Ik test zo heel af en toe met goedkope testjes, vooral in het begin, maar heb voldoende vertrouwen in het spiraaltje. De kans op een zwangerschap is net zo klein als met de pil. Maar ik kan me voorstellen dat dat een punt is wat je tegenstaat.quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo eng om niet ongesteld te worden. hoe weet je dan dat je toch niet zwanger bent?
Hihi nee geen klachten gehoord hier, en ik ben niet meer ongesteldquote:Op maandag 2 november 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, niet verteld. Maar een collega van mn zus heeft dr spiraaltje terug in dr buik gevonden
Voel je dat ding niet tijdens de sex dan? En hoe zit het dan met ongesteld worden? En wanneer moet zo'n ding weer vervangen worden ?
Je kan als je wilt het spiraaltje voelen zitten en anders laat je zo nu en dan door de gyn checken?quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik test zo heel af en toe met goedkope testjes, vooral in het begin, maar heb voldoende vertrouwen in het spiraaltje. De kans op een zwangerschap is net zo klein als met de pil. Maar ik kan me voorstellen dat dat een punt is wat je tegenstaat.
Hmmm oke.quote:Op maandag 2 november 2009 15:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik test zo heel af en toe met goedkope testjes, vooral in het begin, maar heb voldoende vertrouwen in het spiraaltje. De kans op een zwangerschap is net zo klein als met de pil. Maar ik kan me voorstellen dat dat een punt is wat je tegenstaat.
Ik voel 'm niet zitten eerlijk gezegdquote:Op maandag 2 november 2009 15:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan als je wilt het spiraaltje voelen zitten en anders laat je zo nu en dan door de gyn checken?
Die testen zijn ook een idee.
Goed plan!quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben wegde zon schijnt nu dus kan ik droog over naa m'n auto
Ik las laatst in OUD waarbij ze 'm niet terug konden vinden in de armquote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmm oke.
Ik zat namelijk zelf te denken aan implanon. Ken je dat?
In de week dat je ongesteld had moeten worden kan je hem voelen zitten.quote:Op maandag 2 november 2009 15:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik voel 'm niet zitten eerlijk gezegd. Spiraal is gezet door huisarts en die hoeft van mij ook niet te checken
. Toevallig 2 weken geleden een echo gehad en daar zagen ze dat hij nog goed zat!
Daar heb ik idd van gehoord, dat is zo'n staafje wat in je arm gezet wordt toch? Ik zie net dat zo'n ding maar 3 jaar kan blijven zitten, ik denk dat ik daarom een spiraal wilde. Ik vind het ook niet zo prettig om met een staafje in m'n arm te lopen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmm oke.
Ik zat namelijk zelf te denken aan implanon. Ken je dat?
Ja klopt, zulke shit lees ik ook wel eens. Netzoals met spiraaltjes die in buiken komenquote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las laatst in OUD waarbij ze 'm niet terug konden vinden in de arm
Klopt. Das een staafje wat gedoseerd hormonen afgeeft idd. En die moet om de 3 jaar vervangen worden.quote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik idd van gehoord, dat is zo'n staafje wat in je arm gezet wordt toch? Ik zie net dat zo'n ding maar 3 jaar kan blijven zitten, ik denk dat ik daarom een spiraal wilde. Ik vind het ook niet zo prettig om met een staafje in m'n arm te lopen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
En een vriendin van mij die doodleuk met een implanon zwanger wordt....... En nee dat ding zat er niet net in maar al een jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja klopt, zulke shit lees ik ook wel eens. Netzoals met spiraaltjes die in buiken komen
nexium 53 euro per doosjequote:Op maandag 2 november 2009 15:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
En een vriendin van mij die doodleuk met een implanon zwanger wordt....... En nee dat ding zat er niet net in maar al een jaar.
Crohn: niet leuk maar je weet nu wel wat er aan de hand is. Heey Nexium da's goed spul zeg. Doe maar duur dokter.
Ja ik weet het ik wou hem ook graag i.p.v. omeprazol maar ja de dokter doet niet aan duur maar aan goedkoop en aangezien bij mij dat spul niet vergoed wordt.......quote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
nexium 53 euro per doosje60stks per doosje
Mijn dokter (internist) heeft het gewoon voorgeschreven. Ik krijg gelukkig vrijwel alles vergoed.quote:Op maandag 2 november 2009 15:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik wou hem ook graag i.p.v. omeprazol maar ja de dokter doet niet aan duur maar aan goedkoop en aangezien bij mij dat spul niet vergoed wordt.......
je moet ook controlleren of hij erin zit. vaak is hij dan nl niet goed geplaatstquote:Op maandag 2 november 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik las laatst in OUD waarbij ze 'm niet terug konden vinden in de arm
Ik heb maxalt gehad (migraine) ooit. Ik had bijna elke week wel 1 doosje nodig. Die doosjes kosten iets van 60 a 70 euro ofzo voor 3 pillenquote:Op maandag 2 november 2009 16:03 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Inegy,dat is een cholesterol verlagend middel. Die kost 36 euro voor 15 dagen. Lang leve de zorgverzekering!!
Gezien het p_iglet betrof die arts wordt neem ik aan dat ie destijds wel goed geplaatst was. Ik heb niet meer gelezen hoe de nieuwe afspraak is verlopen om 'm als nog te vinden.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet ook controlleren of hij erin zit. vaak is hij dan nl niet goed geplaatst
hier iig erg blij met de nuvaring
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?quote:alcohol drinken?
Het gebruik van alcohol is niet aan te raden. Zowel alcohol als azathioprine hebben een negatieve invloed op de lever. Door de combinatie is de kans op een leveraandoening groter
Die heb ik ook! Ook al zo lekker duur idd!! Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maxalt gehad (migraine) ooit. Ik had bijna elke week wel 1 doosje nodig. Die doosjes kosten iets van 60 a 70 euro ofzo voor 3 pillen
Ik heb ze helemaal niet meer nodig. Ik had vroeger ook imigran injectiesquote:Op maandag 2 november 2009 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ook al zo lekker duur idd!! Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.
Ikke afwassenquote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef Bamba het volgende:
Ik ga boodschappen doen!Tot later!
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ing?
Ik snap iets niet.
Bij imuran staat dit ;
[..]
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?
Dat ja...quote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?
neequote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?
Das toch niet zo schokkend veel?quote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
needaar vroeg die ook niet naar
Maar het valt de laatste tijd eigk wel mee. Nou ja, oke. Nu ik even terug denk niet
Zaterdag nog iets van 7 bier gehad.
Nou, ik zal anders de internist wel eens eventjes bellen
in combi met medicatie iig niet verstandig. bij mijn medicatie word t ook afgeraden in de bijsluiter, volgens arts mag een glas of 2 wel in de week. maar ik doe t liever nietquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo schokkend veel?
Nee, dat vind ik ook niet. En vrijdag 4 wodka. Door de weeks drink ik namelijk niet.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo schokkend veel?
Nou ja kijk, das opzich geen probleem hoor als ik moet stoppen. Maar met verjaardagen en oud en nieuw zou ik wel wat glaasjes willen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
in combi met medicatie iig niet verstandig. bij mijn medicatie word t ook afgeraden in de bijsluiter, volgens arts mag een glas of 2 wel in de week. maar ik doe t liever niet
Iig niet te samen innemen en idd met mate drinken en zeker niet dagelijks.quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ing?
Ik snap iets niet.
Bij imuran staat dit ;
[..]
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?
Het is dus sowieso slim om zolang ik de prednison heb niet te drinken? No problemo. Als ik iig met kerst en oud en nieuw maar wat biertjes kan pakken.quote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig niet te samen innemen en idd met mate drinken en zeker niet dagelijks.
Lever moet de tijd hebben al die rommel (prednisolon en azathioprine) te verwerken.
Prednisolon heb je een afbouwschema van en 5 mg tabl.
Dus 2 weken 6 van 5 mg, daarna 2 weken 5 van 5 mg. enz.
Je moet ze dan allemaal tegelijk innemen.
Qua anticonceptie snap ik de tegens van het spiraal niet.
Mirena gaat bij ons als een tiet echt allemaal zijn ze tevreden.
Wat ik me dan afvraagquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Jij hebt gereageerd op woonruimte in Deurne en zit bij de eerste selectie.
t enige nadeel Het betreft hier een woonhuis voor 2 zeer nette bewoners, alleen geschikt voor 2 goede bekenden van elkaar, bij voorkeur een stelletje.
maar hey, k ga gewoon reageren want
Indien wij tot de conclusie komen dat jij niet de persoon bent die wij voor dit pand zoeken kunnen we je op een wachtlijst plaatsen, bij geschikte woonruimte zullen wij je dan als eerste benaderen!
en dat voor maar 175 euro huur per maand
tuurlijk wil ik wat voor mezelf. en had ik niet gezien dat deze voor stelletje was. maar als je hier wel op reageerd en dus afgewezen word omdat je maar alleen bent, en dan op de wachtlijst komt te staan. das dan toch alleen mooi meegenomenquote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag![]()
Wil je niet echt gewoon lekker een stekkie voor jezelf en niet meer dat gedoe met huisgenoten e.d.?
En nu niet met alle F&F-SC'ers haar daar sterkte gaan wensen hèquote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
ow en dracu is in t ziekenhuis Zwangerschap en geboorte deel 584
Ohhh ik las ook verkeerdquote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik wat voor mezelf. en had ik niet gezien dat deze voor stelletje was. maar als je hier wel op reageerd en dus afgewezen word omdat je maar alleen bent, en dan op de wachtlijst komt te staan. das dan toch alleen mooi meegenomen
t staat nu nog leeg. en is dus beschikbaar voor of 2 goede bekenden van elkaar of voor een stelletje.quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohhh ik las ook verkeerd![]()
Het ís ook iets voor jezelf toch? Of wonen er al mensen?
Ik las het alsof er dus al 2 mensen wonen, maar ze bedoelen dat het te huur is voor 2p bij voorkeur.quote:Op maandag 2 november 2009 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
t staat nu nog leeg. en is dus beschikbaar voor of 2 goede bekenden van elkaar of voor een stelletje.
en t gaat om een boerderijtje met stallen
quote:Op maandag 2 november 2009 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss kan die hygienische huisgenoot van je mee als "goede bekende"![]()
Zou mooi zijn als je dat zou krijgen....en wat heerlijk goedkoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |