abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 11:42:01 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_74272280
Rubey, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 november 2009 @ 11:44:03 #77
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74272318
Davinia, haha, working on that En hey, heb ik het nou verkeerd onthouden of zou die rand er al zijn? Wat balen zeg, béter komt 'ie volgende week dan écht!! En ik heb dat doorzweten niet, omdat ik eigenlijk gewoon nog zonder dekens slaap en we de verwarming nog niet aan hebben Ik begin altijd netjes onder mijn dekbed, maar dan krijg ik het warm en mik ik het eraf.. Ik heb het sowieso niet meer koud nu, normaal ben ik redelijk normaal tot iets koukleumerig qua temperaturen, maar nú.. Zelfs mijn lief klaagt continue over hoe koud het hier is (mijn schoonzus vandeweek op visite trouwens ook, terwijl ik het normaal meestal koud heb als ik bij háár ben) terwijl ik nergens last van heb. Vandeweek was een broek aan het wasrek na 3 dagen drogen nog niet droog, dus toen heb ik voor het eerst dit jaar de verwarming aangezet. Na een half uur stikte ik de moord Vandaag hebben we ook visite, dus misschien moet nu de verwarming ook maar weer eens aan

BJ, ik heb ook ok geslapen! Fijn, jij ook, en inderdaad, wel met regelmaat wakker, maar verder goed uitgerust Fijn! En niks zeggen over LLM's hoor, over 2 weken heb ik ook meldplicht.

Amaranta, aha! Dank je!

Claudia, haha, dat had ik ook al bedacht, heel fijn
3!
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 11:44:09 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74272320
Liz, wat een leuke naam! Rubey gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74272453
Echt zweetaanvallen 's nachts heb ik niet maar ik heb het wel ongelooflijk warm voortdurend (24 uur).
Wel heb ik warmteaanvallen af en toe overdag (ook zweten, knalrode kop).
Ik draag nog steeds geen jas buiten (een vest).

Incantrix zo goed als klaar voor de start! wat gaat het toch eigenlijk snel heh...

Sterkte dames met de vochtproblemen (ik heb wel laarsafdrukken in mijn benen en mijn trouwring zit wat strakker maar ik weet niet zeker of het vocht is of gewoon dikker zijn...)

oh, en Faja, fijn dat het beter gaat met je zoontje!
pi_74273273
Rubey, gefeliciteerd met jullie dochter
pi_74274011
Een zwangere vriendin van mij heeft mexicaanse griep. En ze is er goed ziek van.
En ik schrik er toch wel even van hoor. Maar ja.

In een eerdere topic, stond hier een tip van iemand, met tabletjes enzo om de griep en dus ook de mexicaanse griep te voorkomen.
Welke waren dat
pi_74274155
Rubey, gefeliciteerd met je dochter!!!

Faja, wat fijn dat het beter gaat met je zoontje. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Lily, wat heb je een hoop te verwerken zeg. Vervelend dat je nu niet meer zo kan genieten. Helaas herken ik het wel...

Amaranta en Poppejans, fijn dat jullie beebs gedraaid zijn, bij mij helaas niet en de gyn dacht dat het ook niet meer ging gebeuren aangezien mijn baarmoeder smal en strak is. Ook draaien was waarschijnlijk geen optie ivm de smalle strakke baarmoeder en een placenta aan de voorkant zodat ze geen grip op de kleine kunnen krijgen. Nu sturen ze in het ziekenhuis wel aan op een natuurlijke stuitbevalling ipv van een keizersnede... Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. Ik denk zelf dat ik liever voor een ks ga... Nouja, we hebben woensdag weer een consult, dan moeten we het er maar eens over hebben.

Het gaat nu weer wat beter met me, vorige week was weer een emotionele week. Mijn bloeddruk rees de pan uit en dinsdag zeiden ze dat als ie nog hoger werd op donderdag dat ze me voor de rest van de zwangerschap gingen opnemen. Daar maakte ik me flink zorgen om want de horror-scenarios kwamen meteen uit de kast. Wat als ze hem eerder moesten halen, en hij is al zo klein? etc etc. Natuurlijk was de bloeddruk donderdag hoger, de onderdruk was boven de 100 (een meting was ie zelfs 115 , hoezo stress?). Dus ik zag de bui al hangen en zat er al in tranen... Gelukkig was allleen m'n bloeddruk te hoog, alle bloedwaarden en urine waren prima, met de kleine gaat het heel erg goed. Dus besloten ze me niet op te nemen, maar bloeddrukverlagers voor te schrijven. Vandaag weer opnieuw voor CTG + bloeddrukmeting geweest, en hoera, mijn bloeddruk is omlaag, de onderdruk is nu onder de 90!! En ik heb nog steeds geen eiwit in m'n urine. Dus ik ben weer helemaal happy. Woensdag weer terug voor CTG en bloeddruk en direct daarna consult bij de gyn. Ik ben benieuwd...

Trouwens, als ik vocht ging vasthouden en tintelende vingers kreeg moest ik dat direct melden, in combinatie met een hoge bloeddruk kan dat blijkbaar wijzen op een zwangerschapsvergiftiging...
pi_74274359
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
Ha, Faja,dat klinkt of het de goede kant op gaat

Vamp: nou, je legt het gevoel voor mij heel begrijpelijk uit Dat dus Een beetje herkenning bij een ander is altijd wel fijn!
Heerlijk ...Iemand die mijn uitleg begrijpelijk vindt!
Maar tis geen fijn gevoel... Bij mij kwam het met vlagen zeg maar....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 1 november 2009 @ 13:11:16 #84
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74274670
Jiepie al 2 dagen niet gespuugd moest ik even kwijt
Hoest met de rest van de pas zwangere dames en de misselijkhed/spugerij.Gaat het bij jou Draakje? Kunnen we al appeltaart gaan eten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74274776
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Heerlijk ...Iemand die mijn uitleg begrijpelijk vindt!
Maar tis geen fijn gevoel... Bij mij kwam het met vlagen zeg maar....
Klopt
Maar het is weer over gelukkig

Guess, hoezee Gaat de goede kant op
pi_74274864
we zijn weer thuis Hij mocht na dat de verpleegster had gezien dat ik hem zelf zijn medicatie kon toedienen van de sonde af en toen was het daar ook eindelijk het verlossende woord; "ontslag".
Gelukkig maar want mijn bekken vond het kamperen op een ziekenhuisbed en het constant moeten tillen van een dreumes niet echt prettig. Sliep gisteren dan ook met kinderbedtijd, ik had zo een pijn. Nu weer lekker slapen in eigen bed.

Ik ga zo maar eens even op jacht naar een goede bh want mijn omvang is flink toegenomen. Ik had een E75 maar die knellen zo erg dat ik er striemen van heb. En zonder bh lopen vind ik niet zo prettig. Oh en ik heb mijn buikomtrek ook maar eens voor de grap opgemeten en die was 103 cm, dinsdag ben ik 30 weken.

Nog een vraagje aan de andere zwangere dames, hebben jullie ook last van jullie stoelgang? Ik kan maar eens in de 2-3 dagen en geen idee of dat normaal is.
pi_74276278
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
we zijn weer thuis Hij mocht na dat de verpleegster had gezien dat ik hem zelf zijn medicatie kon toedienen van de sonde af en toen was het daar ook eindelijk het verlossende woord; "ontslag".
Gelukkig maar want mijn bekken vond het kamperen op een ziekenhuisbed en het constant moeten tillen van een dreumes niet echt prettig. Sliep gisteren dan ook met kinderbedtijd, ik had zo een pijn. Nu weer lekker slapen in eigen bed.

Ik ga zo maar eens even op jacht naar een goede bh want mijn omvang is flink toegenomen. Ik had een E75 maar die knellen zo erg dat ik er striemen van heb. En zonder bh lopen vind ik niet zo prettig. Oh en ik heb mijn buikomtrek ook maar eens voor de grap opgemeten en die was 103 cm, dinsdag ben ik 30 weken.

Nog een vraagje aan de andere zwangere dames, hebben jullie ook last van jullie stoelgang? Ik kan maar eens in de 2-3 dagen en geen idee of dat normaal is.
Fijn dat jullie weer naar huis mogen
pi_74276600
Gefeliciteerd Rubey

Faja wat fijn dat jullie weer lekker naar huis kunnen

Guess, gelukkig ben je niet meer zo misselijk dat je moet spugen. Ik heb er nog helemaal geen last van gehad, alleen s'ochtends vroeg als ik wakker word een beetje weeige smaak. Gisteravond wel een feestje overgeslagen en ik lag om 23.00 uur al te slapen
pi_74279763
Wat heerlijk Faja!

Wat balen dat beeb niet gedraaid is Aoraki, weet je zelf al een beetje wat je moet vinden van het feit dat jouw ziekenhuis een stuitbevalling aanmoedigd?
Ikzelf zou dat absoluut niet zien zitten, lijkt mij heel onnodig eng en wat als het tijdens de bevalling helemaal niet lukt enzo... maar daar kan jijzelf natuurlijk heel anders over denken. Hoop hoe dan ook dat straks je bevalling zal verlopen op een manier waar jij achter staat.

Heb echt helemaal het gevoel dat de baby hier eerder komt. Sinds dit weekend vanuit het niks ben ik heel moe en prikkelbaar en ook ben ik mezelf allemaal zorgen aan het aanpraten of de baby straks wel gezond is.
Gaat helemaal nergens over hoor, het zullen de hormonen ook wel zijn ofzo. Kweenie voel me gewoon ineens raar.
(en zullen jullie zien, loop ik straks 2 weken overtijd )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 november 2009 @ 15:56:58 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74279954
Faja wat fijn!

Poppejans, spannend hoor!
ik kan me nog herinneren dat we samen rammelden en nu wordt jij al heel snel mama!

Aoraki, fijn dat het met jou beter gaat! En voor jou ook spannend met een in stuit liggend eigenwijsje...
pi_74280014
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Asyniur het volgende:
Faja wat fijn!

Poppejans, spannend hoor!
ik kan me nog herinneren dat we samen rammelden en nu wordt jij al heel snel mama!
Ja, echt raar he. Zo lang geleden was dat inderdaad nog niet.
Het gaat zo snel! Momenteel een beetje TE snel.. ik vind het best wel eng ''echt'' worden nu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74280206
Poppejans: vast geen 2 weken over tijd
En het wordt ook echt echt! En weet je wat leuk is? De kraamweek
  zondag 1 november 2009 @ 16:38:03 #93
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74281355
Trixie, ze doen al 6 weken over de sierrand en gordijnen… ben inmiddels 31 wk en begin het een beetje zat te worden. We hebben nu wel ook de nieuwe commode in eli’s kamer gezet, dus eli is helemaal over, nu nog de sierrand omhangen, kledingkast in elkaar draaien en we kunnen. Als de sierrand er is, tenminste…

Lily, ik heb idd ook wel soms opvliegers, mss gebeurt dat ook ‘s nachts, weet ik niet.

Jeumig, aoraki, wat een medisch gebeuren, zeg! En die bloeddrukken! Mijn bovendruk ligt meestal rond de 115! Wel fijn dat de medicatie helpt! Als je een smalle baarmoeder hebt, waarom willen ze je dan wel een stuitbevalling laten doen? Of is je bekken wel breed genoeg? Naja, ze zullen het wel weten, maar het klinkt wel een beetje eng

Faja, wat fijn dat de grote man weer thuis is! en mijn stoelgang is nu juist soepeler!

Ik heb vannacht weer eens intelligent gedroomd ik droomde dat ik een snoepje aan het uitpakken was, dus uitpakken, uitpakken, uitpakken, en toen had ik ineens mijn kussen in mijn handen! Kussen weer tussen de benen geduwd, omgedraaid en verder gemaft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74281708
Whehe Davinia Doe je leuk
pi_74282277
Rubey, gefeliciteerd!!!
geniet ze
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 1 november 2009 @ 17:26:15 #96
273841 Rarekwast_
eigenlijk heel normaal
pi_74282878
*ook papa wordt

vriendin is 11 weken zwanger
echo gehad en alles gaat goed!!

en........... in Januari trouwen in Mei bevallen
pi_74282939
Gefeliciteerd Rarekwast!
pi_74285182
Gefeliciteerd dan maar.

Enne: allemaal maar aan de alcohol?
Ik snap alleen de laatste zin niet?
pi_74285854
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd dan maar.

Enne: allemaal maar aan de alcohol?
Ik snap alleen de laatste zin niet?
Pijnlijke fout, vooral voor een instituut als STAP.

Poor Sleep In Children May Have Prenatal Origins
ScienceDaily (Aug. 2, 2009) — A new study found that alcohol consumption during pregnancy and small body size at birth predict poorer sleep and higher risk of sleep disturbances in 8-year-old children born at term. Findings are clinically significant, as poor sleep and sleep disturbances in children are associated with obesity, depressive symptoms, attention deficit hyperactivity disorder, and poor neurobehavioral functioning.
(Bron)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74286313
Ik dacht al: er zit érgens een fout in dat artikel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')