Ja dat is een verhaaltje nav het weghalen van de talpa filmpjes op zijn hyve's vandaag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ik lees dat Huub ontslagen is, maar dat is vast een fabeltje toch?
Voorals nog wel.... er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat waar is, het is een speculaasje als gevolg van het feit dat hij alle Talpa dingen van zijn Hyves verwijderd zou hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens, ik lees dat Huub ontslagen is, maar dat is vast een fabeltje toch?
Ik ben benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen. Voorlopig heb ik nog niet langer dan tien minuten gekeken, want er is niet zo veel te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
Avond, is er al 24 uur een stream offe ......
Ik zie iemand bellen, iig beeld om dit tijdstip![]()
Ik zat het wel bizar vinden als op basis van geruchten (vermoedelijk kleinschalig en alleen op Fok!) iemand de zak zou krijgen. Maar dat is dan ook niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voorals nog wel.... er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat waar is, het is een speculaasje als gevolg van het feit dat hij alle Talpa dingen van zijn Hyves verwijderd zou hebben.
Plannen kunnen ze iig niet, had het dan gewoon 1 dec/jan gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het zich daar gaat ontwikkelen. Voorlopig heb ik nog niet langer dan tien minuten gekeken, want er is niet zo veel te zien.
Het is nog leuker om uit te zoeken wie het gerucht begonquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat het wel bizar vinden als op basis van geruchten (vermoedelijk kleinschalig en alleen op Fok!) iemand de zak zou krijgen. Maar dat is dan ook niet zo.
Nee joh, ben je gek, als hij al ontslagen zou zijn (en ik heb geen reden om dat aan te nemen) dan is dat zeker niet op basis van geruchten op FOK!.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat het wel bizar vinden als op basis van geruchten (vermoedelijk kleinschalig en alleen op Fok!) iemand de zak zou krijgen. Maar dat is dan ook niet zo.
En toch hè en dat meen ik in dit geval serieus; van kleinschaligheid is natuurlijk geen sprake omdat e.e.a. in alle bladen staat en dat geval kan ik me voorstellen dat een werkgever als Talpa, mede gezien de aard van zo'n bedrijf, het niet prettig vindt dat dit gebeurt. En vergeet niet dat Huub niet in vaste dienst is maar een jaarcontractant is. Ik heb bedrijven om mindere redenen maatregelen zien nemen richting een werknemer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, laat lekker gaan. Gelijk al die op Fora opgeklopte verwachtingen en kritiek de kop indrukken door niets of nauwelijks iets te laten zien. Zodra het op fora uitgeraasd is, dan langzaam maar zeker vanuit het niets iets leuks brengen. Goede strategiequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plannen kunnen ze iig niet, had het dan gewoon 1 dec/jan gedaan![]()
dan maar
Slechte publiciteit is toch ook publiciteitquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch hè en dat meen ik in dit geval serieus; van kleinschaligheid is natuurlijk geen sprake omdat e.e.a. in alle bladen staat en dat geval kan ik me voorstellen dat een werkgever als Talpa, mede gezien de aard van zo'n bedrijf, het niet prettig vindt dat dit gebeurt. En vergeet niet dat Huub niet in vaste dienst is maar een jaarcontractant is. Ik heb bedrijven om mindere redenen maatregelen zien nemen richting een werknemer.
Ik denk dat Huub wel op z'n lazer heeft gekregen en daarom nogal afwezig is? In ieder geval verstandig van hem, eindelijk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, als hij al ontslagen zou zijn (en ik heb geen reden om dat aan te nemen) dan is dat zeker niet op basis van geruchten op FOK!.
De verhalen van Claire in de roddelbladen zijn schadelijker, maar goed, dan heeft ie weer de mazzel dat ie voor JdM werkt, die weet hoe het gaat met de bladen en is geen cijferneukertje uit de provincie wiens vrouw iedere aangekondigde scheiding van Daphne en Richard weer serieus neemt.
Dat jaarcontract is toch al lang voorbij? Heeft ie dan nog een jaarcontract er bovenop gekregen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
En toch hè en dat meen ik in dit geval serieus; van kleinschaligheid is natuurlijk geen sprake omdat e.e.a. in alle bladen staat en dat geval kan ik me voorstellen dat een werkgever als Talpa, mede gezien de aard van zo'n bedrijf, het niet prettig vindt dat dit gebeurt. En vergeet niet dat Huub niet in vaste dienst is maar een jaarcontractant is. Ik heb bedrijven om mindere redenen maatregelen zien nemen richting een werknemer.
Ik heb nu iig geen hoge verwachting en ik verwacht ook geen hoge verwachtingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, laat lekker gaan. Gelijk al die op Fora opgeklopte verwachtingen en kritiek de kop indrukken door niets of nauwelijks te laten zien. Zodra het op fora uitgeraasd is, dan langzaam maar zeker vanuit het niets iets leuks brengen. Goede strategie
O, zeker, de vraag is alleen of Talpa daarop zit te wachten. Met name deze categorie vergrijpen, of ie het gedaan heeft of niet, ligt nu eenmaal niet zo lekker, ..... nergens, dus ook bij Talpa nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slechte publiciteit is toch ook publiciteit
Het zal mij niets verbazen als ie een media verbod of iets dergelijks heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wel op z'n lazer heeft gekregen en daarom nogal afwezig is? In ieder geval verstandig van hem, eindelijk!
[..]
Dat jaarcontract is toch al lang voorbij? Heeft ie dan nog een jaarcontract er bovenop gekregen?
Volgens mij las ik dat ergens, niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub wel op z'n lazer heeft gekregen en daarom nogal afwezig is? In ieder geval verstandig van hem, eindelijk!
[..]
Dat jaarcontract is toch al lang voorbij? Heeft ie dan nog een jaarcontract er bovenop gekregen?
Bij normaal denkende mensen wel, maar Talpa heeft ook DGK gemaaktquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
O, zeker, de vraag is alleen of Talpa daarop zit te wachten. Met name deze categorie vergrijpen, of ie het gedaan heeft of niet, ligt nu eenmaal niet zo lekker, ..... nergens, dus ook bij Talpa niet
Het bedrijf wat een treitershow wilde maken, na een enorme publieke heise het programma "aanpaste" en er vervolgens toch iets van maakte wat misschien geen treitershow genoemd werd maar er wel op leek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kon het in 1 zinquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het bedrijf wat een treitershow wilde maken, na een enorme publieke heise het programma "aanpaste" en er vervolgens toch iets van maakte wat misschien geen treitershow genoemd werd maar er wel op leek.
Waarin een meisje ongestraft de slaapkamer doortrokken kon worden en zo hard tegen de douchewand gesmeten werd dat er een tand loszat, en waar men het geen probleem vond om met 5/6 mensen te proberen 1 persoon te ontkleden (want een natte microfoon zou een probleem zijn) en hardhandig het water in te werken.
Datzelfde bedrijf zou een medewerker ontslaan omdat er wat in de roddelbladen staat??
Als dat zo is dan verdient John de Mol de hypocriete lul van het jaar award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |