Die heb ik ook! Ook al zo lekker duur idd!! Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.quote:Op maandag 2 november 2009 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb maxalt gehad (migraine) ooit. Ik had bijna elke week wel 1 doosje nodig. Die doosjes kosten iets van 60 a 70 euro ofzo voor 3 pillen
Ik heb ze helemaal niet meer nodig. Ik had vroeger ook imigran injectiesquote:Op maandag 2 november 2009 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ook al zo lekker duur idd!! Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig.
Ikke afwassenquote:Op maandag 2 november 2009 16:11 schreef Bamba het volgende:
Ik ga boodschappen doen!Tot later!
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ing?
Ik snap iets niet.
Bij imuran staat dit ;
[..]
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?
Dat ja...quote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?
neequote:Op maandag 2 november 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea heb je wel gezegd in welke mate je gemiddeld drinkt?
Das toch niet zo schokkend veel?quote:Op maandag 2 november 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
needaar vroeg die ook niet naar
Maar het valt de laatste tijd eigk wel mee. Nou ja, oke. Nu ik even terug denk niet
Zaterdag nog iets van 7 bier gehad.
Nou, ik zal anders de internist wel eens eventjes bellen
in combi met medicatie iig niet verstandig. bij mijn medicatie word t ook afgeraden in de bijsluiter, volgens arts mag een glas of 2 wel in de week. maar ik doe t liever nietquote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo schokkend veel?
Nee, dat vind ik ook niet. En vrijdag 4 wodka. Door de weeks drink ik namelijk niet.quote:Op maandag 2 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet zo schokkend veel?
Nou ja kijk, das opzich geen probleem hoor als ik moet stoppen. Maar met verjaardagen en oud en nieuw zou ik wel wat glaasjes willen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
in combi met medicatie iig niet verstandig. bij mijn medicatie word t ook afgeraden in de bijsluiter, volgens arts mag een glas of 2 wel in de week. maar ik doe t liever niet
Iig niet te samen innemen en idd met mate drinken en zeker niet dagelijks.quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ing?
Ik snap iets niet.
Bij imuran staat dit ;
[..]
En de internist zegt dat het wel mag. Wat nu?
Het is dus sowieso slim om zolang ik de prednison heb niet te drinken? No problemo. Als ik iig met kerst en oud en nieuw maar wat biertjes kan pakken.quote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iig niet te samen innemen en idd met mate drinken en zeker niet dagelijks.
Lever moet de tijd hebben al die rommel (prednisolon en azathioprine) te verwerken.
Prednisolon heb je een afbouwschema van en 5 mg tabl.
Dus 2 weken 6 van 5 mg, daarna 2 weken 5 van 5 mg. enz.
Je moet ze dan allemaal tegelijk innemen.
Qua anticonceptie snap ik de tegens van het spiraal niet.
Mirena gaat bij ons als een tiet echt allemaal zijn ze tevreden.
Wat ik me dan afvraagquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
Jij hebt gereageerd op woonruimte in Deurne en zit bij de eerste selectie.
t enige nadeel Het betreft hier een woonhuis voor 2 zeer nette bewoners, alleen geschikt voor 2 goede bekenden van elkaar, bij voorkeur een stelletje.
maar hey, k ga gewoon reageren want
Indien wij tot de conclusie komen dat jij niet de persoon bent die wij voor dit pand zoeken kunnen we je op een wachtlijst plaatsen, bij geschikte woonruimte zullen wij je dan als eerste benaderen!
en dat voor maar 175 euro huur per maand
tuurlijk wil ik wat voor mezelf. en had ik niet gezien dat deze voor stelletje was. maar als je hier wel op reageerd en dus afgewezen word omdat je maar alleen bent, en dan op de wachtlijst komt te staan. das dan toch alleen mooi meegenomenquote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag![]()
Wil je niet echt gewoon lekker een stekkie voor jezelf en niet meer dat gedoe met huisgenoten e.d.?
En nu niet met alle F&F-SC'ers haar daar sterkte gaan wensen hèquote:Op maandag 2 november 2009 16:42 schreef Ynske het volgende:
ow en dracu is in t ziekenhuis Zwangerschap en geboorte deel 584
Ohhh ik las ook verkeerdquote:Op maandag 2 november 2009 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik wat voor mezelf. en had ik niet gezien dat deze voor stelletje was. maar als je hier wel op reageerd en dus afgewezen word omdat je maar alleen bent, en dan op de wachtlijst komt te staan. das dan toch alleen mooi meegenomen
t staat nu nog leeg. en is dus beschikbaar voor of 2 goede bekenden van elkaar of voor een stelletje.quote:Op maandag 2 november 2009 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohhh ik las ook verkeerd![]()
Het ís ook iets voor jezelf toch? Of wonen er al mensen?
Ik las het alsof er dus al 2 mensen wonen, maar ze bedoelen dat het te huur is voor 2p bij voorkeur.quote:Op maandag 2 november 2009 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
t staat nu nog leeg. en is dus beschikbaar voor of 2 goede bekenden van elkaar of voor een stelletje.
en t gaat om een boerderijtje met stallen
quote:Op maandag 2 november 2009 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss kan die hygienische huisgenoot van je mee als "goede bekende"![]()
Zou mooi zijn als je dat zou krijgen....en wat heerlijk goedkoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |