Heerlijk ...Iemand die mijn uitleg begrijpelijk vindt!quote:Op zondag 1 november 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
Ha, Faja,dat klinkt of het de goede kant op gaat
Vamp: nou, je legt het gevoel voor mij heel begrijpelijk uitDat dus
Een beetje herkenning bij een ander is altijd wel fijn!
Kloptquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heerlijk ...Iemand die mijn uitleg begrijpelijk vindt!![]()
Maar tis geen fijn gevoel... Bij mij kwam het met vlagen zeg maar....
Fijn dat jullie weer naar huis mogenquote:Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef Faja-Lobi het volgende:we zijn weer thuis
Hij mocht na dat de verpleegster had gezien dat ik hem zelf zijn medicatie kon toedienen van de sonde af en toen was het daar ook eindelijk het verlossende woord; "ontslag".
Gelukkig maar want mijn bekken vond het kamperen op een ziekenhuisbed en het constant moeten tillen van een dreumes niet echt prettig. Sliep gisteren dan ook met kinderbedtijd, ik had zo een pijn. Nu weer lekker slapen in eigen bed.
Ik ga zo maar eens even op jacht naar een goede bh want mijn omvang is flink toegenomen. Ik had een E75 maar die knellen zo erg dat ik er striemen van heb. En zonder bh lopen vind ik niet zo prettig. Oh en ik heb mijn buikomtrek ook maar eens voor de grap opgemeten en die was 103 cm, dinsdag ben ik 30 weken.
Nog een vraagje aan de andere zwangere dames, hebben jullie ook last van jullie stoelgang? Ik kan maar eens in de 2-3 dagen en geen idee of dat normaal is.
Ja, echt raar he. Zo lang geleden was dat inderdaad nog niet.quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Asyniur het volgende:
Faja wat fijn!![]()
Poppejans, spannend hoor!![]()
ik kan me nog herinneren dat we samen rammelden en nu wordt jij al heel snel mama!![]()
Pijnlijke fout, vooral voor een instituut als STAP.quote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd dan maar.
Enne: allemaal maar aan de alcohol?![]()
Ik snap alleen de laatste zin niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |