Zullen we een apart topic voor spatiegebruik maken?quote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef HMaster-II het volgende:
Koop dan ook een kaart van een echt merk en niet eentje die ge maakt is door de kokosnotenplukker in Boengoland
Foutief spatie gebruikquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zullen we een apart topic voor spatiegebruik maken?
(tevens tvp)
Zelfgemaakt, of voorbedrukt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef Sloggi het volgende:
'Wij zijn verhuist'
Een verhuiskaart die bij mijn vriendin thuis op de mat viel.
Ik krijg het bijna niet getypt.
Ach bij Vistaprint kun je ze best redelijk professioneel laten drukken, maar die controleren niet op spelling/grammatica. Daarvoor moet je dus bij een echte drukker zijn. Hoewel ik het me dan nog afvraag of ze dat verplicht zijn te controleren?quote:
Ja, daar kwam ik net ook achter, vandaar mijn editquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eh, rechtsstaat is goed? Die 's' is geloof ik een overblijfsel van de derde naamval.
Zelfde als rechtszaak vs. rechtzaakquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik net ook achter, vandaar mijn edit.
Maar ik dacht altijd dat het met 1 s was, dus rechtstaat... de fout ligt hier dus duidelijk bij mij.
Werkwoordvervoeging nieuwe stijlquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:18 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb net mijn lijstje met adressen voor de geboortepost afgemaakt. Dat was ook een heel gedoe. Iedereen verhuist een aantal keer, maar mijn adressenlijst vergeet ik soms up-te-daten. Ik heb de enveloppen ook al en ik ga ze denk ik deze week schrijven. Wij hebben de kaartjes trouwens ook al, die gaan we namelijk zelf printen. Alles in eigen hand, ik vind dat altijd wel rustgevend....
Wat dacht je van deze zelfstandig-naamwoordvervoeging?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:27 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Werkwoordvervoeging nieuwe stijl
quote:
los van de vergeten w van weggeweest en het onregelmatig gebruik van hoofdletters(september en Keulen met hoofdletter maar Turks en Russisch met kleine letters..) is de zin [b] ik, haar en nog 2 andere meisjes[/]b volgens mij ook niet helemaal goed..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef ReWout het volgende:
Ok hier mijn verhaal
Ik zit al bijna anderhalf jaar in het buitenland, Duitsland, waar ik studeer. Hier komt ook ieder jaar een nieuwe groep buitenlandse studenten aan die dan Erasmus ofzo doen aan de uni..., dit jaar ben ikzelf ook begeleider van de buitenlandse studenten. Nu heb ik dus weer veel nieuwe mensen leren kennen begin September. En de laatste 2/3 weken ben ik ook een beetje closer geworden met een van hen, een russisch meisje.
Nu heb/had ik hiervoor ook al vrijwel van het begin goed contact met een turks meisje. We zorgden er bijvoorbeeld voor dat we met z'n allen iets leuks gingen doen, stad bezoeken, naar feestje gaan. Verder hebben we ook gewoon gepraat op msn enzo over koetjes en kalfjes... Verder zijn we ook 1 week geleden naar Keulen geweest, ik, haar en nog 2 andere meisjes. 's Avonds in een kroeg hebben we ook nog uit verveling zo'n spelletje gespeeld waarbij vragen worden gevraagd, zoiets als waarheid, doen of durfen... (puber niveau, maar je kunt je iig wat bijvoorstellen wat er dan zoal gevraagd wordt...) Nou zij deed dus ook gewoon mee, we waren in eerste instantie wel verbaasd, ze is namelijk wel moslims (wel niet zo praktiserend dat ze ook een hoofddoek heeft) maar we wisten niet dat ze zo open was.
In de tussen tijd heb ik ook gewoon veel gesproken met het russische meisje en zijn we ook eggeweest.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Moet het alleen dingen zijn die ze zien, of dingen waarmee je ze verlijd ?
Nog een mooie in jouw tekst "waarbij vragen worden gevraagd".quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef MMUFC het volgende:
Heb de post een beetje ingekort.. want was een vrij lange OP..
[..]
los van de vergeten w van weggeweest en het onregelmatig gebruik van hoofdletters(september en Keulen met hoofdletter maar Turks en Russisch met kleine letters..) is de zin [b] ik, haar en nog 2 andere meisjes[/]b volgens mij ook niet helemaal goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |