quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, het word tijd dat ik íets zuidelijker op avontuur ga dus
Goed, ik hoefde er niet om te lachen, maar tochquote:Een Belg zit op een terras met een paar makakken.
Hij drinkt een paar pinten met hen en zegt dan:
"Ik ben weg, ik moet gaan minetten".
Als hij weg is zegt de ene makak tegen de andere:
"Weet gij wat dat is, minetten?"
Waarop de andere:
" 't Zal zeker wel geen vuil werk zijn, anders zou hij het ons wel laten doen."
Whehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, het word tijd dat ik íets zuidelijker op avontuur ga dus
ahhh, ik las verkeerd/te snel. Ik las dat dat zo gebruikt wordt als een man een vrouw wil beffenquote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?
Nee hoor; niets te zien hierquote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Dit wel Elisaquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Hoera voor halve keukenvloeren!quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Oh enne ik heb een halve keukentegelvloer
Booooooringquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe nee laat ik nu voor de verandering mezelf es in de hand houden![]()
Lees nou eens wat je schrijftquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Doe er dan wel ff een minetlapje om heen, dan blijft het lekker schoon en frisquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihihihihihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las Boingggggggggggggggg
Beavis & Butthead
Nou, wast wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |