quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ah, het word tijd dat ik ķets zuidelijker op avontuur ga dus
Goed, ik hoefde er niet om te lachen, maar tochquote:Een Belg zit op een terras met een paar makakken.
Hij drinkt een paar pinten met hen en zegt dan:
"Ik ben weg, ik moet gaan minetten".
Als hij weg is zegt de ene makak tegen de andere:
"Weet gij wat dat is, minetten?"
Waarop de andere:
" 't Zal zeker wel geen vuil werk zijn, anders zou hij het ons wel laten doen."
Whehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, het word tijd dat ik ķets zuidelijker op avontuur ga dus
ahhh, ik las verkeerd/te snel. Ik las dat dat zo gebruikt wordt als een man een vrouw wil beffenquote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het over het geslacht van de vrouw word geplaatst als een man OF VROUW haar wil beffen?
Nee hoor; niets te zien hierquote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Dit wel Elisaquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Hoera voor halve keukenvloeren!quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
even thuis om eten te maken, nog iets gemist?
Oh enne ik heb een halve keukentegelvloer
Booooooringquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ghehe nee laat ik nu voor de verandering mezelf es in de hand houden![]()
Lees nou eens wat je schrijftquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Doe er dan wel ff een minetlapje om heen, dan blijft het lekker schoon en frisquote:Op maandag 2 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihihihihihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las Boingggggggggggggggg
Beavis & Butthead
Nou, wast wat?quote:
Bij het politieke deel haak ik spontaan af en bij condooms ookquote:
Welk potje is het geworden?quote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij het politieke deel haak ik spontaan af en bij condooms ook
Dus conclusie; als het eten klaar is vertrek ik weer.
Tuurlijk niet, want ze ben jij nietquote:Op maandag 2 november 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Viespeuken![]()
Zo bedoel ik het toch heul niet
Is Obama Osama?quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want ze ben jij niet
Snijbonen uit de vriezer met witte bonen en tomatensaus en een hamburgerquote:
Hihiquote:Op maandag 2 november 2009 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik zeg:![]()
*gniffel*
Wanneer gaan we de lootjes voor SS trekken? Want morgen kan ik inkopen doen! Of zal ik op goed geluk iets unisexaanschaffen?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:53 schreef Qwea het volgende:
Jup, ik heb er nog 1
Echt, ik ga een stoma nemen ofzo
Nog een abces. 2 zelfs. Ik heb er nu dus 3. En pijn dat het doet, kolere.quote:
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.quote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben ze al teruggebeld Q?
Het moet nou toch maar es een keertje klaar wezen lijkt me
tip bij de thuiszorgwinkel kun je een kussen halen waarmee je beter kunt zitten, voor zolang je die abcessen hebtquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.
En ik zie op het crohn forum verschillende zalf voorbij komen die kan helpen, wtf voor heb ik dan achterlijke niet helpende lidocaļne zalf
En 2 of 3 abcessen is toch niet normaal meer
Ik denk dat het slechtste wat je nu kan doen is zelf doktertje spelen Q. Die mensen weten best wat ze doen. Daar moet je tenminste vanuit gaan. Er is online altijd wel een ander pilletje, zalfje of behandelingetje te vinden. Maar lijk me het beste als je nu gewoon aangeeft hoe ernstig het is en in de tussentijd niet zelf weer met andere troep gaat rommelen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds. En mn reet doet pijn als ik zit.
En ik zie op het crohn forum verschillende zalf voorbij komen die kan helpen, wtf voor heb ik dan achterlijke niet helpende lidocaļne zalf
En 2 of 3 abcessen is toch niet normaal meer
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zittenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het slechtste wat je nu kan doen is zelf doktertje spelen Q. Die mensen weten best wat ze doen. Daar moet je tenminste vanuit gaan. Er is online altijd wel een ander pilletje, zalfje of behandelingetje te vinden. Maar lijk me het beste als je nu gewoon aangeeft hoe ernstig het is en in de tussentijd niet zelf weer met andere troep gaat rommelen.
Sterkte
Heel eerlijk? Denk het niet.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd ff afwachten Q.
Je bent inmiddels ook bekend daar met je bipsebaps in het zkh, dus ik vermoed dat ze daar eerst ff mee overleggen.
Ja ikweet, ik bedoel niet dat je aan 't rommelen bent. Maar je komt over als iemand die nogal veeeeul zit te googlen en zoeken en dan al snel vind dat je niet 't juiste krijgt enzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik rommel met niks. Ik ben alleen duidelijk naar die achterlijke assistente geweest dat ze er fucking wat aan moeten doen ipv enkel naar te kijken en er met hun vingers aan zitten
Thuiszorgwinkel.. icare enzo? En gaat dat via het ziekenfonds of kan je die gewoon kopen/lenen ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
t
[..]
tip bij de thuiszorgwinkel kun je een kussen halen waarmee je beter kunt zitten, voor zolang je die abcessen hebt
tis een kussen in U vorm waardoor je dus niet op je gat zelf zit zegmaar
Nou, crohn zit ik niet zo mee. Ja, kut van mn darmen enzo... maar mn reet doet erger pijnquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
klote joh dat je Crohn heb
mn man zn pa heeft ook crohn, t is erfelijk--misschien-- maar mn man durft niet naar de dokter ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |