abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 10:46:36 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_74308505
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Gaat alles goed met kind, moeder en vader?

Is jullie zoon vernoemd naar Chomsky, toevallig?
Vader en moeder zijn erg moe maar dat hoort erbij

En Rubey gefeliciteerd!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 2 november 2009 @ 10:52:36 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74308691
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59 Of toch 1/1 om 0:00u

Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!

Onze box is op deze manier verhoogd:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwens zijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.

Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.

dit is trouwens een bopita-box
haha, tussen kerst en 0&N hahaha, scherp van je!

Mijn moeder woont vlakbij ja.
pi_74308930
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:

Mijn moeder woont vlakbij ja.
Nou, dat komt dus wel goed! Geen zorgen over maken. Wat fijn trouwens om je moeder erbij te hebben in de kraamweek.

[ Bericht 29% gewijzigd door Claudia_x op 02-11-2009 11:13:51 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309167
Sonnetje! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74309206
Oh wat leuk Sonnetje!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 november 2009 @ 11:11:06 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74309212
Zoooooo druk weekend gehad. Ik zit nu op mijn werk nog bij te komen, maar ik heb mijn ogen nog open

Ik loop echt ernstig achter in dit topic. Wel deels teruggelezen, maar echt geen puf om op iedereen te reageren.

Heel onpersoonlijk welkom aan alle nieuwe zwangeren met welgemeende felicitaties maar heb echt niet alle namen onthouden, sorry!! En wat wordt het al gezellig druk in de zomer.

Rubey, gefeliciteerd met Liz! Leuke naam!

Tan, vervelend dat je nu toch naar de gyn moet, maar hopenlijk is het maar voor even en mag je toch weer terug naar de VK.
pi_74309417
Ik vind het z'n mooi getal
Vandaag 25 weken zwanger..
pi_74309831
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef ymme het volgende:
Ik vind het z'n mooi getal
Vandaag 25 weken zwanger..
Ik ook Gefeliciteerd Ymme...
pi_74309987
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Ik ook Gefeliciteerd Ymme...
Ja jij ook gefeliciteerd.
  maandag 2 november 2009 @ 11:37:59 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74310241
Sonnetje!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74310289
clovertje uit de kast! Hoi Sonnetje Tis ook een gedoe hoor steeds niet vergeten kloon in te loggen!

[zermodus aan]
pfff ik dacht dat ik het met het spugen wel had gehad, maar nee hoor, als ik dan al niet aan het spugen ben dan komt het er van onder wel weer 3x zo snel uit!
Had nog wel gebeld omdat ze donderdag zeiden dat als er wat zou veranderen ik meteen moest bellen
maar miep aan de foon zei ja daar kan je niks aan doen, toch proberen wat vocht binnen te krijgen...
[zeurmodus uit]

laten we het nu weer over leuke dingen hebben, ymme en djrandall 25 wk (al is het geloof ik geen officiele mijlpaal staat wel leuk)
pi_74310327
Goeiemorgen!

Sonnetje wat leuk!
Rarekwast welkom hier!
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor
Ymme 25 weken! Feli!

Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vinden Dus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.

Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft? Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Jubileum moderator maandag 2 november 2009 @ 11:40:43 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74310344
Sonnetje wat leuk!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74310653
eindelijk Rubey nieuws! gefeliciteerd, geniet van je kleine meisje
  maandag 2 november 2009 @ 11:51:44 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74310710
Vlindur, mijn kindjes hadden beiden meerdere keren per dag de hik. Soms werd ik er tureluurs van, van die hikbuik Maar het is gewoon een teken dat je knaapje het heel goed doet Slikreflex is in orde en dat zegt een hele hoop!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 november 2009 @ 11:53:43 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74310782
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Sonnetje wat leuk!
Rarekwast welkom hier!
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor
Ymme 25 weken! Feli!

Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vinden Dus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.

Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft? Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
Bij deze is het bewezen! Foetussen lezen ook mee met Fok!
Ik lees dit, denk bij mezelf, "goh, madam heeft niet vaak de hik" en warempel, we hebben de hik!

enneh, het is heel normaal dat ze de hik hebben. dan slikken ze teveel vruchtwater in en dat geeft een hikrespons. je hebt gewoon een gulzige kerel in je buik

en een voor de mijlpalen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 november 2009 @ 12:02:43 #167
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74311145
Meubeltjes zijn gisteren binnen gekomen!! Het word nu zo echt Box staat ook al in de woonkamer
Wauw wat ben ik gelukkig zeg hihi Echt heel snel gaat het allemaal

Ben heel vergeetachtig vandaag, maar er was een kindje geboren! Gefeliciteerd!!
Weer iemand uit de kast
En voor alle mijlpalen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74311514
Mama papa, lekker genieten ervan joh

Wij hebben een enge camera Ik had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant
  maandag 2 november 2009 @ 12:18:06 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74311600
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef freecell het volgende:
Mama papa, lekker genieten ervan joh

Wij hebben een enge camera Ik had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant

sorry, ik moest heel erg hard lachen
pi_74311713
Rocka en Davinia, thnx! Ik vond het al een beetje raar dat ie het zovaak had.
Dat hij om de 10 minuten zijn voeten door mijn lijf probeert te prikken is zeker ook normaal?
pi_74311897
Ik zag trouwens dat er sale is toen ik naar de site van de prenatal ging. Misschien zit er wat voor iemand tussen.

Ik ben gisteren voor de grap eens bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan aangezien wij die thuis niet hebben (en nodig hebben). Ik woog voor ik zwanger was 61 kilo en nu 65.7 kilo dus maar slechts 4.7 aangekomen in 30 weken. De vorige zwangerschap ben ik maar 7 kilo aangekomen, zal denk deze keer ook wel zo rond dat gewicht liggen.

Zit overigens elke dag, meerdere malen, nu door mijn vitrage naar mijn zusje der woning te gluren die 39 weken zwanger is. Kijken of er enige activiteit is. Ben zo benieuwd naar mijn kleine neefje. En bij mij is de huiselijkheid toegeslagen, ik ben zelfs een taart aan het bakken nu.
  maandag 2 november 2009 @ 12:45:12 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74312368
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK

mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...

en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....

en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).

sorry voor de klaagegopost....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74312411
Faja heeft nesteldrang!!! En taart mag je wel hebben als je nog maar zo weinig bent aangekomen...

Hoe voelt een kindje met hik eigenlijk?

Edit: BJ voor jou en laat je maar even goed verwennen!

[ Bericht 24% gewijzigd door DJRandall op 02-11-2009 12:53:22 ]
  maandag 2 november 2009 @ 12:50:37 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74312522
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....

en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).

Beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus, al is mijn bloeddruk iets hoger nog. Balen hè? Dat rustig aan doen is ook niet eenvoudig, erg ligt altijd wel werk Wel fijn dat je je kamertje afhebt al, hoef je je daar niet meer druk om te maken Ik heb zelf wel gehad dat ik moest rusten en nog niks echt af was, ben zo blij dat ik dat nu wel allemaal voor elkaar heb

@DJ Randall, dat voelt als een regelmatig schokken van de baby, vaak maar aan één kant. Duurt meestal een minuut of 5- 10 (maar kan ook langer duren )
pi_74313090
DJRandall. Ik dacht de eerst paar keren, 'wat schopt ie toch vaak' 'he, het is steeds op de zelfde plek' 'Oh! Hij heeft de hik!' En tegen de tijd dat ik dat door had en het aan mijn vriend liet voelen was de hik al weer over
Dat gevoel heb ik nog steeds elke keer, maar het kwartje valt nu sneller

Beessie, lastig, heb je niet nog een film te kijken? Dan hoef je ook niet op te staan
pi_74313183
Vlindur hier ook regelmatig de hik hoor. Meerdere keren per dag zelfs

BJ wat balen zeg. Hopelijk doet de rust je goed en was het een eenmalige uitschieter.

Kan ik iemand verblijden met een Hema voedings-BH? Ik heb er vorige week één gekocht en plotseling ben ik weer gegroeid Hij is dus te klein... Hij is zwart, gewassen en dus 1x gepast. Maat 85D. Nieuwprijs 12,- ik hoop er 10,- voor terug te krijgen. Zal het ook nog even in het andere topic zetten.
Oja, ik baal er dus van
  maandag 2 november 2009 @ 13:13:40 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74313221
quote:

Ach meissie toch... Probeer echt die rust te nemen hoor!
  maandag 2 november 2009 @ 13:17:18 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74313316
BJ we zijn er ook voor geklaag hoor. Sterkte deze week.

Mijn sjors heeft geen hik gehad voor zover ik weet. Eva had heel veel hik. Ik wil ook een hikbaby!!
  maandag 2 november 2009 @ 13:19:03 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74313368
Hè, BJ, wat vervelend Pas op de plaats dus, ik zou ff lekker filmpje gaan kijken ofzo, even je gedachten op iets anders.. En hey, hiero kun je toch zeker je hart even lekker uitstorten? Gewoon doen, heb je echt ff nodig!

Wupwup, dat is vervelend zeg Voor mij is 'ie zeker ook te klein, helaas, want ik moet nog voedingsBH's aanschaffen.. Succes met verkopen.

Ik zit ondertussen heel erg hard te duimen voor mijn lief, die as we speak zijn tussentijdse toets aan het doen is. Volgende week heeft hij examen!

Poppejans, ik las trouwens dat je heel erg het gevoel hebt dat je voor de uitgerekende datum zal gaan bevallen en dat heb ik sinds eventjes dus ook! Heb alleen ook ergens gelezen dat zo ongeveer elke zwangere dat ervaart maar dat dat dus niet altijd klopt Stiekum begin ik zo langzaamaan te hopen van wel, ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel juist is
3!
  maandag 2 november 2009 @ 13:23:40 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74313474
hey dames; ik ben nu bij bol.com aan het shoppen voor wat dvd's enzo... moet maar veel rust zoeken..
en hopen dat as donderdag mijn bloeddruk weer wat lager is....
en die stuit moeten we dan maar even afwachten
pi_74313708
BJ neem je rust, lekker even shoppen bij de bol.com en dan morgen op de bank of bed met loads of dvd's.

Tan ook al hoge bloeddruk en overgedragen aan de gyn. Hopelijk mag je snel weer terug naar de verloskundige.

Incantrix bij mijn dochter was ik er heilig van overtuigd dat ik op 28 juli zou bevallen, was 5 augustus uitgerekend en uiteindelijk kwam ze pas de 11e. Bij mijn zoon hoopte ik heel erg dat hij na 5 december zou komen, was de 8e uitgerekend en hij kwam pas de 17e. Ik ga er voor het gemak nu maar van uit dat deze uk ook te laat komt. Ik ben de 12e van januari uitgerekend en ik gok dat hij de 24e komt.

Wupwup balen van je bh, ik heb helaas al reeds de E cup bereikt.

Mama_papa leuk dat je kamertje binnen is. Nu lekker uitpakken, in elkaar zetten, schoonmaken, inruimen en dan elk uur de kamer binnen wandelen en staan zwijmelen.

Mijn taart is mislukt. Is een soort van appelmoes geworden. Nou ja van de week maar in de herkansing.
pi_74314500
Onze dochter (Jildou) is nu een week oud en het is een droombaby

Ze slaapt gewoon meer dan 6 uur achter elkaar door in de nacht en onze kraamhulp (vandaag voor het laatst) heeft 30 jaar ervaring en heeft nog maar 2 keer in haar leven zo'n goed slapend kindje meegemaakt

Alleen kreeg onze zoon van 2 een nachtmerrie vanacht en heeft hij van 2 tot half 4 met een brandweerauto (met geluid en licht, die middag gekregen van opa en oma ) zitten spelen voordat hij weer van plan was te gaan slapen.

Nu voel ik dus even een dagje mee hoe het ook alweer is met gebroken nachten.

Ik ga dit trouwens even snel afkloppen, ze moet natuurlijk wel zo lief blijven elke nacht.
pi_74314618
klinkt goed Willempje.

Om verder te kletsen over je dochter kan je in dit topic terecht: Het kleine babietjestopic (0-6mnd) deel 1
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74314622
Och BJ!! Doe t maar ff lekker kalm aan deze week! Hopelijk zet t zoden aan de dijk! Ik wil je wel zien in december hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 2 november 2009 @ 14:01:09 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74314684
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een pretecho. OP 16 december gaan we nog een keertje Harry kijken
  maandag 2 november 2009 @ 14:13:15 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74315065
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef Poppedein het volgende:
Och BJ!! Doe t maar ff lekker kalm aan deze week! Hopelijk zet t zoden aan de dijk! Ik wil je wel zien in december hoor!
haha nou ik hoop ook dat me dat gaat lukken ik zal mijn best in elk geval doen....

jullie zijn ook allemaal zoooo lief
pi_74315207
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een pretecho. OP 16 december gaan we nog een keertje Harry kijken

Dat gaan wij de volgende keer ook doen. Ik ben nu zo nieuwsgierig hoe Tinus er uit ziet, ik had het verdorie al 5 weken kunnen weten!
pi_74315222
Vlindur, dat hikken herken ik ook goed (soms best irritant en ook zielig, vind ik )

Oh bah, BJ en Tan: hoge bloeddruk. Balen zeg.

en ook de stuitligging van BJ's kleintje Hopenlijk draait je baby zich nog!!

en Asyniur: leuk, nog een pretecho in het vooruitzicht
  maandag 2 november 2009 @ 14:37:27 #189
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74315862
He BJ, wat irritant! Hoge bloeddruk en ook nog een stuitkindje… pfff, en je ging zo lekker! Hopelijk is je bloeddruk donderdag weer beter!

Faja mislukte taart!

Asy, leuk een pretecho! ook met 3d en zo?

Vlindur ook! Leukleukleuk!!!

Mag ik ff heel trots zijn op mezelf? ik heb net bloed laten prikken, en ik heb helemaal niet gehuild!
wel 3 kwartier na het eten van een chocoprince bloed laten prikken op suiker, maar ik hoop dat het niet uitmaakt en ik nog steeds braaf binnen de marges blijf. (ik had een hele lange rij verwacht, namelijk...)
pi_74316086
Davinia ook al aan de bloedprik vandaag.

me too:
8 uur vanochtend nuchter in ziekenhuis voor bloedprikken (kinderen mee want dan kon ik ze daarna op school afzetten).
Was erg druk dus kinderen te laat op school
In de auto eten en drinken, even een boodschappen doen en weer terug naar ziekenhuis voor bloedprikken een uur na het ontbijt.
Daarna naar mijn werk.
Vanmiddag een uur na de lunch weer terug voor de derde keer bloedprikken en daarna weer terug naar werk

pffff (zweet van voorhoofd veegt)
  maandag 2 november 2009 @ 14:46:41 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74316136
ooo Asy een pretecho wat leuk!!! en zoo spannend! ga je de plaatjes spammen hier?? vind het zo leuk die beeldjes

@davinia; fijn dat het goed ging met bloedprikken, zal voor je uitslagen duimen...

@lily wat een drukte zeg!! je zal vanavond wel moe zijn.....

ik ga zo maar eens ff op bed liggen, beetje tv kijken enzo....
raar hoor, zo weinig mogelijk doen *kan dat niet zo goed*
pi_74316303
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef Incantrix het volgende:

Poppejans, ik las trouwens dat je heel erg het gevoel hebt dat je voor de uitgerekende datum zal gaan bevallen en dat heb ik sinds eventjes dus ook! Heb alleen ook ergens gelezen dat zo ongeveer elke zwangere dat ervaart maar dat dat dus niet altijd klopt Stiekum begin ik zo langzaamaan te hopen van wel, ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel juist is
Ja, stom he, dat gevoel is nergens op gebaseerd maar ik denk het echt
Misschien voel ik me ook wel wat anders door wat Groofsken ook al beetje bij zichzelf voelde, dat de baby nu organen plat aan het drukken is enzo.

Beessie, wat vervelend. Neem goed je rust hoor!

Welkom Sonnetje! Ik wist verder helemaal niet dat clovertje uberhaupt een kloon was, momenteel duizelt me dat kloongedoe hoor haha.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74316397
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:

Hier ook al zo'n gek kereltje! Vaak zelfs wel meerdere keren per dag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74316489
Lente had in m'n buik ook supervaak de hik. En nu nog steeds. Tot in d'r tenen, zo hard.
pi_74316697
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Lente had in m'n buik ook supervaak de hik. En nu nog steeds. Tot in d'r tenen, zo hard.
Aaw, arm ding Als ik het zelf zo hard heb of lang heb dan gaat het me zo zeer doen

Davinia, ik bedoelde niet dat we nm krijgen, maar dat ik het bij de volgende wel wil doen. Want ik ben nu zo nieuwsgierig!
pi_74316961
BJ, balen zeg. Veel succes met rustig aan doen!
pi_74316963
Hier domme actie van aanstaande pappa.
woensdag is mijn vriendin jarig. Ze wil geen kado's we kunnen het geld wel beter gebruiken.

Ik ben eigenwijs dus haal een doosje bonbon's wat luxe huidverzorgingsproducten (leuk galgje woord) een mandje om alles in te doen en 2 rompertjes zodat er iets voor mama en mama's bewoner in het pakketje zit. (en een buikband besteld die hopelijk op tijd binnenkomt:)
Leg alles op het aanrecht om het allemaal in dat mandje te doen. Rompertjes opgevouwen in het mandje de rest erbovenop. Zit er blijkbaar op 1 van de doosjes van de huidverzorgingsproducten een druppeltje vet van de kip van gisteren, aanrecht dus toch niet goed schoongemaakt
allemaal oranje vlekken op het natuurlijk cremekleurige rompertje. Nu maar vlug in de was gedaan in de hoop dat het nog schoon wordt......

Heb trouwens de tips van hier wel gelezen, maar een beautydagje kon ze pas via een cadeaubon van het oude werk en wilde ze zelf toen niet, ze koos ergens anders voor wat ze leuker vond. Daarnaast is dat in je uppie volgens mij ook maar saai. Zo'n doppler lijkt me ergens wel leuk maar ik lees er veel slechte ervaringen mee en dan ga je jezelf alleen maar zorgen maken om waarschijnlijk niets.

Pretecho krijgt ze ook nog wel van mij maar dat is pas volgend jaar (beste/leukste is rond de 28 weken heb ik gelezen ivm dat ze dan nog net helemaal in beeld passen)

Hoe vaak moeten jullie trouwens naar de VK ? wij zijn vorige maand geweest met 10 weken woensdag zitten we op 13 weken maar we hoeven pas de 16e dan zijn we dus al 15 weken. (gaat best snel maar ergens ook niet snel genoeg)

@ hieronder->spannend luna. succes alvast !

[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 02-11-2009 15:17:47 ]
  maandag 2 november 2009 @ 15:16:25 #198
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74317170
PFFF eindelijk terug...

alles goed.. 4cm opening... nog eens gestript en als dit niet werkt worden we vrijdag om 7u30 op de verloskamer verwacht en gaan ze mijn vliezen breken... dus uiterlijk vrijdag hopen we ons meisje eindelijk te kunnen vastnemen...

sorry verder niks bijgelezen...
  maandag 2 november 2009 @ 15:18:18 #199
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74317239
Luna 4 cm!! Da's mooi meegnomen zeg! Hopen dat het ruuuuiiiimmm voor vrijdag doorzet! Gewoon vandaag dus nog zeg maar
  maandag 2 november 2009 @ 15:18:28 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74317242
lily, wat een drukte! Jij moet vanavond ook wel kapot zijn!
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Asy een pretecho wat leuk!!! en zoo spannend! ga je de plaatjes spammen hier?? vind het zo leuk die beeldjes
Het worden 3D plaatjes en ik ga proberen of ik ze hier kan plaatsen.
ik ben dan afhankelijk van lief want ik krijg de foto's niet goed gefotografeerd

En succes met rustig aan doen! Ik weet dat het niet meevalt...
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, ik bedoelde niet dat we nm krijgen, maar dat ik het bij de volgende wel wil doen. Want ik ben nu zo nieuwsgierig!
Waarom laat je het niet alsnog doen? Ik ben ook 31 weken als we de pretecho laten doen. Ik zou het gewoon nu nog doen (op korte termijn).

Ow luna, mooi! Succes hoor!
Ik gooi er voor jou in elk geval al een tegenaan!
pi_74317312
Oh het einde is lekker in zicht Luna! Nog maar heel eventjes. Wel prettig voor jezelf om te weten he?!
En een 3e dochter, dat wist ik nog helemaal niet! Leuk hoor, strakjes 3 meiden
  maandag 2 november 2009 @ 15:31:08 #202
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74317610
Oh Luna, nog maar een paar daagjes max en dan is je meisje er wie weet komt het voor vrijdag nog spontaan op gang.

Asy, leuk een pretecho! Ik kijk er ook echt naar uit. 27 november mag ik. Vlindur, inderdaad, waarom niet alsnog?

Harley, hoop voor je dat het er nog uit gaat! Wel leuk pakketje zo

Oh en hier om de 5 weken naar de gyn. Ben bij 15 en 20 weken geweest en volgende week met 25 weken weer!

Trouwens uitslag gekregen van de suikertest nuchter was mijn suiker 3,9 en een half uur na het glucosedrankje (toen het er weer uit was dus ) was de waarde 4,8 Geen reden om nogmaals te testen dus zei de VK Volgende week dus met een gerust hart op controle
  maandag 2 november 2009 @ 15:32:20 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74317644
Fijn happy!

Ow en ik weet niet meer wie het nou vroeg maar ik ga vanaf begin af aan al elke 3 weken naar de VK op controle...
pi_74317833
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]

Waarom laat je het niet alsnog doen? Ik ben ook 31 weken als we de pretecho laten doen. Ik zou het gewoon nu nog doen (op korte termijn).
Tja.. We hebben al besloten om het niet te doen. Bovendien ben ik woensdag al 32 weken en vinden we het een hoop geld.. Ach, ik zie de kleine sowieso al elke 3 weken. Alleen niet in 3D
pi_74317884
Happy, super van je gluscose!

Lunastar, sterkte nog even! Over een paar dagen hebben jullie weer een kleine meid er bij!
pi_74318013
quote:

BJ wat jammer dat je geen stickertje hebt gekregen. En zeker door die verdomde bloeddruk
Hopelijk brengt het week rust nemen voldoende rust en heb je volgende keer weer een goeie bloeddruk.
pi_74318100
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man wil dus echt niet Vandaag nog eens gevraagd, maar een vrij duidelijke nee gekregen
pi_74318192
Aargh Vlinder, ben jij alweer bijna 32 weken?! 't Lijkt wel gisteren dat je twee streepjes pieste!

Men, wat gaat de tijd toch snel!. Voordat ik 't weet ben ik oma...
pi_74318288
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn man wil dus echt niet Vandaag nog eens gevraagd, maar een vrij duidelijke nee gekregen
Voor mijn lief hoefde het ook niet, maar ik heb gewoon m'n zin doorgedreven.

Het leek mij vooral een ontzettend tof idee dat je kind later van zichzelf terug kan zien hoe hij in de baarmoeder was. Way cool.
pi_74318372
Mja, jullie zullen me gek verklaren natuurlijk, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn neus (echt, ik verklaar mezelf ook gek hoor dus doe maar )
Misschien geeft hij het gewoon als kerstgeschenk
pi_74318418
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Kan je niet met een vriendin, opa/oma o.i.d. gaan? Nieuwsgierig als ik ben vraag ik me af waarom hij niet nog een keertje naar zijn kind wil kijken maar dat gaat me helemaal niks aan
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74318433
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef leonieke het volgende:
Mja, jullie zullen me gek verklaren natuurlijk, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn neus (echt, ik verklaar mezelf ook gek hoor dus doe maar )
Dat vind ik helemaal niet gek. Onze zoon heeft mijn dopneus.

Zul je net zien dat hij er heel anders uit komt.
pi_74318474
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:48 schreef Ssserpente het volgende:
Aargh Vlinder, ben jij alweer bijna 32 weken?! 't Lijkt wel gisteren dat je twee streepjes pieste!

Men, wat gaat de tijd toch snel!. Voordat ik 't weet ben ik oma...
Dat zei ik net nog tegen mijn vriend!
"We hoeven nog minder dan 60 dagen!"
"Weet je nog van gister toen we de test deden?"

We vinden het zo verrekte snel gaan!
pi_74318558
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:54 schreef leonieke het volgende:
Dat ben ik ook! ik vroeg het aan mn gynaecoloog of hij kon kijken hoe zn neus er uit zag, maar zoonlief ligt naar beneden te kijken en dus kon hij zn neus er niet op krijgen en zn lippen ook niet

Tinus moet mijn oren krijgen en J's lippen, de neus moet maar een combi worden, want dan lijkt het misschien nog wat
pi_74318560
Volgens mij is het heel normaal dat je wil weten hoe de neus is haha. Bij mijn nichtje zei iedereen: die heeft duidelijk de neus van dr moeder En dat is ook zo, dus claudia het kan

Mijn moeder is echt gek haha, liepen vandaag even in de prental, ik zag een aankleedkussenhoes, ik zeg kijk die is leuk, ging ze m gelijk kopen. Alleen was de verkoopster lang bezig met andere klanten dus doet ze het een andere keer. Wel heeft ze bij de hema al dingen apart gelegd (woensdag weer extra koopavond) om woensdag dus te kopen (ze werkt daar). Ohw ja en bij het kruidvat kocht ze ook nog wat. Zo lief
pi_74318722
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Kan je niet met een vriendin, opa/oma o.i.d. gaan? Nieuwsgierig als ik ben vraag ik me af waarom hij niet nog een keertje naar zijn kind wil kijken maar dat gaat me helemaal niks aan
Het is niet dat hij er niet in geïnteresseerd is, hoor. Hij is gewoon de nuchterheid zelve en heeft een pak meer geduld als ik. Die paar maandjes extra wachten, vindt hij gewoon geen last. De tijd vliegt al voorbij, zegt hij, zodat het eind februari zal zijn voor wat het goed en wel beseffen.

En het is natuurlijk wel veel geld voor iets waarvan je niet zeker bent of je enig resultaat zult hebben of niet.
pi_74318806
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het is niet dat hij er niet in geïnteresseerd is, hoor. Hij is gewoon de nuchterheid zelve en heeft een pak meer geduld als ik. Die paar maandjes extra wachten, vindt hij gewoon geen last. De tijd vliegt al voorbij, zegt hij, zodat het eind februari zal zijn voor wat het goed en wel beseffen.

En het is natuurlijk wel veel geld voor iets waarvan je niet zeker bent of je enig resultaat zult hebben of niet.
Mannen met geduld zijn fijn . Alleen die hormonen van ons vrouwen
Ik dacht trouwens dat de meesten wel terug mochten komen als baby echt totaal niet mee werkt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74318845
Ik heb hem verdorie geprezen in mijn huwelijksgelofte om zijn geduld... Ik vrees dat ik nu niet moet afkomen dat ik hem liever wat minder geduldig zou zien
pi_74319359
Lunastar, 4 cm. Dan kan het toch echt niet lang meer duren.

Mijn echtgenoot wilde ook geen 3D maar als ik zelf wel perse had gewild was ik wel met mijn moeder ofzo gegaan hoor...

Happy, voor de uitslag van de suikertest

Terwijl ik dit type heb ik een hikkertje in mijn buik
pi_74319415
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
raar hoor, zo weinig mogelijk doen *kan dat niet zo goed*
Ik heb een heel druk leven en voel me daar ook prettig bij maar niks doen kan ik toch ook heeeel goed hoor
pi_74319615
Mja, ik zou het achteraf veel te zielig vinden voor mijn man als hij er dan niet bij was (ook al zou het zijn keuze zijn). Het is dus met hem of niet
pi_74319672
Even een berichtje van Zoessie....

Draakje ( Draculettetje) is vanmiddag toch opgenomen in het ziekenhuis...
Na al dat gespuug en de afgelopen 2 weken geleefd te hebben op biscuitjes en appelmoes had ze er ook behoorlijke diaree bij gekregen en nu ligt ze even "bij te tanken" ... Er is bloed geprikt en aan de hadn daarvan gaat er gekeken worden wat er "bijgevuld" moet worden...

Ik houd jullie op de hoogte!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 november 2009 @ 16:33:22 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74319696
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef vamperotica het volgende:

Na al dat gespuug en de afgelopen 2 weken geleefd te hebben op biscuitjes en appelmoes had ze er ook behoorlijke diaree bij gekregen en nu ligt ze even "bij te tanken" ... Er is bloed geprikt en aan de hadn daarvan gaat er gekeken worden wat er "bijgevuld" moet worden...

een voor Dracu!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74319734
Dikke dracu
Wel goed dat ze nu kan bijtanken in het ziekenhuis zodat ze weer alle nodige stoffen zal hebben.
pi_74319839
Oh jeu.. Sterkte voor Draculettetje!
pi_74320003
heh bweh, sterkte voor je zus!
pi_74320037
Wat praten jullie veel, dus ik heb er maar even een paar tussenuit gepikt. 

@Amaranta: ik ben geen bekende OUD-poster of fokker maar m'n normale nick is te herkenbaar voor de mensen die mij kennen. Dus ik denk niet dat je me kent hoor.

@Icantrix: ik ben nu al aan het nachtbraken door om 4 uur wakker te worden en vervolgens niet meer te kunnen slapen. Dus dat wordt nog wat de komende tijd, maar ben met iedereen hier in goed gezelschap.

@Rubey; Gefeliciteerd en wat een mooie naam!   

@rarekwast: Ook gefeliciteerd! De lijst wordt zo lekker lang in 2010.

@faja: fijn dat jullie weer thuis zijn.

@beessie-jen: balen zeg, maar dan wordt het donderdag vast een extra mooi stickertje.   

@sonnetje85: leuk zo'n enthousiaste moeder. Ik denk hier dat mijn schoonmoeder of zusje dat wel zal doen omdat m'n ouders in het buitenland zitten.

@dracu: sterkte en dat je je maar snel weer beter voelt. 

Verder bedankt allemaal voor de felicitaties. Het voelt nog erg onwerkelijk en soms ook eng, maar zodra ik weer iets te enthousiast m'n bed uit spring en vervolgens weer misselijk word is het toch wel weer echt. Van het weekend m'n schoonouders en 2 vriendinnen ingelicht en dat waren toch wel erg leuke reacties. M'n schoonvader hielp ons zelfs al aan een mond vol tanden momentje door te vragen of we nu ook meteen gingen trouwen terwijl we het daar nog niet eens over gehad hadden Vanavond hoop ik m'n ouders ook te pakken te krijgen om het ze te kunnen vertellen. Ook wel een beetje spannend want het wordt hun eerste kleinkind. 
  maandag 2 november 2009 @ 16:51:42 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74320228
Draakje
Dat je je maar snel weer kiplekker mag voelen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74320415
Sterkte voor draakje
pi_74320446
Draakje wat naar zeg!
Hopelijk knap je snel weer op!

@knuffelbeestje, is zeker leuk. Van mijn schoonzusje kreeg ik gister ook al kadootjes. Mijn zus is al helemaal enthousiast om samen te gaan winkelen. En de hele wereld weet het al door haar haha. Wel heel leuk!
Wordt wat, straks (hopelijk) drie (niet vier) nieuwe baby's in de familie

Volgens mij heb ik Rubey helemaal niet gefeliciteerd met Liz, nou bij deze dus! Geniet ervan!
  maandag 2 november 2009 @ 17:06:23 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74320674
quote:

Wens draakje sterkte van me!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 2 november 2009 @ 17:11:00 #232
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74320803
Oeh Draakje toch! Tank even goed bij!
Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je dan weer naar huis mag!
A grand adventure has begun.
  maandag 2 november 2009 @ 17:16:23 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74320963
Dat die draak ( ) maar weer snel opgeknapt mag zijn!

Luna, hoe gaat het nu? Merk je al wat actie?

[ Bericht 17% gewijzigd door Asyniur op 02-11-2009 18:27:25 ]
  maandag 2 november 2009 @ 17:32:36 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74321422
Draakje, heel veel sterkte!
pi_74321518
quote:

Getsie, goed bijtanken Draakje!! Sterkte daaro!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 2 november 2009 @ 17:54:29 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74322062
heel veel sterkte voor Draculletje..

en jeeeej voor Luna; 4 cm is een begin!!! wat goehoed!!!
pi_74322063
Poeh, gisteren toch iets te druk geweest denk ik, ben echt helemaal op (ondanks 3 uur slapen net)... Maar goed ff doorbikkelen nog!

Draakje, beterschap meid, maar wel fijn dat er nou toch eindelijk actie wordt ondernomen! Wat eenraar gedoe dat die ha het zover heeft laten komen

bj en tan allebei ook een hoge bloeddruk... Hoop dat jullie deze week nog genoeg rust kunnen houden zodat je niet bij de gyn hoeft te blijven en jullie gewoon lekker thuis kunnen bevallen.

Oh, Luna natuurlijk! 4cm is in elk geval een beginnetje.. En uiterlijk vrijdag heb je je meissie in handen, das niet heel lang meer wachten toch?
Sorry, verder ben ik het een beetje kwijt...
  maandag 2 november 2009 @ 17:56:07 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74322110
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
Poeh, gisteren toch iets te druk geweest denk ik, ben echt helemaal op (ondanks 3 uur slapen net)... Maar goed ff doorbikkelen nog!

Draakje, beterschap meid, maar wel fijn dat er nou toch eindelijk actie wordt ondernomen! Wat eenraar gedoe dat die ha het zover heeft laten komen

bj en tan allebei ook een hoge bloeddruk... Hoop dat jullie deze week nog genoeg rust kunnen houden zodat je niet bij de gyn hoeft te blijven en jullie gewoon lekker thuis kunnen bevallen.

Sorry, verder ben ik het een beetje kwijt...
ik ben (nog) niet bij de gyn hoor... en ik hoop ook dat ik na donderdag gewoon bij de VK kan blijven... maar dat is even afwachten allemaal...

en kan je niet ff een dutje doen lijnloos???
pi_74322174
Ben net wakker (van 2 tot 5 geslapen)... En vannacht ook gewoon 8 uur weten te maken... Gewoon ff op, gisteren van 10 tot 4 in de keuken gestaan om voor de family tapas te bouwen... Misschien net iets te veel geweest. Maar vanavond nog naar de pufclub en dan weer lekker naar bedje!
  maandag 2 november 2009 @ 18:00:26 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74322215
Vampie, wens je zus maar heel veel sterkte!

Luna, 4 cm, dat is echt heel veel zeg! Jij hebt je kindje toch echt wel voor vrijdag hoor

Vlindur, ik heb vorige week met 33 wk nog een pretecho gehad en het was nog best goed te zien!

Sonnetje, leuk toch, je moeder zo enthousiast!

Ik ben ook goedgekeurd. Druk was goed en beebie was al flink ingedaald, maar nog niet vast. Komt helemaal goed.
Heb even DUIDELIJK aangegeven pijnstilling te wensen bij de bevalling, en ze heeft het nu in de PC gezet dus alle VKs zijn nu op de hoogte, en dan is het geen probleem.
pi_74322522
quote:

Wil ik even volgen. Sterkte. geef haar een kus van me als je haar spreekt. Of is ze wel te bereiken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_74323050
Draakje

En BJ, nemen die rust ja! Hopelijk is het donderdag weer een stuk lager.
En ik duim voor je, dat je beeb zich nog gaat draaien.
pi_74323110
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wil ik even volgen. Sterkte. geef haar een kus van me als je haar spreekt. Of is ze wel te bereiken?
Volgens mij heeft ze dr mobiel bij zich ja
pi_74323272
Draakje sterkte! Goed aansterken en dan weer lekker snel naar huis.

Hier even mijn zoontje heeft geen Mexicaanse griep gehad Een gewone griep. Maar dat hij al zo ziek is van een gewone griep doet mij griezelen aan de gedachte hoe hij evt zou reageren op de H1N1. Ik ga mij en de kinderen dus ook gewoon in laten enten tegen de Mex. griep. Wij horen dan ook alle 3 bij de risico groepen, astma patienten en ik nog eens zwanger.
pi_74324000
Jeetje Faja, als hij inderdaad van een "normale" griep al zo slecht wordt is het misschien maar beter om wel in te enten ja... wel fijn dat hij nu weer thuis is natuurlijk, dat scheelt denk ik een boel zorgen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74324499
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
clovertje = sonnetje is uit de kast!!!
  maandag 2 november 2009 @ 19:21:16 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74324550
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:06 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje Faja, als hij inderdaad van een "normale" griep al zo slecht wordt is het misschien maar beter om wel in te enten ja... wel fijn dat hij nu weer thuis is natuurlijk, dat scheelt denk ik een boel zorgen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja gaat snel he??? ik zag bij mij ook 59 dagen... schrik....
pi_74324839
zo, volgens de gyn zijn we nu de gevaarlijke periode wel over. alles was prima, bloeddruk ok, bloed ok en guppies waren vrolijk aan het spartelen

boel dames die wat sterkte wel kunnen gebruiken, bij deze dames *knufs*!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74324885
Oeh Faja, kan me goed voorstellen dat je jullie laat enten zeg! Wel fijn dat het een gewone was

Draakje, sterkte joh!
pi_74324990
Draakje: heel veel beterschap en goed bijtanken

Faja: gelukkig gaat het weer beter en dan maakt het eigenlijk niet uit welke griep het is toch? Snap wel dat je in gaat enten....

Harley: is het schoon geworden?

Simmu: Gefeliciteerd, dat moet een hele opluchting zijn..

Luna: al 4 cm, spannend hoor!

En hier een voor mezelf, mijn boxkleed is klaar. En om hem te showen hebben we meteen de box maar opgezet. Al is dat wel een beetje vroeg
Heb nog nooit iets gemaakt op de naaimasjien...

[ Bericht 7% gewijzigd door DJRandall op 02-11-2009 19:40:53 ]
  maandag 2 november 2009 @ 19:32:51 #251
95408 Incantrix
pi_74325012
Alloow Ghi, ik had even een druk, maar heel fijn dagje hoor Wel lekker rugpijn nu, maar de eerste babywas hangt te drogen en de tweede ligt klaar om gewassen te worden (ik denk alleen dat ik eerst even van die doekjes wil gaan halen die voorkomen dat alles verkleurt als er iets afgeeft, ik ben als de dood dat al die blije kleurtjes ineens door elkaar gaan lopen), mijn lief heeft zijn vrijstellingen behaald bij zijn tussentijdse toets ( ) en ik heb mijn pakketje Neutral-producten opgehaald. Owja, en ik had ook nog een superlieve kaart van mijn secret Santa in de bus! Morgen maar het vervolg op de babywasjes, het wasrek hangt echt propvol

Wederom uit mijn bolle kop:

Luna, 4 cm. al, dat kan dan hopelijk toch niet meer lang duren!! Ik doe 's voor jou en een om je aan te moedigen, laten we hopen dat het strippen nu effect heeft!

Harley, wat lief van je, en wat een leuk pakketje! Zo'n actie zou de mijne kunnen zijn (bij het uitsorteren van mijn babywas had ik al bijna de berg witte was op een tweetal natte theezakjes geprut ), maar ik hoop voor je dat het er nog uitgaat.. Ennuhm, van harte alvast, met de verjaardag van je meissie!

Happy, wat goed zeg, geen verdere noodzaak om achter de suikers aan te hollen zullen we maar zeggen

Lilly, pff, lekker hollen en vliegen dus Tja, het is nog best hard werken he, dat zwanger zijn?

Amaranta ook met ingedaalde baby en sticker, jeuj!

Ymme & Octo, 25 weken, nice!

Draakje, och nee toch, arme jij! Dikke en veel beterschap, hopelijk trek je snel bij.. Bah, vind ik echt naar om te horen zeg.. (En Vamperotica, dank je wel voor het berichtje en jij ook sterkte, is niet leuk je zus zo te zien lijkt me.. )

Lijnloos, doe nog maar eventjes rustigaan dan he? Owja, en over confronterend gesproken: ik durf gewoon niet meer op mijn hyves-dingie te komen omdat ik daar een ticker heb

En Faja, ja zeg, dan zou ik zéker ook gaan enten! Wel fijn dat je daar nu uitsluitsel over hebt en dat dit 'm niet was..
3!
pi_74325188
Incantrix aan de babywasjes Ik was dus ook echt bang voor doorlopende kleuren, en heb sommige dingen daarom op de hand gewassen. Vooral van die kleertjes waarbij de onderkleur wit is en dan met gekleurde dingen erop weet ik nog steeds niet of dat afgeeft.
En wat gaaf, een kaart van je Santa!

Ik ga zo lekker naar de film (naar "Terug naar de kust'')
  maandag 2 november 2009 @ 19:40:02 #253
95408 Incantrix
pi_74325274
Jah, best naar is dat he? Vooral bij mijn leuke, lieve, maar ook knetterend gekleurde luiertjes enzo.. En inderdaad, spulletjes met wit én andere kleur, ook zoiets. Morgen dus maar ff van die doekjes gaan halen. En owja, ik was jou dus weer vergeten, maar ik ben wel heel benieuwd of je voorgevoel klopt. Hopelijk wel, en dan hoop ik dat we daarin ook weer gelijk opgaan, want hoe erg ik me ook had voorgenomen om daar níet aan toe te geven, ik heb nu toch ook écht het gevoel dat het nog november gaat worden met dat kleine ventje van ons Nouja, de tijd zal het wijzen!

Ennuhm, heel veel plezier met de film, ben benieuwd hoe die is!
3!
  maandag 2 november 2009 @ 19:41:50 #254
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74325356
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:17 schreef amaranta het volgende:
BJ we zijn er ook voor geklaag hoor. Sterkte deze week.

Mijn sjors heeft geen hik gehad voor zover ik weet. Eva had heel veel hik. Ik wil ook een hikbaby!!
hier ook nog geen hik gevoeld, althans ook niet dat ik weet...
pi_74325365
Babywasjes zijn
Daar kan ik nu al zin in hebben
pi_74325384
Die doekjes v de wasmachine lijken me ook wel wat ja, toch ook eens proberen.
Ik hoop ook dat onze kereltjes vlak bij elkaar geboren gaan worden, echt gaaf zou dat zijn ! En wie weet ben jij wel gewoon eerder dan ik!
Zal nog wel even kort berichten hoe de film was. Het boek vond ik iig erg leuk
  maandag 2 november 2009 @ 19:43:32 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74325444
Niet naar Friends kijken nu. Niet naar friends kijken!
pi_74325445
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je bijna mama wordt, Poppejans.
We leken wel de eeuwige rammelaars te worden en zie nu... het is bijna zover voor jou
  maandag 2 november 2009 @ 19:44:52 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74325516
Mijn teller zegt 40
  maandag 2 november 2009 @ 19:46:37 #260
95408 Incantrix
pi_74325612
Haha, Freecell, dat had ik ook, heb het heel bewust uitgesteld tot nu, zodat ik er echt nog even naar uit kon kijken En nu is het uiteindelijk met al dat beddengoed nog zo veel dat ik waarschijnlijk 3 x moet wassen, dus kan er nog steeds even naar uitkijken
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Poppejans het volgende:
Die doekjes v de wasmachine lijken me ook wel wat ja, toch ook eens proberen.
Ik hoop ook dat onze kereltjes vlak bij elkaar geboren gaan worden, echt gaaf zou dat zijn ! En wie weet ben jij wel gewoon eerder dan ik!
Zal nog wel even kort berichten hoe de film was. Het boek vond ik iig erg leuk
Jah, ik heb ff op de site van de AH gekeken en daar zijn ze ¤ 2,95 voor 12 stuks, dus dat vind ik wel de moeite waard En jaaahh, ik zat nog te denken, zal ik een opmerking maken over een datumtweeling? Maar als ik mijn 'voorgevoelsdatum' aan zou houden zou jij maar twee dagen voor je uitgerekende datum zitten en dat wilde ik je dan ook weer niet opdringen En heel graag, verslagen van films vind ik altijd errug fijn
3!
pi_74325644
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef amaranta het volgende:
Niet naar Friends kijken nu. Niet naar friends kijken!
gemist denk ik....Phoebe is aan het zingen..
  maandag 2 november 2009 @ 19:48:21 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74325693
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:47 schreef DJRandall het volgende:

[..]

gemist denk ik....Phoebe is aan het zingen..
2 babies, Monica en Chandler hebben w2 versie babies gekregen, klein en lief en nu wil ik OOOOOOOK
pi_74325751
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

2 babies, Monica en Chandler hebben w2 versie babies gekregen, klein en lief en nu wil ik OOOOOOOK

Het laatste seizoen vond ik eigenlijk vreselijk om naar te kijken. Ik kan zo ongeveer elke aflevering al wenend bekijken
  maandag 2 november 2009 @ 19:52:16 #264
95408 Incantrix
pi_74325888
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Komt dát
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef amaranta het volgende:
Mijn teller zegt 40
even mooi uit

En ik wist eigenlijk niet dat die serie überhaupt nog liep
3!
  maandag 2 november 2009 @ 19:52:18 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74325890
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef leonieke het volgende:

[..]

Het laatste seizoen vond ik eigenlijk vreselijk om naar te kijken. Ik kan zo ongeveer elke aflevering al wenend bekijken
Ja ik snap wat je bedoeld.
Chandler: it's a girl??? emo emo emo
pi_74326110
Zijn herhalingen hoor Incantrix. Ze zijn gestopt na 10 seizoenen.
  maandag 2 november 2009 @ 19:59:04 #267
95408 Incantrix
pi_74326213
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
Zijn herhalingen hoor Incantrix. Ze zijn gestopt na 10 seizoenen.
Ooww, haha, ok, ik dacht al.. Maarja, ik loop wel vaker achter wat dingen op tv betreft
3!
  maandag 2 november 2009 @ 20:01:09 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74326314
SPOILER
  maandag 2 november 2009 @ 20:12:22 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74326787
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
pi_74326960
Even een draakje update....
Ligt nu aan een infuus met vocht, zout en glucose.
Plan is om af te wachten wat dit infuus doet... Dan in combinatie met voedsel kijken wat er binnen blijft, dan zonder infuus kijken wat er binnen blijft en dan naar huis....
Maar hoe lang dat gaat duren weet niemand ......

( zoessie kennende wil dat allemaal nog wel eens vrfeemd/anders lopen als wat in algemeenheid geldt....)
pi_74327122
Nou volgens mij is het schoon. Durfde het alleen niet in de droger te doen. Dus nu hangt het tussen mijn witte werkblousen te drogen in de hoop dat het niet opvalt.
En erg slecht van mij maar net nog meer kleertjes besteld Oa en een koekiemonster pyjama !

Nou moet ik hier echt mee stoppen want we weten nog niet eens wat het wordt. Hopelijk net voor de kerst (20 weken is de 23e)
Voor vamperotica succes aan je zus !
pi_74327191
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef harley het volgende:
Nou volgens mij is het schoon. Durfde het alleen niet in de droger te doen. Dus nu hangt het tussen mijn witte werkblousen te drogen in de hoop dat het niet opvalt.
En erg slechtvan mij maar net nog meer kleertjes besteld Oa en een koekiemonster pyjama !
[ afbeelding ]
Nou moet ik hier echt mee stoppen want we weten nog niet eens wat het wordt. Hopelijk net voor de kerst (20 weken is de 23e)
Oooooooooh......
  maandag 2 november 2009 @ 20:22:28 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74327249
quote:
En erg slecht van mij maar net nog meer kleertjes besteld Oa en een koekiemonster pyjama !
[ afbeelding ]

En wat ben jij een leuke betrokken papa! Super!
pi_74327753
Die pyjama is geweldig, die hadden wij hier ook
pi_74328452
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef vamperotica het volgende:
Plan is om af te wachten wat dit infuus doet... Dan in combinatie met voedsel kijken wat er binnen blijft, dan zonder infuus kijken wat er binnen blijft en dan naar huis....

( zoessie kennende wil dat allemaal nog wel eens vrfeemd/anders lopen als wat in algemeenheid geldt....)
dat is niet leuk om te horen... ik hoop dat je je gauw weer beter voelt Draakje...

harley, wat een schattig pyamaatje! maar die is voor een jongen en een meisje hardstikke leuk!!
pi_74328795
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:46 schreef Incantrix het volgende:

Jah, ik heb ff op de site van de AH gekeken en daar zijn ze ¤ 2,95 voor 12 stuks, dus dat vind ik wel de moeite waard
Dat zijn onderstaande doekjes? Ik wist niet eens dat die bestonden! Gebruik je die alleen bij de eerste was, of blijf je ze gebruiken?

maandag 2 november 2009 @ 21:01:51 #277
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74329083
hey sonnetje, wat een leuk nieuws! gefeliciteerd!

en draculetje zie ik ook nu pas. ook nog gefeliciteerd! en meteen maar beterschap. wat ellendig dat je zo veel moet spugen... sterkte ermee!
in de haak.
  maandag 2 november 2009 @ 21:06:36 #278
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74329300
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef vamperotica het volgende:

Gedver de gedver,baal echt voor d'r Hopelijk knapt ze snel op, sms d'r zo wel even (als dat kan),woensdag moet ik zelf naar de gyn dus dan ga ik even hoi tegen d'r zeggen (al hoop ik dat ze dan weer thuis is).
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74329507
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat zijn onderstaande doekjes? Ik wist niet eens dat die bestonden! Gebruik je die alleen bij de eerste was, of blijf je ze gebruiken?

[ afbeelding ]
ik geloof nooit zo in dit soort doekjes... iemand ervaringen ermee of ze echt werken hoe de reclame zegt dat ze werken? want in dat geval kan ik ze ook wel gebruiken...
pi_74329945
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef mijsje het volgende:

[..]

ik geloof nooit zo in dit soort doekjes... iemand ervaringen ermee of ze echt werken hoe de reclame zegt dat ze werken? want in dat geval kan ik ze ook wel gebruiken...
Ik maak me ook vooral zorgen om de witte was waar gekleurde figuurtjes op zitten. Ik heb nu alle babywasjes één keer gedraaid en het is allemaal goed gegaan. Als ik die doekjes had gebruikt had ik het daaraan toegeschreven.

(Ik heb een onderscheid gemaakt tussen witte was, donkere/grauwe was, groene was, gekleurde was overige en witte was met gekleurde figuurtjes. Ik had trouwens elke keer een trommel vol. De kleine spruit heeft nu al meer beddengoed dan wijzelf. )

Ik merk bij een dekentje met gekleurde strepen dat het wit nu wel wat minder wit geworden is, helaas. Ik hoop niet dat dat nog met ander spul gaat gebeuren. Daarom ben ik wel benieuwd of het nog zin heeft om zulke doekjes aan te schaffen.
  maandag 2 november 2009 @ 21:20:49 #281
95408 Incantrix
pi_74330007
Jemig, arme Draakje.. Vamperotica, wens haar alsjeblieft veel beterschap!

Claudia en Mijsje, díe doekjes bedoel ik inderdaad! En mijn moeder én een vriendin hebben er reeds ervaring mee en beiden zeggen dat ze zeker werken, alleen wel met de kanttekening dat ze te duur zijn om met elke was mee te laten draaien zeg maar. Beiden zijn erg kritisch (met name die vriendin, die kreeg ze omdat ze in een testpanel zit, dus die heeft er met een scherp oog naar gekeken). Ik denk ook dat ik ze alleen zou gebruiken wanneer ik iets nieuws meewas dat een nogal aanstekelijk ogend kleurtje heeft, maar niet altijd. Vaker gewassen kleding geeft normaalgesproken ook niet meer af op een gegeven moment, dus ik hou het gewoon op 'alleen bij nieuwe kleding'

Zo nog even mijn hydrofielspul uit de was halen en uithangen en dan ga ik lekker plat denk ik, morgen weer een verse dag enzo
3!
pi_74330267
quote:
[ afbeelding ]
Harley, wat een geweldige pyama!
Volgens mij ben je echt een lieve man! Er zijn er maar weinig die zo enthousiast doen bij een zwangere vrouw....Die van mij heeft nog niets gekocht uit zichzelf.....
  maandag 2 november 2009 @ 21:36:04 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74330727
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Harley, wat een geweldige pyama!
Volgens mij ben je echt een lieve man! Er zijn er maar weinig die zo enthousiast doen bij een zwangere vrouw....Die van mij heeft nog niets gekocht uit zichzelf.....
Onder het baas boven baas mom...die van mij wist tot 2 weken geleden niet eens wanneer ik ben uitgerekend.
zo betrokken als hij was bij de zw.schap van Eva, zo weinig is hij het nu, en dat vind ik best pijnlijk, en ik heb ook al 320098 keer tegen hem gezegd maar het kwartje wil niet echt vallen. Zo was hij verbaasd dat ik niet naar het theater wil op 6 december....uh, ik ben dan of super hoog zwanger of net bevallen of aan het bevallen..dus nee...ik skip even
pi_74330962
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Onder het baas boven baas mom...die van mij wist tot 2 weken geleden niet eens wanneer ik ben uitgerekend.
zo betrokken als hij was bij de zw.schap van Eva, zo weinig is hij het nu, en dat vind ik best pijnlijk, en ik heb ook al 320098 keer tegen hem gezegd maar het kwartje wil niet echt vallen. Zo was hij verbaasd dat ik niet naar het theater wil op 6 december....uh, ik ben dan of super hoog zwanger of net bevallen of aan het bevallen..dus nee...ik skip even
Jij wint! Jeetje, lekker is dat.....Alsof het allemaal maar niets is.....
FOEI Amaranta-man! Toon eens wat medeleven......
pi_74331095
Beterschap voor Draakje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 3 november 2009 @ 05:07:54 #286
95408 Incantrix
pi_74339047
Nou, even mijn maagzuur weg aan het eten en dan ga ik weer lekker mijn bedje in hoor De rugpijn en ischias zijn gelukkig wel weer een heel eind gezakt, babywasjes doen is geloof ik toch best nog wel zwaar werk.. (Ik vond het trouwens echt schokkend hoeveel verpakkingsmateriaal er van die meuk afkomt! ) Vandaag weer eentje, dan heb ik er waarschijnlijk nog eentje over voor morgen

En Amaranta, echt? Jeetje, ik zou daar ook wel een beetje verdrietig van worden zeg..

En Harley, dat pyama'tje is echt té cute! Wat leuk dat jij ook op deze manier bezig bent met je baby, zo lief!

Maar mijn boterham is op, dus tot later!
3!
pi_74339156
goedemorgen

Mannen beleven het gewoon anders allemaal. Het staat wat verder van ze af. Ze hebben geen last van hun hormonen en hebben geen baby in hun buik. Hun ratio werkt meestal beter dan hun gevoel.
Ik ken jullie mannen natuurlijk niet maar ik denk toch dat ze het vaak niet zo bedoelen.

Mijn man is ook niet zo betrokken dat hij kleertjes uitzoekt, of de (zwangerschaps)weekkalender bekijkt op internet of iets in die richting. Voor mij hoeft dat ook totaal niet.
Ik merk zijn betrokkenheid ook nu pas, nu mijn zwangerschap weer wat anders gaat. Hij is wel bezorgd en zegt me vooral niks meer te doen dan nodig. En als ik wat wil dan moet ik het zeggen en niet wachten totdat ik hoop dat hij het ziet

maar goed; ik moet douchen enzo...

fijne dag allemaal!!
pi_74339344
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Jemig, arme Draakje.. Vamperotica, wens haar alsjeblieft veel beterschap!

Claudia en Mijsje, díe doekjes bedoel ik inderdaad! En mijn moeder én een vriendin hebben er reeds ervaring mee en beiden zeggen dat ze zeker werken, alleen wel met de kanttekening dat ze te duur zijn om met elke was mee te laten draaien zeg maar. Beiden zijn erg kritisch (met name die vriendin, die kreeg ze omdat ze in een testpanel zit, dus die heeft er met een scherp oog naar gekeken). Ik denk ook dat ik ze alleen zou gebruiken wanneer ik iets nieuws meewas dat een nogal aanstekelijk ogend kleurtje heeft, maar niet altijd. Vaker gewassen kleding geeft normaalgesproken ook niet meer af op een gegeven moment, dus ik hou het gewoon op 'alleen bij nieuwe kleding'

Zo nog even mijn hydrofielspul uit de was halen en uithangen en dan ga ik lekker plat denk ik, morgen weer een verse dag enzo
Mooi, dan weet ik dat ik ook zo'n pakje kan halen voor nieuwe kleding... (ik bedoel, als er kritisch naar gekeken is, dan zal het wel werken )
pi_74339372
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:19 schreef lily het volgende:
goedemorgen

Mannen beleven het gewoon anders allemaal. Het staat wat verder van ze af. Ze hebben geen last van hun hormonen en hebben geen baby in hun buik. Hun ratio werkt meestal beter dan hun gevoel.
Ik ken jullie mannen natuurlijk niet maar ik denk toch dat ze het vaak niet zo bedoelen.

Mijn man is ook niet zo betrokken dat hij kleertjes uitzoekt, of de (zwangerschaps)weekkalender bekijkt op internet of iets in die richting. Voor mij hoeft dat ook totaal niet.
Ik merk zijn betrokkenheid ook nu pas, nu mijn zwangerschap weer wat anders gaat. Hij is wel bezorgd en zegt me vooral niks meer te doen dan nodig. En als ik wat wil dan moet ik het zeggen en niet wachten totdat ik hoop dat hij het ziet

fijne dag allemaal!!
Goeiemorgen!

Nou mijn man heeft anders behoorlijk last van mijn hormonen

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt. Mijn man gaat ook niet over in de details. Maar hij is best nieuwsgierig en reuze beschermend
pi_74339474
Ik had zulke doekjes vorig jaar in mijn blije doos. Die kwamen af en toe behoorlijk gekleurd de was weer uit Dus ik vond het wel een goed idee

TARA is ook niet zo kleertjes koperig oid. Wel heeft hij als we nu 's avonds op de bank hangen zijn hand vaak op mijn buik. En hij is heel kritisch over teksten die ik wil gebruiken voor het geboortekaartje, want het is wel ZIJN kind en het moet natuurlijk wel helemaal tof zijn
pi_74339535
Goedemorgen. Ik ben inmiddels zo verkouden dat mijn buik aan de onderkant soort van spierpijn vertoont van het vele hoesten en neus snuiten. Echt herfst dus.

Mijn man is wel betrokken maar koopt alleen kleertjes als ik er bij ben, dan loopt hij een rondje door de winkel op zoek naar iets wat zijn aandacht trekt. En verders is hij heel zorgzaam voor mij nu ik niet zo veel kan. Haalt de kinderen van school, indien mogelijk, brengt ze, doet de was, strijkt, stofzuigt en kookt (dat doet hij altijd al, ik ben geen keukenprinses).

Ik mag zo om half elf naar de verloskundige. Ben benieuwd hoe de kleine man ervoor ligt.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:00:07 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74339569
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Goedemorgen. Ik ben inmiddels zo verkouden dat mijn buik aan de onderkant soort van spierpijn vertoont van het vele hoesten en neus snuiten. Echt herfst dus.

Mijn man is wel betrokken maar koopt alleen kleertjes als ik er bij ben, dan loopt hij een rondje door de winkel op zoek naar iets wat zijn aandacht trekt. En verders is hij heel zorgzaam voor mij nu ik niet zo veel kan. Haalt de kinderen van school, indien mogelijk, brengt ze, doet de was, strijkt, stofzuigt en kookt (dat doet hij altijd al, ik ben geen keukenprinses).

Ik mag zo om half elf naar de verloskundige. Ben benieuwd hoe de kleine man ervoor ligt.
Ik hoop voor je dat jouw verkoudheid snel overgaat. Ik weet hoe veel pijn hoesten en niezen kan doen. succces bij de VK!
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:00:08 #293
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74339570
goedemorgend...

Draakje beterschap en hopelijk vlug bijgetankt...

Faja idd dan maar preventief inenten...

Simmu een opluchting als je hoort dat alles goed is en je cruciale periode voorbij bent.. genieten nu...

Hier sinds strippen bloedverlies.. méér dan vorige keer en eerst had ik rugpijn... maar sinds iets meer dan uur heb ik om de 10-15min (daar tussenin) zware ongikrampen... dus wie weet... maar heb het al vaak gehad en dan stilgevallen... maar idd uiterlijk vrijdag is ze er...
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:02:09 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74339582
Over die doekjes, ik heb ze een keer groot ingeslagen bij de wibra of de zeeman of de action ofzo, weet niet meer welke winkel maar 1 pak vna Robijn was nog geen euro.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:06:13 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74339611
Spannend Luna, ik hoop natuurlijk op vandaag en niet op vrijdag.
Vandaag is mijn mama ook jarig!
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:07:29 #296
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74339622
quote:
goedemorgen

fijne dag allemaal!!
mijn ventje heeft toch last van zijn hormonen op momenten en nu ook met geduld.. ik merk dat hij het ook ellendig begint te vidnen dat wachten... En eigenlijk op momenten is hij er véél mee bezig... want heb elke week moeten horen of we nog iets nodig hadden voor baby... En toen Jade juist geboren was ging hij zelfs kleertjes kopen... Vond juist bij Luna dat hij minder betrokken was dan nu bij Jade en deze baby... misschien omdat hij er nu al ervaring mee heeft
pi_74340068
Luna, ik hoop voor je dat het door zet en dat je voor het eind van de dag jullie meisje kan vast houden.
pi_74340163
quote:
goedemorgen

Ja, zo omschrijf je het goed ja. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat mijn man niet betrokken is, heel erg juist. Maar ik zie hem geen kleertjes kopen of enthousiast posten in een forum.
Ik word wel behandeld als een prinses, want ik hoef niets. Als ik aangeef dat ik rugpijn heb, dan staat lief de hele zondag te poetsen, terwijil ik op de bank lig. Al moet ik zeggen dat ik me hier wel ongemakkelijk bij voelde. Denk dat het voor veel mannen onwerkelijk is.
pi_74341000
Luna! Ik hoop dat het doorzet joh Je hebt al een mooie kickstart met je 4 CM Dat scheelt je zo een paar uur!
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:46:11 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74341105
Trixie, gefeliciteerd dat je man zn toets heeft gehaald!

Vamp, sterkte voor je zus! Klinkt heftig, zo!

Harley, die pyjama!

Amaranta, dat is idd wel vervelend voor je. Maar wellicht dat hij helemaal bijdraait als het kindje er is? En dan de liefste papa is voor twee kinders

En idd, iedereen uit zijn interesse anders. PR heeft nu nesteldrang in de babykamer, maar die krijg je met geen stok een kledingwinkel ingeslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')