Beetje raar als een verhuurbedrijf zou zeggen dat er een max is aan wat je bij hen kunt huren.quote:
Muziekje dan maar.quote:
Niet zo slim van 'm.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan nog goedkoper, gewoon de stream kijken of daar aan de bar gaan zitten.
Californication. Zoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
John Frusciante.
Wel eens die VPRO docu van - ik geloof- Van Brummelen gezien?
Ongelooflijk hoe ijzersterk die gozer vervolgens weer terugkwam bij RHCP.
Geen idee, ga jij het ff vragenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje raar als een verhuurbedrijf zou zeggen dat er een max is aan wat je bij hen kunt huren.
Of zouden er maar 4 'op de planken liggen'?
Yep, o.a. in dat bootjequote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
John Frusciante.
Wel eens die VPRO docu van - ik geloof- Van Brummelen gezien?
Ongelooflijk hoe ijzersterk die gozer vervolgens weer terugkwam bij RHCP.
Ciao bella a domani calzone di marequote:
Album heb ik letterlijk grijsgedraaid.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Gert het volgende:
Oók al kut. Californication. Zo geweldig als ik de serie vind, zo'n vervelend zelfcliché is dat kutnummer. Vond ik meteen al en daarna stond het 27 weken op één of zo.
Scar Tissuequote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Album heb ik letterlijk grijsgedraaid.
I Like Dirt
Get on Top
Scar Tissue
Other Side
en ook Californication.
Smaakverschil rules.
Daar zal ik dan eens naar op zoek gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef Jian het volgende:
Ik vind het soloalbum The Empyrean trouwens ook helemaal goed hoor
Moet je doen, dat is die nieuwe/laatste van 'm, daar staat o.a. dat nummer Ah Yom opquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal ik dan eens naar op zoek gaan.
Ik weet niet of je dit kent, maar ik vind dat zo'n leuke improvisatie, helemaal als ie zich aan het eind bij Anthony Kiedis gaat verontschuldigen over een fout omdat ie het vandaag pas heeft ingestudeerdquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal ik dan eens naar op zoek gaan.
quote:De 'metrotekstueel' rukt op
door door onze redactie
Er is een nieuw type man gevonden: de 'metrotekstueel.' Deze heren schromen niet om een sms'je naar een andere man af te sluiten met 'kusjes' of de bekende x'jes.
Uit onderzoek van telecomaanbieder T-Mobile is gebleken dat maar liefst 22 procent van de mannen in deze categorie valt. In de leeftijdsgroep 18 tot 25 jaar is dit zelfs 75 procent.
Zo'n 23 procent van de ondervraagden in deze groep stelt het op prijs als een sms'je wordt afgesloten met een x'je, ook als het bericht niet afkomstig is van een goede vriend. Het zijn echter niet alleen de jongeren die metrotekstueel kunnen zijn. Een op de tien mannen van boven de 55 zet ook een x achter sms'jes naar mannelijke vrienden.
Er is ook nog verschil tussen hoe de 'kusjes' weergegeven worden. Een kleine 'x' wordt het meest gebruikt (52 procent), terwijl 17 procent van de ondervraagden voor een grote X gaat. Een op de drie gaat zelfs voor de drie kusjes ('xxx').
Psycholoog Ron Bracey stelt dat deze trend te danken is aan het feit dat bij het versturen van een sms niks hardop gezegd hoeft te worden. "Hierdoor is het voor veel mannen makkelijker om hun gevoelens te tonen," aldus Bracey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |