abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74287013
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
we zijn weer thuis Hij mocht na dat de verpleegster had gezien dat ik hem zelf zijn medicatie kon toedienen van de sonde af en toen was het daar ook eindelijk het verlossende woord; "ontslag".
Gelukkig maar want mijn bekken vond het kamperen op een ziekenhuisbed en het constant moeten tillen van een dreumes niet echt prettig. Sliep gisteren dan ook met kinderbedtijd, ik had zo een pijn. Nu weer lekker slapen in eigen bed.

Ik ga zo maar eens even op jacht naar een goede bh want mijn omvang is flink toegenomen. Ik had een E75 maar die knellen zo erg dat ik er striemen van heb. En zonder bh lopen vind ik niet zo prettig. Oh en ik heb mijn buikomtrek ook maar eens voor de grap opgemeten en die was 103 cm, dinsdag ben ik 30 weken.

Nog een vraagje aan de andere zwangere dames, hebben jullie ook last van jullie stoelgang? Ik kan maar eens in de 2-3 dagen en geen idee of dat normaal is.

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!!

End at van die stoelgang schijnt normaal te zijn... Ik had juist ook het tegenvoergestelde!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74287034
Nou lekker geshopt vandaag. Weten we in ieder geval waar we voor moeten sparen.
Maar het is wel al besteld

Kinderkamer komt 1 week februari tot die tijd kan ik dan nog mooi aan de slag met de nieuwe muren en nieuw plafond:
Het is onderstaande commode + wandplank, ledikant en kast.
De kleuren van onze kamer worden dus NIET zo

Ook de kinderwagen is al besteld en die kunnen we in maart ophalen (kon nu ook al maar dan loopt de garantie al een half jaar voordat we hem gebruiken)

En aangezien we toch bezig waren ook maar de autostoel erbij:

Denk dat we de "grote" dingen dan wel allemaal hebben. Zodra het er staat gaan we wel kijken voor de inrichting van het bedje enzo.

En als ik jullie zo allemaal lees heeft mijn vriendinveel geluk, nog geen enkele klacht op wat vermoeidheid en plaatselijke groei na. heb wel wat meelij met jullie hoor !
pi_74287085
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, echt raar he. Zo lang geleden was dat inderdaad nog niet.
Het gaat zo snel! Momenteel een beetje TE snel.. ik vind het best wel eng ''echt'' worden nu
In he tbegin lijken die 9 maanden een eeuwigheid.... Maar opééns is het dan bijna zo ver!

Ik moet nog tot ongeveer halverwege mei....
Nou ja.... Mn zusje dan!!
pi_74287314
PLaatselijke groei is niet echt een klacht hè?
Was het lekker shoppen? Goede oogst in ieder geval!
  zondag 1 november 2009 @ 20:08:33 #105
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74288156
Poppejans, ik voel me ook raar, zo'n gek onbestemd gevoel. Maar ik gooi het op het feit dat meneertje nu echt alle organen begint te pletten enzo .

[ Bericht 26% gewijzigd door Groofsken op 01-11-2009 20:25:31 ]
pi_74288835
leuke spullen komen hier voorbij

Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren en de partners. En natuurlijk een dikke felicitatie aan Ruby met de geboorte van haar dochtertje

Faja weer lekker naar huis. Fijn

Hier gaat het ook wel prima. Op de bandenpijn (bij het lopen of hupsen) na heb ik eigenlijk geen klachten. Ik krijg wel een groeiecho over 2,5 week omdat de groeiachterstand van mijn meisje op de vorige echo toch wel door mijn hoofd blijft spoken. Volgens de vlos groeit ze echter wel goed, maar ik wil het graag even bevestigd hebben. Was gelukkig geen probleem.

Ze is ook zo duidelijk aanwezig al Op zo'n lome zondagochtend blijf ik altijd lekker lang in bed liggen samen met lief. Dan reageert ze heel duidelijk op onze aanrakingen en zit er opeens aan de rechterkant een hele dikke bobbel op mijn buik waar ze kennelijk tegenaan ligt Even later gaat ze weer verder door mijn baarmoeder cruisen en wroeten
  zondag 1 november 2009 @ 20:37:54 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74289745
gefeliciteerd rarekwast!!

leuke kamer, harley! lijkt een beetje op onze nwe kamer voor eli
en fijn dat je zo goed als klaar bent met de grote spullen! (heb je ook de box al?)
octo, fijn dat je nog een groeiecho krijgt! en het klinkt heel lief zo, cruisen door de baarmoeder

madam hier heeft meer een voorkeur om het breed te laten hangen maar ik ben dan ook al ietsjes verder dan jij
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 1 november 2009 @ 21:20:44 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74292587
harley, fijn dat je vriendin geen klachten heeft! En jullie hebben leuke spullen uitgezocht.
octopussy gaat ook lekker!
rarekwast, welkom!
pi_74293209
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:46 schreef vamperotica het volgende:

[..]

In he tbegin lijken die 9 maanden een eeuwigheid.... Maar opééns is het dan bijna zo ver!

Ik moet nog tot ongeveer halverwege mei....
Nou ja.... Mn zusje dan!!
ha ha ik schrok toch een beetje

Faja fijn dat je mannetje weer mee mocht naar huis en je niet meer hoeft te bivakeren in het ziekenhuis!

Guess fijn dat je minder spuugt kan je mij dat ook leren? nog geen appeltaart voor mij, al is mn menu inmiddels met vla uitgebreid!

rare kwast welkom en gefeliciteerd!

Harley leuk hoor zulke aankopen! Wij zijn nog volop aan het orienteren!
  zondag 1 november 2009 @ 22:22:28 #110
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74297135
Fijn Faja dat jullie weet thuis zijn
Harley ,mooi spulletjes,dat model kinderwagen spreekt me ook wel aan,even op de lijst noteren
Draakje,nou ja vla is weer een stapje vooruit en in verschillende smaakvariaties
Ik heb vanavond toch iets te zwaar getafeld met het gevolg dat m'n darmen wer overactief zijn,die zijn sinds ik zwanger ben erg gevoelig
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74297621
Oriënteren... wij hebben veel babykamers gezien op internet en vandaag dus ook in het echt bij van asten babystore in tilburg en bij de babydump in eindhoven. De babykamer die we nu hebben hadden we via internet al op het oog en was in het echt nog een stuk mooier, simpel wit met een hele lichte houtskleur banen op de foto lijkt het net beuken maar het is in het echt een stuk lichter en veel meer houtstructuur erin. We wilden een lichte kamer omdat er in de babykamer geen hele grote raam aanwezig is want de andere helft van die zijde is schuine wand dus niet belachelijk veel lichtinval. De box hebben we nog niet maar die krijgen we misschien van mijn tante een (alhoewel dat donkerbruin is en niet in onze huiskamer past, maar we kunnen later altijd nog een andere aanschaffen.

Voor de kinderwagen had ik veel ervaringen gelezen op internet en de maxi cosi kwam er iedere keer goed uit maar ik vind ze nog erg prijzig. Nu met de actiekorting scheelde het 250 euro, dan maar geen keuze in kleur (ik vind dit ook nog eens een leuke frisse zomerkleur) maar 250 voor een kleurtje of kiezen voor mindere kwaliteit dan is het voor mij niet zo moeilijk.

We zijn er wel erg vroeg bij want we hebben nog een half jaar te gaan. Maar nu we de babykamer weten kan ik daar rekening mee houden bij het verbouwen van die kamer. En die kinderwagen tsjah genoeg korting (ook op internet niet goedkoper te krijgen) dus dan hakken we die knoop ook maar door. Gelukkig allebei pas betalen bij afhaal/brengen,

Vriendin vind het nu wel allemaal realistischer worden nu we de 1e aankopen hebben gedaan. Ik bedoel dan dat we papa en mama gaan worden en dat we naast onze 2 honden nu echt een gezinnetje gaan vormen....
  zondag 1 november 2009 @ 22:40:06 #112
273841 Rarekwast_
eigenlijk heel normaal
pi_74298200
Dank dank!
  maandag 2 november 2009 @ 07:21:17 #113
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74305459
Goedemorgend

Rubey proficiat met de geboorte van LIZ

appelsientje ook proficiat met de geboorte van FINN

EN zoals jullie kunnen zien lopen wij nog rond... het blijft rommelen... maar zet niet door, best vermoeiend... vandaag terug aan de monitor en op controle en hopelijk gaat gyn het hebben om deze week iets te ondernemen...

Faja fijn dat jullie en zoontje terug thuis zijn... hopelijk is hij vlug beter

Rarekwast proficiat en welkom...
pi_74305663
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
  maandag 2 november 2009 @ 08:09:57 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74305730
sonnetje wat leuk! Welkom!
  maandag 2 november 2009 @ 08:14:50 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74305772
Aoraki, ik denk dat je in de war bent met iemand anders, want mijn baby heeft niet in een stuit gelegen. Die van groofsken lag in een stuit.
Gelukkig ben je vooralsnog niet opgenomen, ik begrijp die hoge bloeddruk natuurlijk wel, je zat je flink zorgen te maken. haha
Ik ben blij dat je in ieder geval goed in de gaten wordt gehouden meid! En het komt helemaal goed natuurlijk, straks is miniyou er dan is alles weer vergeten!

Vamperotica, gefeliciteerd met je zus, kom lekker meeposten en meegenieten, super gezellie!

Guess, hooop dat je niet meer gespuugd hebt. Zou heerlijk zijn! Fingers crossed!

Faja en zoon weer thuis. Geweldig! Nu hopen dat hij snel opknapt!

Poppejans, ben benieuwd of je gevoel met betrekking tot eerdere geboorte klopt. We zullen het zien.

Davinia, 6 weken voor een sierrand is wel belachelijk lang. Stomme winkel.
Maargoed, ik wacht al 3 jaar opdat mijn man een gat in de slaapkamer dichtmaakt en ik heb om dezelfde kraam gevraagd, dus als is het maar om niet bij haar voor schut te staan moet dat gat dicht

Rarekwast, gefeliciteerd en welkom, geniet samen met je vrouw/vriendin. Weer een papa, echt super leuk. Zal ik je vast bijpraten over de vieze dingen? Heb je dat vast gehad
OH, en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!

Harley, wat hebben jullie leuk geshopt, super, en je hebt nog wel even tijd om lekker te sparen hoor!
Ik weet trouwens niet waar je woont, maar in Nuenen, boven de Goossens, zit de babyplanet, daar zou je ook nog kunnen kijken.

Octo, wat fijn dat je een groei=-echo krijgt voor jouw geruststelling. En heerlijk dat je haar zo voelt!

Free, de kraamweek is inderdaad leuk, maar gisteren besefte ik het pas echt. Hoe ga ik dat in hemelsnaam doen?
De vorige keer was mijn thuis, hij zat tussen 2 banen in, en heb ik écht 5 dagen in bed gelegen, ben toen ook niet beneden geweest ofzo. Maar nu heb ik een dreumes! Wat nu? Wat als de kraam 's middags naar huis gaat en ik met dikke pijnlijke hechtingen in mn nest lig? De eerste dagen zal mijn man er wel zijn maar daarna?? Ik wil gewoon lekker kramen in bed en niet achter mijn dreumes aanhupsen. Buk, au, hechting stuk.
Hopen maar dat hechten niet nodig is dan
Het wordt voor ons sowieso anders he, met al een kleine rondlopen.
  maandag 2 november 2009 @ 08:15:35 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74305782
Sonnetje uit de kast. Welkom!
  maandag 2 november 2009 @ 08:17:27 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74305795
Groofsken, succes met je laatste week.
Mag ik je trouwens een 'privé' vraag stellen. Je hoeft niet te antwoorden, of in ieder geval niet hier (pm) mag ook Maar, sta je er alleen voor? Is er geen meneer Groofsken? Ik lees er namelijk nooit wat van, en ik heb je niet 'gevolgd' onder je oude account (zwangerschap van S.), en ik vroeg het me dus gewoon af. Maar zoals ik al zei, voel je niet verplicht ik hoef geen tekst en uitleg, was/ben gewoon beetje nieuwsgierig.
pi_74305850
Mja Amaranta, ik heb een luxe-positie Uiteraard wordt het anders met een dreumes, maar TARA neemt zijn zomervakantie gewoon in Februari op en is dus 2 à 3 weken thuis. En er komen na de kraamverzorgster ook nog wel mensen helpen
pi_74305865
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
heej
hoi! en gefeliciteerd!
pi_74305959
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:24 schreef freecell het volgende:

[..]

heej
hoi! en gefeliciteerd!
en dank je wel he
  maandag 2 november 2009 @ 08:36:08 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74305960
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:22 schreef freecell het volgende:
Mja Amaranta, ik heb een luxe-positie Uiteraard wordt het anders met een dreumes, maar TARA neemt zijn zomervakantie gewoon in Februari op en is dus 2 à 3 weken thuis. En er komen na de kraamverzorgster ook nog wel mensen helpen
ja, mijn moeder neemt ook vrij, dus zal er ook wel zijn. En mijn man heeft verplicht vrij tussen Kerst en O&N dus dat komt wel goed .
Maar gisteren besefte ik pas, dat ik niet zomaar 5 dagen in mn nest kna blijven liggen
pi_74306073
Sonnetje ipv Clovertje! Nogmaals gefeliciteerd meid...

Ennuhm, goedemorgen allemaal! Mijn laatste werk-maandag.... heerlijk! Deze week nog werken en dan is het klaar, dan wordt het echt écht! Gisteren hebben we ook al de box opgezet (die we zaterdag van vrienden hadden gekregen) en dat is ook wel heel leuk zeg. Alleen kan ie nog niet omhoog... die onderdelen zaten er niet (meer) bij... even kijken hoe we dat gaan oplossen.

Luna, veel succes vandaag weer aan de monitor, hoop voor je dat het nu echt een beetje gaat doorzetten!

verder weet ik het even niet meer... werkse voor wie moet werken, voor iedereen die het nodig heeft en tot laters!
pi_74306173
quote:
Ik ben dus clovertje.
  maandag 2 november 2009 @ 09:00:58 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74306274
Sonnetje, wat leuk!

free, de sierrand hebben ze al lang, maar de bijbehorende goridijnen niet, en de sierrand suren zeniet los op, want moeilijk, moeilijk, ingewikkeld en zo.
wel heel slim van je om dezelfde kraam te vragen. Heb je eindelijk een stok achter de deur voor dat gat!

lijnloos, succes met je laatste week!

de baby-hoor-sensoren zijn hier weer aangesprongen. dus wie zat er vannacht rechtop in dr bed toen Eli (in de andere kamer!) ietsjes aan het mopperen was in zijn slaap? Juist! En vanochtend, 5:28u "LAAALAAAALAAAA" (eli) "a-b-c-d-e-f-g-...." (schreeuwslak die het alfbaet zingt).
ben ik toch heel blij dat we nu al over zijn op het grote bed, toen ik nog braafjes door alles heen sliep! Dan hoorde ik de volgende ochtend van PR dat hij er 3x was uitgeweest omdat eli lag te janken. Was wel zo rustig, eigenlijk
pi_74306371
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, mijn moeder neemt ook vrij, dus zal er ook wel zijn. En mijn man heeft verplicht vrij tussen Kerst en O&N dus dat komt wel goed .
Maar gisteren besefte ik pas, dat ik niet zomaar 5 dagen in mn nest kna blijven liggen
Waarom niet dan? Oma, kraamverzorgster en papa redden zich er best mee hoor
pi_74306533
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Oma, kraamverzorgster en papa redden zich er best mee hoor
nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douche

Sonnetje gefeliciteeeeeerd!

k ben dr heulmaal hyper van

en wat doe je dat stiekem, t ontkasten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 09:21:17 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74306580
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douche

poepen doe ik wel als de kraam er is en douchen ook
Het gaat mij erop dat ik eruit moet als die andere draak heeft gepoept. Kan Eva moeilijk tot 6 uur op die pannenkoek in dr onderbroek laten zitten. Niet dat zij het erg vindt, maar het gaat zo stinken.
pi_74306817
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat lief
Nou ja uhm hoe had ik het anders moeten doen?!

Ohw je hebt me in het update topic gezet
Merk de eerste tekenen van mijn hormonen, wordt er bijna emo van
pi_74306903
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wat lief
Nou ja uhm hoe had ik het anders moeten doen?!

Ohw je hebt me in het update topic gezet
Merk de eerste tekenen van mijn hormonen, wordt er bijna emo van
haha mafketel, iedereen verdient een update toch

en Amaranta doe es normaal
je man kan vast ook Eva's pannenkoek verschonen, gewoon in bed blijven hoor!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 09:55:22 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74307320
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
en Amaranta doe es normaal
je man kan vast ook Eva's pannenkoek verschonen, gewoon in bed blijven hoor!
Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...
pi_74307355
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, wat fijn dat je zus jullie al die spullen geeft, dat scheelt echt ontzettend veel En misschien best handig toch, een beetje extra aansporing voor je lief? Ehm, één dom vraagje alleen: wat is een park? Tenminste, het beeld dat ik bij een park heb (gras, bloempjes, watertje, eendjes voeren etc.) is in deze context niet helemaal goed, schat ik
Zoiets:

En idd, zalig dat we al die spullen mogen gebruiken van mijn zus.
Het wordt wel alleen maar echter en echter als die spulletjes zo in huis komen te staan
  maandag 2 november 2009 @ 09:58:02 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74307373
goedemorgen dames

jeuj Faja en zoonlief zijn weer lekker thuis! wat fijn nieuws! hoop dat de kleine man zich ook minder ziekjes voelt

@Luna; je loopt dus nog... ik hoop echt dat je snel je beebje mag gaan ontmoeten!

@Guess; wat fijn dat je iets minder misselijk was gisteren! en hoe voel je je vandaag?

Welkom@ rarekwast! en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!

@Harley; leuke meubeltjes voor jullie babykamer! mooi!

@Octo, wat fijn dat jullie je kleintje ook zo gezellig voelen! ik blijf dat toch een bijzondere gewaarwording vinden... en ik hoop dat de echo zorgt voor wat rust in je hoofd...

en ik heb matig geslapen en mag aan het einde van de morgen naar de VK voor controle... en oeeee ben tnt vergeten in een potje te plassen....
*gaat dat nog maar ff doen zo....*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74307428
Leonieke, mooie Park (box inderdaad in NL)... wij hebben dezelfde maar dan in licht bruin/beuken kleur (ook gekregen). Stomme vraag misschien, maar wat voor systeem zit er om de bodem omhoog te zetten (zou je daar een foto'tje van kunnen maken?) want die hebben wij er niet bij gekregen.

Edit:

Oh ja, RareKwast nog gefeliciteerd met je aanstaande papa-schap! Fijn dat de echo goed is en hopelijk gaat je partner een goede en zorgeloze zwangerschap te gemoed!

En harley, mooi kamertje inderdaad!
pi_74307438
Kan iemand eigenlijk zo ongeveer schatten wanneer jouw partner de baby begint te voelen? Moet je hem dan zelf al een paar weken voelen of kan dat vlugger?
pi_74307475
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Leonieke, mooie Park (box inderdaad in NL)... wij hebben dezelfde maar dan in licht bruin/beuken kleur (ook gekregen). Stomme vraag misschien, maar wat voor systeem zit er om de bodem omhoog te zetten (zou je daar een foto'tje van kunnen maken?) want die hebben wij er niet bij gekregen.
Ow, nee dat is niet onze box, maar ik zocht een foto van één om het te verduidelijken.

Maar ik wil wel straks eens kijken of ik een foto kan maken van dat systeem want dat heeft die van mijn zus ook.
De box zal hier ook niet echt gebruikt worden als box, maar als "wieg" in de living (de plank zal dus sowieso vrij hoog liggen).
nu zit hij wel nog eventjes in de auto omdat we het gisterenavond niet meer zagen zitten om hem uit te laden

Kan dit misschien al helpen? Het park komt ook van die winkel.
  maandag 2 november 2009 @ 10:04:54 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74307521
quote:
Ik ben dus clovertje.
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf! Gefeliciteerd joh! Super!
pi_74307579
Oh, ik dacht dat ie al stond, maar ga je voor mij niet haasten hoor... dan vraag ik het gewoon nog even na bij de vorige eigenaren.

En over je voelvraag... hier voelde ik de baby aanzienlijk eerder dan mijn lief. Dat duurde even, ook omdat ze zich steeds heel rustig hield op het moment dat hij zijn hand op mijn buik legde. Nu weet hij beter en laat zijn hand een tijdje liggen en dan begint ze er vanzelf wel tegenaan te bonken of gaat ze verder met rondjes draaien. Dan voelt hij dat ook wel. Maar ik denk dat dat echt wel een week of 4 later was dan ik haar voelde voor het eerst. Gister heeft mijn moeder ook verwoedde pogingen gedaan om te voelen, maar ze liet zich niet merken bij Oma...
  maandag 2 november 2009 @ 10:10:23 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74307634
Leonie, voel jij de baby al duidelijk? En kun jij hem aan de buitenkant voelen?
pi_74307646
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf! Gefeliciteerd joh! Super!
dank je wel!
Ook al zo lief! Goh welkom hormonen
(kreeg ook een heel lief berichtje van Bodpa, daar had ik voor dat ik wist dat ik zwanger was een vestje gekocht, en dat had ik van haar gekregen, zo lief )
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 10:13:30 #141
43556 miss_dynastie
pi_74307698
Jaaaaaa, sonnetje, wat gaaaaf
pi_74307785
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, voel jij de baby al duidelijk? En kun jij hem aan de buitenkant voelen?
Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij was
Ik zei onlangs tegen mijn man dat ik niet wist of ik de baby aan de binnen- of buitenkant voelde en hij begon me heel raar aan te kijken Ik vrees dat het alleen nog maar aan de binnenkant is. Het is ook nog maar een goeie week en lijnloos sprak daarnet ook al van een viertal weken.
Ik ben gewoon te ongeduldig
  maandag 2 november 2009 @ 10:23:26 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74307907
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...
exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuis
  maandag 2 november 2009 @ 10:24:00 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74307922
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij was
Ik zei onlangs tegen mijn man dat ik niet wist of ik de baby aan de binnen- of buitenkant voelde en hij begon me heel raar aan te kijken Ik vrees dat het alleen nog maar aan de binnenkant is. Het is ook nog maar een goeie week en lijnloos sprak daarnet ook al van een viertal weken.
Ik ben gewoon te ongeduldig
Nou ja, jij weet wanneer je de baby voelt. Dus leg je hand er eens op en kijk of je als je hem binnenin voelt, ook aan de buitenkant voelt. Als jij het voelt aan de buitenkant, dan kun je elke avond braaf met je man op bed gaan liggen en geduldig wachten

Het heeft even geduurd voordat mijn man Harry voelde, maar dat kwam om dezelfde reden als Lijnloos(?) hierboven zei: de baby hield zich dan stil en mijn man had niet geduld genoeg om even zijn hand te laten liggen.

Overigens is het tegenwoordig zo dat als mijn man zijn hand op mijn buik legt en hij praat tegen de baby, dan wordt er van binnenuit zeer enthousiast getrappeld!
  maandag 2 november 2009 @ 10:32:53 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74308086
Rubey gefeliciteerd met jullie Liz!

Faja, wat heb jij een rotweekend achter de rug zeg, ik heb niet alles gelezen, maar was het nu mexicaanse griep of niet? Wel erg fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent nu en dat het beter gaat. Maar bah wat een angst zo, met die uitdrogingsverschijnselen.

Ik baal zelf wel trouwens Net terug van de VK voor een extra bloeddrukcontrole, maar de bloeddruk was nog hoger dan de vorige keer, een onderdruk nu van 95, en dat is nog niet extreem hoog, ik ben zeg maar een grensgevalletje, maar omdat ik nog relatief vroeg in de zwangerschap zit (moet nog 9 weken), ben ik nu wel doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar moet ik morgen heen voor een extra, uitgebreide controle. Gelukkig was mijn urine dit keer wél schoon (vorige keer zat er eiwit in), maar omdat ik ook vrij vaak hoofdpijn heb word ik nu wel extra gevolgd voorlopig.
Als het dan goed blijft gaan mag ik terug naar de VK, maar anders moet ik bij de gyn blijven. Daar gaat mijn hoop op een thuisbevalling Maar goed, beter natuurlijk dat ik goed in de gaten gehouden word. En het is nog niet zo ver, misschien valt het allemaal gewoon mee.
pi_74308285
He Tan, vervelend.
Maar hoop blijven houden hoor. Misschien 'valt het allemaal wel mee', dat hoop ik zo voor je. En mag je gewoon terug naar de VK en thuis bevallen.
Succes morgen bij de Gynaecoloog:*
  maandag 2 november 2009 @ 10:40:30 #147
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74308308
Goedemorgen dames Hoe gaat het u allen? Hierzo helemaal , heb vannacht héérlijk geslapen en er staat een wieg, een box, een maxicosi.. We zijn gewoon klaar! Zo fijn allemaal, en die wieg is zo mooi Niet te geloven dat er over maximaal 7 weken een klein baby'tje in zal liggen slapen, hoe bizar! Lief is nu de laatste hand aan het leggen aan het geboortekaartje, zodat we deze week de proefdruk hebben. Woei!

Even uit mijn hoofd:

Faja, wat fijn dat jullie weer thuis zijn!! Dat is geweldig goed nieuws, nu weer op naar griepvrij

Leonieke, mooie park/box zeg! Gaaf en raar en cool en bizar hoe echt het dan ineens wordt he? Leukleuk, ik ben erg benieuwd naar hoe jullie kamertje strakjes zal worden. Wij gaan de box/park ook gebruiken als slaapplekje in de woonkamer in het begin, lijkt me heel fijn

Sonnetje is uit de kast, jeej!

En ik zag een nieuwe aanstaande papa waarvan ik de naam even kwijt ben, gefeliciteerd en welkom hier!!

Amaranta, vervelend dat je je zorgen maakt om strakjes, als de baby er is. IK kan het me goed voorstellen, het lijkt me echt niet niks als je al een kind rond hebt lopen. Hopelijk gaat het zich straks vanzelf oplossen, ik lees in elk geval dat je moeder vrij zal zijn? Woont zij een beetje in de buurt?

Davinia, ik vind het verhaal van je randen en gordijnen echt schandalig, het mindste dat ze kunnen doen is toch zeker de rand eerder verzenden zodat jullie alvast verder kunnen? Bluh, stom!!

Tan, wat vervelend zeg!!

Verder weet ik het even niet meer, sowwy..
3!
  maandag 2 november 2009 @ 10:42:04 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74308357
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:32 schreef Tan het volgende:
Rubey gefeliciteerd met jullie Liz!

Faja, wat heb jij een rotweekend achter de rug zeg, ik heb niet alles gelezen, maar was het nu mexicaanse griep of niet? Wel erg fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent nu en dat het beter gaat. Maar bah wat een angst zo, met die uitdrogingsverschijnselen.

Ik baal zelf wel trouwens Net terug van de VK voor een extra bloeddrukcontrole, maar de bloeddruk was nog hoger dan de vorige keer, een onderdruk nu van 95, en dat is nog niet extreem hoog, ik ben zeg maar een grensgevalletje, maar omdat ik nog relatief vroeg in de zwangerschap zit (moet nog 9 weken), ben ik nu wel doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar moet ik morgen heen voor een extra, uitgebreide controle. Gelukkig was mijn urine dit keer wél schoon (vorige keer zat er eiwit in), maar omdat ik ook vrij vaak hoofdpijn heb word ik nu wel extra gevolgd voorlopig.
Als het dan goed blijft gaan mag ik terug naar de VK, maar anders moet ik bij de gyn blijven. Daar gaat mijn hoop op een thuisbevalling Maar goed, beter natuurlijk dat ik goed in de gaten gehouden word. En het is nog niet zo ver, misschien valt het allemaal gewoon mee.
Hè Tan, wat rottig... Wel fijn dat je urine schoon was deze keer.
Ik duim voor je dat het allemaal wel meevalt...
pi_74308364
Goeiemorgen dikkies!!!

Over vochtvasthouden: ik ben officieel maf.
Ik kreeg tijdens de zwangerschap steeds de opmerking dat ik helemaal geen vocht vast hield. Een paar dagen na de geboorte begon ik op te zwellen Echt van die worstvingers kreeg ik en een hele zachte huid en mooi haar, echt zoals een hoogzwangere dus. Nu sinds een paar dagen begin ik het weer uit te zweten. Misschien komt het door de verdovingen die ik kreeg toen ze moesten hechten, ik heb ook nog heel lang slapende billen gehad daarvan.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 2 november 2009 @ 10:46:28 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74308499
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuis
Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59 Of toch 1/1 om 0:00u

Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!

Onze box is op deze manier verhoogd:

Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwens zijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.

Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.

dit is trouwens een bopita-box
  maandag 2 november 2009 @ 10:46:36 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_74308505
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Gaat alles goed met kind, moeder en vader?

Is jullie zoon vernoemd naar Chomsky, toevallig?
Vader en moeder zijn erg moe maar dat hoort erbij

En Rubey gefeliciteerd!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 2 november 2009 @ 10:52:36 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74308691
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59 Of toch 1/1 om 0:00u

Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!

Onze box is op deze manier verhoogd:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwens zijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.

Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.

dit is trouwens een bopita-box
haha, tussen kerst en 0&N hahaha, scherp van je!

Mijn moeder woont vlakbij ja.
pi_74308930
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:

Mijn moeder woont vlakbij ja.
Nou, dat komt dus wel goed! Geen zorgen over maken. Wat fijn trouwens om je moeder erbij te hebben in de kraamweek.

[ Bericht 29% gewijzigd door Claudia_x op 02-11-2009 11:13:51 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309167
Sonnetje! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74309206
Oh wat leuk Sonnetje!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 november 2009 @ 11:11:06 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74309212
Zoooooo druk weekend gehad. Ik zit nu op mijn werk nog bij te komen, maar ik heb mijn ogen nog open

Ik loop echt ernstig achter in dit topic. Wel deels teruggelezen, maar echt geen puf om op iedereen te reageren.

Heel onpersoonlijk welkom aan alle nieuwe zwangeren met welgemeende felicitaties maar heb echt niet alle namen onthouden, sorry!! En wat wordt het al gezellig druk in de zomer.

Rubey, gefeliciteerd met Liz! Leuke naam!

Tan, vervelend dat je nu toch naar de gyn moet, maar hopenlijk is het maar voor even en mag je toch weer terug naar de VK.
pi_74309417
Ik vind het z'n mooi getal
Vandaag 25 weken zwanger..
pi_74309831
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef ymme het volgende:
Ik vind het z'n mooi getal
Vandaag 25 weken zwanger..
Ik ook Gefeliciteerd Ymme...
pi_74309987
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Ik ook Gefeliciteerd Ymme...
Ja jij ook gefeliciteerd.
  maandag 2 november 2009 @ 11:37:59 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74310241
Sonnetje!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74310289
clovertje uit de kast! Hoi Sonnetje Tis ook een gedoe hoor steeds niet vergeten kloon in te loggen!

[zermodus aan]
pfff ik dacht dat ik het met het spugen wel had gehad, maar nee hoor, als ik dan al niet aan het spugen ben dan komt het er van onder wel weer 3x zo snel uit!
Had nog wel gebeld omdat ze donderdag zeiden dat als er wat zou veranderen ik meteen moest bellen
maar miep aan de foon zei ja daar kan je niks aan doen, toch proberen wat vocht binnen te krijgen...
[zeurmodus uit]

laten we het nu weer over leuke dingen hebben, ymme en djrandall 25 wk (al is het geloof ik geen officiele mijlpaal staat wel leuk)
pi_74310327
Goeiemorgen!

Sonnetje wat leuk!
Rarekwast welkom hier!
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor
Ymme 25 weken! Feli!

Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vinden Dus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.

Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft? Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Jubileum moderator maandag 2 november 2009 @ 11:40:43 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74310344
Sonnetje wat leuk!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74310653
eindelijk Rubey nieuws! gefeliciteerd, geniet van je kleine meisje
  maandag 2 november 2009 @ 11:51:44 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74310710
Vlindur, mijn kindjes hadden beiden meerdere keren per dag de hik. Soms werd ik er tureluurs van, van die hikbuik Maar het is gewoon een teken dat je knaapje het heel goed doet Slikreflex is in orde en dat zegt een hele hoop!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 november 2009 @ 11:53:43 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74310782
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Sonnetje wat leuk!
Rarekwast welkom hier!
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor
Ymme 25 weken! Feli!

Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vinden Dus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.

Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft? Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
Bij deze is het bewezen! Foetussen lezen ook mee met Fok!
Ik lees dit, denk bij mezelf, "goh, madam heeft niet vaak de hik" en warempel, we hebben de hik!

enneh, het is heel normaal dat ze de hik hebben. dan slikken ze teveel vruchtwater in en dat geeft een hikrespons. je hebt gewoon een gulzige kerel in je buik

en een voor de mijlpalen!
  maandag 2 november 2009 @ 12:02:43 #167
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74311145
Meubeltjes zijn gisteren binnen gekomen!! Het word nu zo echt Box staat ook al in de woonkamer
Wauw wat ben ik gelukkig zeg hihi Echt heel snel gaat het allemaal

Ben heel vergeetachtig vandaag, maar er was een kindje geboren! Gefeliciteerd!!
Weer iemand uit de kast
En voor alle mijlpalen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74311514
Mama papa, lekker genieten ervan joh

Wij hebben een enge camera Ik had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant
  maandag 2 november 2009 @ 12:18:06 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74311600
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef freecell het volgende:
Mama papa, lekker genieten ervan joh

Wij hebben een enge camera Ik had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant

sorry, ik moest heel erg hard lachen
pi_74311713
Rocka en Davinia, thnx! Ik vond het al een beetje raar dat ie het zovaak had.
Dat hij om de 10 minuten zijn voeten door mijn lijf probeert te prikken is zeker ook normaal?
pi_74311897
Ik zag trouwens dat er sale is toen ik naar de site van de prenatal ging. Misschien zit er wat voor iemand tussen.

Ik ben gisteren voor de grap eens bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan aangezien wij die thuis niet hebben (en nodig hebben). Ik woog voor ik zwanger was 61 kilo en nu 65.7 kilo dus maar slechts 4.7 aangekomen in 30 weken. De vorige zwangerschap ben ik maar 7 kilo aangekomen, zal denk deze keer ook wel zo rond dat gewicht liggen.

Zit overigens elke dag, meerdere malen, nu door mijn vitrage naar mijn zusje der woning te gluren die 39 weken zwanger is. Kijken of er enige activiteit is. Ben zo benieuwd naar mijn kleine neefje. En bij mij is de huiselijkheid toegeslagen, ik ben zelfs een taart aan het bakken nu.
  maandag 2 november 2009 @ 12:45:12 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74312368
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK

mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...

en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....

en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).

sorry voor de klaagegopost....
pi_74312411
Faja heeft nesteldrang!!! En taart mag je wel hebben als je nog maar zo weinig bent aangekomen...

Hoe voelt een kindje met hik eigenlijk?

Edit: BJ voor jou en laat je maar even goed verwennen!

[ Bericht 24% gewijzigd door DJRandall op 02-11-2009 12:53:22 ]
  maandag 2 november 2009 @ 12:50:37 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74312522
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....

en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).

Beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus, al is mijn bloeddruk iets hoger nog. Balen hè? Dat rustig aan doen is ook niet eenvoudig, erg ligt altijd wel werk Wel fijn dat je je kamertje afhebt al, hoef je je daar niet meer druk om te maken Ik heb zelf wel gehad dat ik moest rusten en nog niks echt af was, ben zo blij dat ik dat nu wel allemaal voor elkaar heb

@DJ Randall, dat voelt als een regelmatig schokken van de baby, vaak maar aan één kant. Duurt meestal een minuut of 5- 10 (maar kan ook langer duren )
pi_74313090
DJRandall. Ik dacht de eerst paar keren, 'wat schopt ie toch vaak' 'he, het is steeds op de zelfde plek' 'Oh! Hij heeft de hik!' En tegen de tijd dat ik dat door had en het aan mijn vriend liet voelen was de hik al weer over
Dat gevoel heb ik nog steeds elke keer, maar het kwartje valt nu sneller

Beessie, lastig, heb je niet nog een film te kijken? Dan hoef je ook niet op te staan
pi_74313183
Vlindur hier ook regelmatig de hik hoor. Meerdere keren per dag zelfs

BJ wat balen zeg. Hopelijk doet de rust je goed en was het een eenmalige uitschieter.

Kan ik iemand verblijden met een Hema voedings-BH? Ik heb er vorige week één gekocht en plotseling ben ik weer gegroeid Hij is dus te klein... Hij is zwart, gewassen en dus 1x gepast. Maat 85D. Nieuwprijs 12,- ik hoop er 10,- voor terug te krijgen. Zal het ook nog even in het andere topic zetten.
Oja, ik baal er dus van
  maandag 2 november 2009 @ 13:13:40 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74313221
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ach meissie toch... Probeer echt die rust te nemen hoor!
  maandag 2 november 2009 @ 13:17:18 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74313316
BJ we zijn er ook voor geklaag hoor. Sterkte deze week.

Mijn sjors heeft geen hik gehad voor zover ik weet. Eva had heel veel hik. Ik wil ook een hikbaby!!
  maandag 2 november 2009 @ 13:19:03 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74313368
Hè, BJ, wat vervelend Pas op de plaats dus, ik zou ff lekker filmpje gaan kijken ofzo, even je gedachten op iets anders.. En hey, hiero kun je toch zeker je hart even lekker uitstorten? Gewoon doen, heb je echt ff nodig!

Wupwup, dat is vervelend zeg Voor mij is 'ie zeker ook te klein, helaas, want ik moet nog voedingsBH's aanschaffen.. Succes met verkopen.

Ik zit ondertussen heel erg hard te duimen voor mijn lief, die as we speak zijn tussentijdse toets aan het doen is. Volgende week heeft hij examen!

Poppejans, ik las trouwens dat je heel erg het gevoel hebt dat je voor de uitgerekende datum zal gaan bevallen en dat heb ik sinds eventjes dus ook! Heb alleen ook ergens gelezen dat zo ongeveer elke zwangere dat ervaart maar dat dat dus niet altijd klopt Stiekum begin ik zo langzaamaan te hopen van wel, ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel juist is
3!
  maandag 2 november 2009 @ 13:23:40 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74313474
hey dames; ik ben nu bij bol.com aan het shoppen voor wat dvd's enzo... moet maar veel rust zoeken..
en hopen dat as donderdag mijn bloeddruk weer wat lager is....
en die stuit moeten we dan maar even afwachten
pi_74313708
BJ neem je rust, lekker even shoppen bij de bol.com en dan morgen op de bank of bed met loads of dvd's.

Tan ook al hoge bloeddruk en overgedragen aan de gyn. Hopelijk mag je snel weer terug naar de verloskundige.

Incantrix bij mijn dochter was ik er heilig van overtuigd dat ik op 28 juli zou bevallen, was 5 augustus uitgerekend en uiteindelijk kwam ze pas de 11e. Bij mijn zoon hoopte ik heel erg dat hij na 5 december zou komen, was de 8e uitgerekend en hij kwam pas de 17e. Ik ga er voor het gemak nu maar van uit dat deze uk ook te laat komt. Ik ben de 12e van januari uitgerekend en ik gok dat hij de 24e komt.

Wupwup balen van je bh, ik heb helaas al reeds de E cup bereikt.

Mama_papa leuk dat je kamertje binnen is. Nu lekker uitpakken, in elkaar zetten, schoonmaken, inruimen en dan elk uur de kamer binnen wandelen en staan zwijmelen.

Mijn taart is mislukt. Is een soort van appelmoes geworden. Nou ja van de week maar in de herkansing.
pi_74314500
Onze dochter (Jildou) is nu een week oud en het is een droombaby

Ze slaapt gewoon meer dan 6 uur achter elkaar door in de nacht en onze kraamhulp (vandaag voor het laatst) heeft 30 jaar ervaring en heeft nog maar 2 keer in haar leven zo'n goed slapend kindje meegemaakt

Alleen kreeg onze zoon van 2 een nachtmerrie vanacht en heeft hij van 2 tot half 4 met een brandweerauto (met geluid en licht, die middag gekregen van opa en oma ) zitten spelen voordat hij weer van plan was te gaan slapen.

Nu voel ik dus even een dagje mee hoe het ook alweer is met gebroken nachten.

Ik ga dit trouwens even snel afkloppen, ze moet natuurlijk wel zo lief blijven elke nacht.
pi_74314618
klinkt goed Willempje.

Om verder te kletsen over je dochter kan je in dit topic terecht: Het kleine babietjestopic (0-6mnd) deel 1
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74314622
Och BJ!! Doe t maar ff lekker kalm aan deze week! Hopelijk zet t zoden aan de dijk! Ik wil je wel zien in december hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 2 november 2009 @ 14:01:09 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74314684
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een pretecho. OP 16 december gaan we nog een keertje Harry kijken
  maandag 2 november 2009 @ 14:13:15 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74315065
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef Poppedein het volgende:
Och BJ!! Doe t maar ff lekker kalm aan deze week! Hopelijk zet t zoden aan de dijk! Ik wil je wel zien in december hoor!
haha nou ik hoop ook dat me dat gaat lukken ik zal mijn best in elk geval doen....

jullie zijn ook allemaal zoooo lief
pi_74315207
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een pretecho. OP 16 december gaan we nog een keertje Harry kijken

Dat gaan wij de volgende keer ook doen. Ik ben nu zo nieuwsgierig hoe Tinus er uit ziet, ik had het verdorie al 5 weken kunnen weten!
pi_74315222
Vlindur, dat hikken herken ik ook goed (soms best irritant en ook zielig, vind ik )

Oh bah, BJ en Tan: hoge bloeddruk. Balen zeg.

en ook de stuitligging van BJ's kleintje Hopenlijk draait je baby zich nog!!

en Asyniur: leuk, nog een pretecho in het vooruitzicht
  maandag 2 november 2009 @ 14:37:27 #189
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74315862
He BJ, wat irritant! Hoge bloeddruk en ook nog een stuitkindje… pfff, en je ging zo lekker! Hopelijk is je bloeddruk donderdag weer beter!

Faja mislukte taart!

Asy, leuk een pretecho! ook met 3d en zo?

Vlindur ook! Leukleukleuk!!!

Mag ik ff heel trots zijn op mezelf? ik heb net bloed laten prikken, en ik heb helemaal niet gehuild!
wel 3 kwartier na het eten van een chocoprince bloed laten prikken op suiker, maar ik hoop dat het niet uitmaakt en ik nog steeds braaf binnen de marges blijf. (ik had een hele lange rij verwacht, namelijk...)
pi_74316086
Davinia ook al aan de bloedprik vandaag.

me too:
8 uur vanochtend nuchter in ziekenhuis voor bloedprikken (kinderen mee want dan kon ik ze daarna op school afzetten).
Was erg druk dus kinderen te laat op school
In de auto eten en drinken, even een boodschappen doen en weer terug naar ziekenhuis voor bloedprikken een uur na het ontbijt.
Daarna naar mijn werk.
Vanmiddag een uur na de lunch weer terug voor de derde keer bloedprikken en daarna weer terug naar werk

pffff (zweet van voorhoofd veegt)
  maandag 2 november 2009 @ 14:46:41 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74316136
ooo Asy een pretecho wat leuk!!! en zoo spannend! ga je de plaatjes spammen hier?? vind het zo leuk die beeldjes

@davinia; fijn dat het goed ging met bloedprikken, zal voor je uitslagen duimen...

@lily wat een drukte zeg!! je zal vanavond wel moe zijn.....

ik ga zo maar eens ff op bed liggen, beetje tv kijken enzo....
raar hoor, zo weinig mogelijk doen *kan dat niet zo goed*
pi_74316303
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef Incantrix het volgende:

Poppejans, ik las trouwens dat je heel erg het gevoel hebt dat je voor de uitgerekende datum zal gaan bevallen en dat heb ik sinds eventjes dus ook! Heb alleen ook ergens gelezen dat zo ongeveer elke zwangere dat ervaart maar dat dat dus niet altijd klopt Stiekum begin ik zo langzaamaan te hopen van wel, ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel juist is
Ja, stom he, dat gevoel is nergens op gebaseerd maar ik denk het echt
Misschien voel ik me ook wel wat anders door wat Groofsken ook al beetje bij zichzelf voelde, dat de baby nu organen plat aan het drukken is enzo.

Beessie, wat vervelend. Neem goed je rust hoor!

Welkom Sonnetje! Ik wist verder helemaal niet dat clovertje uberhaupt een kloon was, momenteel duizelt me dat kloongedoe hoor haha.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74316397
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:

Hier ook al zo'n gek kereltje! Vaak zelfs wel meerdere keren per dag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74316489
Lente had in m'n buik ook supervaak de hik. En nu nog steeds. Tot in d'r tenen, zo hard.
pi_74316697
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Lente had in m'n buik ook supervaak de hik. En nu nog steeds. Tot in d'r tenen, zo hard.
Aaw, arm ding Als ik het zelf zo hard heb of lang heb dan gaat het me zo zeer doen

Davinia, ik bedoelde niet dat we nm krijgen, maar dat ik het bij de volgende wel wil doen. Want ik ben nu zo nieuwsgierig!
pi_74316961
BJ, balen zeg. Veel succes met rustig aan doen!
pi_74316963
Hier domme actie van aanstaande pappa.
woensdag is mijn vriendin jarig. Ze wil geen kado's we kunnen het geld wel beter gebruiken.

Ik ben eigenwijs dus haal een doosje bonbon's wat luxe huidverzorgingsproducten (leuk galgje woord) een mandje om alles in te doen en 2 rompertjes zodat er iets voor mama en mama's bewoner in het pakketje zit. (en een buikband besteld die hopelijk op tijd binnenkomt:)
Leg alles op het aanrecht om het allemaal in dat mandje te doen. Rompertjes opgevouwen in het mandje de rest erbovenop. Zit er blijkbaar op 1 van de doosjes van de huidverzorgingsproducten een druppeltje vet van de kip van gisteren, aanrecht dus toch niet goed schoongemaakt
allemaal oranje vlekken op het natuurlijk cremekleurige rompertje. Nu maar vlug in de was gedaan in de hoop dat het nog schoon wordt......

Heb trouwens de tips van hier wel gelezen, maar een beautydagje kon ze pas via een cadeaubon van het oude werk en wilde ze zelf toen niet, ze koos ergens anders voor wat ze leuker vond. Daarnaast is dat in je uppie volgens mij ook maar saai. Zo'n doppler lijkt me ergens wel leuk maar ik lees er veel slechte ervaringen mee en dan ga je jezelf alleen maar zorgen maken om waarschijnlijk niets.

Pretecho krijgt ze ook nog wel van mij maar dat is pas volgend jaar (beste/leukste is rond de 28 weken heb ik gelezen ivm dat ze dan nog net helemaal in beeld passen)

Hoe vaak moeten jullie trouwens naar de VK ? wij zijn vorige maand geweest met 10 weken woensdag zitten we op 13 weken maar we hoeven pas de 16e dan zijn we dus al 15 weken. (gaat best snel maar ergens ook niet snel genoeg)

@ hieronder->spannend luna. succes alvast !

[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 02-11-2009 15:17:47 ]
  maandag 2 november 2009 @ 15:16:25 #198
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74317170
PFFF eindelijk terug...

alles goed.. 4cm opening... nog eens gestript en als dit niet werkt worden we vrijdag om 7u30 op de verloskamer verwacht en gaan ze mijn vliezen breken... dus uiterlijk vrijdag hopen we ons meisje eindelijk te kunnen vastnemen...

sorry verder niks bijgelezen...
  maandag 2 november 2009 @ 15:18:18 #199
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74317239
Luna 4 cm!! Da's mooi meegnomen zeg! Hopen dat het ruuuuiiiimmm voor vrijdag doorzet! Gewoon vandaag dus nog zeg maar
  maandag 2 november 2009 @ 15:18:28 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74317242
lily, wat een drukte! Jij moet vanavond ook wel kapot zijn!
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Asy een pretecho wat leuk!!! en zoo spannend! ga je de plaatjes spammen hier?? vind het zo leuk die beeldjes
Het worden 3D plaatjes en ik ga proberen of ik ze hier kan plaatsen.
ik ben dan afhankelijk van lief want ik krijg de foto's niet goed gefotografeerd

En succes met rustig aan doen! Ik weet dat het niet meevalt...
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, ik bedoelde niet dat we nm krijgen, maar dat ik het bij de volgende wel wil doen. Want ik ben nu zo nieuwsgierig!
Waarom laat je het niet alsnog doen? Ik ben ook 31 weken als we de pretecho laten doen. Ik zou het gewoon nu nog doen (op korte termijn).

Ow luna, mooi! Succes hoor!
Ik gooi er voor jou in elk geval al een tegenaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')