Wat is Bratt?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:28 schreef Wijnneus het volgende:
Dank u, ik hou het ook even op Bratt
Verwend nest, zeker?quote:
Heeft die foto zo'n heftig effect op je dat dweilen noodzaak is?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:59 schreef hondjes het volgende:
godsamme ,,die Brad,,ga maar weer verder met dweilen, beter...
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die foto zo'n heftig effect op je dat dweilen noodzaak is?
Goedemorgen,quote:
Je bent in de war met David.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
Ik vind Brad alleenig leuk als die niet praat....
David!quote:
Die moet ook niet praten iddquote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk totdat die iets zegt of zijn echtgenote laat zien.
Loop maar weer wegquote:
ja amsterdam heeft het doorgestuurd voor 10 uur vanmorgen een gekletter. zelf een autoalarm ging af dus was ff hevig.quote:
Ja. Daar zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk totdat die iets zegt of zijn echtgenote laat zien.
Nee, dat zou ik anders ook echt heel raar vinden als je nee zou zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Daar zeg ik ook geen nee tegen.
Voor wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
Weten jullie hoe duur Jaap en Amanda zijn?
Voor al je feesten en partijenquote:
Per uur?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap drie hamburgers en Amanda twee knoopjes en een spiegeltje. Per uur.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef HiDiHo het volgende:
En dan moet je de paal zelf hosselen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor al je feesten en partijen
Amanda 1uur ¤950,- ex paal![]()
Jaap 50min ¤1500,-
Oh, het staat er al,,dan ga ik maar ff douchen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaap 50min ¤1500,-
Wat doet Jaap 50 minuten lang?quote:
Aanwezig zijn, dat is voor Jaap niet zo'n probleemquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Jaap 50 minuten lang?
Voor 1500 Euro?
Zingen en je mag aan zijn hoed zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Schaken.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Hij kreeg de gordijnen mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Schaken.
Ik neem aan dat hij gratis bij LS was?
Dan wijkt ze uit naar een trapleuning.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Interessanter is: wat doet Amanda ex paal?
Jaap is wel incl. paal begrijp ik?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaap 50min ¤1500,-
Nena op afspraak![]()
Ik moet wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik anders ook echt heel raar vinden als je nee zou zeggen.
Laat het dorp toch zitten joh!
[ afbeelding ]
Zwaai maar, dag Dorp!
Iemand een paal bezorgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Van die halve rondjes voor je draaien en zwiep zwiep.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Gert het volgende:
Voor paal staan?quote:
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 1500 Euro?
Heb jij hem gezienquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot.
nou wat je goedkoop noemt, zal me diep schamen om zulke prijzen te vragen om ff een uurtje te komen opdraven. wat kunnen die 2 nou.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn wel de goedkoopste van de Presentatie & Personality prijsliijst
Wat leuk dat ze fan zijn. Beter Mika dan Roel moet je maar denken. Straks was je nog op SBS.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet wel.
Eerst langs Start en dan door naar Dorpsstraat, Ons Dorp.
Oh man, de dames hier zijn Mika-fan. Hoe kan dat nou he. Vraag je je dan af.
Ik draai Muse zon ongeveer onafgebroken in de auto en wat denk je: We willen de nieuwe van Mika![]()
En nu heb ik steeds dat rain lied in mn hoofd.
En omdat ik niet de beroerdste ben: Jullie nu ook!![]()
Heb je even......quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wat je goedkoop noemt, zal me diep schamen om zulke prijzen te vragen om ff een uurtje te komen opdraven. wat kunnen die 2 nou.
Je moet om te kunnen blijven cashen wél af en toe De Bladen halen, of RTL Boulevard. Of gewoon kappen met dat sneue geschnabbel voor een dronken meute scanderende pubers.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn wel de goedkoopste van de Presentatie & Personality prijsliijst
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we een Amanda huren voor de Grote RSL SC Sensation Blue & Black Merry Christmas Happy Holidays Oktoberfest Nieuwjaars Afterparty Meet huren?![]()
TANZEN!!
Dat doe ik voor minder.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot zo'n beetje iedereen.
Mooi, misschien kom ik er nog opquote:
Roel? Roel? Welke Roel?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze fan zijn. Beter Mika dan Roel moet je maar denken. Straks was je nog op SBS.![]()
Ik ga zo even luisteren want ik ken dat nummer niet.
Ik bedoelde Dries.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Roel? Roel? Welke Roel?
Rain en rain en rain en rain en rain en I hate days like this!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |