Goedemorgen! Geen nachtbraaksters vandaag?

En wél een berichtje van Rubey, jeeej, gefeliciteerd, wat goed!!

Heel erg veel geluk en wat een leuke naam!
Faja, wat fijn om te lezen dat er goede vooruitgang in zit bij je ventje! Daar doe ik een

voor en hoop met je mee dat hij snel naar huis mag

Leonieke, wat fijn dat je zus jullie al die spullen geeft, dat scheelt echt ontzettend veel

En misschien best handig toch, een beetje extra aansporing voor je lief?

Ehm, één dom vraagje alleen: wat is een park?

Tenminste, het beeld dat ik bij een park heb (gras, bloempjes, watertje, eendjes voeren etc.) is in deze context niet helemaal goed, schat ik

Freecell en Poppejans ook aan het vocht? Hier ook hoor, ik heb de afdrukken van sokken, schoenen en sloffen heel snel in mijn benen staan (ookal doe ik mijn sokken dubbel) en mijn ringen heb ik voor een deel moeten vervangen met grotere exemplaren, ik heb echt worstepootjes nu

Poppejans, tintelende handen heet volgens mij het carpaal tunnelsyndroom (?) als ik het goed heb, een vriendinnetje van mij had dat ook, ik weet eigenlijk niet of daar nog iets specifieks mee kan omdat het een eigen naampje heeft? Ennuhm, nog een weekje en dan meldplicht!

DutchBre, succes met wachten

En voor de rest een

!
Wij hebben de Maxicosi nu staan met gewassen bekleding en het voetenzakje erin, zo

Zijn maar meteen doorgestoomd en het buitenstel van de box staat nu ook (de bodem en het kleed gaan er wel in als we balonnen hebben tegen blij verharende katten) en dat maakt het wel héél echt allemaal. De wieg wordt vanmiddag ook nog eens gebracht, dus dan zijn we echt klaarder dan klaar, zo vreemd! Wel heel fijn hoor