abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 20:58:22 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74291039
Ik zat net toevallig wat foto's van Nienke te bekijken (om te kijken wanneer haar ogen verkleurden).. Volgens mij is ze met bruine ogen geboren
Ze zeggen dat dat niet kan, maar de eerste foto waarop haar ogen goed te zien zijn (7 dagen oud) zijn ze echt bruin (Ik kan me ook echt niet herinneren dat ze iets anders dan bruin geweest zijn.. het viel ons allemaal op dat ze van die donkere ogen had).

Maar tot wanneer dat kan.. Ik dacht altijd dat ze rond een jaar hun definitieve kleur hadden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_74291066
oh nee met groters bedoelde ik eigk al zo'n rammelaar of blokkenstoof of stapeltoren ofzo. hahaha klinkt gierig he? maar dat vind ik groot zat voorlopig.
Ik weet nmlk dat ze nog veel meer krijgt met sint en kerst dus ik voel zelf niet heel erg de drang om idiote dingen aan te schaffen. Gewoon zoiets als dat rammelbeest van oeke en/of die toren van poppedein ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74291196
Jéétje Huup, wat ben jij gierig ja
Nee hoor, ik had het verkeerd begrepen dan, ik dacht dat je bedoelde ja leuk, maar ik wil wat groters juist
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74293148
Ik moest ook iets voor Sint opgeven voor het werk, maar ik heb gekozen voor duplo. Duurt nog eeuwen voor ie daar iets mee kan, maar ik heb al zoveel babyspul. Hier is de mobiel met muziekje van Tiny Love een grote hit. En we hebben een speeltje dat aan de kinderwagen kan en aan de cosi, kan je aan trekken en dan beweegt het zelf weer naar boven. Is met klem en je kan em overal aan klemmen, werkt ook goed.
En dat over die ogen, ik was ook benieuwd, hier nu nog blauw, maar ik ben groen en man is blauw, dus we zijn erg benieuwd. Nog maar 8 maanden wachten dus...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74293534
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef mefke79 het volgende:
En dat over die ogen, ik was ook benieuwd, hier nu nog blauw, maar ik ben groen en man is blauw, dus we zijn erg benieuwd. Nog maar 8 maanden wachten dus...
Dan kunnen ze sowieso in geen geval bruin worden.
pi_74294986
Zo ik loop echt dramatisch achter hier, teruglezen is niet meer echt te doen en ik zie dat het topic qua leeftijd ook in twee gesplitst is! En morgen moet ik weer werken dus dan gaat bijlezen ook even niet lukken helaas.

Gewoon maar even een voor alle kindjes dan, omdat ze zo lief zijn

Oeh Sint en Kerst cadeautjes, ik moet me zó enorm inhouden, maar ik heb tot nu toe van die stapelbekertjes en een klein kartonboekje gekocht voor Timo. Ik ben benieuwd of hij het tegen die tijd zelf goed vast kan houden, het papier er af scheuren zal nog wel wat lastig zijn lijkt me? Of weet iemand vanaf hoe oud een baby dat ongeveer zou kunnen? Ik heb er echt zo'n zin in
pi_74295247
Ik heb gister voor het eerst en boekje met Ko gelezen. Hij sloeg op de pagina's en ik wees dingen aan en kletste erbij. Het was zo heerlijk knus.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74295317
Oh wat lijkt me dat leuk Oeks! Ik lees wel voor aan Lotte, maar die heeft er nog niks aan eigenlijk Maar als je kindje meedoet...
Lotte!
Noah!
pi_74295575
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef oeke het volgende:
Ik heb gister voor het eerst en boekje met Ko gelezen. Hij sloeg op de pagina's en ik wees dingen aan en kletste erbij. Het was zo heerlijk knus.
Leuk oeke!
Tess begint te stralen als ik voor haar zing.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74295989
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

Leuk oeke!
Tess begint te stralen als ik voor haar zing.
Timo vindt het ook geweldig als ik voor hem zing Zó lief is dat, die grote lach

Oeke wat leuk! Welk boekje heb je gelezen? Ik ben nog opzoek naar leuke boekjes, heb er al wel een paar, maar nog niet genoeg naar mijn zin
pi_74297164
Dat zingen doe ik ook en gekke dansjes Hihi

Ik las voor 'Waar is Rintje' over een hondje dat verdwaald is in een warenhuis. Met heel veel kijkplaatjes. De boeken met weinig tekst en heel veel kijkplaatjes vind ik het leukst. Mijn neefje heeft een paar van die geweldige boeken. Ik ga eens zoeken of ik ze kan vinden.

Wat ik trouwens ook heel leuk vind is dat Ko het zo leuk vind om te zitten, hij wil niet meer liggen maar zitten, op schoot aan tafel en dan met glimmende oogjes aan de tafel voelen.
pi_74297694
Gevonden: de boeken van Tje Thong King vind ik echt geweldig. En dan vooral 'Waar is de taart' of 'Picknick met de taart'.
Die zet ik op mijn sint lijstje!
pi_74305370
och dat lijkt me ook zo'n heerlijke tijd Oeke, zittend op je schoot de wereld van de boekjes ontdekken! Lijkt me geweldig om te zien hoe je kindje reageert!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 november 2009 @ 07:07:25 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74305402
ik lees straks of vanavond wel bij (na het ziekenhuis etc) even een EGO post..

ik werd net wakker doordat Jan rechtop in zijn bedje STOND!!! vrolijk lachend naar mij te kijken... met slaapzak en al ik ben gelijk klaarwakker
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_74305499
Jan staat gewoon al En dan ook maar meteen met slaapzak! Goed zeg!

Zie nu pas dat het topic gesplitst is. Ene kant jammer, maar ook wel handig.

Gisteren ging het weer ietsje beter met Esmee. Mooi gezegde trouwens Huup! Zo moeten we het ook maar gewoon bekijken.

's Avonds ging mijn vriend oefenen met zijn band en mijn schoonouders zijn toen langer gebleven zodat ik niet de hele avond alleen was. Ze schrokken volgens mij best wel van Esmee want ze huilde en gilde weer vanaf een uur of zes tot tien. Je merkt dan echt dat het medicijn uitgewerkt is en dat ze weer zuur gaat opgeven. Ze ruikt zelf dan ook echt zurig. Nou ja hopelijk gaat het vandaag gewoon weer wat beter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 november 2009 @ 07:42:52 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74305551
oh dat zie ik ook nu pas siemie ik had de OUD index niet ververst toen ik op dit topic klikte ... dan verhuis ik wel

sterkte met esmme stiemie

ik ga nu eerst eens lezen wat er allemaal gebeurd is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_74305922
Wat heerlijk Tessie, dat 't zo leuk was in de dierentuin en dat je mannetje zo blij van je wordt! Dat lijkt me wel heel bijzonder hoor, als je kindje echt op die manier op je gaat reageren.

Huup, ik ben ook zo benieuwd wat voor kleur de ogen van Isabeau gaan krijgen. Zit nu al de hele tijd naar spoortjes bruin te speuren, maar da's met 3 weken wat al te vroeg vrees ik Zou je het leuk vinden als Amélie bruine ogen krijgt, of maakt het je niet uit?

Waar ik overigens niet goed van wordt is de opmerking: "Oh dat haar valt nog wel uit hoor en dan wordt ze net zo blond als jij" Dat hoeft toch helemaal niet? D'r vader is hartstikke donker! En ja, zijn andere drie kinderen zijn blond, maar die hebben een andere moeder.
pi_74305934
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nog wat anders trouwens, mama's van bruinogige kindjes, wanneer kregen jullie kindjes bruine ogen? Was dat vrij snel al? Mijn moeder en oma zijn er van overtuigd dat Amélie's ogen niet meer bruin worden maar mn schoonmoeder denkt van wel, ik ben gewoon nieuwsgierig vooralsnog zijn ze nog steeds blauwig/leigrijs achtig.
Seb heeft altijd bruine ogen gehad dus. eerst heeeeel donker bijna zwart, nu kun je zijn pupillen wel weer zien en is het gewoon bruin.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74305962
Mag Isabeau Karin (12-10-2009) overigens in de openingspost?
pi_74305992
Oeke, gezellig samen lezen

Stiemie, wel fijn dat Esmee blijkbaar baat heeft bij het medicijn, maar het lijkt me wel heel naar als je ziet dat ze zoveel last heeft

Iris vind zingen ook wel geslaagd volgens mij, ze moet er vaak om lachen . En ze is een vroege vogel
Oogkleur lijkt nog blauwig hier, maar ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, we zullen zien.
Fake it till you make it...
pi_74306370
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Poppedein het volgende:
Huups, ik "moest" ook een cadeautje uitzoeken voor t sintfeest op liefs werk, waar ze ook graag wilden dat Lena kwam... heb om diezelfde reden voor dat ding hieronder gekozen:

[ afbeelding ]

Stond op de intertoys site in ieder geval als 0-6 maand speeldgoed aangegeven.

Verder vind ik alle soorten vormenstoven ook vaak hel erg leuk! als je de blokjes nog niet in t goeie gaatje kunt krijgen kun je er wel leuk mee tegen elkaar aan meppen of gooien
toch even hier neuzen
mocht je poppetje de toren niets aan vinden.. mag ik dan het gele balletje van je overnemen ? (ze speelt niet met de vormen maar vanaf de geboorte is ze stapelverliefd op die bal, nu wil ik dus een reserve alleen moet ik dan een compleet nieuwe toren kopen anyway eh nouja ik hoor t wel
pi_74306783
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Seb heeft altijd bruine ogen gehad dus. eerst heeeeel donker bijna zwart, nu kun je zijn pupillen wel weer zien en is het gewoon bruin.
mijn lief heeft dat dus ook gehad, vanaf het begin heeeeel donker en nu zijn ze lichtbruin, soms als het licht er anders op valt dan zijn ze zelfs bruin groenig!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha

en voor wie het vroeg, het maakt me echt niet uit of haar ogen nou wel of niet bruin worden, ik ben gewoon benieuwd maar ik vind het nu wel een gek idee, omdat ik haar zo met blauwe ogen gewend ben nu. Maar goed, dat gaat ook niet in 1 nacht natuurlijk die kleurverandering

Stiemie fijn dat Esmee weer een stapje vooruit gegaan is! Zie je, ze gaat op reis die kleine meid van jullie!

Ooooh Oeke wat klinkt dat geweldig! We hebben hier zo ontzettend veel voorleesboekjes staan, ik kan echt niet wachten

En Chan ik moest zo om je lachen ik heb hier ook zoiets, in het durp hier zit een professionele danswinkel. Veel te duur uiteraard maar ik kan niet wachten tot mn kleine meisje misschien wel op ballet zit en ze daar een pakje uit mag zoeken. Alleen dat duurt nog wel heul lang...

Jan staat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74306830
oh en over dat haar uitvallen. Mja het schijnt te kunnen dat het allemaal uitvalt. Je hoort ook wel eens dat het oplicht zeg maar. Innepin vertelde wel es dat ze ook zo donker was vroeger, maar die is nu niet echt donker meer

Tegen mij werd dat ook gezegd hoor door allerlei mensen. Jaja, wacht maar, dat valt nog wel uit!
Zelfs met een beetje jaloers ondertoontje hahaha
maar tot nu toe is hier niets uitgevallen. Ja uiteraard heeft ze wel zo'n plekje op haar hoofd van het schurken in dr bedje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74307079
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:34 schreef huuphuup het volgende:
oh en over dat haar uitvallen. Mja het schijnt te kunnen dat het allemaal uitvalt. Je hoort ook wel eens dat het oplicht zeg maar. Innepin vertelde wel es dat ze ook zo donker was vroeger, maar die is nu niet echt donker meer

Tegen mij werd dat ook gezegd hoor door allerlei mensen. Jaja, wacht maar, dat valt nog wel uit!
Zelfs met een beetje jaloers ondertoontje hahaha
maar tot nu toe is hier niets uitgevallen. Ja uiteraard heeft ze wel zo'n plekje op haar hoofd van het schurken in dr bedje.
als ze zo'n ontzettende bos heeft hoeft dat helemaal niet hoor, bij elin is helemaal niets uitgevallen ze had wel wat afgeknapte haartjes op de plek waar de meeste baby's dan kaal worden (ligplekken) maar daar zie je amper wat van

en haar oogjes verkleuren nog steeds, het is nu grijs/groen/ met 1 streepje bruin in 1 oog en een zonnetje bruin in t andere dus ik gok op groenbruine oogjes
pi_74307495
Seb had een hele kale plek van het liggen maar dat was ook zo weer weg toen hij eenmaal ging rollen.
Gelukkig want het was geen gezicht, hier is het heel duidelijk te zien

ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')