Dat was het concept, maar ik heb het over de reactie van de kijkers.....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook niet wat ik wil, maar heb je weleens in een oorlog in een bunker gezeten? Dan heb je iig mi9nder etenHet gaat om het concept
image is everythingquote:
ja, maar een hoop kijkers/users roepen ook dingen om anderen te shockeren. Ik kan me toch niet voorstellen dat je echt iemand in een RLS zo opgehangen wil zien worden ........................... toch, ...hoop ikquote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het concept, maar ik heb het over de reactie van de kijkers.....
Het moest harder worden om daarna mensen een plezier te kunnen doen, net als het arme gedeelte van BB.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het concept, maar ik heb het over de reactie van de kijkers.....
Dat hoop ik ook, maar ik ben bang dat die optie wel stemmen gekregen zou hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar een hoop kijkers/users roepen ook dingen om anderen te shockeren. Ik kan me toch niet voorstellen dat je echt iemand in een RLS zo opgehangen wil zien worden ........................... toch, ...hoop ik
Had het dan gedaan zou ik zeggen. Bij de volgende poll had ze de bunker dan gewonnenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik ben bang dat die optie wel stemmen gekregen zou hebben
* roept iets over rechten van de mens enzo....quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had het dan gedaan zou ik zeggen. Bij de volgende poll had ze de bunker dan gewonnen
Helaas zijn er ook meer dan genoeg mensen die het niet echt een probleem vonden.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
Er zijn genoeg mensen die wel empathie hebben
Kijk maar naar de aanranding in DGK![]()
je kunt alles voorstellenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
* roept iets over rechten van de mens enzo....![]()
Maar er werden tijdens de Bunker letterlijk dingen voorgesteld (en ingediend) die zelfs in strijd zijn met de Geneefse Conventie, en soms was men nog verontwaardigd dat bepaalde voorstellen het niet haalden
Gelukkig is dat de minderheidquote:Op woensdag 4 november 2009 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook meer dan genoeg mensen die het niet echt een probleem vonden.
Ze hebben het idd niet erg zwaar gehad, maar als het werkelijk zoals in een bunker zou zijn, dan hadden we naar 25 dagen sheer and utter boredom zitten kijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je kunt alles voorstellen![]()
maar erg zwaar hebben ze het niet gehad, er zijn dagen waarop ik dacht. ze hebben het gezelliger dan ik
Ik dacht serieus dat het veel zwaarder zou zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben het idd niet erg zwaar gehad, maar als het werkelijk zoals in een bunker zou zijn, dan hadden we naar 25 dagen sheer and utter boredom zitten kijken.
En persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem, ik had graag willen kijken naar het effect wat dat op mensen heeft. Maar een hoop anderen vinden dat kennelijk wel een probleem.
Ach ja... ik zie ze nog juichen en "karma is a bitch" gillen toen Amanda voor de zoveelste keer (en die keer op het laatste moment) een brief van haar moeder kreeg dat haar moeder weer niet zou komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig is dat de minderheid![]()
Wat gij niet wilt dat u geschied ......
Anders trek ik hun wel even over de vloer aan hun kleren
Ja... ik had wel willen weten wat de interactie dan was... daar zitten we dan met z'n achten.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het veel zwaarder zou zijn![]()
En wat jij zegt idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |