Excl. geluid is JV best te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
Johan Vlemmix 30m ¤ 995.00 Excl. geluid
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Die max is jouw max of die van het 'verhuurbedrijf'?
Beetje raar als een verhuurbedrijf zou zeggen dat er een max is aan wat je bij hen kunt huren.quote:
Muziekje dan maar.quote:
Niet zo slim van 'm.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het kan nog goedkoper, gewoon de stream kijken of daar aan de bar gaan zitten.
Californication. Zoquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
John Frusciante.
Wel eens die VPRO docu van - ik geloof- Van Brummelen gezien?
Ongelooflijk hoe ijzersterk die gozer vervolgens weer terugkwam bij RHCP.
Geen idee, ga jij het ff vragenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje raar als een verhuurbedrijf zou zeggen dat er een max is aan wat je bij hen kunt huren.
Of zouden er maar 4 'op de planken liggen'?
Yep, o.a. in dat bootjequote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
John Frusciante.
Wel eens die VPRO docu van - ik geloof- Van Brummelen gezien?
Ongelooflijk hoe ijzersterk die gozer vervolgens weer terugkwam bij RHCP.
Ciao bella a domani calzone di marequote:
Album heb ik letterlijk grijsgedraaid.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Gert het volgende:
Oók al kut. Californication. Zo geweldig als ik de serie vind, zo'n vervelend zelfcliché is dat kutnummer. Vond ik meteen al en daarna stond het 27 weken op één of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |