kappen met dat sneue geschnabbel voor een dronken meute scanderende pubers.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn wel de goedkoopste van de Presentatie & Personality prijsliijst
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we een Amanda huren voor de Grote RSL SC Sensation Blue & Black Merry Christmas Happy Holidays Oktoberfest Nieuwjaars Afterparty Meet huren?![]()
TANZEN!!
Dat doe ik voor minder.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot zo'n beetje iedereen.
Mooi, misschien kom ik er nog opquote:
Roel? Roel? Welke Roel?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze fan zijn. Beter Mika dan Roel moet je maar denken. Straks was je nog op SBS.![]()
Ik ga zo even luisteren want ik ken dat nummer niet.
Ik bedoelde Dries.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Roel? Roel? Welke Roel?
Rain en rain en rain en rain en rain en I hate days like this!
Days like this!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
Rain en rain en rain en rain en rain en I hate days like this!
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik bedoelde Dries.Roel Driesvink zat er in mijn hoofd.
zingt nog en treed nog steeds op.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Days like this!
Hoe zou het eigenlijk met Sheena zijn?
Waarschijnlijk belachelijk optimistisch, maar laten we er eens vanuit gaan dat er 10 man komen. Da's dus 95 euro p.p voor een uurtje Amanda, ex paal.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we een Amanda huren voor de Grote RSL SC Sensation Blue & Black Merry Christmas Happy Holidays Nieuwjaars Afterparty Meet huren?![]()
TANZEN!!
Voor dat bedrag laat ik het uit mijn neus komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar durf je die Cola Light ook aan
Oh da kost mie duur!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk belachelijk optimistisch, maar laten we er eens vanuit gaan dat er 10 man komen. Da's dus 95 euro p.p voor een uurtje Amanda, ex paal.
Da's nou geld over de Balk smijten.![]()
![]()
![]()
30 maal opdrukkenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
"30m", waar staat die m voor ?.. maanden ?
Playmates is ook meervoud hequote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef HiDiHo het volgende:
Playmates ¤995,- 2 uur
Zou ik daar toch eerder voor gaan dan Amanda
Fok! heeft vast nog wel ergens een PR potjequote:Op woensdag 4 november 2009 11:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh da kost mie duur!
En ik hoef niet te betalen, want initiatiefnemer
30 meezingersquote:Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef Jian het volgende:
[..]
"30m", waar staat die m voor ?.. maanden ?
Per mate (max 4)quote:
Mag niet meer van Ergtquote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Dijenkletsend en tranen over de wangen leuk!
Excl. geluid is JV best te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Johan Vlemmix 30m ¤ 995.00 Excl. geluid
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die max is jouw max of die van het 'verhuurbedrijf'?
Beetje raar als een verhuurbedrijf zou zeggen dat er een max is aan wat je bij hen kunt huren.quote:
Muziekje dan maar.quote:
Niet zo slim van 'm.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan nog goedkoper, gewoon de stream kijken of daar aan de bar gaan zitten.
Californication. Zoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
John Frusciante.
Wel eens die VPRO docu van - ik geloof- Van Brummelen gezien?
Ongelooflijk hoe ijzersterk die gozer vervolgens weer terugkwam bij RHCP.
Geen idee, ga jij het ff vragenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje raar als een verhuurbedrijf zou zeggen dat er een max is aan wat je bij hen kunt huren.
Of zouden er maar 4 'op de planken liggen'?
Yep, o.a. in dat bootjequote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
John Frusciante.
Wel eens die VPRO docu van - ik geloof- Van Brummelen gezien?
Ongelooflijk hoe ijzersterk die gozer vervolgens weer terugkwam bij RHCP.
Ciao bella a domani calzone di marequote:
Album heb ik letterlijk grijsgedraaid.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Gert het volgende:
Oók al kut. Californication. Zo geweldig als ik de serie vind, zo'n vervelend zelfcliché is dat kutnummer. Vond ik meteen al en daarna stond het 27 weken op één of zo.
Scar Tissuequote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Album heb ik letterlijk grijsgedraaid.
I Like Dirt
Get on Top
Scar Tissue
Other Side
en ook Californication.
Smaakverschil rules.
Daar zal ik dan eens naar op zoek gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef Jian het volgende:
Ik vind het soloalbum The Empyrean trouwens ook helemaal goed hoor
Moet je doen, dat is die nieuwe/laatste van 'm, daar staat o.a. dat nummer Ah Yom opquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal ik dan eens naar op zoek gaan.
Ik weet niet of je dit kent, maar ik vind dat zo'n leuke improvisatie, helemaal als ie zich aan het eind bij Anthony Kiedis gaat verontschuldigen over een fout omdat ie het vandaag pas heeft ingestudeerdquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal ik dan eens naar op zoek gaan.
quote:De 'metrotekstueel' rukt op
door door onze redactie
Er is een nieuw type man gevonden: de 'metrotekstueel.' Deze heren schromen niet om een sms'je naar een andere man af te sluiten met 'kusjes' of de bekende x'jes.
Uit onderzoek van telecomaanbieder T-Mobile is gebleken dat maar liefst 22 procent van de mannen in deze categorie valt. In de leeftijdsgroep 18 tot 25 jaar is dit zelfs 75 procent.
Zo'n 23 procent van de ondervraagden in deze groep stelt het op prijs als een sms'je wordt afgesloten met een x'je, ook als het bericht niet afkomstig is van een goede vriend. Het zijn echter niet alleen de jongeren die metrotekstueel kunnen zijn. Een op de tien mannen van boven de 55 zet ook een x achter sms'jes naar mannelijke vrienden.
Er is ook nog verschil tussen hoe de 'kusjes' weergegeven worden. Een kleine 'x' wordt het meest gebruikt (52 procent), terwijl 17 procent van de ondervraagden voor een grote X gaat. Een op de drie gaat zelfs voor de drie kusjes ('xxx').
Psycholoog Ron Bracey stelt dat deze trend te danken is aan het feit dat bij het versturen van een sms niks hardop gezegd hoeft te worden. "Hierdoor is het voor veel mannen makkelijker om hun gevoelens te tonen," aldus Bracey.
Jup.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Damn, ik ben echt een oud wijf aan t worden
Niet meer gewend laat naar bed te gaan, en laat op te staan....quote:
Succesquote:Op woensdag 4 november 2009 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
Pff, pauze, ben nog niet eens op de helft van mijn werkdag.
Nou, eigenlijk werd ik om 09.30 al wakker en heb sindsdien niet meer geslapen, maar om nou te zeggen dat ik wakker ben....quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank, en jij met het wakkerworden
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk werd ik om 09.30 al wakker en heb sindsdien niet meer geslapen, maar om nou te zeggen dat ik wakker ben....![]()
Sterkte voor beidenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Leandra het volgende:
Ben ik ook bang voor.... en er moeten nog boodschappen gedaan worden, maar ik wacht wel ff tot t pubertje thuis is, kan ie mooi mee (en de boodschappen dragen)
Bijna 18 en nog steeds puber?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Leandra het volgende:
Ben ik ook bang voor.... en er moeten nog boodschappen gedaan worden, maar ik wacht wel ff tot t pubertje thuis is, kan ie mooi mee (en de boodschappen dragen)
Kruip je bij de kindertjes in het ledikantje?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterkte voor beiden
Ja pauze is weer om, ik ga mezelf weer naar mijn werk slapen
Nah, niet echt, maar ik noem m hier al jaren t pubertje (en in zijn bijzijn ook gewoon "irritante kutpuber" indien gewenst) en om hem nou ineens bij zijn naam te gaan noemen omdat ie bijna 18 is..... das ook zoquote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna 18 en nog steeds puber?![]()
Dan magn ik hopen voor je dat hij laat begonnen is
Jij bént een kutpuberquote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij noemt iedereen een kutpuber, toch?
Iedereen onder de 40 wel jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij noemt iedereen een kutpuber, toch?
True, maar op een of andere manier is ie daar inmiddels echt te groot voorquote:Op woensdag 4 november 2009 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger was het gewoon nog tof "de Kid".
Oh, ja dat kan natuurlijk ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |