Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we een Amanda huren voor de Grote RSL SC Sensation Blue & Black Merry Christmas Happy Holidays Oktoberfest Nieuwjaars Afterparty Meet huren?![]()
TANZEN!!
Dat doe ik voor minder.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Je koelkast leeg vreten, je Cola Light (bleghh) opzuipen en vertellen dat ie zo'n geweldige scoop heeft over Joran van der Sloot zo'n beetje iedereen.
Mooi, misschien kom ik er nog opquote:
Roel? Roel? Welke Roel?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze fan zijn. Beter Mika dan Roel moet je maar denken. Straks was je nog op SBS.![]()
Ik ga zo even luisteren want ik ken dat nummer niet.
Ik bedoelde Dries.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Roel? Roel? Welke Roel?
Rain en rain en rain en rain en rain en I hate days like this!
Days like this!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
Rain en rain en rain en rain en rain en I hate days like this!
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik bedoelde Dries.Roel Driesvink zat er in mijn hoofd.
zingt nog en treed nog steeds op.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Days like this!
Hoe zou het eigenlijk met Sheena zijn?
Waarschijnlijk belachelijk optimistisch, maar laten we er eens vanuit gaan dat er 10 man komen. Da's dus 95 euro p.p voor een uurtje Amanda, ex paal.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Zullen we een Amanda huren voor de Grote RSL SC Sensation Blue & Black Merry Christmas Happy Holidays Nieuwjaars Afterparty Meet huren?![]()
TANZEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |