quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het mutsje is van miniatuurtje, maar de mutsdrager is het vriendinnetje.
Miniatuurtje is afgelopen week naar Parijs geweest en heeft daar allemaal van die Japanse dinges kleren gekocht. Die muts is echt briljant
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
Diegene die hem écht sluit.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het nu al hommeles op je nieuwe werkplek
Post 301. Want die post gooit het topic op slot.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
CDA wssquote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
Ik weet 't ook niet meer qua politiek maar ik zou al lang blij zijn als er niemand meer in zit die van religie een punt (positief of negatief) van maakt. Ik denk nog wel dat ik mijn keuze van het afgelopen decennium trouw blijf, al vallen die me ook tegen tegenwoordig (ze steunden ook de koopzondag-aanpassing)
Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG! Wat een dansje!![]()
![]()
Lange meid ofnie? Hoe oud is ze?
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachtenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
Ik riep haar nog.quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Fuck!
ik ben niet zo D66, maar ik vind Pechtold wel echt een goede politicus. Van huis PvdA'er, maar daar heb ik t ook wel mee gehad. Dat gedraai de hele tijd en die Mariette Hamerquote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).
[..]
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachten
Ik ben eruit: de oude VVD-ers moeten weer terugkomen en Femke moet overstappen naar iets dat wat minder links is. En dan willen we Jeltje weer terug als voorzitter. Een snufje links er nog bij en Wouter Bos met vervroegd pensioen. JP mag wel naar Europa van mij! Dan kan Erica Terpstra premier worden. Of Femke; ook goed
[..]
Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemen
Dank je welquote:
Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje afquote:Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.
Beetje raar en inflexibel allemaal. Dus nu bezin ik me op andere vervoersmogelijkheden waardoor de tijden beter aansluiten.
Het werk zelf is wel heel leuk!
Over anderhalf jaar al wel gok ikquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Elies! Dat dansje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar schamen ze zich op mijn 25ste al voor.
Ik denk al wel als de boiiiii waarop ze een crush heeft het filmpje zietquote:
CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.quote:
Laten we het hopen. Maar ik denk het eigk niet. Ik krijg steeds meer in de gaten dat zij wel van de strakke regeltjes is. En de club is te klein om daar creatief buiten haar beeld mee om te gaan. Het helpt ook niet dat mijn directe collega al zowat sinds ik daar werk uit beeld is door vakantie en/of ziekte. Want dan kun je achter de schermen ook niet aftasten hoe ermee wordt omgegaan in de praktijk.quote:Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje af
Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
CDA wss![]()
Das serieus het probleem gewoon imho.
Zoveel mensen, ook van mijn generatie, die gewoon CDA stemmen 'omdat ze dat altijd al doen', of 'omdat m'n ouders dat ook doen'. Terwijl ze verder geen flauw idee hebben waar die partij nog voor staat en dat je dan dus grote kans op een overwegend christelijke regering krijgt met die bemoeienis en flauwekul zoals we nu hebben
Oh ik dacht CDAquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.
Als je haar in het echie ziet niet hoorquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Is ze 11![]()
Damn ik zou echt 13/14/15 zeggen
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een tijdje verder bent en hij kan kiezen uit rubber of niets, dan piept ie wel anders toch?
Ik ben sowieso niet gelovig van huis uit, maar ben ook niet zo dat ik het meteen afkeur ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.
Ik ken van heel dichtbij een aantal echte PvdA-bobo's en dat is niet fris. Die hele PvdA heeft daarom voor mij afgedaan, want ze zijn er zo verschrikkelijk mee door de mand gevallen.
Ik ben van huis uit overigens niets; niet gelovig en niet politiek gedingest
OMGquote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.En dan zakt ie telkens af en das niet stijfheids bevorderend. Het is geen kwestie van niet willen. Het is een kwestie van niet passen
je hebt ook extra bredequote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.En dan zakt ie telkens af en das niet stijfheids bevorderend. Het is geen kwestie van niet willen. Het is een kwestie van niet passen
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
'Hoeksteen van de samenleving' vind ik prima, als ze ongeacht samenstelling, afkomst, sexuele voorkeur van een gezin er dan van alles aan doen om het bij elkaar te houden. Maar nu is het gewoon een kutsmoes zich overal mee te bemoeien en mensen uit de ouderlijke macht te zetten of instanties als jeugdzorg overal tussen te proppen als ze maar denken dat 't niet lekker loopt
En met alleenstaanden hebben ze ook al niet veel opquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook niet
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies, dat vind ik dus echt hatelijk. Ten tijde van Paars waren we in zoveel vooruitstrevend; homo-huwelijk, softdrugs, abortus, euthanasie. En nu word dat allemaal stukje bij beetje weer teruggedraaidquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook niet
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!quote:
Die praat gecombineerd met het huidige onderwerp (mensen als JP Balkenende en Mariette Hamer) gaf me even zeer beangstigende visualsquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!
Maar Q, daar zijn ook speciaaltjes voor hoor. Die heb je toch voor alle soorten en maten?
Keejquote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?
De grootste van durex vorige week geprobeerd... die wil iig nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!
Maar Q, daar zijn ook speciaaltjes voor hoor. Die heb je toch voor alle soorten en maten?
Oh is dat morgen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
boterhamzakjes zijn toch ook kort en breed?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl-nl.condoomfabriek.nl/winkel/condooms/59/durex_xs.html
Bwehehehehe
Ze hebben wel veul smaakjes daar
Zoeen visnet!quote:
Ja, daar heb ik nooit over nagedacht. Lijkt me kut (hihi ik zei kut) indoenquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
En iets als het vrouwencondoom?
Idd, we waren zo vooruitstrevend, en het veranderd nu in massaal sacherijnig anderen aanwijzen...quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou precies, dat vind ik dus echt hatelijk. Ten tijde van Paars waren we in zoveel vooruitstrevend; homo-huwelijk, softdrugs, abortus, euthanasie. En nu word dat allemaal stukje bij beetje weer teruggedraaid![]()
Heus niet dat je zomaar dingen als abortus of euthanasie toe moet staan, maar imho hadden we 't op die gebieden best lekker geregeld
ja!quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl-nl.condoomfabriek.nl/winkel/condooms/81/durex_xl.html
Dit Qwea?
Die zijn niet langer, maar ruimer....
Dat heb ik nou ook, ga maar 's lekker daar zitten. Same voor de SP trouwens, die kunnen ook alleen maar heel hard schreeuwenquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mening over een eventueel vertrek van Balkenende:
Gaaaaaaaa!!!!!! Pleurt op.
Maar idd met angst voor komende verkiezingen. Maar.... aan de andere kant krijgt degeen waar we dus niet op zitten te wachten, maar die wel hoog in de peilingen staat wel de kans om zijn eigen politieke graf te graven. Als ie maar met zijn poten van de grondwet afblijft.
Ik ben compleet anti-geert. Meer anti krijg je ze niet. Maar het volk dat ervoor gaat is zo ziek dat er maar een medicijn helpt en dat is: ervaar het maar dan.
Dan zijn we daar over een paar jaar weer vanaf en is iedereen een illusie armer en een ervaring rijker
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, dat ik er aan moest denken bij 'boterhamzakjes' zegt misschien genoegquote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nooit over nagedacht. Lijkt me kut (hihi ik zei kut) indoen
Wat ik net al zei, ik denk dat het gros van de PVV-stemmers gewoon van die zwevende proteststemmers zijn. Ze weten wel wat ze NIET willen, en dat is bijna alle gevestigde orde, maar ze weten ook NIET wat ze wel willen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mening over een eventueel vertrek van Balkenende:
Gaaaaaaaa!!!!!! Pleurt op.
Maar idd met angst voor komende verkiezingen. Maar.... aan de andere kant krijgt degeen waar we dus niet op zitten te wachten, maar die wel hoog in de peilingen staat wel de kans om zijn eigen politieke graf te graven. Als ie maar met zijn poten van de grondwet afblijft.
Ik ben compleet anti-geert. Meer anti krijg je ze niet. Maar het volk dat ervoor gaat is zo ziek dat er maar een medicijn helpt en dat is: ervaar het maar dan.
Dan zijn we daar over een paar jaar weer vanaf en is iedereen een illusie armer en een ervaring rijker
Bestel er dan 1 of 2, kost je iets van anderhalve euro ofzo.quote:
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ookquote:Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, dat ik er aan moest denken bij 'boterhamzakjes' zegt misschien genoeg. Maar wie weet is het een oplossing dus gooi ik het in de groep
Vrouwencondooms of boterhamzakjes?quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ook
Allebei denk ik!quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwencondooms of boterhamzakjes?
Gezelligquote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ook
Eigenlijk nooit 'iets' gebruikt tijdens oraal.quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezellig
Iemand wel eens een beflapje geprobeerd dan
Volgens mij is het een opengeknipte condoom, maar ik heb er nog nooit een in het echt gezienquote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk nooit 'iets' gebruikt tijdens oraal.![]()
Beflapje is toch gewoon condoom met een knoop erin![]()
Tenminste, aldus onze Bio-lerares was het dat.
Lijkt me echt voor geen meter werken
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Of pijpen met condoom en dan perongeluk één met glijmiddel gebruiken![]()
quote:Beflapje
Het beflapje, ook wel liklapje genoemd, is een hulpmiddel om een SOA te voorkomen.
Het dunne lapje, vaak gemaakt van rubber, wordt over de schaamlippen en clitoris van de vrouw gelegd als een man of vrouw haar wil beffen. Door het dunne materiaal heen kan dan met mond de clitoris gestimuleerd worden, zodat de vrouw tot een orgasme kan komen. Hierdoor worden zowel vagina van de ontvanger als mond van de gever beschermd tegen overdraagbare bacteriën en ziektes (SOA).
Er zijn vast hele volksstammen die dat doen. Evenals mensen die de beflapjes graag gebruiken. Ik snap dat niet heel erg goed, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?![]()
Sowieso is de kans dat je op die manier iets serieus overbrengt toch echt minimaler dan minimaal?
Ja, zer doeltreffend en lekker slim. Als zo'n vent aids of hiv heeft ben je gelijk alsnog de lul, want zijn bloed zit dan echt overal. Dan kun je nog beter een kwak hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las ooit es in de krant dat ze in Zuid-Afrika in de slechte wijken vrouwen condooms met soortement vishaken erin gebruikten.
Tegen verkrachting.
You do the math wat er gebeurt als een vrouw zoiets 'draagt' en een kerel probeert haar te verkrachten.
Doeltreffend
5 gedaanquote:Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bestel er dan 1 of 2, kost je iets van anderhalve euro ofzo.
Als je maar niet tijdens het gebruiken eraan denkt dat ik je erop gewezen hebt
Liklapjequote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; het zijn een soort latex slabbetjes
[ afbeelding ]
Nou, dat zal fijn zijn voor degene die bezig moet. Stuk plastic in je mondquote:
Vervelend dat het niet werkt als een vrouw een vrouw wilt beffenquote:
Misschien dat ze zoiets in parenclubs gebruiken ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?![]()
Sowieso is de kans dat je op die manier iets serieus overbrengt toch echt minimaler dan minimaal?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, zer doeltreffend en lekker slim. Als zo'n vent aids of hiv heeft ben je gelijk alsnog de lul, want zijn bloed zit dan echt overal. Dan kun je nog beter een kwak hebben
Hopelijk toch wél met chocoladeglijmiddel?quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
http://nl-nl.condoomfabri(...)0/durex_chocola.html
Whihihihihihhiquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liklapje![]()
![]()
![]()
Alleen die kreet al zou me doen gieren van het lachen en zou ik niet meer in staat zijn iets te preseteren
'Oh schatje, lik me'
'Jaaa heur, ff wachten, even de LIKLAPJES zoeken'
![]()
![]()
Ik snap niet hoe ze het kunnen doen trouwens, de verzendkosten gratis.quote:
Het word gewoon in een envelop verzonden héquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het kunnen doen trouwens, de verzendkosten gratis.
Ook als je er maar eentje bestelt? En die is dan 0,89 (die chocolade bv die ik net zag) en daar gaan zij hem dan ook nog voor verzenden?
Nooit gedacht dat ik nog eens aan een hetero moest vragen wat er bedoeld wordt als het gaat over de damesliefdequote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Vervelend dat het niet werkt als een vrouw een vrouw wilt beffen
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vervelend dat het niet werkt als een vrouw een vrouw wilt beffen
Ik heb echt nog nooooit van 'minetten' gehoord?quote:Cunnilingus (Latijn) is het oraal bevredigen van de vrouw. De term beschrijft niet of het door een man of een vrouw wordt uitgevoerd. Er zijn veel andere termen voor cunnilingus. De in de volksmond meest gebruikte zijn beffen en minetten.
Ja maar als je er maar eentje bestelt (en er zijn er vast die dat doen) dan houden ze er toch echt niets aan over als er van die 0,89 nog eens 0,44 vloppenpost af gaat?quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word gewoon in een envelop verzonden hé![]()
Dat is Belgischquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb echt nog nooooit van 'minetten' gehoord?![]()
Dat heb je er net zelf bij gezet, stouterd!quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?
I dunno, kost schijnbaar geen drol als ze het groot inkopen ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je er maar eentje bestelt (en er zijn er vast die dat doen) dan houden ze er toch echt niets aan over als er van die 0,89 nog eens 0,44 vloppenpost af gaat?
Nee serieus, staat zo in de wiki.quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je er net zelf bij gezet, stouterd!
Nope; no editsquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Nee serieus, staat zo in de wiki.
Vraag Elies maar naar de edit-history van die post
quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, het word tijd dat ik íets zuidelijker op avontuur ga dus
Goed, ik hoefde er niet om te lachen, maar tochquote:Een Belg zit op een terras met een paar makakken.
Hij drinkt een paar pinten met hen en zegt dan:
"Ik ben weg, ik moet gaan minetten".
Als hij weg is zegt de ene makak tegen de andere:
"Weet gij wat dat is, minetten?"
Waarop de andere:
" 't Zal zeker wel geen vuil werk zijn, anders zou hij het ons wel laten doen."
Whehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, het word tijd dat ik íets zuidelijker op avontuur ga dus
ahhh, ik las verkeerd/te snel. Ik las dat dat zo gebruikt wordt als een man een vrouw wil beffenquote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?
Nee hoor; niets te zien hierquote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Dit wel Elisaquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Hoera voor halve keukenvloeren!quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Oh enne ik heb een halve keukentegelvloer
Booooooringquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe nee laat ik nu voor de verandering mezelf es in de hand houden![]()
Lees nou eens wat je schrijftquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Doe er dan wel ff een minetlapje om heen, dan blijft het lekker schoon en frisquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihihihihihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las Boingggggggggggggggg
Beavis & Butthead
Nou, wast wat?quote:
Bij het politieke deel haak ik spontaan af en bij condooms ookquote:
Welk potje is het geworden?quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij het politieke deel haak ik spontaan af en bij condooms ook
Dus conclusie; als het eten klaar is vertrek ik weer.
Tuurlijk niet, want ze ben jij nietquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Viespeuken![]()
Zo bedoel ik het toch heul niet
Is Obama Osama?quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want ze ben jij niet
Snijbonen uit de vriezer met witte bonen en tomatensaus en een hamburgerquote:
Hihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik zeg:![]()
*gniffel*
Wanneer gaan we de lootjes voor SS trekken? Want morgen kan ik inkopen doen! Of zal ik op goed geluk iets unisexaanschaffen?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
Jup, ik heb er nog 1
Echt, ik ga een stoma nemen ofzo
Nog een abces. 2 zelfs. Ik heb er nu dus 3. En pijn dat het doet, kolere.quote:
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben ze al teruggebeld Q?
Het moet nou toch maar es een keertje klaar wezen lijkt me
tip bij de thuiszorgwinkel kun je een kussen halen waarmee je beter kunt zitten, voor zolang je die abcessen hebtquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.
En ik zie op het crohn forum verschillende zalf voorbij komen die kan helpen, wtf voor heb ik dan achterlijke niet helpende lidocaïne zalf
En 2 of 3 abcessen is toch niet normaal meer
Ik denk dat het slechtste wat je nu kan doen is zelf doktertje spelen Q. Die mensen weten best wat ze doen. Daar moet je tenminste vanuit gaan. Er is online altijd wel een ander pilletje, zalfje of behandelingetje te vinden. Maar lijk me het beste als je nu gewoon aangeeft hoe ernstig het is en in de tussentijd niet zelf weer met andere troep gaat rommelen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.
En ik zie op het crohn forum verschillende zalf voorbij komen die kan helpen, wtf voor heb ik dan achterlijke niet helpende lidocaïne zalf
En 2 of 3 abcessen is toch niet normaal meer
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zittenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het slechtste wat je nu kan doen is zelf doktertje spelen Q. Die mensen weten best wat ze doen. Daar moet je tenminste vanuit gaan. Er is online altijd wel een ander pilletje, zalfje of behandelingetje te vinden. Maar lijk me het beste als je nu gewoon aangeeft hoe ernstig het is en in de tussentijd niet zelf weer met andere troep gaat rommelen.
Sterkte
Heel eerlijk? Denk het niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd ff afwachten Q.
Je bent inmiddels ook bekend daar met je bipsebaps in het zkh, dus ik vermoed dat ze daar eerst ff mee overleggen.
Ja ikweet, ik bedoel niet dat je aan 't rommelen bent. Maar je komt over als iemand die nogal veeeeul zit te googlen en zoeken en dan al snel vind dat je niet 't juiste krijgt enzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zitten
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
t
[..]
tip bij de thuiszorgwinkel kun je een kussen halen waarmee je beter kunt zitten, voor zolang je die abcessen hebt
tis een kussen in U vorm waardoor je dus niet op je gat zelf zit zegmaar
Nou, crohn zit ik niet zo mee. Ja, kut van mn darmen enzo... maar mn reet doet erger pijnquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
klote joh dat je Crohn heb
mn man zn pa heeft ook crohn, t is erfelijk--misschien-- maar mn man durft niet naar de dokter ervoor
gaat idd via je verzekering, kun je gewoon lenen voor een periode, net als dat je krukken kunt lenenquote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?
Maar lidocaïne zalf is ook niet het juiste anders hielp het welquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ikweet, ik bedoel niet dat je aan 't rommelen bent. Maar je komt over als iemand die nogal veeeeul zit te googlen en zoeken en dan al snel vind dat je niet 't juiste krijgt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mooi! Verwijzing oid voor nodig? Of een briefje?quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat idd via je verzekering, kun je gewoon lenen voor een periode, net als dat je krukken kunt lenen
vroeger was t t groene kruis bij ons, dus icare kan t best zijn
quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Hoe lang moet Draakje in het ziekenhuis blijven eigenlijk?
Weet iemand dat?misschien morgen weer naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Even een draakje update....
Ligt nu aan een infuus met vocht, zout en glucose.
Plan is om af te wachten wat dit infuus doet... Dan in combinatie met voedsel kijken wat er binnen blijft, dan zonder infuus kijken wat er binnen blijft en dan naar huis....
Maar hoe lang dat gaat duren weet niemand ......
( zoessie kennende wil dat allemaal nog wel eens vrfeemd/anders lopen als wat in algemeenheid geldt....)Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
thuiszorgwinkel (je zit toch in DH he?)quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?
Denk je nou werkelijk dat de HAP harder gaat lopen als je ze elke keer afbekt?quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zitten
Weet iemand dat?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaartje sturen!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Qtje, geef het nou even de kans. Zo'n zalf is ook geen wondermiddel helaas mopquote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar lidocaïne zalf is ook niet het juiste anders hielp het wel
Weet iemand dat?Zullen we niet op tijd redden denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Mutsie heb es beetje geduldquote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar lidocaïne zalf is ook niet het juiste anders hielp het wel
nee kun je gewoon voor langs gaanquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi! Verwijzing oid voor nodig? Of een briefje?
Denk je nou werkelijk dat ik me de hele tijd van het kastje naar het fucking muurtje en weer terug laat sturen?quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat de HAP harder gaat lopen als je ze elke keer afbekt?
bij dr thuis kunnen we m wel sturen toch?quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we niet op tijd redden denk ik
Machtigingquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi! Verwijzing oid voor nodig? Of een briefje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Lidocaïne moet gelijk werken hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mutsie heb es beetje geduld
Tis geen toverzalf
faalangst, pleinvres, en bang dat de dok misschien slecht nieuws heeftquote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, crohn zit ik niet zo mee. Ja, kut van mn darmen enzo... maar mn reet doet erger pijn
Waarom durft ie niet naar de dokter??? Is wel belangrijk hoor!
En idd, is erfelijk. Mijn opa had het ook.
ah kijk, bij mijn paps konden ze m gewoon lenen/huren voor 4 wekenquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
thuiszorgwinkel (je zit toch in DH he?)
Vaak moet je die kopen, maar mogelijk kun je hem ook lenen. De verzekering vergoedt het helaas niet altijd, zou je je voorwaarden op moeten naslaan.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Machtiging![]()
Je kunt evt. ook, als je hebt, een zwemband opblazen en daar op gaan zitten.![]()
Greys.Ik heb wel een zwemband, maar die zit op mn buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Machtiging? Van?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ja vanwege het spugen de laatste twee wekenquote:
Ooh das wel heel kut. Maar hoe weet hij dat hij crohn heeft dan? en gebruikt hij wel medicatie?quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
faalangst, pleinvres, en bang dat de dok misschien slecht nieuws heeft
Geen idee hoe het nu zit hoor. Maar ik denk dat dit gebruiksvoorwerp prettiger is om eerstehands te hebben dan tweedehands. Krukken zijn toch net iets makkelijker schoon te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah kijk, bij mijn paps konden ze m gewoon lenen/huren voor 4 weken
Oi, dat is lastigquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
faalangst, pleinvres, en bang dat de dok misschien slecht nieuws heeft
quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
thuiszorgwinkel (je zit toch in DH he?)
Vaak moet je die kopen, maar mogelijk kun je hem ook lenen. De verzekering vergoedt het helaas niet altijd, zou je je voorwaarden op moeten naslaan.
je zit er toch niet met je blote bips op, tis gewoon een kussen, zelf een kussensloop om doen en klaar is keessiequote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu zit hoor. Maar ik denk dat dit gebruiksvoorwerp prettiger is om eerstehands te hebben dan tweedehands. Krukken zijn toch net iets makkelijker schoon te maken.
Maar morgen gewoon even ebellen met die winkel Q. Hoor je vanzelf hoe het zit. Mijn vergoedingenkennis is niet halemala upto date.
Hyperemesis Gravidarumquote:
Oh okquote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lidocaïne moet gelijk werken hoorAlthans, binnen 2u sowieso
ja lukt welquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Over het kaartje, misschien kan iemand aan haar thuisadres komen via Vamp?
Of misschien heeft Nok het wel?
Dan heeft ze een opbeurkaartje als ze thuis komt
Of sla ik door met de kaartjes?
Doe ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het nu zit hoor. Maar ik denk dat dit gebruiksvoorwerp prettiger is om eerstehands te hebben dan tweedehands. Krukken zijn toch net iets makkelijker schoon te maken.
Maar morgen gewoon even ebellen met die winkel Q. Hoor je vanzelf hoe het zit. Mijn vergoedingenkennis is niet helemaal upto date.
Voorlopig wel ja. Maar een grote muil opzetten gaat niet werken denk ik zomaarquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
Denk je nou werkelijk dat ik me de hele tijd van het kastje naar het fucking muurtje en weer terug laat sturen?
Acherrum! Helemaal gemist!quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja vanwege het spugen de laatste twee weken
naja hij heeft al heel lang last van zn darmenquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh das wel heel kut. Maar hoe weet hij dat hij crohn heeft dan? en gebruikt hij wel medicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaartjes zijn poepig. Ik vond/vind mijn kaartje echt tofquote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Over het kaartje, misschien kan iemand aan haar thuisadres komen via Vamp?
Of misschien heeft Nok het wel?
Dan heeft ze een opbeurkaartje als ze thuis komt
Of sla ik door met de kaartjes?
Nou doe je het gewoon weer he!quote:
Lees ik daar gravida?quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hyperemesis Gravidarum![]()
Kan idd ook naar haar huisadres toch?![]()
Q, anders ff bellen voor bruikleen.
Volgens mij moet de zorgverz. wel toestemming geven, aangezien zij het moeten betalen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja hij heeft al heel lang last van zn darmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Elisa zegt, is het dan geen idee dat de dokter bij jullie komt? Een behandeling is een must hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Och wat sneu....quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou doe je het gewoon weer he!
WTF betekent dat "acherrum" toch in hemelsnaam!!!
Wist je dat niet! Ze G1P0quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees ik daar gravida?![]()
Ik moet echt wat vaker hier komen!
*proest*quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zien we vanzelf. Ik ben iig niet van plan hier nog de hele week oid mee door te lopen. Ze gaan maar wat verzinnen ipv dat gemekker van ze.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig wel ja. Maar een grote muil opzetten gaat niet werken denk ik zomaar
Het betekent Och-arme ...quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk steeds "achterum"quote:
Nu moet ik even googlen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wist je dat niet! Ze G1P0![]()
Net zo lang als Morretje ongeveer
quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk steeds "achterum"
En dan in relatie tot Q zeg maar
quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk steeds "achterum"
En dan in relatie tot Q zeg maar
we hebben het er al weer over gehad..misschien binnenkort, als hij nieuwe meds voor de angst moet halenquote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat Elisa zegt, is het dan geen idee dat de dokter bij jullie komt? Een behandeling is een must hoor
Top, als je dat naar me doorstuurt regel ik dat er morgen een kaart namens het helequote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ynske het volgende:
k heb een pm naar vamp gestuurd of zij een adres voor ons heeft
Echt, dit vrag ik me dus al tijden af he?quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Acherrum is (vrij vertaald) dialect voor 'arm ding'.
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijftquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hebben het er al weer over gehad..misschien binnenkort, als hij nieuwe meds voor de angst moet halen
Hoi MrSpuit11quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het betekent Och-arme ...
edit: de spuit11 award gaat naaaaaaaaaaar....MrSubtle
En hoi
Iets met beflapjes.quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
Nog spannende nieuwe ontwikkelingen hier?
Las de uitslag voor jou Q, balen zeg![]()
Hoiquote:
i know...quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijft
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt, dit vrag ik me dus al tijden af he?
Je gebruikt het te pas en te onpas![]()
Maar nu ist duudlijk
Mooi, die laat ik even liggen inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets met beflapjes.
Maar ik stel voor dat je dat gewoon niet terugleest, mis je weinig aan
Zijn váder heeft Crohn he, hij (nog) niet. Begreep ik uit Muisjes post in elk geval.quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijft
Ik slaap eindelijk weer een keer goed vannachtquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je.Wat zul jij een slopende onzekere maanden achter de rug hebben gehad.
En for the record: mijn acherrums passen altijd!
wat zijn ze doen?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En for the record: mijn acherrums passen altijd!
Vast niet over beflapjes, maar zittenquote:
Muse kijken/luisteren in Antwerpenquote:
Ook dat was al gevraagd.quote:
gaafquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muse kijken/luisteren in Antwerpen
die ga ik morgen ook weer trotserenquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dat was al gevraagd.![]()
En het antwoord is ja.Logisch ook, als je om kwart over 7 in de trein stapt. Maar goed dat ik een brainwave had net voor ik in slaap viel. Ik had mijn wekker gezet op een treintijd van kwart VOOR 7.
![]()
En jij, Leenderheide overleefd?
9 uur!quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
bah, zie er nu al tegenop dat ik morgen om 9 uur in de auto moet zitten
ooooh, ik begreep dat hij het ook hadquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn váder heeft Crohn he, hij (nog) niet. Begreep ik uit Muisjes post in elk geval.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik slaap eindelijk weer een keer goed vannacht![]()
En tuuurlijk past jou achterum altijd
Helaas... weer een user bedorven.quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ingetje... wat doe je, nu las ik ook achterum
"Mijn achteroms passen altijd"![]()
voor de meeste mensen jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9 uur!![]()
Das uitslapen, en dan zijn de meeste veel al opgelost / aan het oplossen
Sterkte. Maar om 9 uur heb je hopelijk het ergste al gehad. Die zijn vóór Mr.S aangeschoven, zeg maar.quote:
Het ging ook heel snel allemaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, ik begreep dat hij het ook had
Ik lees dus niet goed
Er moest nog het woordje 'file' tussenquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor de meeste mensen ja
hier niet, voor half 10/10 uur de deur uit kost me echt heel veel energie, waardoor de rest van de dag heel zwaar is
neh, k ga t smiddags pas. eerst nog bijeenkomst van coachgroep. en daarna naar paps en mamsquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte. Maar om 9 uur heb je hopelijk het ergste al gehad. Die zijn vóór Mr.S aangeschoven, zeg maar.
Serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor de meeste mensen ja
hier niet, voor half 10/10 uur de deur uit kost me echt heel veel energie, waardoor de rest van de dag heel zwaar is
k weet t.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moest nog het woordje 'file' tussen
Das in België toch?quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Leenderheide was BRIL-JANT!
Ik had me ingesteld op 30 kilometer drama, maar er stond *nul* file bij leenderheide. Je ziet nu heel goed hoe het moet gaan worden, en voor mensen die vanaf weert naar den bosch moeten is het ge-wel-dig. Wordt misschien komende tijd nog effies druk (hoewel ik denk dat zelfs dat gaat meevallen), maar ik vind het echt super
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je een man bent, anders had je morgen naar een feestje kunnen komen in jouw wijk.
FileSSSSSS zelfs!quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moest nog het woordje 'file' tussen
ja tis echt ergquote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Het kost mij ook elke ochtend weer heel veel energie, maar dat is vrij normaal en dat bedoel jij vast niet
NUL!? NUL??????quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Leenderheide was BRIL-JANT!
Ik had me ingesteld op 30 kilometer drama, maar er stond *nul* file bij leenderheide. Je ziet nu heel goed hoe het moet gaan worden, en voor mensen die vanaf weert naar den bosch moeten is het ge-wel-dig. Wordt misschien komende tijd nog effies druk (hoewel ik denk dat zelfs dat gaat meevallen), maar ik vind het echt super
Komtie nog een keer: mijn feestjequote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?(en zo ja, in welke straat is het?
)
Cat, doe hem even dat linkje van het feestje!quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?(en zo ja, in welke straat is het?
)
De rotonde? Welke rotonde?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Kun je richting Den Bosch de rotonde helemaal negeren nu?
Oh... zo'n feestjequote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komtie nog een keer: mijn feestje
Verboden voor mannen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
Nou ja, er stond file bij Best richting tilburg, maar dat lag niet hieraan...
[..]
De rotonde? Welke rotonde?die is er niet meer
Japs. Zo'n feestje.quote:
En dat is in mijn wijk?quote:
Opblaaspoppenquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
Loveless, JJH, zie je ons al zo'n feestje organiseren, een kamer vol opblaaspoppen en zo?![]()
![]()
Echt, het concept van deze feestjes![]()
met de autoquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
maareh vertell eens hoe ga ik dan nu de ring op?
Hopelijk niet teveel opblaaspoppen. Er rent namelijk nog een ex-pleegkitten van mij rond.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
Loveless, JJH, zie je ons al zo'n feestje organiseren, een kamer vol opblaaspoppen en zo?![]()
![]()
Echt, het concept van deze feestjes![]()
Where else? BHquote:
Er zijn vanaf nu 2 ringen (althans, in de richting van zuid naar noord, andersom is het nog niet af).quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
Ligt eraan waar je naartoe moet en waar je vanaf komt. Sommige richtingen gaan nu via een fly over, naar het centrum kun je nog wel via de rotonde. Meen ik.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
Wij wilden ooit zo'n ding halen toen we nog op de middelbare school zaten, als surprise cadeau voor iemand. Bleken die krengen super duur te zijn ook nogquote:
Gaat lekker he met jou zo.quote:
Nee er is geen rotonde meer, leenderheide knooppunt is weg, ook niet voor het centrum. Alles is nu gewoon autoweg met afslagen, en een splitsing vanaf het zuidenquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naartoe moet en waar je vanaf komt. Sommige richtingen gaan nu via een fly over, naar het centrum kun je nog wel via de rotonde. Meen ik.
Maar het is tegenwoordig een puzzel, dus ik raad je aan goed bordjes te kijken.
*stil*quote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee er is geen rotonde meer, leenderheide knooppunt is weg, ook niet voor het centrum. Alles is nu gewoon autoweg met afslagen, en een splitsing vanaf het zuiden
k heb geen gpsquote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er zijn vanaf nu 2 ringen (althans, in de richting van zuid naar noord, andersom is het nog niet af).
1 ring (binnenring) gaat vanaf A2 maastricht in 1 ruk door naar splitsing A2/A58 boven eindhoven. De andere ring gaat buitenlangs en bevat alle lokale afslagen en opritten (veldhoven, waalre, etc). En er zijn 3 plekken waar je de binnenste ring op en af kunt.
GPS werkt trouwens niet, dus je moet de borden goed in de gaten houden... Het is super duidelijk en simpel, maar je moet wel effe opletten want je herkent de hele weg niet meer. Ik rijd dat stuk al 8 jaar lang iedere dag en nu herkende ik plots niets meer
NO SRSLYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt nu op deze website trouwens kiezen wat ze zullen gaan doen met de man die knooppunt leenderheide vorige keer heeft ontworpen.quote:
wat was daar dan zo slecht aan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt nu op deze website trouwens kiezen wat ze zullen gaan doen met de man die knooppunt leenderheide vorige keer heeft ontworpen.
momenteel gaan de meeste stemmen naar levenslange eenzame opsluiting
http://www.leenderhell-de-straf.nl
Ik word er gewoon moedeloos van. Zeggen dat "het niet lang duurt" om terug te bellen, maar we zijn al een uur verder !quote:
"de stomme bocht" ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen gps
t enige dat ik doe is van Heerlen naar Utrecht en omgekeerd rijden
maar hoef ik nu ook niet meer die stomme bocht te hebben aan de bovenkant van Eindhoven?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
*
[..]
NO SRSLY
HEBBEN JULLIE IN HET ZUIDEN DAAR GEWOON EEN AUTOWEG MET ECKTE ECKTE AFSLAGEN
![]()
![]()
![]()
*Stil*
*Mooi*
*Jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HIER in het zuiden hadden we dat allang.![]()
Maar een beetje hoger richting noorden hadden de Brabo's het nog niet heulemaal uitgevonden.
Kut, nu weten al die westerlingen ons te vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Flow-technisch een ramp, iedere dag 14km file gemiddeldquote:
Na zeg eerst die steentjes eruit mieteren en vervolgens alles weer teruggraven. Echt vissen zijn zo stom soms.quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:
Whehehehehe de ene algeneter ligt gewoon in de hinderlaag voor de ander.....
Je maakt wat mee met zo´n bak.
Uhm... een rotonde met stoplichten middenop de hoofdsnelweg die zuid en noord Nederland verbindt?quote:
dat weet ik dat t niet leenderheide is, maar kon toch zijn dat dat ook al opgelost wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"de stomme bocht" ?![]()
Jawel lieverd, da's niet leenderheide... en die blijft ook gewoon
Eigenlijk, tenzij strikt noodzakelijk, kom ik nooit beneden de rivierenquote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
HIER in het zuiden hadden we dat allang.![]()
Maar een beetje hoger richting noorden hadden de Brabo's het nog niet heulemaal uitgevonden.
Kut, nu weten al die westerlingen ons te vinden.
Da´s inderdaad dom.....quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... een rotonde met stoplichten middenop de hoofdsnelweg die zuid en noord Nederland verbindt?
![]()
* gaat stemmen*
tfgggquote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Na zeg eerst die steentjes eruit mieteren en vervolgens alles weer teruggraven. Echt vissen zijn zo stom soms.
Bedankt, en blijf nu maar weg hier in het zuidenquote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk, tenzij strikt noodzakelijk, kom ik nooit beneden de rivieren![]()
En zouden jullie net eens netjes 'bedankt' zeggen tegen Greys, Nok, Goodbye, MB, Re, Maes, Ml-etje, mijzelf, en alle andere Randstedelingen die die mooie snelweg voor jullie verdienen hier in het epicentrum van NL
Ik zeg ik bel je zodra ik die maffe botia weer ga verhuizen. Dat kreng heeft gisteren 2 minuten onder de kast liggen spartelen en muis deed er niets mee......quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
tfggg
Satsu zegt 'feli met je vissen'. Hij komt wel een keer op bezoek om te ... kijken.
Een bocht die niet eerst een waarschuwing geeft?quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik dat t niet leenderheide is, maar kon toch zijn dat dat ook al opgelost was
en ja tis een stomme bocht, je gaat daar zegmaar driekwart rond naar rechts, en dan opeens nog een scherpe bocht naar rechts zonder waarschuwing
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een bocht die niet eerst een waarschuwing geeft?wat een KLOOTZAK
![]()
laf joe toe homiequote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bedankt, en blijf nu maar weg hier in het zuiden![]()
Tsssss kan toch ook niet........quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Satsuligt met zijn kont op de spatiebalk bij Yoko te drinke. Die op schoot ligt.
Typen is lastig.
DAT.quote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bedankt, en blijf nu maar weg hier in het zuiden![]()
Wie verzint even een leuk noodgeval en belt?quote:Spoednummer: 024-6425862 (alleen voor spoed buiten kantoortijden)
Hooooo eens evenquote:
"Ja hoi u spreekt met Qwea. Ik heb een perinanaal abces wat niemand stuk wil maken, en nu zoek ik iets groots en hards om in mn kont te raggen zodat het abces lekker knapt! Verkoopt u ook zoiets?"quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:
Op die website van dat Ladiesnight feestje staat het volgende:
[..]
Wie verzint even een leuk noodgeval en belt?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi u spreekt met Qwea. Ik heb een perinanaal abces wat niemand stuk wil maken, en nu zoek ik iets groots en hards om in mn kont te raggen zodat het abces lekker knapt! Verkoopt u ook zoiets?"
Ik vind het best bijzonder dat ze met zoveel mensen hun best doen om je nog om 11 uur 's avonds dingen voor je uit te zoeken op de best mogelijke manier en zo, of ben ik nou heel gek?quote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
wtf x2
"mevrouw Qwea?"
-Ja?
"Ze belt u nog hoor"![]()
Ja, maak het nog ff later
bijzonder?quote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het best bijzonder dat ze met zoveel mensen hun best doen om je nog om 11 uur 's avonds dingen voor je uit te zoeken op de best mogelijke manier en zo, of ben ik nou heel gek?![]()
(los van het feit dat ik snap dat het kut is om te wachten hoor)
Balen dat ik geen opneem iets hebquote:
Nou nou Q. Ik snap dat je je ontzettend rot voelt maar als iedereen zo dacht als jij waren er gauw genoeg geen dokters meer. En dan voel je je pas echt kut.quote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
bijzonder?![]()
![]()
Hadden ze geen dokter moeten worden. Bijzonder is als ze er eens een mes in mikken. Das bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |