Dat neem ik aanquote:
Daaromquote:Op woensdag 4 november 2009 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik geloof ook wel dat het niet schokkend is, maar ik kan per definitie niets met dat soort programma's en ik geloof niet dat mijn wereld er op vooruit gaat door het te kijken
[..]
Tuurlijk gaat dat te ver, daarbij; als het zo simpel zou zijn dan zou Claire geen reden hebben in de bladen te gaan zitten klagen over haar huiselijke ellende.
Tenzij..... ze niet tevreden is over de manier waarop Talpa eea afgerond heeft, of er een nieuw programma van Talpa aankomt, al dan niet met scheidende stellen die pas uit elkaar mogen na een maand in de villa te hebben gezeten (uiteraard gevolgd door 108 camera's)
Gaat ie weg?quote:Op woensdag 4 november 2009 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat neem ik aan![]()
Ik zou ook niet weten waarom niet, de enige minderjarige hier in huis is dat nog maar een weekje
Dan is ie 18quote:Op woensdag 4 november 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gaat ie weg?(of is ie dan jarig
)
Geen flauw idee of dat zo is, maar dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom![]()
Wel denk ik dat Huub in opdracht van Talpa zijn teksten van Hyves af moest halen.
quote:
En toch een goede morgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 07:14 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Lag de halve nacht wakker en moet vanavond tot 8 uur, leuk, vergaderen!
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met de 40e verjaardag van sesamstraat
Ik bedoel Brad. You spoiled bratquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |