mmm Amanda is een geval apart. Ik vond het ook zielig voor d'r.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja... ik zie ze nog juichen en "karma is a bitch" gillen toen Amanda voor de zoveelste keer (en die keer op het laatste moment) een brief van haar moeder kreeg dat haar moeder weer niet zou komen.
Tuurlijk is Amanda geen lief, schattig meisje, maar dat ze is wie ze is, is ze vooral door het gebrek aan aandacht van haar moeder.
En ik kan er niet bij dat je als volwassen vrouw (en de meesten waren oud genoeg om Amanda's moeder te zijn) zo intens kunt genieten van het oprechte verdriet van een meisje van 19/20.
Dat riepen we al vanaf het beginquote:Op woensdag 4 november 2009 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik had wel willen weten wat de interactie dan was... daar zitten we dan met z'n achten.
Wie maken er wat van? Wie worden gillend gek? Wie zorgen er dat de verveling minder is?
En niks gezeur over sigaretten, gewoon basics, minimale levensbehoeften, klaar.
Hier heb ik niets op in te brengenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef Leandra het volgende:
Het was ook zielig voor haar, het mag dan soms wel een kutwijf zijn, maar het was vooral een puber die een hoop tekort gekomen was en veel te jong en onvolwassen was voor het programma waar ze in terechtkwam.
Ik denk dat ze geschrokken zijn van wat mensen er van verwachtten en dat ze met handen en voeten gebonden waren aan een aantal kleinigheidjes zoals de rechten van de mens, om het over de Geneefse Conventie maar helemaal niet te hebben....quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat riepen we al vanaf het begin![]()
'Ja, het word zwaarder.. wacht maar' , nou niets van gezien. Of je moet een nacht wakker blijven erg vinden
Jij hebt het steeds over die rechten.... maar ze hadden alle recht om er mee te stoppenquote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geschrokken zijn van wat mensen er van verwachtten en dat ze met handen en voeten gebonden waren aan een aantal kleinigheidjes zoals de rechten van de mens, om het over de Geneefse Conventie maar helemaal niet te hebben....
Je kunt mensen bijna niet laten ontzien voor een TV programma, tenzij je ze dropt op een onbewoond eiland en ze zelf maar voor hun eten moeten zorgen enz. maar we hebben ER al, en dat past niet in een bunker.
Dat ze bij Brian terecht zou komen was bijna een logisch gevolg van haar achtergrond.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hier heb ik niets op in te brengen![]()
En Brian en de bewoners/concept deden er niet veel aan om haar die warmte te geven die ze altijd gemist heeft.
Dat bedoel ik niet, als TV maker kun je mensen geen dingen laten doen (met als andere optie vertrekken, en daarmee niet meer kunnen winnen) die in strijd zijn met de mensenrechten.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt het steeds over die rechten.... maar ze hadden alle recht om er mee te stoppen
Daarbij zijn er programma's waar ze mensen wel ergere/gevaarlijkere dingen laten doen
i rest my casequote:Op woensdag 4 november 2009 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze bij Brian terecht zou komen was bijna een logisch gevolg van haar achtergrond.
En als je als producent het soort relatie dat Brian en Amanda faciliteert is het al triest genoeg, maar als je er ook nog een keer helemaal niets aan doet als alle grenzen overschreden worden dan is dat vrij ernstig.
Daar wil je bij een 19/20 jarig meisje simpelweg niet verantwoordelijk voor zijn lijkt me.
Maar hee, voor Talpa was dat geen probleem
Zo zie ik het niet. Pas als ze iemand hadden gedwongen ben je strafbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, als TV maker kun je mensen geen dingen laten doen (met als andere optie vertrekken, en daarmee niet meer kunnen winnen) die in strijd zijn met de mensenrechten.
En als het aan de kijkers had gelegen dan was er nogal eea gebeurd waardoor B&B strafbaar waren geweest.
Bij de weg.... deze SC is al bijna 80 posts lang een heel goed, fatsoenlijk en net discussietopic....quote:
Ja, maar als iedereen weigert en weggaat is het programma ook voorbij, dus dat is geen optie.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Pas als ze iemand hadden gedwongen ben je strafbaar.
Zelf zou ik ook geen mens vermoorden om een spel te winnen
Soms is een serieus gesprek ook leuk. Andere keren wil je gewoon lol hebben, toch? (kutvocht)quote:Op woensdag 4 november 2009 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de weg.... deze SC is al bijna 80 posts lang een heel goed, fatsoenlijk en net discussietopic....
Daar zouden ze in andere topics in dit subforum nog wat van kunnen leren
Ja maar.... we zijn gewoon al 80% van het topic serieus over RLS'en bezig.... dat heeft nog geen enkel topic in dit subforum gehaaldquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms is een serieus gesprek ook leuk. Andere keren wil je gewoon lol hebben, toch? (kutvocht)
Ah, ik merk het al.... die 80% is een beetje teveel van het goede voor je??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |