175 euroquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Jij hebt gereageerd op woonruimte in Deurne en zit bij de eerste selectie.
t enige nadeel Het betreft hier een woonhuis voor 2 zeer nette bewoners, alleen geschikt voor 2 goede bekenden van elkaar, bij voorkeur een stelletje.
maar hey, k ga gewoon reageren want
Indien wij tot de conclusie komen dat jij niet de persoon bent die wij voor dit pand zoeken kunnen we je op een wachtlijst plaatsen, bij geschikte woonruimte zullen wij je dan als eerste benaderen!
en dat voor maar 175 euro huur per maand
Hier 310quote:Op maandag 2 november 2009 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
175 euri.
WTF
Ik betaal 375 ofzo voor een klein flatje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
Hey vraagje...Wat kan ik innemen om mn
Gebroken lijnzaad ((Zonatura) tien minuutjes laten weken in glas heet water, daarna water opdrinken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
Word wat slij,erig, het water dan hé, maar helpt goed.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik neem vaak een lepeltje olijfolie werkt ook is alleen erg goor dus ik doop er altijd bruin brood in en dat eet ik op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Kan ik gewoon bij de kruidvat ofzo halen?quote:Op maandag 2 november 2009 17:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Gebroken lijnzaad ((Zonatura) tien minuutjes laten weken in glas heet water, daarna water opdrinken,
Word wat slij,erig, het water dan hé, maar helpt goed.
Oeh!quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik neem vaak een lepeltje olijfolie werkt ook is alleen erg goor dus ik doop er altijd bruin brood in en dat eet ik op.
Thnxquote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Strega het volgende:
Trouwens Q, heel veel beterschap hé! Crohn is niet fijn, een oom van me heeft het.
lauw water drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zachter te maken. Het is kei en kie en keihard en doet pijn
en veel vezels etenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Extra Virgin, meteen anticonceptie in één!quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh!
Das ook een mooie.
Word je daar alleen niet dik van? En een eetlepel of een thee lepel?
*zometeen olijf olie gaat halen. Welk merk? maakt dat nog uit?
Maakt geen bal uit welk merk je zou zelfs zonnebloemolie kunnen halen. Een eetlepeltje is echt genoeg meer kun je toch niet eten/drinkenquote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh!
Das ook een mooie.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh!
Das ook een mooie.
quote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Extra Virgin, meteen anticonceptie in één!![]()
Succes!quote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben werken vanaaf komt het nieuwe aquarium en daar ben ik dan dus druk mee. Later.....
Lik mn abcesquote:Op maandag 2 november 2009 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Extra Virgin, meteen anticonceptie in één!![]()
Mooi. ff halen. En dan 1x per dag?quote:Op maandag 2 november 2009 17:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit welk merk je zou zelfs zonnebloemolie kunnen halen. Een eetlepeltje is echt genoeg meer kun je toch niet eten/drinken
Nee je wordt er niet dik van dit bevat meervoudig onverzadigde vetzuren en die zijn
Ja hoor, de meeste supermarkten hebben het ook, Je moet wel gebroken lijnzaad nemen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan ik gewoon bij de kruidvat ofzo halen?
quote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
ow en dracu is in t ziekenhuis Zwangerschap en geboorte deel 584
Zonde van de koelkast.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Robbie Ronalds?
Robbie Ronalds, really?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké thats it. Ik ga aan het werk.quote:Op maandag 2 november 2009 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
En allemaaaaal![]()
Ik loop met jou naar de regenbooooog
Neem je een Fransie-cd mee de auto in?quote:Op maandag 2 november 2009 19:21 schreef JJH het volgende:
Ok
[..]
Oké thats it. Ik ga aan het werk.
Morgen weekend.
Nee,quote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem je een Fransie-cd mee de auto in?![]()
Werkse
Je leeft nog!quote:Op maandag 2 november 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, het is niet bepaald een display van goede smaak he Ll?
Die is wel goed jaquote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
Dees maar eens luisteren.
OMGGGGGquote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je leeft nog!![]()
Ik wilde net smsen waar je uithing, een hele dag bijna niet geFOK!t of wel?
Leg es uit?quote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De zangeres wel ja, verder heb ik niet zo op Anoukjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |