abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74274637
Het grote kleine babietjestopic deel 228
Babietjes

12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 16% gewijzigd door Lois op 01-11-2009 18:51:41 ]
Lotte!
Noah!
pi_74274646
Laatste post:
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, wat goed van Esmee

BE, thnx, ik heb nu een meiske met een heel mooi zacht voorhoofdje! (en nog ietwat vettig van de olie )
Lotte!
Noah!
  zondag 1 november 2009 @ 13:12:40 #3
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74274700
Mefke, helemaal mee eens hoor, iedereen of het nou iets vervelends is of iets leuks zou hier gewoon zn ei kwijt moeten kunnen babygerelateerd natuurlijk

Mefke, fijn dat het weer goed is met Driekus.
Make love, not war ☮
pi_74274712
Mefke, we staan nog wel onder controle bij de kinderarts. Echter het huilen van Tess is niet medisch. Amber is zo'n zelfde baby geweest en de is er overheen gegroeid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74274865
Mefke wat fijn dat Driekus het zo goed doet

En wat kan mij die wet van fok schelen, ik doe het gewoon Esmee werd na 3,5 uur wakker, heeft gegeten, geknuffeld en bij ons gelegen en is toen weer wakker de wieg in gegaan en..... daar ligt ze nu alweer bijna 2 uur te slapen Wel 1x een speentje gebracht wegens heel zielig krampjes gehuil, maar ze pakte het speentje en viel meteen weer in slaap. Wat een verschil zeg! En toen ze net even wakker was, heeft ze even gewoon wakker en ontspannen bij mijn vader gelegen. Dat was een paar dagen geleden echt nog niet mogelijk, dan was het meteen huilen. Zal het nu dan echt de goede kant op gaan?
pi_74275019
Stiemie, ik hoop het zo voor jullie en voor Esmee dat ze zich nu beter voelt en alles goed gaat! Even rust in de tent en genieten van je kleine meiske(s)
Lotte!
Noah!
pi_74275508
Fijn Stieme voor jullie en zeker voor Esmee

Hier is het gisteravond de nacht en de hele ochtend van vandaag heel goed gegaan bij opa en oma
Okay wel de huilbuien gehad, maar niet de hele tijd achter elkaar.
En omdat hij vandaag al begonnen is om uit flesjes te drinken, hebben we het maar even voortgezet, kunnen we weer eens kijken of dat ook verbetering laat zien.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74275600
Lekker stiemie
Fake it till you make it...
pi_74275719
Fijn Stiemie!

Morgen kinderarts, ben benieuwd hoeveel hij weegt en hoe lang hij is. Vind hem er de laatste dagen wat mager uitzien, vooral zn koppie. Maar hij heeft ook een tijd slecht gegeten.
Hij wil eindelijk weer pap! Wel graag in de fles. Dus iig granen. Brood gaan we proberen, misschien wil het nu wel.
  zondag 1 november 2009 @ 13:51:03 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74275866
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, wat goed van Esmee

BE, thnx, ik heb nu een meiske met een heel mooi zacht voorhoofdje! (en nog ietwat vettig van de olie )
Fijn! Oscar heeft het ook een beetje en het ziet er idd soms wat viezig uit.

Over het klagen... natuurlijk hoort dat erbij en net als in andere topics gaat dat ook in golf-bewegingen, de ene keer meer dan de andere keer.
Sowieso is het een tendens dat mensen meer ellende posten dan leuke dingen. Dat is altijd al zo geweest in Z&G ook en nu verschuift dat blijkbaar hier ook heen.
Voor de mensen die dat vervelend vinden zou ik toch willen zeggen 'lees er een beetje over heen'.
Er is namelijk maar 1 manier om dat te keren en dat is om zelf gewoon lekker te blijven posten over dingen die jij wilt posten. Zo te lezen zijn er genoeg gelijk gestemde zielen.
Je terugtrekken lost het probleem echt niet op.
  Moderator zondag 1 november 2009 @ 14:16:29 #11
5428 crew  miss_sly
pi_74276774
BE, je hebt er wel gedeeltelijk gelijk in, denk ik
*hand in eigen boezem stopt

maar ja, als je dat een aantal keer hebt gedaan en er komt vrijwel geen reactie, dan houdt het wel snel op. Grappig dat je naar Z&G verwijst, want daar werd ookwel eens opgemerkt dat niet iedereen iedere morgen hoefde te komen melden dat ze (zwanger en te warm) weer slecht hadden geslapen.
Natuurlijk moet je hier in het babietjestopic je ei een beetje kwijt kunnen, maar soms vind ik het, net als oeke ook schreef, zo naar om weer negatiefs te lezen. Het zou zo fijn zijn als daar eens wat positiefs bij komt. Ik post over Senna weinig negatiefs, en dat is echt niet omdat ze een perfecte baby is die nooit huilt of waar ik het nooit moeilijk mee heb.

En wat ik me vannacht ineens bedacht: misschien kunnen veel van die posts over flesvoeding voortaan in het flesvoedingstopic? Ik wist eigenlijk niet eens dat dat topic er was, en toen het hier zo veel over hoeveel en wanneer en hoe vaak ging, dacht ik dat er geen andere plek was, maar die blijkt er wel te zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 november 2009 @ 14:20:38 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74276951
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
Fijn Stieme voor jullie en zeker voor Esmee

Hier is het gisteravond de nacht en de hele ochtend van vandaag heel goed gegaan bij opa en oma
Okay wel de huilbuien gehad, maar niet de hele tijd achter elkaar.
En omdat hij vandaag al begonnen is om uit flesjes te drinken, hebben we het maar even voortgezet, kunnen we weer eens kijken of dat ook verbetering laat zien.
fijn dat t toch goedgegaan is. heb je zelf ook een beetje kunnen genieten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74277327
Toch kan ik me voorstellen dat je sneller probleempjes post (om tips te krijgen en om dingen van je af te schrijven) dan dat je elke ochtend komt melden dat het zo goed gaat.

Mij waren jouw posts ook al opgevallen Vick, en het is gemakkelijk om me daar vanaf hier lekker aan te irriteren en een oordeel over te vormen. Maar ik besef me ook dat het voor mij gelukkig onmogelijk is om me voor te stellen hoe het is om een huilbaby te hebben. En als ik dat toch probeer, lijkt me dat zo vreselijk machteloos en frustrerend, dat ik begrijp dat je hier de boel van je af wil schrijven. Hiernaast denk ik ook niet dat jow manier van uiten iets zegt over de liefde die de voor Tess voelt, zoals wel werd gesuggereerd. Sterkte!

Zo! Lente heeft vannacht heerlijk geslapen. 's Nachts valt ze na een voeding sowieso altijd snel weer in slaap. Ik probeer het dan ook zo ongezellig mogelijk te maken. Best sneu als ze dan lief naar me aan het lachen is. 's Ochtends is ze eigenlijk tussen twee voedingen in de hele tijd wakker. Heb 'r vanmorgen in de box gelegd (nog steeds zonder mobile ) en ze heeft de hele tijd lief naar het plafond liggen lachen. Wel merk ik dat 'r puistjes wat heftiger worden naarmate ze langer wakker is. Hoop maar dat dat snel over gaat. Hoewel d'r bijnaam Pukkeltje Piekhaar ook wel erg schattig klinkt.
pi_74277433
Zal ik er dan even een positieve (foto-)noot ingooien?

M'n meiske slaapt! Voor het eerst vanuit wakker in slaapstand. Ze had er wat hulp bij nodig, maar ik hoop dat we dan nu het truukje ontdekt hebben en ze dit vaker gaat doen. En dan ook nog voor het eerst in d'r eigen bedje

Lotte!
Noah!
  zondag 1 november 2009 @ 14:37:05 #15
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74277579
Och wat een moppie ben je Lotte!
En ik zag ook een iniemienie Niels

Maarten stond vanmorgen zelf aan zijn activity tafel. Snel een foto gemaakt, staat alleen nu nog op het toestel. * Marie79 gaat W. lief aankijken om wat foto's online te zetten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_74277981
Ze was na 10min wakker en is nu ontroostbaar...maar goed, 10minuten slapen is al heel veel voor dr
Lotte!
Noah!
  zondag 1 november 2009 @ 15:26:03 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74279087
Weet je wat het mss ook is? Even weer Vicky als voorbeeld nemen (sorry meid, niks rots verder). Jij/zij post hier vaak om even haar frustraties te uiten maar de keren dat je blij en happy met haar bent post je dat in het moeders-topic en niet hier. Dus er komt geen tegenwicht voor de keren dat je het niet ziet zitten.
Heel vaak staan er namelijk wel ook foto's in het foto-topic van je lachebekje en alweer is daar hier niks van de zien waardoor het hier vaak alleen maar zwaar en donker lijkt. Zou dat het ook nog kunnen zijn?

En wat jij zegt miss_sly, dat er minder reacties komen, dat is ook al jaren zo. Wel heel jammer, maar zo werkt het blijkbaar. En idd is er in Z&G gezegd dat het daar geen dagelijks verslag hoeft te zijn en dat hoeft wmb hier ook niet. Het is ten slotte geen weblog of twitter.
  zondag 1 november 2009 @ 15:48:15 #18
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74279703
Ik denk dat iedereen weleens het gevoel heeft dat er niet of nauwelijks wordt gereageerd op haar in de meeste gevallen post. Ik heb dat ook best vaak gehad. Ondanks dat het allemaal baby'tjes zijn, heb ik toch ook het gevoel dat er een groot verschil zit tussen de belevenissen/ervaringen in het 1e halfjaar en het 2e halfjaar bij benadering! en dat er daardoor ook niet altijd veel reacties zijn.

Lotte, wat ligt ze lief te slapen

Maarten
Make love, not war ☮
pi_74280016
Stiemie wat heerlijk, op de goede weg!

En Maarten staat!

Linda, nu ligt ze (oke 10 min) braaf te slapen. Wacht maar tot het dit wordt:

Ik moest er erg hard om lachen, maar toen ik de foto had gemaakt en zijn been terug wilde doen, bleek hij toch wel erg veel spekkies te hebben. Gelukkig ging het wel soepel.

Ik was trouwens vannacht zo ontroerd, hij moest om een uur of 5-5.30 steeds een beetje huilen, heel verdrietig, en dan deed ik een speentje in zijn mond maar het hielp niet echt. Uiteindelijk haalde ik hem eruit en hij kroop zo ongeveer in mijn borst en viel meteen in slaap.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 1 november 2009 @ 16:17:10 #20
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74280587
Ko wat lief Ik mis dat soms wel eens, zo`n warm babylijfje tegen me aan
En Lotte ligt er zo heerlijk bij, vol overgave aan het slapen ^_^
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74280875
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef Jelief het volgende:
Tinuviel Ruben is ook 9 maanden en ook hij slaapt dus hel slecht, het lijkt nu wat beter te gaan, hij maakt meer uren in de nacht en vandaag op het kdv heeft hij sinds lange tijd in een bedje geslapen. Toevallig kan hij nu ook weer wat nieuws... hij tijgert dat wordt het huis beveiligen.
Jelief dat hadden wij ook in gedachten als een van de opties, dat het van zijn ontwikkeling komt, dat hij slechter slaapt. De verkoudheid en (mogelijk tandjesleed) en het omzetten van de klok werkten daarin niet echt mee.

Leander staat

voor de lekker slapende en vrolijke Esmee

Wat zijn Lotte en Niels toch lieve babys. Onze zoon had hetzelfde pakje als Niels.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74280911
BE, volgens mij heb ik al even niet in het moederstopic gepost, maar kan het fout hebben. En ik post hier ook leuke/gezellige dingen maar dat wordt blijkbaar niet gelezen want daar zie ik geen reacties op.
He bah, zit ik weer te verdedigen en daar heb ik zo geen zin meer in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 november 2009 @ 16:29:07 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74281031
Als je het nou in plaats van aanval, nou eens ziet als een tip, truc, handvat, richtlijn, whatever? Ze had het niet specifiek over jou maar nam jou even als voorbeeld.
Stop met het verdedigen van jezelf maar sta achter jouw manier van doen. Denk alleen even na wat er mee bedoeld kan worden en handel daarnaar, of leg het naast je neer.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74281067
Haha Kobus! Kan niet wachten tot ze wat meer gaat doen, lijkt me heel erg leuk en gezellig! Dus ook als dat betekent dat dr spekbeentjes klemzitten

En ik hou me even uit de discussie, mag dat ook?
Lotte!
Noah!
pi_74281358
Vicky... Ik vind JUIST jouw opgewekte opmerkingen over Tess zo ontzettend opvallen, kreten als bij meisje, pretletter en je mooie jurkenmeisje laat jij juist regelmatig voorbij komen!! en die lees ik juist elke keer met bewondering voor het feit dat jullie ook gewoon heerlijk van dat soort momentjes weten te genieten, terwijl t jullie gezinnetje nu even niet altijd even makkelijk gemaakt wordt op t moment!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')