Ooh daar had ik toch al niks aanquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Nu loop je een jaarvoorraad condooms mis.
Dat was de prijs
Je gaat serieus geheelonthouder zijn tot je nieuwe anti-conceptie oplossing is uitgezocht en euhh 'geinstalleerd'?quote:
Buiten F&F kom ik nergens eiks.quote:
Ik heb geen keuzequote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat serieus geheelonthouder zijn tot je nieuwe anti-conceptie oplossing is uitgezocht en euhh 'geinstalleerd'?
Nou het is geen pretje natuurlijk. Maar kom op, eckte mannen laten zich niet door een milimetertje latex tegenhoudenquote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen keuzeMM ook niet. Condooms werken echt niet. Dat gaat gewoon niet meer stijf worden
En Knorretje!quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Buiten F&F kom ik nergens eiks.
En de enige mods die ik "ken" zijn Snes, Elies, MB, Re en Hara
In het licht van het eerder besproken onderwerp; wat voegt dat toe aan de discussiequote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mr. Goodbye is over drie kwartier thuis.
roodquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En Knorretje!
En Iteejert!
Maar dat zijn geen mods natuurlijk, dat zijn oranjes!
Als je een tijdje verder bent en hij kan kiezen uit rubber of niets, dan piept ie wel anders toch?quote:Op maandag 2 november 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen keuzeMM ook niet. Condooms werken echt niet. Dat gaat gewoon niet meer stijf worden
Que?quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het licht van het eerder besproken onderwerp; wat voegt dat toe aan de discussie
You lost me..quote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nevermind![]()
Beter dat we dat hele onderwerp sowieso later varen![]()
Het doet pijn aan mijn hersens
Ja nou, dáár wilde ik niets over zeggen... maar wat een crappy foto'squote:Op maandag 2 november 2009 20:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja crappy foto's, met telefoon genomen
Spiderwebsquote:Op maandag 2 november 2009 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Nog even om mijn kutmuziek van net goed te maken:
Sexah muziekjes van hoe Gwen Stefani hoort te zijn![]()
Waar overheen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spiderwebs![]()
en lul er maar overheen ja
quote:
Hahahah ik strijk niks geen beddegoed. Die ligt er sinds gister op, die 2 kreukels zijn er na 2 nachtjes ook weer uitquote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar je mag je dekbedovertrek wel es strijken zeg![]()
Cat![]()
Was je op tijd op het werk vanochtend?![]()
Potver, meneer I. en ik vandaag cheap ass goulash+rijst en opwarmpannekoeken als diner en Baloe die vreet vandaag biefstuk
Laat maarquote:
Zit je nog steeds in over Anouk en Miss 7even?quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik kan daar echt niet tegen, maar da's mijn probleem![]()
Je was er gisteravond of eergisteravond zeker niet?quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Dekbedovertrek strijken?![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg Ing, strijk je ook je vaatdoekjes?
Nee joh!quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in over Anouk en Miss 7even?
Gisteravond was ik uit eten!quote:Op maandag 2 november 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was er gisteravond of eergisteravond zeker niet?![]()
Ik heb geen eens een strijkijzert
Graag, en de rest van dat zootje uitvreters er achteraan. Bij nieuwe verkiezingen maken we helaas een ruk naar rechts, maar hebben we iig. weer een beetje scheiding van staat en kerk, waar het nu absoluut niet op lijkt.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van 't vliegtuig is dus 7 zeg maar hé![]()
Wat vinden jullie trouwens van een eventueel vertrek van JP Balkenende naar de EU?
Link!quote:Op maandag 2 november 2009 20:18 schreef ElisaB het volgende:
Een nieuw hoogtepunt; ons miniatuurtje heeft een dansje opgenomen en dat op Youtube gezet
Uiteraerd.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Was je op tijd op het werk vanochtend?![]()
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me doodquote:
Eensquote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Graag, en de rest van dat zootje uitvreters er achteraan. Bij nieuwe verkiezingen maken we helaas een ruk naar rechts, maar hebben we iig. weer een beetje scheiding van staat en kerk, waar het nu absoluut niet op lijkt.![]()
![]()
![]()
Geloof moet je voor jezelf houden en niet willen opdringen aan andere mensen. Als je tegen euthenasie bent, prima, maar laat mij ff me eigen keuze maken ipv het ook voor mij te willen verbieden. 't is maar een voorbeeldje
Is het nu al hommeles op je nieuwe werkplekquote:Op maandag 2 november 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Uiteraerd.![]()
Kwart over zeven vertrokken, tien over 8 opput werk. Keurig om 5 uur weggegaan en mezelf getrakteerd op een handtas voor de volgende trein vertrok.
Zo grappigquote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Ze zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Het mutsje is van miniatuurtje, maar de mutsdrager is het vriendinnetje.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zo grappig![]()
Is die met of zonder muts jullie miniatuurtje?
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |