Zij jou ook niet gok ik?quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Zoals het er staat.
Ken nog een Anouk, maar die vinnik niet zo lief
Yes please, on the buttocks pleaaaasequote:
Iets met foute foto's in een vliegtuig?quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehehe zo zou je het kunnen stellen
Een ex?quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die waar 'ie zaterdag mee uit eten is geweest? Nu al ruzie mee?quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met foute foto's in een vliegtuig?
Of is dat Miss 7even 7ins?
Das 7.quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met foute foto's in een vliegtuig?
Of is dat Miss 7even 7ins?
quote:Op maandag 2 november 2009 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das 7.
Verder heb ik alweer veel te veel gezegd
Die van 't vliegtuig is dus 7 zeg maar héquote:Op maandag 2 november 2009 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was wel een schattig meisje btw![]()
Ik ook niet, tis pure interessequote:
Ja, ik ben niet onnozelquote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van 't vliegtuig is dus 7 zeg maar hé![]()
Wat vinden jullie trouwens van een eventueel vertrek van JP Balkenende naar de EU?
Exactlyquote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, tis pure interesse![]()
Iemand Muis nog gezien btw?
Zal het wel druk hebben? Verder ging het juist goed met haar toch!quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Exactly![]()
Ik al een poos niet meer. Maar ik lees ook nooit terug.
Mwehehehehehe.quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg het me Greys, waarom moet ik dat nou weer hier zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehehehe.
En ik ken d'r niet eens, maar ik mot 'r ook niet!
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal het wel druk hebben? Verder ging het juist goed met haar toch!
Omdat we hier haske goeie spiegiejaters zijn....het glijdt er zo uit...ongemerkt.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg het me Greys, waarom moet ik dat nou weer hier zeggen![]()
En laten we miss 7 niet vergetenquote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook!![]()
Maar vertel verder over Anouk
Omdat je een aandachtshoer bent mop.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg het me Greys, waarom moet ik dat nou weer hier zeggen![]()
Nahhh laat ik het zo zeggen; ik was niet diegene die een spiegiejater nodig had.quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat we hier haske goeie spiegiejaters zijn....het glijdt er zo uit...ongemerkt.
Q had het ook vaak bij ons
quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens even een bakje chipolatapudding nemen. Met slagroom![]()
Tot zo!
Ik dacht het dus niet he? Hierrrrrrkomenquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nahhh laat ik het zo zeggen; ik was niet diegene die een spiegiejater nodig had.
En nu ga ik spelletje spelen
Mips is een aandachtshoer. Ze lag net als een model op m'n bed te paraderen. Zo ff foto's uploadenquote:Op maandag 2 november 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je een aandachtshoer bent mop.
Maar wel mijn favo aandachtshoer![]()
Nee grapje. Die naam triggert je gewoon. Logisch toch!
Wat is dat 7even 7ins?
Ik zal wel weer oud zijn, maar ik snap het wéér niet
Morgan Freeman!quote:Op maandag 2 november 2009 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En 7even wordt zo geschreven in die leuke fillum
Heb je niet een lekker kroketje dat je voor op je brood kunt bakken ofzo?quote:Op maandag 2 november 2009 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog avondeten. Nou, ik neem wel een broodje
Mips, lekkere sloeriequote:Op maandag 2 november 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips is een aandachtshoer. Ze lag net als een model op m'n bed te paraderen. Zo ff foto's uploaden![]()
Seven Sins = Zeven zonden = het restaurant waar ik heen was dit weekend
Nee, heb volgensmij niks lekkers voor op een broodje ofzo. Nouja, salami is ook lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet een lekker kroketje dat je voor op je brood kunt bakken ofzo?
Sounds appealingquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een housewarming van een FOK!ker die ik nooit heb gezien, altijd af zit te zeiken, en tot vanmiddag dacht dat ik een vrouw was![]()
Ja wie is dat nou? Een crewlid toch?quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een housewarming van een FOK!ker die ik nooit heb gezien, altijd af zit te zeiken, en tot vanmiddag dacht dat ik een vrouw was![]()
okeeeeeee we gaan raden!quote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wie is dat nou? Een crewlid toch?
Praat niet zo in raadselen
Hallo, ik ben stoer. Daar kom je niet nu fucking pas achter hea?quote:
Porp een broodje in de oven met kaas en hamquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, heb volgensmij niks lekkers voor op een broodje ofzo. Nouja, salami is ook lekker
Ik kreeg er gratis microgynon bij. Dus ik dat wijf helemaal naar de tering schelden. Want daar heb ik natuurlijk niks aanquote:
Kan dat ook door de cola?quote:Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg er gratis microgynon bij. Dus ik dat wijf helemaal naar de tering schelden. Want daar heb ik natuurlijk niks aan
tong80 is geen crewquote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
okeeeeeee we gaan raden!
Hij is vrij gezet. Staat bekend als Miley Cyrus-fan en 'tag-collector'
Moet je d'r wel elke dag cola gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |