quote:Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, wat goed van Esmee
BE, thnx, ik heb nu een meiske met een heel mooi zacht voorhoofdje! (en nog ietwat vettig van de olie)
quote:Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, wat goed van Esmee
BE, thnx, ik heb nu een meiske met een heel mooi zacht voorhoofdje! (en nog ietwat vettig van de olie)
fijn dat t toch goedgegaan is. heb je zelf ook een beetje kunnen genieten?quote:Op zondag 1 november 2009 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
Fijn Stieme voor jullie en zeker voor Esmee
Hier is het gisteravond de nacht en de hele ochtend van vandaag heel goed gegaan bij opa en oma
Okay wel de huilbuien gehad, maar niet de hele tijd achter elkaar.
En omdat hij vandaag al begonnen is om uit flesjes te drinken, hebben we het maar even voortgezet, kunnen we weer eens kijken of dat ook verbetering laat zien.
Jelief dat hadden wij ook in gedachten als een van de opties, dat het van zijn ontwikkeling komt, dat hij slechter slaapt. De verkoudheid en (mogelijk tandjesleed) en het omzetten van de klok werkten daarin niet echt mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:18 schreef Jelief het volgende:
Tinuviel Ruben is ook 9 maanden en ook hij slaapt dus hel slecht, het lijkt nu wat beter te gaan, hij maakt meer uren in de nacht en vandaag op het kdv heeft hij sinds lange tijd in een bedje geslapen. Toevallig kan hij nu ook weer wat nieuws... hij tijgertdat wordt het huis beveiligen.
Ook waar!quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Poppedein het volgende:
Vicky... Ik vind JUIST jouw opgewekte opmerkingen over Tess zo ontzettend opvallen, kreten als bij meisje, pretletter en je mooie jurkenmeisje laat jij juist regelmatig voorbij komen!! en die lees ik juist elke keer met bewondering voor het feit dat jullie ook gewoon heerlijk van dat soort momentjes weten te genieten, terwijl t jullie gezinnetje nu even niet altijd even makkelijk gemaakt wordt op t moment!!
haa daar ben je!quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef Poppedein het volgende:
Vicky... Ik vind JUIST jouw opgewekte opmerkingen over Tess zo ontzettend opvallen, kreten als bij meisje, pretletter en je mooie jurkenmeisje laat jij juist regelmatig voorbij komen!! en die lees ik juist elke keer met bewondering voor het feit dat jullie ook gewoon heerlijk van dat soort momentjes weten te genieten, terwijl t jullie gezinnetje nu even niet altijd even makkelijk gemaakt wordt op t moment!!
Maar bij jou staat er geen Lotte op de andere kant, en op onze welquote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
Aaaah Lottewat een bekend dekentje Linda
wat heerlijk dat ze ligt te slapen zo
quote:Op zondag 1 november 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haa daar ben je!
ik moest gister nog aan je denken.
Hoe is t met jou en je mooie dame? Was ze idd zoveel gegroeid als je gedacht had? En ben je de spruw voorgeweest?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar bij jou staat er geen Lotte op de andere kant, en op onze welEn wat een mooi gezegde zeg
Mn tante heeft uit vilt in de zelfde kleur rood als de achterkant de letters geknipt en ze met textiellijm opgeplakt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]dat wil ik ook! Okay, geen Lotte erin, dat zou raar zijn
maar Amélie erin.
Heb je een foto van hoe het gedaan is? Misschien krijg ik mn moeder zo gek dat ze dr borduurskills weer afstoft.
leuk geworden zo!quote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mn tante heeft uit vilt in de zelfde kleur rood als de achterkant de letters geknipt en ze met textiellijm opgeplakt.
[ afbeelding ]
Dat ding is echt briljant!quote:Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Poppedein het volgende:
Huups, ik "moest" ook een cadeautje uitzoeken voor t sintfeest op liefs werk, waar ze ook graag wilden dat Lena kwam... heb om diezelfde reden voor dat ding hieronder gekozen:
[ afbeelding ]
Stond op de intertoys site in ieder geval als 0-6 maand speeldgoed aangegeven.
Verder vind ik alle soorten vormenstoven ook vaak hel erg leuk! als je de blokjes nog niet in t goeie gaatje kunt krijgen kun je er wel leuk mee tegen elkaar aan meppen of gooien
Je kan ook na de tsr even afkoppelen, de hardste stroom weg laten lopen (of opvangen) en dan weer aanleggen. is wellicht rustiger voor niels.quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Twinkly het volgende:
Lois mag Niels ook in de openingspost?![]()
Alles gaat goed met Niels! Hij heeft alleen wat moeite met mijn overproductie aan borstvoeding wat zorgt voor onrustig en lang drinken en veel verslikken, lucht inslikken en boeren tussendoor. Maar we zijn hard bezig daar wat aan te doen
Er blijven genoeg moeders over die al meer dan 1 kindje hebben, die kunnen toch ook advies geven?quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jammer dat het topic gesplitst is, ik snap wel dat er verschil zit tussen de leeftijden, maar het is juist zo handig om als verse moeder ook de adviezen van een wat meer ervaren moeder te kunnen krijgen.
Klopt maar dat is naar mijn idee toch anders dan een moeder die vrij recent in dezelfde periode heeft gezeten.quote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Er blijven genoeg moeders over die al meer dan 1 kindje hebben, die kunnen toch ook advies geven?
das waarquote:Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Klopt maar dat is naar mijn idee toch anders dan een moeder die vrij recent in dezelfde periode heeft gezeten.
oh past dat ding ook op de kinderwagen ja?quote:Op zondag 1 november 2009 19:22 schreef Grasjes het volgende:
Huuphuup, dit ding was hier een grote hit. Heeft ze echt maanden mee gespeeld en handig dat je het mee kan nemen en overal op kan zetten. Op de kinderwagen, wipstoel, box of de speeltjes loshalen.
[ afbeelding ]
En het knisperuiltje van hema vond ze ook geweldig...
Linda, wat een mooie omslagdoek!!
Edit: ZIe net pas dat het babietjestopic is opgesplitst...
Je hebt ook zo'n Nijntje bevestiging met allemaal speeltjes. De bevestiging daarvan is een lusje wat met klittenband sluit. Dat kun je dan gewoon aan de wagen vastmaken.quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh past dat ding ook op de kinderwagen ja?
Ik zoek nog iets voor op de kinderwagen eigenlijk. Mn meiske ligt nu de hele tijd verveelt naar de zijkant te kijken
maar wij hebben niet zo'n hele hippe wagen met veel buizen enzo dus ik weet niet of ik dat er makkelijk op kan klikken ofzo.
ja die hebben we hier ook, die nijntje met klittenband. Maar die kan bij ons niet op de wagen. Ik heb geen losse stang waar dat klitteband omheen kan namelijk. Hij hangt bij ons in het bedjequote:Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n Nijntje bevestiging met allemaal speeltjes. De bevestiging daarvan is een lusje wat met klittenband sluit. Dat kun je dan gewoon aan de wagen vastmaken.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets voor op de kinderwagen eigenlijk. Mn meiske ligt nu de hele tijd verveelt naar de zijkant te kijken
maar wij hebben niet zo'n hele hippe wagen met veel buizen enzo dus ik weet niet of ik dat er makkelijk op kan klikken ofzo.
Ssspuuglellik!quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef huuphuup het volgende:
Ssserpente, heb je mn tip nog gezien van die Ikea mobile? Of vind je die lellik?dat kan natuurlijk ook nog
![]()
aaaah zelfbescherming!quote:
Ikea heeft ook leuk houten speelgoedquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef huuphuup het volgende:
ghehe ik staar dus ook![]()
volgens mij vindt ze het engmaar ik zie vooralsnog niets bruins. Dat van 6 maanden hoor en lees ik wel vaker, maar ik had om een of andere reden het idee dat bruine ogen eerder al wel zichtbaar werden
![]()
en ik heb nu groene ogen maar tot mn tweede ongeveer had ik blauwe ogengek is dat.
Ssserpente dat zie je verkeerd
je hebt al-tijd iets nodig van Ikea. Echt waar![]()
of ben ik de enige die met tassen vol thuis komt als ze voor een gloeilamp heen gaat?
VOlgens mij pas bij 9 maanden... Hier heeft man ook bruine ogen, ik blauwgrijs en Lennon lijkt groenachtige ogen te hebben, zeker geen blauw of bruin. Al lijkt het wel iets meer naar bruin toe te gaan.quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef Grasjes het volgende:
[..]
Volgens mij komt de definitieve oogkleur bij een maand of 6? Man heeft bruine ogen (en die zijn dominant volgens mij) en ik blauwe. Isis heeft nog steeds blauwe ogen. Heb maandenlang gestaard of ik al een tikkie bruin zag
oh die is leuk zeg!quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef oeke het volgende:
Hier ook de vraag of de ogen nog verkleuren, maar vooralsnog blijven ze grijsblauw. En ik was overtuigd van een bruinoogje.Maar ik hoor vaak dat het een jaar kan duren...
En wat hier echt een succes is is Clipclop, te koop bij oa Prenatal:
[ afbeelding ]
Superleuk! En makkelijk mee te nemen.
Van het ding wat Poppedein postte hebben we ook een variant maar daar doet hij nu nog niets mee, en hij is al 4m3w!
Dan kunnen ze sowieso in geen geval bruin worden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef mefke79 het volgende:
En dat over die ogen, ik was ook benieuwd, hier nu nog blauw, maar ik ben groen en man is blauw, dus we zijn erg benieuwd. Nog maar 8 maanden wachten dus...
Leuk oeke!quote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef oeke het volgende:
Ik heb gister voor het eerst en boekje met Ko gelezen.Hij sloeg op de pagina's en ik wees dingen aan en kletste erbij. Het was zo heerlijk knus.
Timo vindt het ook geweldig als ik voor hem zingquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk oeke!
Tess begint te stralen als ik voor haar zing.
Seb heeft altijd bruine ogen gehad dus. eerst heeeeel donker bijna zwart, nu kun je zijn pupillen wel weer zien en is het gewoon bruin.quote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nog wat anders trouwens, mama's van bruinogige kindjes, wanneer kregen jullie kindjes bruine ogen? Was dat vrij snel al? Mijn moeder en oma zijn er van overtuigd dat Amélie's ogen niet meer bruin worden maar mn schoonmoeder denkt van wel, ik ben gewoon nieuwsgierigvooralsnog zijn ze nog steeds blauwig/leigrijs achtig.
toch even hier neuzenquote:Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Poppedein het volgende:
Huups, ik "moest" ook een cadeautje uitzoeken voor t sintfeest op liefs werk, waar ze ook graag wilden dat Lena kwam... heb om diezelfde reden voor dat ding hieronder gekozen:
[ afbeelding ]
Stond op de intertoys site in ieder geval als 0-6 maand speeldgoed aangegeven.
Verder vind ik alle soorten vormenstoven ook vaak hel erg leuk! als je de blokjes nog niet in t goeie gaatje kunt krijgen kun je er wel leuk mee tegen elkaar aan meppen of gooien
mijn lief heeft dat dus ook gehad, vanaf het begin heeeeel donker en nu zijn ze lichtbruin, soms als het licht er anders op valt dan zijn ze zelfs bruin groenig!quote:Op maandag 2 november 2009 08:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb heeft altijd bruine ogen gehad dus. eerst heeeeel donker bijna zwart, nu kun je zijn pupillen wel weer zien en is het gewoon bruin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha
en voor wie het vroeg, het maakt me echt niet uit of haar ogen nou wel of niet bruin worden, ik ben gewoon benieuwdmaar ik vind het nu wel een gek idee, omdat ik haar zo met blauwe ogen gewend ben nu. Maar goed, dat gaat ook niet in 1 nacht natuurlijk die kleurverandering
![]()
Stiemie fijn dat Esmee weer een stapje vooruit gegaan is! Zie je, ze gaat op reis die kleine meid van jullie!![]()
Ooooh Oeke wat klinkt dat geweldig! We hebben hier zo ontzettend veel voorleesboekjes staan, ik kan echt niet wachten![]()
En Chan ik moest zo om je lachenik heb hier ook zoiets, in het durp hier zit een professionele danswinkel. Veel te duur uiteraard
maar ik kan niet wachten tot mn kleine meisje misschien wel op ballet zit en ze daar een pakje uit mag zoeken. Alleen dat duurt nog wel heul lang...
Jan staat![]()
als ze zo'n ontzettende bos heeft hoeft dat helemaal niet hoor, bij elin is helemaal niets uitgevallenquote:Op maandag 2 november 2009 09:34 schreef huuphuup het volgende:
oh en over dat haar uitvallen. Mja het schijnt te kunnen dat het allemaal uitvalt. Je hoort ook wel eens dat het oplicht zeg maar. Innepin vertelde wel es dat ze ook zo donker was vroeger, maar die is nu niet echt donker meer
Tegen mij werd dat ook gezegd hoor door allerlei mensen. Jaja, wacht maar, dat valt nog wel uit!
Zelfs met een beetje jaloers ondertoontjehahaha
maar tot nu toe is hier niets uitgevallen. Ja uiteraard heeft ze wel zo'n plekje op haar hoofd van het schurken in dr bedje.
Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...quote:
argh!quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...
Yep, ik als enige redelijk fit..quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
beterschap voor Tess
en ook voor zus en vader natuurlijk! jij als enige fit, vicky?
Huup ik doe altijd de kap van de wandelwagen een stukje naar beneden als ik merk dat Roy zich verveelt in de wandelwagen, en dan kijkt hij op die mannier lekker op zich heen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ookquote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Chan het volgende:
Zo ik loop echt dramatisch achter hier, teruglezen is niet meer echt te doen en ik zie dat het topic qua leeftijd ook in twee gesplitst is! En morgen moet ik weer werken dus dan gaat bijlezen ook even niet lukken helaas.
Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?quote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!![]()
Even snel een vraagje tussendeur. De riempjes/gordeltjes van de Maxi Cosi (de Y-vorm, zeg maar) zitten bij Lente niet strak om d'r lijfje. En volgens mij kan ik ze niet aantrekken ook. Hoort dit zo of klopt er iets niet..?
Dat kan wel, maar dan kun je ze niet vastzetten. Alleen in hoogte verstellen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Urla het volgende:
[..]
Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?
Ik hab een Graco en daar moet het aan de achterkant versteld worden.
Beterschap voor je gezinnetje.quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
Net met Tess naar de ha geweest. Ze heeft een luchtweginfectie (net als haar zus en vader). Zr schommelt heel erg qua temp, van 36,4 naar 38,3. Wordt woensdag door de ha teruggebeld.
ik heb zo'n neuspeertje en zoutwateroplossing..quote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, beterschap! Hier ook een ziek Maxje.... neusje zit dicht en hij huilt veel meer dan anders. (nog) geen koorts. Nog tips?
Bar... herkenbaar!!
Vraagje, ik heb iets gemist geloof ik, maar waar is het topic nu van 0 - 6 maanden??
oh dat is jammer.quote:Op maandag 2 november 2009 17:51 schreef willempjewever het volgende:
De kraamhulp is klaar met haar werkzaamheden, eindelijk weer opstaan zonder opruimende wervelwind in mijn huis![]()
Mijn god, als man heb je het maar zwaar met die kraamhulpen. 1e keer ook alveel gedoe ermee en met deze weer... op mijn werk ervaren alle mannen het precies zo.
dat zei mijn lief ookquote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef Estrys het volgende:
Mijn man vroeg of we onze kraamhulp niet voor altijd in konden huren. En of ze de tuin ook kon doen
vroeg die van mij ook..quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zei mijn lief ook
luie pinda's![]()
werd hier ook gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn man aanbad de 1e kraamhulp ook gezien zij al zijn overhemden had gestreken. Wat trouwens ook helemaal niet in hun takenpakket hoort.
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je manquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn man aanbad de 1e kraamhulp ook gezien zij al zijn overhemden had gestreken. Wat trouwens ook helemaal niet in hun takenpakket hoort.
die van mij is de hele week thuisgeweest toen de kraam er was hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je man
Maar al die mannen die het zo tof vonden waren zeker niet thuis toen de kraamhulp er was? Ik snap het niet waarom al die mannen zo enthousiast zijn?
nee hoor mijn vriend was de hele week thuis.quote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je man
Maar al die mannen die het zo tof vonden waren zeker niet thuis toen de kraamhulp er was? Ik snap het niet waarom al die mannen zo enthousiast zijn?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars is vandaag nog wel van slag. Na de behandeling keek hij echt zo uit alsof hij zich afvroeg waarom hij in vredesnaam op de wereld is gekomen, in de buik was het veel leuker allemaal.
Ik zal het vragen. Ik neem aan dat dat wel mag, inbakeren mag ookquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef mrien het volgende:
Karin, vraag ook even, als je die man belt, of je Lars nog wel in de doek mag dragen
Wat ontzettend sneu voor hem en jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |