quote:
Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Chan het volgende:Zo ik loop echt dramatisch achter hier, teruglezen is niet meer echt te doen en ik zie dat het topic qua leeftijd ook in twee gesplitst is! En morgen moet ik weer werken dus dan gaat bijlezen ook even niet lukken helaas.
Dat probleem heb ik nu ook
Sorry dames. Wel even ook een

aan alle kindjes of wie het even nodig heeft.
Over de kleur ogen. Bij Dewi zijn ze nog blauw/grijs maar kon daarstraks in het daglicht al wat bruine spikkels/vlekjes zien. Ik ben benieuwd.
En wij hebben trouwens ook dat trekding die we aan de wagen of cosi klemmen. Een konijntje. Dat is hier ook echt een hit.
Verder speelt ze graag met een stoffen vlinder waar op elke vleugel een activiteit zit zoals een spiegeltje of een knisperbijtje.
De speelboog is favoriet en speeltjes waar lichtjes en geluidjes vandaan komen.
Een paar maanden terug verkochten ze pluchen speelbeestjes die geluiden maken doormiddel van lichte aanraking. Wij hadden de giraffe van Kruidvat. Dat is ook echt een hit. Kan ze ook zelf.
En het snooze doekje pakt ze nu ook zelf sinds kort en wrijft daarmee over haar gezichtje en sabbelt aan de verschillende soorten stofjes aan de zijkanten.

Hier wil Dewi ook het liefst rechtop zitten en ook graag al staan.
Ik probeer het zoveel mogelijk niet te doen, maar dat gaat echt onder luid protest.