Top, als je dat naar me doorstuurt regel ik dat er morgen een kaart namens het helequote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef Ynske het volgende:
k heb een pm naar vamp gestuurd of zij een adres voor ons heeft
Echt, dit vrag ik me dus al tijden af he?quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Acherrum is (vrij vertaald) dialect voor 'arm ding'.
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijftquote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we hebben het er al weer over gehad..misschien binnenkort, als hij nieuwe meds voor de angst moet halen
Hoi MrSpuit11quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het betekent Och-arme ...
edit: de spuit11 award gaat naaaaaaaaaaar....MrSubtle
En hoi
Iets met beflapjes.quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef MrSubtle het volgende:
Nog spannende nieuwe ontwikkelingen hier?
Las de uitslag voor jou Q, balen zeg![]()
Hoiquote:
i know...quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijft
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 2 november 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Echt, dit vrag ik me dus al tijden af he?
Je gebruikt het te pas en te onpas![]()
Maar nu ist duudlijk
Mooi, die laat ik even liggen inderdaadquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets met beflapjes.
Maar ik stel voor dat je dat gewoon niet terugleest, mis je weinig aan
Zijn váder heeft Crohn he, hij (nog) niet. Begreep ik uit Muisjes post in elk geval.quote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt belangrijk. Er kan alleen maar meer ellende optreden als het onbehandeld blijft
Ik slaap eindelijk weer een keer goed vannachtquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je.Wat zul jij een slopende onzekere maanden achter de rug hebben gehad.
En for the record: mijn acherrums passen altijd!
wat zijn ze doen?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
En for the record: mijn acherrums passen altijd!
Vast niet over beflapjes, maar zittenquote:
Muse kijken/luisteren in Antwerpenquote:
Ook dat was al gevraagd.quote:
gaafquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muse kijken/luisteren in Antwerpen
die ga ik morgen ook weer trotserenquote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dat was al gevraagd.![]()
En het antwoord is ja.Logisch ook, als je om kwart over 7 in de trein stapt. Maar goed dat ik een brainwave had net voor ik in slaap viel. Ik had mijn wekker gezet op een treintijd van kwart VOOR 7.
![]()
En jij, Leenderheide overleefd?
9 uur!quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
bah, zie er nu al tegenop dat ik morgen om 9 uur in de auto moet zitten
ooooh, ik begreep dat hij het ook hadquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn váder heeft Crohn he, hij (nog) niet. Begreep ik uit Muisjes post in elk geval.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik slaap eindelijk weer een keer goed vannacht![]()
En tuuurlijk past jou achterum altijd
Helaas... weer een user bedorven.quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ingetje... wat doe je, nu las ik ook achterum
"Mijn achteroms passen altijd"![]()
voor de meeste mensen jaquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9 uur!![]()
Das uitslapen, en dan zijn de meeste veel al opgelost / aan het oplossen
Sterkte. Maar om 9 uur heb je hopelijk het ergste al gehad. Die zijn vóór Mr.S aangeschoven, zeg maar.quote:
Het ging ook heel snel allemaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, ik begreep dat hij het ook had
Ik lees dus niet goed
Er moest nog het woordje 'file' tussenquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor de meeste mensen ja
hier niet, voor half 10/10 uur de deur uit kost me echt heel veel energie, waardoor de rest van de dag heel zwaar is
neh, k ga t smiddags pas. eerst nog bijeenkomst van coachgroep. en daarna naar paps en mamsquote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte. Maar om 9 uur heb je hopelijk het ergste al gehad. Die zijn vóór Mr.S aangeschoven, zeg maar.
Serieus?quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor de meeste mensen ja
hier niet, voor half 10/10 uur de deur uit kost me echt heel veel energie, waardoor de rest van de dag heel zwaar is
k weet t.quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moest nog het woordje 'file' tussen
Das in België toch?quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Leenderheide was BRIL-JANT!
Ik had me ingesteld op 30 kilometer drama, maar er stond *nul* file bij leenderheide. Je ziet nu heel goed hoe het moet gaan worden, en voor mensen die vanaf weert naar den bosch moeten is het ge-wel-dig. Wordt misschien komende tijd nog effies druk (hoewel ik denk dat zelfs dat gaat meevallen), maar ik vind het echt super
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je een man bent, anders had je morgen naar een feestje kunnen komen in jouw wijk.
FileSSSSSS zelfs!quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moest nog het woordje 'file' tussen
ja tis echt ergquote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus?
Het kost mij ook elke ochtend weer heel veel energie, maar dat is vrij normaal en dat bedoel jij vast niet
NUL!? NUL??????quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
Leenderheide was BRIL-JANT!
Ik had me ingesteld op 30 kilometer drama, maar er stond *nul* file bij leenderheide. Je ziet nu heel goed hoe het moet gaan worden, en voor mensen die vanaf weert naar den bosch moeten is het ge-wel-dig. Wordt misschien komende tijd nog effies druk (hoewel ik denk dat zelfs dat gaat meevallen), maar ik vind het echt super
Komtie nog een keer: mijn feestjequote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?(en zo ja, in welke straat is het?
)
Cat, doe hem even dat linkje van het feestje!quote:Op maandag 2 november 2009 22:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh? Welk feestje? En ben jij daar ook?(en zo ja, in welke straat is het?
)
De rotonde? Welke rotonde?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Kun je richting Den Bosch de rotonde helemaal negeren nu?
Oh... zo'n feestjequote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komtie nog een keer: mijn feestje
Verboden voor mannen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
Nou ja, er stond file bij Best richting tilburg, maar dat lag niet hieraan...
[..]
De rotonde? Welke rotonde?die is er niet meer
Japs. Zo'n feestje.quote:
En dat is in mijn wijk?quote:
Opblaaspoppenquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
Loveless, JJH, zie je ons al zo'n feestje organiseren, een kamer vol opblaaspoppen en zo?![]()
![]()
Echt, het concept van deze feestjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |