Top, als je dat naar me doorstuurt regel ik dat er morgen een kaart namens het helequote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ynske het volgende:
k heb een pm naar vamp gestuurd of zij een adres voor ons heeft
Echt, dit vrag ik me dus al tijden af he?quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Acherrum is (vrij vertaald) dialect voor 'arm ding'.
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijftquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hebben het er al weer over gehad..misschien binnenkort, als hij nieuwe meds voor de angst moet halen
Hoi MrSpuit11quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het betekent Och-arme ...
edit: de spuit11 award gaat naaaaaaaaaaar....MrSubtle
En hoi
Iets met beflapjes.quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
Nog spannende nieuwe ontwikkelingen hier?
Las de uitslag voor jou Q, balen zeg![]()
Hoiquote:
i know...quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijft
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt, dit vrag ik me dus al tijden af he?
Je gebruikt het te pas en te onpas![]()
Maar nu ist duudlijk
Mooi, die laat ik even liggen inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets met beflapjes.
Maar ik stel voor dat je dat gewoon niet terugleest, mis je weinig aan
Zijn váder heeft Crohn he, hij (nog) niet. Begreep ik uit Muisjes post in elk geval.quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijft
Ik slaap eindelijk weer een keer goed vannachtquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je.Wat zul jij een slopende onzekere maanden achter de rug hebben gehad.
En for the record: mijn acherrums passen altijd!
wat zijn ze doen?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En for the record: mijn acherrums passen altijd!
Vast niet over beflapjes, maar zittenquote:
Muse kijken/luisteren in Antwerpenquote:
Ook dat was al gevraagd.quote:
gaafquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muse kijken/luisteren in Antwerpen
die ga ik morgen ook weer trotserenquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dat was al gevraagd.![]()
En het antwoord is ja.Logisch ook, als je om kwart over 7 in de trein stapt. Maar goed dat ik een brainwave had net voor ik in slaap viel. Ik had mijn wekker gezet op een treintijd van kwart VOOR 7.
![]()
En jij, Leenderheide overleefd?
9 uur!quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
bah, zie er nu al tegenop dat ik morgen om 9 uur in de auto moet zitten
ooooh, ik begreep dat hij het ook hadquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn váder heeft Crohn he, hij (nog) niet. Begreep ik uit Muisjes post in elk geval.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik slaap eindelijk weer een keer goed vannacht![]()
En tuuurlijk past jou achterum altijd
Helaas... weer een user bedorven.quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ingetje... wat doe je, nu las ik ook achterum
"Mijn achteroms passen altijd"![]()
voor de meeste mensen jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9 uur!![]()
Das uitslapen, en dan zijn de meeste veel al opgelost / aan het oplossen
Sterkte. Maar om 9 uur heb je hopelijk het ergste al gehad. Die zijn vóór Mr.S aangeschoven, zeg maar.quote:
Het ging ook heel snel allemaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, ik begreep dat hij het ook had
Ik lees dus niet goed
Er moest nog het woordje 'file' tussenquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor de meeste mensen ja
hier niet, voor half 10/10 uur de deur uit kost me echt heel veel energie, waardoor de rest van de dag heel zwaar is
neh, k ga t smiddags pas. eerst nog bijeenkomst van coachgroep. en daarna naar paps en mamsquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte. Maar om 9 uur heb je hopelijk het ergste al gehad. Die zijn vóór Mr.S aangeschoven, zeg maar.
Serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor de meeste mensen ja
hier niet, voor half 10/10 uur de deur uit kost me echt heel veel energie, waardoor de rest van de dag heel zwaar is
k weet t.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moest nog het woordje 'file' tussen
Das in België toch?quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Leenderheide was BRIL-JANT!
Ik had me ingesteld op 30 kilometer drama, maar er stond *nul* file bij leenderheide. Je ziet nu heel goed hoe het moet gaan worden, en voor mensen die vanaf weert naar den bosch moeten is het ge-wel-dig. Wordt misschien komende tijd nog effies druk (hoewel ik denk dat zelfs dat gaat meevallen), maar ik vind het echt super
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je een man bent, anders had je morgen naar een feestje kunnen komen in jouw wijk.
FileSSSSSS zelfs!quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moest nog het woordje 'file' tussen
ja tis echt ergquote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Het kost mij ook elke ochtend weer heel veel energie, maar dat is vrij normaal en dat bedoel jij vast niet
NUL!? NUL??????quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Leenderheide was BRIL-JANT!
Ik had me ingesteld op 30 kilometer drama, maar er stond *nul* file bij leenderheide. Je ziet nu heel goed hoe het moet gaan worden, en voor mensen die vanaf weert naar den bosch moeten is het ge-wel-dig. Wordt misschien komende tijd nog effies druk (hoewel ik denk dat zelfs dat gaat meevallen), maar ik vind het echt super
Komtie nog een keer: mijn feestjequote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?(en zo ja, in welke straat is het?
)
Cat, doe hem even dat linkje van het feestje!quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?(en zo ja, in welke straat is het?
)
De rotonde? Welke rotonde?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Kun je richting Den Bosch de rotonde helemaal negeren nu?
Oh... zo'n feestjequote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komtie nog een keer: mijn feestje
Verboden voor mannen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
Nou ja, er stond file bij Best richting tilburg, maar dat lag niet hieraan...
[..]
De rotonde? Welke rotonde?die is er niet meer
Japs. Zo'n feestje.quote:
En dat is in mijn wijk?quote:
Opblaaspoppenquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
Loveless, JJH, zie je ons al zo'n feestje organiseren, een kamer vol opblaaspoppen en zo?![]()
![]()
Echt, het concept van deze feestjes![]()
met de autoquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
maareh vertell eens hoe ga ik dan nu de ring op?
Hopelijk niet teveel opblaaspoppen. Er rent namelijk nog een ex-pleegkitten van mij rond.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
Loveless, JJH, zie je ons al zo'n feestje organiseren, een kamer vol opblaaspoppen en zo?![]()
![]()
Echt, het concept van deze feestjes![]()
Where else? BHquote:
Er zijn vanaf nu 2 ringen (althans, in de richting van zuid naar noord, andersom is het nog niet af).quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
Ligt eraan waar je naartoe moet en waar je vanaf komt. Sommige richtingen gaan nu via een fly over, naar het centrum kun je nog wel via de rotonde. Meen ik.quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
Wij wilden ooit zo'n ding halen toen we nog op de middelbare school zaten, als surprise cadeau voor iemand. Bleken die krengen super duur te zijn ook nogquote:
Gaat lekker he met jou zo.quote:
Nee er is geen rotonde meer, leenderheide knooppunt is weg, ook niet voor het centrum. Alles is nu gewoon autoweg met afslagen, en een splitsing vanaf het zuidenquote:Op maandag 2 november 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naartoe moet en waar je vanaf komt. Sommige richtingen gaan nu via een fly over, naar het centrum kun je nog wel via de rotonde. Meen ik.
Maar het is tegenwoordig een puzzel, dus ik raad je aan goed bordjes te kijken.
*stil*quote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee er is geen rotonde meer, leenderheide knooppunt is weg, ook niet voor het centrum. Alles is nu gewoon autoweg met afslagen, en een splitsing vanaf het zuiden
k heb geen gpsquote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er zijn vanaf nu 2 ringen (althans, in de richting van zuid naar noord, andersom is het nog niet af).
1 ring (binnenring) gaat vanaf A2 maastricht in 1 ruk door naar splitsing A2/A58 boven eindhoven. De andere ring gaat buitenlangs en bevat alle lokale afslagen en opritten (veldhoven, waalre, etc). En er zijn 3 plekken waar je de binnenste ring op en af kunt.
GPS werkt trouwens niet, dus je moet de borden goed in de gaten houden... Het is super duidelijk en simpel, maar je moet wel effe opletten want je herkent de hele weg niet meer. Ik rijd dat stuk al 8 jaar lang iedere dag en nu herkende ik plots niets meer
NO SRSLYquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt nu op deze website trouwens kiezen wat ze zullen gaan doen met de man die knooppunt leenderheide vorige keer heeft ontworpen.quote:
wat was daar dan zo slecht aan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt nu op deze website trouwens kiezen wat ze zullen gaan doen met de man die knooppunt leenderheide vorige keer heeft ontworpen.
momenteel gaan de meeste stemmen naar levenslange eenzame opsluiting
http://www.leenderhell-de-straf.nl
Ik word er gewoon moedeloos van. Zeggen dat "het niet lang duurt" om terug te bellen, maar we zijn al een uur verder !quote:
"de stomme bocht" ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb geen gps
t enige dat ik doe is van Heerlen naar Utrecht en omgekeerd rijden
maar hoef ik nu ook niet meer die stomme bocht te hebben aan de bovenkant van Eindhoven?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
*
[..]
NO SRSLY
HEBBEN JULLIE IN HET ZUIDEN DAAR GEWOON EEN AUTOWEG MET ECKTE ECKTE AFSLAGEN
![]()
![]()
![]()
*Stil*
*Mooi*
*Jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HIER in het zuiden hadden we dat allang.![]()
Maar een beetje hoger richting noorden hadden de Brabo's het nog niet heulemaal uitgevonden.
Kut, nu weten al die westerlingen ons te vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Flow-technisch een ramp, iedere dag 14km file gemiddeldquote:
Na zeg eerst die steentjes eruit mieteren en vervolgens alles weer teruggraven. Echt vissen zijn zo stom soms.quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef nieslief het volgende:
Whehehehehe de ene algeneter ligt gewoon in de hinderlaag voor de ander.....
Je maakt wat mee met zo´n bak.
Uhm... een rotonde met stoplichten middenop de hoofdsnelweg die zuid en noord Nederland verbindt?quote:
dat weet ik dat t niet leenderheide is, maar kon toch zijn dat dat ook al opgelost wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"de stomme bocht" ?![]()
Jawel lieverd, da's niet leenderheide... en die blijft ook gewoon
Eigenlijk, tenzij strikt noodzakelijk, kom ik nooit beneden de rivierenquote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
HIER in het zuiden hadden we dat allang.![]()
Maar een beetje hoger richting noorden hadden de Brabo's het nog niet heulemaal uitgevonden.
Kut, nu weten al die westerlingen ons te vinden.
Da´s inderdaad dom.....quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm... een rotonde met stoplichten middenop de hoofdsnelweg die zuid en noord Nederland verbindt?
![]()
* gaat stemmen*
tfgggquote:Op maandag 2 november 2009 22:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Na zeg eerst die steentjes eruit mieteren en vervolgens alles weer teruggraven. Echt vissen zijn zo stom soms.
Bedankt, en blijf nu maar weg hier in het zuidenquote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk, tenzij strikt noodzakelijk, kom ik nooit beneden de rivieren![]()
En zouden jullie net eens netjes 'bedankt' zeggen tegen Greys, Nok, Goodbye, MB, Re, Maes, Ml-etje, mijzelf, en alle andere Randstedelingen die die mooie snelweg voor jullie verdienen hier in het epicentrum van NL
Ik zeg ik bel je zodra ik die maffe botia weer ga verhuizen. Dat kreng heeft gisteren 2 minuten onder de kast liggen spartelen en muis deed er niets mee......quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
tfggg
Satsu zegt 'feli met je vissen'. Hij komt wel een keer op bezoek om te ... kijken.
Een bocht die niet eerst een waarschuwing geeft?quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat weet ik dat t niet leenderheide is, maar kon toch zijn dat dat ook al opgelost was
en ja tis een stomme bocht, je gaat daar zegmaar driekwart rond naar rechts, en dan opeens nog een scherpe bocht naar rechts zonder waarschuwing
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een bocht die niet eerst een waarschuwing geeft?wat een KLOOTZAK
![]()
laf joe toe homiequote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bedankt, en blijf nu maar weg hier in het zuiden![]()
Tsssss kan toch ook niet........quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Satsuligt met zijn kont op de spatiebalk bij Yoko te drinke. Die op schoot ligt.
Typen is lastig.
DAT.quote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bedankt, en blijf nu maar weg hier in het zuiden![]()
Wie verzint even een leuk noodgeval en belt?quote:Spoednummer: 024-6425862 (alleen voor spoed buiten kantoortijden)
Hooooo eens evenquote:
"Ja hoi u spreekt met Qwea. Ik heb een perinanaal abces wat niemand stuk wil maken, en nu zoek ik iets groots en hards om in mn kont te raggen zodat het abces lekker knapt! Verkoopt u ook zoiets?"quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef MrSubtle het volgende:
Op die website van dat Ladiesnight feestje staat het volgende:
[..]
Wie verzint even een leuk noodgeval en belt?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi u spreekt met Qwea. Ik heb een perinanaal abces wat niemand stuk wil maken, en nu zoek ik iets groots en hards om in mn kont te raggen zodat het abces lekker knapt! Verkoopt u ook zoiets?"
Ik vind het best bijzonder dat ze met zoveel mensen hun best doen om je nog om 11 uur 's avonds dingen voor je uit te zoeken op de best mogelijke manier en zo, of ben ik nou heel gek?quote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
wtf x2
"mevrouw Qwea?"
-Ja?
"Ze belt u nog hoor"![]()
Ja, maak het nog ff later
bijzonder?quote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het best bijzonder dat ze met zoveel mensen hun best doen om je nog om 11 uur 's avonds dingen voor je uit te zoeken op de best mogelijke manier en zo, of ben ik nou heel gek?![]()
(los van het feit dat ik snap dat het kut is om te wachten hoor)
Balen dat ik geen opneem iets hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |