Als je haar in het echie ziet niet hoorquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Is ze 11![]()
Damn ik zou echt 13/14/15 zeggen
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een tijdje verder bent en hij kan kiezen uit rubber of niets, dan piept ie wel anders toch?
Ik ben sowieso niet gelovig van huis uit, maar ben ook niet zo dat ik het meteen afkeur ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.
Ik ken van heel dichtbij een aantal echte PvdA-bobo's en dat is niet fris. Die hele PvdA heeft daarom voor mij afgedaan, want ze zijn er zo verschrikkelijk mee door de mand gevallen.
Ik ben van huis uit overigens niets; niet gelovig en niet politiek gedingest
OMGquote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.En dan zakt ie telkens af en das niet stijfheids bevorderend. Het is geen kwestie van niet willen. Het is een kwestie van niet passen
je hebt ook extra bredequote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.En dan zakt ie telkens af en das niet stijfheids bevorderend. Het is geen kwestie van niet willen. Het is een kwestie van niet passen
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
'Hoeksteen van de samenleving' vind ik prima, als ze ongeacht samenstelling, afkomst, sexuele voorkeur van een gezin er dan van alles aan doen om het bij elkaar te houden. Maar nu is het gewoon een kutsmoes zich overal mee te bemoeien en mensen uit de ouderlijke macht te zetten of instanties als jeugdzorg overal tussen te proppen als ze maar denken dat 't niet lekker loopt
En met alleenstaanden hebben ze ook al niet veel opquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook niet
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies, dat vind ik dus echt hatelijk. Ten tijde van Paars waren we in zoveel vooruitstrevend; homo-huwelijk, softdrugs, abortus, euthanasie. En nu word dat allemaal stukje bij beetje weer teruggedraaidquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook niet
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!quote:
Die praat gecombineerd met het huidige onderwerp (mensen als JP Balkenende en Mariette Hamer) gaf me even zeer beangstigende visualsquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!
Maar Q, daar zijn ook speciaaltjes voor hoor. Die heb je toch voor alle soorten en maten?
Keejquote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?
De grootste van durex vorige week geprobeerd... die wil iig nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!
Maar Q, daar zijn ook speciaaltjes voor hoor. Die heb je toch voor alle soorten en maten?
Oh is dat morgen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
boterhamzakjes zijn toch ook kort en breed?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl-nl.condoomfabriek.nl/winkel/condooms/59/durex_xs.html
Bwehehehehe
Ze hebben wel veul smaakjes daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |