quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het mutsje is van miniatuurtje, maar de mutsdrager is het vriendinnetje.
Miniatuurtje is afgelopen week naar Parijs geweest en heeft daar allemaal van die Japanse dinges kleren gekocht. Die muts is echt briljant
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
Diegene die hem écht sluit.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het nu al hommeles op je nieuwe werkplek
Post 301. Want die post gooit het topic op slot.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
CDA wssquote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
Ik weet 't ook niet meer qua politiek maar ik zou al lang blij zijn als er niemand meer in zit die van religie een punt (positief of negatief) van maakt. Ik denk nog wel dat ik mijn keuze van het afgelopen decennium trouw blijf, al vallen die me ook tegen tegenwoordig (ze steunden ook de koopzondag-aanpassing)
Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG! Wat een dansje!![]()
![]()
Lange meid ofnie? Hoe oud is ze?
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachtenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
Ik riep haar nog.quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Fuck!
ik ben niet zo D66, maar ik vind Pechtold wel echt een goede politicus. Van huis PvdA'er, maar daar heb ik t ook wel mee gehad. Dat gedraai de hele tijd en die Mariette Hamerquote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).
[..]
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachten
Ik ben eruit: de oude VVD-ers moeten weer terugkomen en Femke moet overstappen naar iets dat wat minder links is. En dan willen we Jeltje weer terug als voorzitter. Een snufje links er nog bij en Wouter Bos met vervroegd pensioen. JP mag wel naar Europa van mij! Dan kan Erica Terpstra premier worden. Of Femke; ook goed
[..]
Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemen
Dank je welquote:
Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje afquote:Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.
Beetje raar en inflexibel allemaal. Dus nu bezin ik me op andere vervoersmogelijkheden waardoor de tijden beter aansluiten.
Het werk zelf is wel heel leuk!
Over anderhalf jaar al wel gok ikquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Elies! Dat dansje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar schamen ze zich op mijn 25ste al voor.
Ik denk al wel als de boiiiii waarop ze een crush heeft het filmpje zietquote:
CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.quote:
Laten we het hopen. Maar ik denk het eigk niet. Ik krijg steeds meer in de gaten dat zij wel van de strakke regeltjes is. En de club is te klein om daar creatief buiten haar beeld mee om te gaan. Het helpt ook niet dat mijn directe collega al zowat sinds ik daar werk uit beeld is door vakantie en/of ziekte. Want dan kun je achter de schermen ook niet aftasten hoe ermee wordt omgegaan in de praktijk.quote:Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje af
Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
CDA wss![]()
Das serieus het probleem gewoon imho.
Zoveel mensen, ook van mijn generatie, die gewoon CDA stemmen 'omdat ze dat altijd al doen', of 'omdat m'n ouders dat ook doen'. Terwijl ze verder geen flauw idee hebben waar die partij nog voor staat en dat je dan dus grote kans op een overwegend christelijke regering krijgt met die bemoeienis en flauwekul zoals we nu hebben
Oh ik dacht CDAquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.
Als je haar in het echie ziet niet hoorquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Is ze 11![]()
Damn ik zou echt 13/14/15 zeggen
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een tijdje verder bent en hij kan kiezen uit rubber of niets, dan piept ie wel anders toch?
Ik ben sowieso niet gelovig van huis uit, maar ben ook niet zo dat ik het meteen afkeur ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.
Ik ken van heel dichtbij een aantal echte PvdA-bobo's en dat is niet fris. Die hele PvdA heeft daarom voor mij afgedaan, want ze zijn er zo verschrikkelijk mee door de mand gevallen.
Ik ben van huis uit overigens niets; niet gelovig en niet politiek gedingest
OMGquote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.En dan zakt ie telkens af en das niet stijfheids bevorderend. Het is geen kwestie van niet willen. Het is een kwestie van niet passen
je hebt ook extra bredequote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet. Zn pik is te dik. Niet te groot/lang, maar te dik. Dus hij komt er niet helemaal overheen.En dan zakt ie telkens af en das niet stijfheids bevorderend. Het is geen kwestie van niet willen. Het is een kwestie van niet passen
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
'Hoeksteen van de samenleving' vind ik prima, als ze ongeacht samenstelling, afkomst, sexuele voorkeur van een gezin er dan van alles aan doen om het bij elkaar te houden. Maar nu is het gewoon een kutsmoes zich overal mee te bemoeien en mensen uit de ouderlijke macht te zetten of instanties als jeugdzorg overal tussen te proppen als ze maar denken dat 't niet lekker loopt
En met alleenstaanden hebben ze ook al niet veel opquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook niet
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou precies, dat vind ik dus echt hatelijk. Ten tijde van Paars waren we in zoveel vooruitstrevend; homo-huwelijk, softdrugs, abortus, euthanasie. En nu word dat allemaal stukje bij beetje weer teruggedraaidquote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je vergeet 'traditioneel gezin als....' en daar passen de hoowmoows niet in en eigenlijk de gemengde huwelijken ook niet
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!quote:
Die praat gecombineerd met het huidige onderwerp (mensen als JP Balkenende en Mariette Hamer) gaf me even zeer beangstigende visualsquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!
Maar Q, daar zijn ook speciaaltjes voor hoor. Die heb je toch voor alle soorten en maten?
Keejquote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?
De grootste van durex vorige week geprobeerd... die wil iig nietquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ze geeft nu gewoon antwoord op mijn vraag!
Maar Q, daar zijn ook speciaaltjes voor hoor. Die heb je toch voor alle soorten en maten?
Oh is dat morgen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik morgen op mijn party voor een XXXXXL maatje kijken Q?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
boterhamzakjes zijn toch ook kort en breed?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl-nl.condoomfabriek.nl/winkel/condooms/59/durex_xs.html
Bwehehehehe
Ze hebben wel veul smaakjes daar
Zoeen visnet!quote:
Ja, daar heb ik nooit over nagedacht. Lijkt me kut (hihi ik zei kut) indoenquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
En iets als het vrouwencondoom?
Idd, we waren zo vooruitstrevend, en het veranderd nu in massaal sacherijnig anderen aanwijzen...quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou precies, dat vind ik dus echt hatelijk. Ten tijde van Paars waren we in zoveel vooruitstrevend; homo-huwelijk, softdrugs, abortus, euthanasie. En nu word dat allemaal stukje bij beetje weer teruggedraaid![]()
Heus niet dat je zomaar dingen als abortus of euthanasie toe moet staan, maar imho hadden we 't op die gebieden best lekker geregeld
ja!quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
http://nl-nl.condoomfabriek.nl/winkel/condooms/81/durex_xl.html
Dit Qwea?
Die zijn niet langer, maar ruimer....
Dat heb ik nou ook, ga maar 's lekker daar zitten. Same voor de SP trouwens, die kunnen ook alleen maar heel hard schreeuwenquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mening over een eventueel vertrek van Balkenende:
Gaaaaaaaa!!!!!! Pleurt op.
Maar idd met angst voor komende verkiezingen. Maar.... aan de andere kant krijgt degeen waar we dus niet op zitten te wachten, maar die wel hoog in de peilingen staat wel de kans om zijn eigen politieke graf te graven. Als ie maar met zijn poten van de grondwet afblijft.
Ik ben compleet anti-geert. Meer anti krijg je ze niet. Maar het volk dat ervoor gaat is zo ziek dat er maar een medicijn helpt en dat is: ervaar het maar dan.
Dan zijn we daar over een paar jaar weer vanaf en is iedereen een illusie armer en een ervaring rijker
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, dat ik er aan moest denken bij 'boterhamzakjes' zegt misschien genoegquote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nooit over nagedacht. Lijkt me kut (hihi ik zei kut) indoen
Wat ik net al zei, ik denk dat het gros van de PVV-stemmers gewoon van die zwevende proteststemmers zijn. Ze weten wel wat ze NIET willen, en dat is bijna alle gevestigde orde, maar ze weten ook NIET wat ze wel willen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Mijn mening over een eventueel vertrek van Balkenende:
Gaaaaaaaa!!!!!! Pleurt op.
Maar idd met angst voor komende verkiezingen. Maar.... aan de andere kant krijgt degeen waar we dus niet op zitten te wachten, maar die wel hoog in de peilingen staat wel de kans om zijn eigen politieke graf te graven. Als ie maar met zijn poten van de grondwet afblijft.
Ik ben compleet anti-geert. Meer anti krijg je ze niet. Maar het volk dat ervoor gaat is zo ziek dat er maar een medicijn helpt en dat is: ervaar het maar dan.
Dan zijn we daar over een paar jaar weer vanaf en is iedereen een illusie armer en een ervaring rijker
Bestel er dan 1 of 2, kost je iets van anderhalve euro ofzo.quote:
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ookquote:Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, dat ik er aan moest denken bij 'boterhamzakjes' zegt misschien genoeg. Maar wie weet is het een oplossing dus gooi ik het in de groep
Vrouwencondooms of boterhamzakjes?quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ook
Allebei denk ik!quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwencondooms of boterhamzakjes?
Gezelligquote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Nooit geprobeerd, maar het schijnt dat je die dingen nog hoort knisperen en kraken ook
Eigenlijk nooit 'iets' gebruikt tijdens oraal.quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezellig
Iemand wel eens een beflapje geprobeerd dan
Volgens mij is het een opengeknipte condoom, maar ik heb er nog nooit een in het echt gezienquote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk nooit 'iets' gebruikt tijdens oraal.![]()
Beflapje is toch gewoon condoom met een knoop erin![]()
Tenminste, aldus onze Bio-lerares was het dat.
Lijkt me echt voor geen meter werken
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Of pijpen met condoom en dan perongeluk één met glijmiddel gebruiken![]()
quote:Beflapje
Het beflapje, ook wel liklapje genoemd, is een hulpmiddel om een SOA te voorkomen.
Het dunne lapje, vaak gemaakt van rubber, wordt over de schaamlippen en clitoris van de vrouw gelegd als een man of vrouw haar wil beffen. Door het dunne materiaal heen kan dan met mond de clitoris gestimuleerd worden, zodat de vrouw tot een orgasme kan komen. Hierdoor worden zowel vagina van de ontvanger als mond van de gever beschermd tegen overdraagbare bacteriën en ziektes (SOA).
Er zijn vast hele volksstammen die dat doen. Evenals mensen die de beflapjes graag gebruiken. Ik snap dat niet heel erg goed, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?![]()
Sowieso is de kans dat je op die manier iets serieus overbrengt toch echt minimaler dan minimaal?
Ja, zer doeltreffend en lekker slim. Als zo'n vent aids of hiv heeft ben je gelijk alsnog de lul, want zijn bloed zit dan echt overal. Dan kun je nog beter een kwak hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las ooit es in de krant dat ze in Zuid-Afrika in de slechte wijken vrouwen condooms met soortement vishaken erin gebruikten.
Tegen verkrachting.
You do the math wat er gebeurt als een vrouw zoiets 'draagt' en een kerel probeert haar te verkrachten.
Doeltreffend
5 gedaanquote:Op maandag 2 november 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bestel er dan 1 of 2, kost je iets van anderhalve euro ofzo.
Als je maar niet tijdens het gebruiken eraan denkt dat ik je erop gewezen hebt
Liklapjequote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; het zijn een soort latex slabbetjes
[ afbeelding ]
Nou, dat zal fijn zijn voor degene die bezig moet. Stuk plastic in je mondquote:
Vervelend dat het niet werkt als een vrouw een vrouw wilt beffenquote:
Misschien dat ze zoiets in parenclubs gebruiken ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, zijn er dan mensen die ook altijd bij oraal condooms gebruiken?![]()
Sowieso is de kans dat je op die manier iets serieus overbrengt toch echt minimaler dan minimaal?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, zer doeltreffend en lekker slim. Als zo'n vent aids of hiv heeft ben je gelijk alsnog de lul, want zijn bloed zit dan echt overal. Dan kun je nog beter een kwak hebben
Hopelijk toch wél met chocoladeglijmiddel?quote:Op maandag 2 november 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
http://nl-nl.condoomfabri(...)0/durex_chocola.html
Whihihihihihhiquote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liklapje![]()
![]()
![]()
Alleen die kreet al zou me doen gieren van het lachen en zou ik niet meer in staat zijn iets te preseteren
'Oh schatje, lik me'
'Jaaa heur, ff wachten, even de LIKLAPJES zoeken'
![]()
![]()
Ik snap niet hoe ze het kunnen doen trouwens, de verzendkosten gratis.quote:
Het word gewoon in een envelop verzonden héquote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het kunnen doen trouwens, de verzendkosten gratis.
Ook als je er maar eentje bestelt? En die is dan 0,89 (die chocolade bv die ik net zag) en daar gaan zij hem dan ook nog voor verzenden?
Nooit gedacht dat ik nog eens aan een hetero moest vragen wat er bedoeld wordt als het gaat over de damesliefdequote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Vervelend dat het niet werkt als een vrouw een vrouw wilt beffen
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vervelend dat het niet werkt als een vrouw een vrouw wilt beffen
Ik heb echt nog nooooit van 'minetten' gehoord?quote:Cunnilingus (Latijn) is het oraal bevredigen van de vrouw. De term beschrijft niet of het door een man of een vrouw wordt uitgevoerd. Er zijn veel andere termen voor cunnilingus. De in de volksmond meest gebruikte zijn beffen en minetten.
Ja maar als je er maar eentje bestelt (en er zijn er vast die dat doen) dan houden ze er toch echt niets aan over als er van die 0,89 nog eens 0,44 vloppenpost af gaat?quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word gewoon in een envelop verzonden hé![]()
Dat is Belgischquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb echt nog nooooit van 'minetten' gehoord?![]()
Dat heb je er net zelf bij gezet, stouterd!quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?
I dunno, kost schijnbaar geen drol als ze het groot inkopen ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je er maar eentje bestelt (en er zijn er vast die dat doen) dan houden ze er toch echt niets aan over als er van die 0,89 nog eens 0,44 vloppenpost af gaat?
Nee serieus, staat zo in de wiki.quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je er net zelf bij gezet, stouterd!
Nope; no editsquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Nee serieus, staat zo in de wiki.
Vraag Elies maar naar de edit-history van die post
quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, het word tijd dat ik íets zuidelijker op avontuur ga dus
Goed, ik hoefde er niet om te lachen, maar tochquote:Een Belg zit op een terras met een paar makakken.
Hij drinkt een paar pinten met hen en zegt dan:
"Ik ben weg, ik moet gaan minetten".
Als hij weg is zegt de ene makak tegen de andere:
"Weet gij wat dat is, minetten?"
Waarop de andere:
" 't Zal zeker wel geen vuil werk zijn, anders zou hij het ons wel laten doen."
Whehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, het word tijd dat ik íets zuidelijker op avontuur ga dus
ahhh, ik las verkeerd/te snel. Ik las dat dat zo gebruikt wordt als een man een vrouw wil beffenquote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?
Nee hoor; niets te zien hierquote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Dit wel Elisaquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Hoera voor halve keukenvloeren!quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Oh enne ik heb een halve keukentegelvloer
Booooooringquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe nee laat ik nu voor de verandering mezelf es in de hand houden![]()
Lees nou eens wat je schrijftquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Doe er dan wel ff een minetlapje om heen, dan blijft het lekker schoon en frisquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihihihihihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las Boingggggggggggggggg
Beavis & Butthead
Nou, wast wat?quote:
Bij het politieke deel haak ik spontaan af en bij condooms ookquote:
Welk potje is het geworden?quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij het politieke deel haak ik spontaan af en bij condooms ook
Dus conclusie; als het eten klaar is vertrek ik weer.
Tuurlijk niet, want ze ben jij nietquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Viespeuken![]()
Zo bedoel ik het toch heul niet
Is Obama Osama?quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want ze ben jij niet
Snijbonen uit de vriezer met witte bonen en tomatensaus en een hamburgerquote:
Hihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik zeg:![]()
*gniffel*
Wanneer gaan we de lootjes voor SS trekken? Want morgen kan ik inkopen doen! Of zal ik op goed geluk iets unisexaanschaffen?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
Jup, ik heb er nog 1
Echt, ik ga een stoma nemen ofzo
Nog een abces. 2 zelfs. Ik heb er nu dus 3. En pijn dat het doet, kolere.quote:
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben ze al teruggebeld Q?
Het moet nou toch maar es een keertje klaar wezen lijkt me
tip bij de thuiszorgwinkel kun je een kussen halen waarmee je beter kunt zitten, voor zolang je die abcessen hebtquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.
En ik zie op het crohn forum verschillende zalf voorbij komen die kan helpen, wtf voor heb ik dan achterlijke niet helpende lidocaïne zalf
En 2 of 3 abcessen is toch niet normaal meer
Ik denk dat het slechtste wat je nu kan doen is zelf doktertje spelen Q. Die mensen weten best wat ze doen. Daar moet je tenminste vanuit gaan. Er is online altijd wel een ander pilletje, zalfje of behandelingetje te vinden. Maar lijk me het beste als je nu gewoon aangeeft hoe ernstig het is en in de tussentijd niet zelf weer met andere troep gaat rommelen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.
En ik zie op het crohn forum verschillende zalf voorbij komen die kan helpen, wtf voor heb ik dan achterlijke niet helpende lidocaïne zalf
En 2 of 3 abcessen is toch niet normaal meer
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zittenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het slechtste wat je nu kan doen is zelf doktertje spelen Q. Die mensen weten best wat ze doen. Daar moet je tenminste vanuit gaan. Er is online altijd wel een ander pilletje, zalfje of behandelingetje te vinden. Maar lijk me het beste als je nu gewoon aangeeft hoe ernstig het is en in de tussentijd niet zelf weer met andere troep gaat rommelen.
Sterkte
Heel eerlijk? Denk het niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd ff afwachten Q.
Je bent inmiddels ook bekend daar met je bipsebaps in het zkh, dus ik vermoed dat ze daar eerst ff mee overleggen.
Ja ikweet, ik bedoel niet dat je aan 't rommelen bent. Maar je komt over als iemand die nogal veeeeul zit te googlen en zoeken en dan al snel vind dat je niet 't juiste krijgt enzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zitten
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
t
[..]
tip bij de thuiszorgwinkel kun je een kussen halen waarmee je beter kunt zitten, voor zolang je die abcessen hebt
tis een kussen in U vorm waardoor je dus niet op je gat zelf zit zegmaar
Nou, crohn zit ik niet zo mee. Ja, kut van mn darmen enzo... maar mn reet doet erger pijnquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
klote joh dat je Crohn heb
mn man zn pa heeft ook crohn, t is erfelijk--misschien-- maar mn man durft niet naar de dokter ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |