Ja, maar als iedereen weigert en weggaat is het programma ook voorbij, dus dat is geen optie.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Pas als ze iemand hadden gedwongen ben je strafbaar.
Zelf zou ik ook geen mens vermoorden om een spel te winnen
Soms is een serieus gesprek ook leuk. Andere keren wil je gewoon lol hebben, toch? (kutvocht)quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de weg.... deze SC is al bijna 80 posts lang een heel goed, fatsoenlijk en net discussietopic....
Daar zouden ze in andere topics in dit subforum nog wat van kunnen leren
Ja maar.... we zijn gewoon al 80% van het topic serieus over RLS'en bezig.... dat heeft nog geen enkel topic in dit subforum gehaaldquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms is een serieus gesprek ook leuk. Andere keren wil je gewoon lol hebben, toch? (kutvocht)
Ah, ik merk het al.... die 80% is een beetje teveel van het goede voor je??quote:
Als ik mee zou doen aan zo'n programma, dan ga ik er ook vanuit dat de makers bepaalde normen en waarden hebben. Anders zou ik er al niet aan meedoen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen weigert en weggaat is het programma ook voorbij, dus dat is geen optie.
En je stelt jezelf nogal ter discussie als je mensen bepaalde "opdrachten" geeft die alle grenzen voorbij zijn.
Ongeacht of ze nou wel of niet de vrijheid hebben om te gaan.
80% is redelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik merk het al.... die 80% is een beetje teveel van het goede voor je??![]()
Geen idee..... hij is weer kwijt![]()
![]()
Ik heb gelukkig geen flauw idee over welk programma je het hebtquote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen aan zo'n programma, dan ga ik er ook vanuit dat de makers bepaalde normen en waarden hebben. Anders zou ik er al niet aan meedoen.
Neem nou dat date programma op TV. Daar zou ik dus al nooit aan meedoen omdat het bij mij een norm overschrijdt.
Oh, je was er nogquote:Op woensdag 4 november 2009 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen flauw idee over welk programma je het hebt![]()
Of bedoel je BZV??
ok, maar een kind ? dat gaat wel erg verquote:Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef hondjes het volgende:
Zou het niet gewoon zijn, dat hun contract is afgelopen,,,die van Claire en Huub...
Vandaar nu alles tegelijk, en trouwens , Huub werkte al voor t.v., of het bij Talpa was, weet ik niet. , maar denk het wel..
en nu gaat dit oudje verder slapen,,de bank lag wel lekker, maar ga nu lekker mijn bed in,,,trusten...
Ik klik niet, als je het niet erg vindt..... in het kader van "What has been seen, can not be un-seen"quote:Op woensdag 4 november 2009 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Take me out
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s3_a2.xml
Het is niet schokkend ofzo, er is gewoon niets aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik klik niet, als je het niet erg vindt..... in het kader van "What has been seen, can not be un-seen"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:04 schreef Leandra het volgende:
En mijn God, ik wou dat ik niet op dat plaatje gegoogled had![]()
Nee ik geloof ook wel dat het niet schokkend is, maar ik kan per definitie niets met dat soort programma's en ik geloof niet dat mijn wereld er op vooruit gaat door het te kijkenquote:Op woensdag 4 november 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is niet schokkend ofzo, er is gewoon niets aan.
Daarbij vraag ik me af hoeveel 'echte' dates er over blijven.
Tuurlijk gaat dat te ver, daarbij; als het zo simpel zou zijn dan zou Claire geen reden hebben in de bladen te gaan zitten klagen over haar huiselijke ellende.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, maar een kind ? dat gaat wel erg ver
Dat neem ik aanquote:
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik geloof ook wel dat het niet schokkend is, maar ik kan per definitie niets met dat soort programma's en ik geloof niet dat mijn wereld er op vooruit gaat door het te kijken
[..]
Tuurlijk gaat dat te ver, daarbij; als het zo simpel zou zijn dan zou Claire geen reden hebben in de bladen te gaan zitten klagen over haar huiselijke ellende.
Tenzij..... ze niet tevreden is over de manier waarop Talpa eea afgerond heeft, of er een nieuw programma van Talpa aankomt, al dan niet met scheidende stellen die pas uit elkaar mogen na een maand in de villa te hebben gezeten (uiteraard gevolgd door 108 camera's)
Gaat ie weg?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neem ik aan![]()
Ik zou ook niet weten waarom niet, de enige minderjarige hier in huis is dat nog maar een weekje
Dan is ie 18quote:Op woensdag 4 november 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat ie weg?(of is ie dan jarig
)
Geen flauw idee of dat zo is, maar dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom![]()
Wel denk ik dat Huub in opdracht van Talpa zijn teksten van Hyves af moest halen.
quote:
En toch een goede morgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 07:14 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Lag de halve nacht wakker en moet vanavond tot 8 uur, leuk, vergaderen!
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 40e verjaardag van sesamstraat
Ik bedoel Brad. You spoiled bratquote:
Wat is Bratt?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:28 schreef Wijnneus het volgende:
Dank u, ik hou het ook even op Bratt
Verwend nest, zeker?quote:
Heeft die foto zo'n heftig effect op je dat dweilen noodzaak is?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme ,,die Brad,,ga maar weer verder met dweilen, beter...
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die foto zo'n heftig effect op je dat dweilen noodzaak is?
Goedemorgen,quote:
Je bent in de war met David.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
Ik vind Brad alleenig leuk als die niet praat....
David!quote:
Die moet ook niet praten iddquote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk totdat die iets zegt of zijn echtgenote laat zien.
Loop maar weer wegquote:
ja amsterdam heeft het doorgestuurd voor 10 uur vanmorgen een gekletter. zelf een autoalarm ging af dus was ff hevig.quote:
Ja. Daar zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk totdat die iets zegt of zijn echtgenote laat zien.
Nee, dat zou ik anders ook echt heel raar vinden als je nee zou zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Daar zeg ik ook geen nee tegen.
Voor wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
Weten jullie hoe duur Jaap en Amanda zijn?
Voor al je feesten en partijenquote:
Per uur?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap drie hamburgers en Amanda twee knoopjes en een spiegeltje. Per uur.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dan moet je de paal zelf hosselen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor al je feesten en partijen
Amanda 1uur ¤950,- ex paal![]()
Jaap 50min ¤1500,-
Oh, het staat er al,,dan ga ik maar ff douchen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor al je feesten en partijen
Amanda 1uur ¤950,- ex paal![]()
Jaap 50min ¤1500,-
Wat doet Jaap 50 minuten lang?quote:
Aanwezig zijn, dat is voor Jaap niet zo'n probleemquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Jaap 50 minuten lang?
Voor 1500 Euro?
Zingen en je mag aan zijn hoed zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Schaken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |