quote:Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef Faja-Lobi het volgende:we zijn weer thuis
Hij mocht na dat de verpleegster had gezien dat ik hem zelf zijn medicatie kon toedienen van de sonde af en toen was het daar ook eindelijk het verlossende woord; "ontslag".
Gelukkig maar want mijn bekken vond het kamperen op een ziekenhuisbed en het constant moeten tillen van een dreumes niet echt prettig. Sliep gisteren dan ook met kinderbedtijd, ik had zo een pijn. Nu weer lekker slapen in eigen bed.
Ik ga zo maar eens even op jacht naar een goede bh want mijn omvang is flink toegenomen. Ik had een E75 maar die knellen zo erg dat ik er striemen van heb. En zonder bh lopen vind ik niet zo prettig. Oh en ik heb mijn buikomtrek ook maar eens voor de grap opgemeten en die was 103 cm, dinsdag ben ik 30 weken.
Nog een vraagje aan de andere zwangere dames, hebben jullie ook last van jullie stoelgang? Ik kan maar eens in de 2-3 dagen en geen idee of dat normaal is.
In he tbegin lijken die 9 maanden een eeuwigheid.... Maar opééns is het dan bijna zo ver!quote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, echt raar he. Zo lang geleden was dat inderdaad nog niet.
Het gaat zo snel! Momenteel een beetje TE snel.. ik vind het best wel eng ''echt'' worden nu
ha ha ik schrok toch een beetjequote:Op zondag 1 november 2009 19:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
In he tbegin lijken die 9 maanden een eeuwigheid.... Maar opééns is het dan bijna zo ver!
Ik moet nog tot ongeveer halverwege mei....
Nou ja.... Mn zusje dan!!
heejquote:Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
ja, mijn moeder neemt ook vrij, dus zal er ook wel zijn. En mijn man heeft verplicht vrij tussen Kerst en O&N dus dat komt wel goed .quote:Op maandag 2 november 2009 08:22 schreef freecell het volgende:
Mja Amaranta, ik heb een luxe-positieUiteraard wordt het anders met een dreumes, maar TARA neemt zijn zomervakantie gewoon in Februari op en is dus 2 à 3 weken thuis. En er komen na de kraamverzorgster ook nog wel mensen helpen
quote:Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Waarom niet dan?quote:Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, mijn moeder neemt ook vrij, dus zal er ook wel zijn. En mijn man heeft verplicht vrij tussen Kerst en O&N dus dat komt wel goed .
Maar gisteren besefte ik pas, dat ik niet zomaar 5 dagen in mn nest kna blijven liggen
nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douchequote:Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom niet dan?Oma, kraamverzorgster en papa redden zich er best mee hoor
poepen doe ik wel als de kraam er isquote:Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douche
Sonnetje gefeliciteeeeeerd!![]()
![]()
![]()
k ben dr heulmaal hyper van
en wat doe je dat stiekem, t ontkasten
Wat liefquote:Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Sonnetje gefeliciteeeeeerd!![]()
![]()
![]()
k ben dr heulmaal hyper van
en wat doe je dat stiekem, t ontkasten
haha mafketel, iedereen verdient een update tochquote:Op maandag 2 november 2009 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Nou ja uhm hoe had ik het anders moeten doen?!
Ohw je hebt me in het update topic gezet![]()
Merk de eerste tekenen van mijn hormonen, wordt er bijna emo van![]()
Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...quote:Op maandag 2 november 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
en Amaranta doe es normaal![]()
je man kan vast ook Eva's pannenkoek verschonen, gewoon in bed blijven hoor!
Zoiets:quote:Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, wat fijn dat je zus jullie al die spullen geeft, dat scheelt echt ontzettend veelEn misschien best handig toch, een beetje extra aansporing voor je lief?
Ehm, één dom vraagje alleen: wat is een park?
Tenminste, het beeld dat ik bij een park heb (gras, bloempjes, watertje, eendjes voeren etc.) is in deze context niet helemaal goed, schat ik
Ow, nee dat is niet onze box, maar ik zocht een foto van één om het te verduidelijken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Leonieke, mooie Park (box inderdaad in NL)... wij hebben dezelfde maar dan in licht bruin/beuken kleur (ook gekregen). Stomme vraag misschien, maar wat voor systeem zit er om de bodem omhoog te zetten (zou je daar een foto'tje van kunnen maken?) want die hebben wij er niet bij gekregen.
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf!quote:Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben dus clovertje.
dank je wel!quote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf!Gefeliciteerd joh!
Super!
Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij wasquote:Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, voel jij de baby al duidelijk? En kun jij hem aan de buitenkant voelen?
exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuisquote:Op maandag 2 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...
Nou ja, jij weet wanneer je de baby voelt. Dus leg je hand er eens op en kijk of je als je hem binnenin voelt, ook aan de buitenkant voelt. Als jij het voelt aan de buitenkant, dan kun je elke avond braaf met je man op bed gaan liggen en geduldig wachtenquote:Op maandag 2 november 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij was
Ik zei onlangs tegen mijn man dat ik niet wist of ik de baby aan de binnen- of buitenkant voelde en hij begon me heel raar aan te kijkenIk vrees dat het alleen nog maar aan de binnenkant is. Het is ook nog maar een goeie week en lijnloos sprak daarnet ook al van een viertal weken.
Ik ben gewoon te ongeduldig![]()
Hè Tan, wat rottig... Wel fijn dat je urine schoon was deze keer.quote:Op maandag 2 november 2009 10:32 schreef Tan het volgende:
Rubey gefeliciteerd met jullie Liz!
Faja, wat heb jij een rotweekend achter de rug zeg, ik heb niet alles gelezen, maar was het nu mexicaanse griep of niet? Wel erg fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent nu en dat het beter gaat. Maar bah wat een angst zo, met die uitdrogingsverschijnselen.
Ik baal zelf wel trouwensNet terug van de VK voor een extra bloeddrukcontrole, maar de bloeddruk was nog hoger dan de vorige keer, een onderdruk nu van 95, en dat is nog niet extreem hoog, ik ben zeg maar een grensgevalletje, maar omdat ik nog relatief vroeg in de zwangerschap zit (moet nog 9 weken), ben ik nu wel doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar moet ik morgen heen voor een extra, uitgebreide controle. Gelukkig was mijn urine dit keer wél schoon (vorige keer zat er eiwit in), maar omdat ik ook vrij vaak hoofdpijn heb word ik nu wel extra gevolgd voorlopig.
Als het dan goed blijft gaan mag ik terug naar de VK, maar anders moet ik bij de gyn blijven. Daar gaat mijn hoop op een thuisbevallingMaar goed, beter natuurlijk dat ik goed in de gaten gehouden word. En het is nog niet zo ver, misschien valt het allemaal gewoon mee.
Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59quote:Op maandag 2 november 2009 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuis
Vader en moeder zijn erg moequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Gaat alles goed met kind, moeder en vader?
Is jullie zoon vernoemd naar Chomsky, toevallig?
haha, tussen kerst en 0&N hahaha, scherp van je!quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59Of toch 1/1 om 0:00u
Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!
Onze box is op deze manier verhoogd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwenszijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.
Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.
dit is trouwens een bopita-box
Nou, dat komt dus wel goed! Geen zorgen over maken. Wat fijn trouwens om je moeder erbij te hebben in de kraamweek.quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef ymme het volgende:![]()
Ik vind het z'n mooi getal
![]()
![]()
Vandaag 25 weken zwanger..
Bij deze is het bewezen!quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Sonnetje wat leuk!![]()
Rarekwast welkom hier!![]()
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor![]()
Ymme 25 weken! Feli!![]()
Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vindenDus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.
Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft?Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef freecell het volgende:
Mama papa, lekker genieten ervan joh
Wij hebben een enge cameraIk had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen
Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant
Beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus, al is mijn bloeddruk iets hoger nog. Balen hè? Dat rustig aan doen is ook niet eenvoudig, erg ligt altijd wel werkquote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK![]()
mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...
![]()
en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....
en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).
sorry voor de klaagegopost....
Ach meissie toch... Probeer echt die rust te nemen hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK![]()
mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...
![]()
en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....
en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).
sorry voor de klaagegopost....
haha nou ik hoop ook dat me dat gaat lukkenquote:Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef Poppedein het volgende:
Och BJ!! Doe t maar ff lekker kalm aan deze week! Hopelijk zet t zoden aan de dijk! Ik wil je wel zien in december hoor!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor een pretecho. OP 16 december gaan we nog een keertje Harry kijken
Ja, stom he, dat gevoel is nergens op gebaseerd maar ik denk het echtquote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, ik las trouwens dat je heel erg het gevoel hebt dat je voor de uitgerekende datum zal gaan bevallen en dat heb ik sinds eventjes dus ook! Heb alleen ook ergens gelezen dat zo ongeveer elke zwangere dat ervaart maar dat dat dus niet altijd kloptStiekum begin ik zo langzaamaan te hopen van wel, ik hoop ook voor jou dat je voorgevoel juist is
Hier ook al zo'n gek kereltje! Vaak zelfs wel meerdere keren per dagquote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft?Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
Aaw, arm dingquote:Op maandag 2 november 2009 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Lente had in m'n buik ook supervaak de hik. En nu nog steeds. Tot in d'r tenen, zo hard.
Het worden 3D plaatjes en ik ga proberen of ik ze hier kan plaatsen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo Asy een pretecho wat leuk!!! en zoo spannend! ga je de plaatjes spammen hier?? vind het zo leuk die beeldjes![]()
Waarom laat je het niet alsnog doen? Ik ben ook 31 weken als we de pretecho laten doen. Ik zou het gewoon nu nog doen (op korte termijn).quote:Op maandag 2 november 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
Davinia, ik bedoelde niet dat we nm krijgen, maar dat ik het bij de volgende wel wil doen. Want ik ben nu zo nieuwsgierig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |