abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74307985
hahaha kleurdoos, alvast ff dipsen voordat t ding hier überhaupt in huis is... Maar tis goed hoor! Ik hou t in gedachten voor je wijze meisje! Ga zaterdag naar n 2e handsspeelgoedbeurs, zal daar ook ff rondkijken voor je!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74308000
tof, bedankt
pi_74309285
Net met Tess naar de ha geweest. Ze heeft een luchtweginfectie (net als haar zus en vader). Zr schommelt heel erg qua temp, van 36,4 naar 38,3. Wordt woensdag door de ha teruggebeld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74309347
oh wat eng Vicky
beterschap voor je kleine meiske
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 11:17:59 #105
5428 crew  miss_sly
pi_74309481
beterschap voor Tess
en ook voor zus en vader natuurlijk! jij als enige fit, vicky?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74309532
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
tof, bedankt
Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...
pi_74309565
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...
argh!
pi_74309753
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
beterschap voor Tess
en ook voor zus en vader natuurlijk! jij als enige fit, vicky?
Yep, ik als enige redelijk fit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74310101
Ochjee, beterschap voor je gezin Vicky, dat is niet leuk, alledrie ziek. Sterkte.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74311093
Net met Leander naar cb geweest Hij is gewoon al 70 cm Zelfs na 3 keer meten. Gewicht niet veel aangekomen. Nog steeds bijna 7 kilo. Hij had een mooi rond koppie, zag ze nog maar zelden zei de arts. Verder doet ie het gewoon goed. Tis ook een lekker ding Hij moest bij de tweede prik even heel hard huilen totdat ze ging fietsen met zijn beentjes. Toen moest ie weer lachen. De vrolijkerd
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 2 november 2009 @ 12:22:52 #111
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74311721
Beterschap Vicky! Vervelend voor die kleine Tess zeg...

MeNicole, wat is Leander al een flinke zeg! Goed hoor!

Joep is vanmorgen weer mee geweest naar de sportschool. Ze kennen ons al goed Ik werd weer uit de les gehaald en toen vroeg 1 vrouw aan een andere "waarom gaat zij?". Zegt die ander "ooow dat is de moeder van Joep" . Ik kan iedere keer ongeveer 30 minuten sporten en dan belt de opvang dat hij niet stil te krijgen is. Maar volgens die mevrouw daar moet ik het gewoon blijven proberen en dan went ie vanzelf... nou ik ben benieuwd.

We kunnen trouwens pas 25-11 bij de ka terrecht voor zijn hoofd. En ik zie net dat ook nog maar 1 week hier mag posten
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 2 november 2009 @ 12:34:44 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74312078
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh past dat ding ook op de kinderwagen ja?

Ik zoek nog iets voor op de kinderwagen eigenlijk. Mn meiske ligt nu de hele tijd verveelt naar de zijkant te kijken
maar wij hebben niet zo'n hele hippe wagen met veel buizen enzo dus ik weet niet of ik dat er makkelijk op kan klikken ofzo.
Huup ik doe altijd de kap van de wandelwagen een stukje naar beneden als ik merk dat Roy zich verveelt in de wandelwagen, en dan kijkt hij op die mannier lekker op zich heen.

En ik heb van die knijpbeesten aan de wandelwagen hangen, zal er zo wel een foto van maken.
daar kan hij aan trekken en dan rolt het terug op zeg maar, en maakt een geluidje (beetje ratelend)

Stieme hoe gaat het met Esmee?
Tess meisje beterschap, net als je zus, je papa.
Mama Vicky wel beter blijven he
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 2 november 2009 @ 13:37:00 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74313913
willen jullie baby's ook zo graag rechtop zitten?
Roy wel, zelfs als hij bij ons zit wurmpt hij zich omhoog tot zit, en geef je hem je 2 vingers pakt hij ze en trekt zichzelf tot zit.
pi_74315525
Vicky, beterschap in de ziekenboeg . Dat ze maar gauw weer opknappen en jij niet ook mee gaat doen.

MeNicole, wat een lang eind! Netjes.

Seilram, mama van Joep . Heb je toch weer een half uurtje gesport!

Bar, hier ook een rechtopzitbaby. En boos dat ze wordt als je haar liggend op je arm legt... De wereld is veel te interessant blijkbaar.
Vanmorgen met peuter en baby in de fietskar op pad geweest . Wel schattig hoe ze dan zo samen in die kar zaten . En toen we weer thuis waren was Iris vertrokken
Fake it till you make it...
  maandag 2 november 2009 @ 14:34:18 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74315765
uhuh dat boos worden
pi_74315855
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Chan het volgende:
Zo ik loop echt dramatisch achter hier, teruglezen is niet meer echt te doen en ik zie dat het topic qua leeftijd ook in twee gesplitst is! En morgen moet ik weer werken dus dan gaat bijlezen ook even niet lukken helaas.

Dat probleem heb ik nu ook
Sorry dames. Wel even ook een aan alle kindjes of wie het even nodig heeft.

Over de kleur ogen. Bij Dewi zijn ze nog blauw/grijs maar kon daarstraks in het daglicht al wat bruine spikkels/vlekjes zien. Ik ben benieuwd.

En wij hebben trouwens ook dat trekding die we aan de wagen of cosi klemmen. Een konijntje. Dat is hier ook echt een hit.
Verder speelt ze graag met een stoffen vlinder waar op elke vleugel een activiteit zit zoals een spiegeltje of een knisperbijtje.
De speelboog is favoriet en speeltjes waar lichtjes en geluidjes vandaan komen.
Een paar maanden terug verkochten ze pluchen speelbeestjes die geluiden maken doormiddel van lichte aanraking. Wij hadden de giraffe van Kruidvat. Dat is ook echt een hit. Kan ze ook zelf.
En het snooze doekje pakt ze nu ook zelf sinds kort en wrijft daarmee over haar gezichtje en sabbelt aan de verschillende soorten stofjes aan de zijkanten.

Hier wil Dewi ook het liefst rechtop zitten en ook graag al staan.
Ik probeer het zoveel mogelijk niet te doen, maar dat gaat echt onder luid protest.
pi_74316391
Haai!

Even snel een vraagje tussendeur. De riempjes/gordeltjes van de Maxi Cosi (de Y-vorm, zeg maar) zitten bij Lente niet strak om d'r lijfje. En volgens mij kan ik ze niet aantrekken ook. Hoort dit zo of klopt er iets niet..?
  maandag 2 november 2009 @ 14:56:48 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74316477
onderop ssserpente kun je ze aantrekken
pi_74316509
Ff kijken...
pi_74316529
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!

Even snel een vraagje tussendeur. De riempjes/gordeltjes van de Maxi Cosi (de Y-vorm, zeg maar) zitten bij Lente niet strak om d'r lijfje. En volgens mij kan ik ze niet aantrekken ook. Hoort dit zo of klopt er iets niet..?
Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?
Ik hab een Graco en daar moet het aan de achterkant versteld worden.
pi_74316588
Verhip! Wat goed! Thanks!
pi_74316609
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Urla het volgende:

[..]

Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?
Ik hab een Graco en daar moet het aan de achterkant versteld worden.
Dat kan wel, maar dan kun je ze niet vastzetten. Alleen in hoogte verstellen.
pi_74317309
Beterschap voor je gezin Vicky!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74317525
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
Net met Tess naar de ha geweest. Ze heeft een luchtweginfectie (net als haar zus en vader). Zr schommelt heel erg qua temp, van 36,4 naar 38,3. Wordt woensdag door de ha teruggebeld.
Beterschap voor je gezinnetje.
Hopenlijk wordt je niet mee besmet.
pi_74321969
De kraamhulp is klaar met haar werkzaamheden, eindelijk weer opstaan zonder opruimende wervelwind in mijn huis

Mijn god, als man heb je het maar zwaar met die kraamhulpen. 1e keer ook alveel gedoe ermee en met deze weer... op mijn werk ervaren alle mannen het precies zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')