abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74307495
Seb had een hele kale plek van het liggen maar dat was ook zo weer weg toen hij eenmaal ging rollen.
Gelukkig want het was geen gezicht, hier is het heel duidelijk te zien

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74307985
hahaha kleurdoos, alvast ff dipsen voordat t ding hier überhaupt in huis is... Maar tis goed hoor! Ik hou t in gedachten voor je wijze meisje! Ga zaterdag naar n 2e handsspeelgoedbeurs, zal daar ook ff rondkijken voor je!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74308000
tof, bedankt
pi_74309285
Net met Tess naar de ha geweest. Ze heeft een luchtweginfectie (net als haar zus en vader). Zr schommelt heel erg qua temp, van 36,4 naar 38,3. Wordt woensdag door de ha teruggebeld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74309347
oh wat eng Vicky
beterschap voor je kleine meiske
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 2 november 2009 @ 11:17:59 #105
5428 crew  miss_sly
pi_74309481
beterschap voor Tess
en ook voor zus en vader natuurlijk! jij als enige fit, vicky?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74309532
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
tof, bedankt
Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...
pi_74309565
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...
argh!
pi_74309753
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
beterschap voor Tess
en ook voor zus en vader natuurlijk! jij als enige fit, vicky?
Yep, ik als enige redelijk fit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74310101
Ochjee, beterschap voor je gezin Vicky, dat is niet leuk, alledrie ziek. Sterkte.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74311093
Net met Leander naar cb geweest Hij is gewoon al 70 cm Zelfs na 3 keer meten. Gewicht niet veel aangekomen. Nog steeds bijna 7 kilo. Hij had een mooi rond koppie, zag ze nog maar zelden zei de arts. Verder doet ie het gewoon goed. Tis ook een lekker ding Hij moest bij de tweede prik even heel hard huilen totdat ze ging fietsen met zijn beentjes. Toen moest ie weer lachen. De vrolijkerd
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 2 november 2009 @ 12:22:52 #111
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74311721
Beterschap Vicky! Vervelend voor die kleine Tess zeg...

MeNicole, wat is Leander al een flinke zeg! Goed hoor!

Joep is vanmorgen weer mee geweest naar de sportschool. Ze kennen ons al goed Ik werd weer uit de les gehaald en toen vroeg 1 vrouw aan een andere "waarom gaat zij?". Zegt die ander "ooow dat is de moeder van Joep" . Ik kan iedere keer ongeveer 30 minuten sporten en dan belt de opvang dat hij niet stil te krijgen is. Maar volgens die mevrouw daar moet ik het gewoon blijven proberen en dan went ie vanzelf... nou ik ben benieuwd.

We kunnen trouwens pas 25-11 bij de ka terrecht voor zijn hoofd. En ik zie net dat ook nog maar 1 week hier mag posten
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 2 november 2009 @ 12:34:44 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74312078
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh past dat ding ook op de kinderwagen ja?

Ik zoek nog iets voor op de kinderwagen eigenlijk. Mn meiske ligt nu de hele tijd verveelt naar de zijkant te kijken
maar wij hebben niet zo'n hele hippe wagen met veel buizen enzo dus ik weet niet of ik dat er makkelijk op kan klikken ofzo.
Huup ik doe altijd de kap van de wandelwagen een stukje naar beneden als ik merk dat Roy zich verveelt in de wandelwagen, en dan kijkt hij op die mannier lekker op zich heen.

En ik heb van die knijpbeesten aan de wandelwagen hangen, zal er zo wel een foto van maken.
daar kan hij aan trekken en dan rolt het terug op zeg maar, en maakt een geluidje (beetje ratelend)

Stieme hoe gaat het met Esmee?
Tess meisje beterschap, net als je zus, je papa.
Mama Vicky wel beter blijven he
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 2 november 2009 @ 13:37:00 #113
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74313913
willen jullie baby's ook zo graag rechtop zitten?
Roy wel, zelfs als hij bij ons zit wurmpt hij zich omhoog tot zit, en geef je hem je 2 vingers pakt hij ze en trekt zichzelf tot zit.
pi_74315525
Vicky, beterschap in de ziekenboeg . Dat ze maar gauw weer opknappen en jij niet ook mee gaat doen.

MeNicole, wat een lang eind! Netjes.

Seilram, mama van Joep . Heb je toch weer een half uurtje gesport!

Bar, hier ook een rechtopzitbaby. En boos dat ze wordt als je haar liggend op je arm legt... De wereld is veel te interessant blijkbaar.
Vanmorgen met peuter en baby in de fietskar op pad geweest . Wel schattig hoe ze dan zo samen in die kar zaten . En toen we weer thuis waren was Iris vertrokken
Fake it till you make it...
  maandag 2 november 2009 @ 14:34:18 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74315765
uhuh dat boos worden
pi_74315855
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Chan het volgende:
Zo ik loop echt dramatisch achter hier, teruglezen is niet meer echt te doen en ik zie dat het topic qua leeftijd ook in twee gesplitst is! En morgen moet ik weer werken dus dan gaat bijlezen ook even niet lukken helaas.

Dat probleem heb ik nu ook
Sorry dames. Wel even ook een aan alle kindjes of wie het even nodig heeft.

Over de kleur ogen. Bij Dewi zijn ze nog blauw/grijs maar kon daarstraks in het daglicht al wat bruine spikkels/vlekjes zien. Ik ben benieuwd.

En wij hebben trouwens ook dat trekding die we aan de wagen of cosi klemmen. Een konijntje. Dat is hier ook echt een hit.
Verder speelt ze graag met een stoffen vlinder waar op elke vleugel een activiteit zit zoals een spiegeltje of een knisperbijtje.
De speelboog is favoriet en speeltjes waar lichtjes en geluidjes vandaan komen.
Een paar maanden terug verkochten ze pluchen speelbeestjes die geluiden maken doormiddel van lichte aanraking. Wij hadden de giraffe van Kruidvat. Dat is ook echt een hit. Kan ze ook zelf.
En het snooze doekje pakt ze nu ook zelf sinds kort en wrijft daarmee over haar gezichtje en sabbelt aan de verschillende soorten stofjes aan de zijkanten.

Hier wil Dewi ook het liefst rechtop zitten en ook graag al staan.
Ik probeer het zoveel mogelijk niet te doen, maar dat gaat echt onder luid protest.
pi_74316391
Haai!

Even snel een vraagje tussendeur. De riempjes/gordeltjes van de Maxi Cosi (de Y-vorm, zeg maar) zitten bij Lente niet strak om d'r lijfje. En volgens mij kan ik ze niet aantrekken ook. Hoort dit zo of klopt er iets niet..?
  maandag 2 november 2009 @ 14:56:48 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74316477
onderop ssserpente kun je ze aantrekken
pi_74316509
Ff kijken...
pi_74316529
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!

Even snel een vraagje tussendeur. De riempjes/gordeltjes van de Maxi Cosi (de Y-vorm, zeg maar) zitten bij Lente niet strak om d'r lijfje. En volgens mij kan ik ze niet aantrekken ook. Hoort dit zo of klopt er iets niet..?
Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?
Ik hab een Graco en daar moet het aan de achterkant versteld worden.
pi_74316588
Verhip! Wat goed! Thanks!
pi_74316609
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Urla het volgende:

[..]

Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?
Ik hab een Graco en daar moet het aan de achterkant versteld worden.
Dat kan wel, maar dan kun je ze niet vastzetten. Alleen in hoogte verstellen.
pi_74317309
Beterschap voor je gezin Vicky!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74317525
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
Net met Tess naar de ha geweest. Ze heeft een luchtweginfectie (net als haar zus en vader). Zr schommelt heel erg qua temp, van 36,4 naar 38,3. Wordt woensdag door de ha teruggebeld.
Beterschap voor je gezinnetje.
Hopenlijk wordt je niet mee besmet.
pi_74321969
De kraamhulp is klaar met haar werkzaamheden, eindelijk weer opstaan zonder opruimende wervelwind in mijn huis

Mijn god, als man heb je het maar zwaar met die kraamhulpen. 1e keer ook alveel gedoe ermee en met deze weer... op mijn werk ervaren alle mannen het precies zo.
  maandag 2 november 2009 @ 18:07:34 #126
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74322393
Vicky, beterschap! Hier ook een ziek Maxje.... neusje zit dicht en hij huilt veel meer dan anders. (nog) geen koorts. Nog tips?

Bar... herkenbaar!!

Vraagje, ik heb iets gemist geloof ik, maar waar is het topic nu van 0 - 6 maanden??
pi_74324092
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, beterschap! Hier ook een ziek Maxje.... neusje zit dicht en hij huilt veel meer dan anders. (nog) geen koorts. Nog tips?

Bar... herkenbaar!!

Vraagje, ik heb iets gemist geloof ik, maar waar is het topic nu van 0 - 6 maanden??
ik heb zo'n neuspeertje en zoutwateroplossing..

Dit topic is voor 0-6 maanden en er is ook een topic van 6-12 maanden..

Tess ligt nu op het speelkleed heel hard te meppen tegen dingen die boven haar hangen. Ze pakt ze ook beet en trekt er heel hard aan.
Van de week gaf ze speeltjes over van links naar recht en weer terug.

En net weer ineens koorts, 38,5...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74324570
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:51 schreef willempjewever het volgende:
De kraamhulp is klaar met haar werkzaamheden, eindelijk weer opstaan zonder opruimende wervelwind in mijn huis

Mijn god, als man heb je het maar zwaar met die kraamhulpen. 1e keer ook alveel gedoe ermee en met deze weer... op mijn werk ervaren alle mannen het precies zo.
oh dat is jammer.

mijn kraamhulp was echt een engel en mijn vriend dacht er net zo over. Sterker nog, hij vond het bijna nog erger om haar te zien gaan dan ik

Vicky wat goed zeg dat Tess dat al kan! Ik kan niet wachten tot mijn dame ook echt zo gaat reageren op haar omgeving
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74324655
Mijn man vroeg of we onze kraamhulp niet voor altijd in konden huren. En of ze de tuin ook kon doen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74324720
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef Estrys het volgende:
Mijn man vroeg of we onze kraamhulp niet voor altijd in konden huren. En of ze de tuin ook kon doen
dat zei mijn lief ook

luie pinda's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74324817
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat zei mijn lief ook

luie pinda's
vroeg die van mij ook..
en dat is niet eens een pinda..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74326592
Mijn man aanbad de 1e kraamhulp ook gezien zij al zijn overhemden had gestreken. Wat trouwens ook helemaal niet in hun takenpakket hoort.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74326690
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn man aanbad de 1e kraamhulp ook gezien zij al zijn overhemden had gestreken. Wat trouwens ook helemaal niet in hun takenpakket hoort.
werd hier ook gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 november 2009 @ 20:15:51 #135
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74326956
Vicky beterschap met je kindjes en man Ik blijf hier nog wel een beetje meelezen hoor...

Wij hadden ook een lieverd van een kraamhulp, streek alles maar bracht ook Twan naar school.
Make love, not war ☮
pi_74330562
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je man

Maar al die mannen die het zo tof vonden waren zeker niet thuis toen de kraamhulp er was? Ik snap het niet waarom al die mannen zo enthousiast zijn?
pi_74330671
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Maar al die mannen die het zo tof vonden waren zeker niet thuis toen de kraamhulp er was? Ik snap het niet waarom al die mannen zo enthousiast zijn?
die van mij is de hele week thuisgeweest toen de kraam er was hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74331251
Die van mij was gewoon de hele week thuis toen de kraam er was en van hem had ze gerust langer mogen blijven!

Ze is zelfs een keer met Linde naar de kinderboerderij geweest zodat wij even bij konden slapen na een nacht met erg weinig slaap. Dat vond ik echt zo lief. En Linde was ook echt helemaal gek op haar
pi_74331646
Hmmm komt er weer iemand met minder leuk nieuws (ik kondig het maar even aan ;-)

Ben met Lars naar de osteopaat geweest, en hij heeft het Kiss-syndroom
Met grote dank aan de razendsnelle bevalling

Hij is behandeld voor alle vastzittende plekken (en dat waren er nogal wat) en heeft de hele behandeling gegild en geschreeuwd.
O men wat voelt dat verschrikkelijk

Vooralsnog is hij onrustiger als ervoor, maar er is ook heel wat gebeurd vandaag, dus we wachten maar af. Hopelijk gaat het helpen.
Hij ligt nu even in de kinderwagen te slapen, voor de rest heb ik hem de hele dag bij me gehouden.

Kraamhulpen zijn wel fijn he.....zowiezo dat gepoets in huis, heerlijk!
Mijn kraamhulp stuurde me vandaag nog een berichtje waarin ze aanbood om op Lars te passen zodat ik eens even wat tijd voor mezelf heb. Lief he!
(niet dat ik er gebruik van ga maken hoor, hij kan ook wel naar de oma's)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74332645
Karin, wat een rotnieuws zeg! Maar nu het beestje een naam heeft, hoop ik echt dat ze 'm met een gerichte behandeling kunnen helpen. Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk moet voelen om je ventje zo te horen schreeuwen. Een knuffel voor jullie allebei!

Ik vond de kraam ook heerlijk. Niet alleen voor het huishouden (N. was een maand vrij en deed het hele huis), maar vooral voor de verzorging van Lente. Ik had nog nooit een luier verschoond.
Maar na vijf dagen had ik dat ook wel onder de knie. Dus de laatste drie dagen heb ik na de lunch gezegd dat ze lekker naar huis kon.
pi_74332856
Jee Karin wat erg zeg voor jullie en natuurlijk ook voor Lars. Merk je al een heel klein beetje verbetering of is hij nog steeds alleen maar aan het bijkomen? Arm ventje En wat voor verdere behandeling krijgt hij nog?

Ik durf er zelf nog niet helemaal op te hopen, maar er is echt elke dag weer een heel klein beetje verbetering te zien bij Esmee! Vanmorgen had ze om 6 uur een fles gekregen, toen heeft ze daarna in de wieg geslapen tot 8.45 ( ) en toen ze werd wakker van een poepluier. Daarna rond 9 uur gedronken en weer in de wieg geslapen tot 11 uur ( ) en toen nog gewoon even lekker in de box gelegen tot ze trek kreeg. Vervolgens om 13 uur weer in bed gelegd en geslapen tot 16 uur ( ) Wakker gebleven tot mijn vriend om 17.00 thuis was en toen weer naar bed. Dat laatste was echter iets teveel van het goede en toen bleef ze huilen dus eruit gehaald en bij ons gehouden en nu ligt ze vanaf 19 uur ongeveer op mijn vriend te slapen. Al met al een hele verbetering.

Ze is als ze wakker is nu ook veel vrolijker en zit echt beter in haar kleine velletje. Ze lacht steeds meer en maakt van die ontzettend lieve geluidjes En ze kijkt zo mooi naar de beestjes van de mobiel die langskomen als ze in de box ligt.
pi_74333362
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:

[..]

nee hoor mijn vriend was de hele week thuis.
Hij vond haar onder andere zo geweldig omdat ze een echte vraagbaak was, alle kleine dingetjes over kindjes en dergelijke konden we aan haar vragen, ze had overal tips en truuks voor. En ook dat ze hem echt betrok bij het verzorgen van zn kindje vond ie leuk.
Ze was hier niet zo opruimerig overigens. Ze deed de was en maakte dingen schoon die ze schoon moest maken maar van al onze spullen is ze afgebleven, terwijl het hier toch een behoorlijke bende was de eerste paar dagen

Je moet wel een echte draak hebben getroffen wil je het zo vreselijk hebben gevonden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74333415
Karin, wat zielig voor Lars. Maar wel fijn dat er iets meer duidelijkheid lijkt te zijn. Moeilijk om hem zo verdrietig te zien. Hopelijk slaat de behandeling aan en zit hij gauw lekker in zijn lijf.

Stiemie, wat fijn dat er vooruitgang te merken is! En wat slaapt ze lekker veel. En leuk, zo'n vrolijk kletsend babietje in huis.

Bij ons was de kraam ook heel fijn, maar vond lief het aan het einde van de week wel welletjes. Hij werd ook gek van de vele wassen die ze draaide, er was namelijk geen waslijn meer vrij, maar wel een was in de trommel.

Tjee, kijk ik net in de OP zie ik dat Ko al bijna bovenaan staat! Mijn babietje word zo snel groot.

[ Bericht 1% gewijzigd door oeke op 02-11-2009 23:22:20 ]
pi_74333463
Ach wat fijn Stiemie! Het klinkt alsof Esmee eindelijk wat beter in dr velletje gaat zitten. Heel fijn voor jullie!

Lars is vandaag nog wel van slag. Na de behandeling keek hij echt zo uit alsof hij zich afvroeg waarom hij in vredesnaam op de wereld is gekomen, in de buik was het veel leuker allemaal.
Vanmiddag heeft hij een poosje geslapen, maar ook nog wel hard en zielig gehuild. De rest van de dag heb ik hem maar lekker bij me gehouden. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan.
Ik moest deze week even aankijken, behalve als ik het niet vertrouw moest ik gewoon bellen. Ik bel morgen zowiezo nog even, ik ben vergeten te vragen of ik hem nog gewoon op de normale manier mag oppakken, ik wil zijn nekje natuurlijk zo min mogelijk belasten.
Volgende week moet ik de osteopaat weer bellen om te doorspreken hoe het gaat, en het vervolg te bepalen.
  maandag 2 november 2009 @ 22:41:14 #145
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74334010
Karin, ik hoop dat de osteopathische behandelingen Lars gaan helpen. Hoe vervelend het ook is, misschien is het ook fijn dat er nu een labeltje aan hangt?

Stiemie, fijn dat jij al verbetering ziet bij Linde. En wat goed om te lezen dat ze door het beter slapen ook weer lekkerder in dr velleke zit. Goed zo!

Wij hebben hier een kleine doorbraak qua slapen. Voorheen moest ik Thomas altijd bij mij (of bij V natuurlijk) op schoot in slaap laten vallen, en dan pas weg leggen als hij ECHT goed diep in slaap was, anders was het huilen. En bijna van de ene op de andere dag kan hij gewoon zelf in slaap komen. Nu krijgt hij om 8 uur nog een voeding, dan gaan we naar boven om zijn pyjamatje en slaapzakje aan te doen en dan krijgt hij op bed nog zijn 'toetje', en daarna gaat hij gewoon lekker braaf in zijn eigen bedje slapen. Het is een wondertje!
En hij maakt dan ook meteen een flinke ruk, en komt ergens tussen 2 en 3 voor de volgende voeding. Niet slecht!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74334094
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars is vandaag nog wel van slag. Na de behandeling keek hij echt zo uit alsof hij zich afvroeg waarom hij in vredesnaam op de wereld is gekomen, in de buik was het veel leuker allemaal.
Wat zielig.
pi_74334613
Karin, vraag ook even, als je die man belt, of je Lars nog wel in de doek mag dragen

Wat ontzettend sneu voor hem en jullie
pi_74334855
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef mrien het volgende:
Karin, vraag ook even, als je die man belt, of je Lars nog wel in de doek mag dragen

Wat ontzettend sneu voor hem en jullie
Ik zal het vragen. Ik neem aan dat dat wel mag, inbakeren mag ook

Klein vriendje ligt al vanaf half 8 te knorren.....zometeen maar eens wakker maken voor een borrel, en dan gaan we lekker slapen (hoop ik)
  maandag 2 november 2009 @ 23:11:31 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74335145
Karin en Lars kan me wel voorstellen dat het ondanks dat het niet leuk is, het wel fijn is dat het nu bekend is waardoor het komt.
succes en sterkte met verdere behandelingen.
pi_74335671
We gaan trouwens ook nog wel door met de Pepti voeding voorlopig, op aanraden van de wvk.
Woensdag zou Lars zijn eerste prikken krijgen, maar ik denk dat we dat maar even uitstellen. Manneke heeft de afgelopen weken genoeg voor zijn kiezen gehad. Kan ook nog even wachten dan.

Qua kadootjes voor Sint, Lars krijgt in ieder geval zo'n speelgoedtv, waar je aan draait en er muziek uit komt en een plaatje dat beweegt.
Ook leuk, boekje van Woezel en Pip, zitten leuke cd'tjes bij, heb er hier eentje met een cd'tje voor baby's. Rustgevend en lief!
pi_74339793
Oh Karin, bah wat een vervelend nieuws! Hopelijk kunnen jullie goed geholpen worden, nu jullie weten wat er scheelt.

Stiemie, ik hoop voor je dat Esmee vandaag weer zo'n superdag heeft!

Ca.ra! Het bestaat dus?! Doen alle 17-9 kindjes dat na een tijdje?

Nog even een voor alle zieke kindjes!

Lotte en ik gaan er vandoor, we hebben om 9u een uurtje baby-massage!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:39:56 #152
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74339927
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:28 schreef Linda2205 het volgende:
(...)
(...)
voor ze 18 zijn doen ze het allemaal

Hij kwam vannacht gewoon pas om half 4 voor de volgende voeding! Ik had mijn gekolfde flesje met jbpm al klaar staan (hij drinkt t gelukkig ook gewoon op kamertemperatuur) maar ik zat al zo vol dat ik hem gewoon de borst heb gegeven. En blij toe, want hij is net om 8 uur pas weer geweest voor de volgende voeding.
Ik heb nu al flink gelekt, laat staan als ik dat flesje nog gegeven had vannacht.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74340414
Karin wat een vervelend nieuws! Ik hoop dat de behanbdeling helpt voor je kleine man!

Stiemie wat fijn voor jullie dat het gister zo goed ging met Esmee! Ik hoop dat het vandaag ook zo lekker gaat!

Linda leuk baby-massage! Ik zit er aan te denken om dat ook met Finn te doen, ik zag ook nog eens dat mijn zorgverzekering dat voor 75% vergoed!

Finn is na 1,5 week huilen gelukkig weer wat bijgetrokken! Ik zat echt met mijn handen in het haar omdat ik niet wist wat er nou was. Ik denk achteraf dat het een sprongetje was ofzo?!
Slapen is hier wel nog steeds een drama. Vannacht kwam hij ineens weer om 00.00uur om 03.00uur en om 06.00 uur terwijl hij zijn laatste voeding om 22.30 had gehad.

Nijna jullie waren begonnen om de laatste voeding te vervangen voor flesvoeding toch? Hoeveel voeding hebben jullie de eerste keren gegeven en wat voor soort?
pi_74340527
Oh Karin wat vervlend.. voor jou en Lars. Hopelijk kunnen ze nu echt snel er wat aan doen!

Stiemie wat fijn die verbetering Ga zo door Esmee!

Linda wat leuk! Ik heb een boekje over babymassage maar ik vind het toch wat engig om het zonder iemand die er verstand van heeft op Timo uit te gaan proberen.. Behalve dan zn voeten, die masseer ik bijna dagelijks omdat hij dat zo heerlijk vindt

Ca.ra lekker he als ze een klein beetje beginnen door te slapen! Ik genoot daar zo van, van dat ene uurtje extra dat je dan ineens had

Timo doet het echt voortreffelijk qua slapen, hij slaapt nu al bijna een maand nagenoeg elke nacht door.. Zo rond 9 uur 's avonds krijgt hij de laatste voeding, en zo rond 6 uur 's ochtends de eerste weer..
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:41:06 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74340981
roy rolde vanmorgen van rug naar buik
hij brabbeld hele verhalen toen kwamen bij mama de tranen, wat heb ik dat gemist zeg

en net toen ik wilde typen m'n "dieet lijkt aan te slaan, ging het mis.
en dat terwijl ik nog niet eens gegeten of gedronken heb, snap het niet.
heb het wel op camera gezet zodat ze het eens kunnen horen en zien.

en na de bui zit hij nu bij mij op schoot mee te kijken naar wat mama typt

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 03-11-2009 09:51:58 ]
pi_74341079
Karin, he wat naar. Aan de andere kant heb je nu wel een verklaring voor zijn onrust. Hopelijk gaat hij gauw baat hebben bij de behandeling

Stiemie, kleine stapjes vooruit goed zeg!
Lekker als je meisje zich zichtbaar beter voelt!

Ca.ra, die Thomas heeft het door !

Linda, lekker babymassage.

FTA, ik had een pakje Friso 1 standaard gehaald, omdat ze daar kleine pakjes van hadden. En dat gaat goed, dus dat geven we nu. Iris slaapt niet langer op de kv helaas, maar ik kan in elk geval op tijd naar bed nu en dan doet lief die late voeding... We hebben 120ml aangeboden en dat ging niet helemaal op de eerste keren. Inmiddels krijgt ze overdag 120 en 's avonds 150, maar daar liet ze gister ook iets van 30-40ml van over begreep ik van lief.
Ik denk dat het een kwestie is van uitproberen.
pi_74341101
RolRoy knap hoor en dan ook gelijk van rug naar buik, volgens mij is dat best moeilijk. Iris doet alleen van buik naar rug (hoofd ver genoeg optillen en naar achter gooien dan ga je wel).
pi_74341173
Roy al aan de rol En Iris ook!
Timo tilt zijn hoofd nog niet eens echt op als hij op zn buik ligt? Ja heel eventjes doet hij het en dan legt hij zn hoofd weer neer en gaat liggen brabbelen.. vanaf wanneer is dat iets om je zorgen over te maken eigenlijk?
pi_74341254
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:28 schreef Linda2205 het volgende:
Linda, ik durf het bijna niet te zeggen, maar Driekus lijkt het ook ontdekt te hebben. Gisteren geslapen van half 1 tot zes en vandaag zelfs van twaalf tot half zeven. Hij was alleen effe wakker vannacht omdat ie last had van zijn voeding of het slijm van zijn verkoudheid. Effe laten boeren en toen het bedje weer in. Maar, Driekus slaapt dan ook amper overdag. Hij ligt nou nog te maffen, maar kan goed zijn dat ie dan pas vanavond weer slaapt. Hij vind het veel te leuk om rond te kijken.
Karin, hopelijk helpt de behandeling snel. Bij het kindje van mijn nichtje waren ze er met een paar behandelingen klaar mee.
Stiemie, hopelijk zet Esmee de stijgende lijn door!
Bar, slim om het op video te zetten, kunnen ze zelf zien wat er gebeurt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74341317
Nijna, Driekus dronk ook geen hele flesjes toen we net begonnen waren met de fles. Inmiddels is dat over en gaan er hele flessen in. En nou beginnen we ook te merken dat ie het op fv veel langer volhoudt dan op bv. MIsschien is het een kwestie van wennen?
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:55:19 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74341357
chan ik heb me daar nooit druk om gemaakt de ontwikkelingen van thijs en nu bij roy ook niet, elk kind doet het op zijn mannier en op eigen tempo.
thijs was een trage zeg maar en vond het allemaal wel prima, lopen kon hij wel maar deed hij niet, hij kroop liever

en roy lijkt me nu al een felle
pi_74341534
Och jeetje Karin, wat sneu voor je mannetje! Ik hoop dattie snel weer beter in zijn velletje zit!

Hoera voor rollende Roy!

Linda, veel plezier bij de massage!!|

Tess heeft gister niet meer ingebakerd geslapen, alleen nog maar in een slaapzak nog wel met de mouwen vastgespeld anders is het een mepfestijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:03:14 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74341588
dat slaan kennen we, roy haalde ik vanmorgen ook bekrast uit z'n bedje
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:04:31 #164
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74341625
Roy, dat moet je toch niet doen jongen! Zonde!

Karin, ik ziet hier gewoon te Getver zeg! Hoe is het vannacht gegaan??
pi_74342070
Oh maar het is ook helemaal niet de bedoeling dat hij er op door gaat slapen hoor Nijna. Het mag natuurlijk wel maar daar doe ik het niet om. Ik ben gewoon een beetje klaar met het volledig bv geven en wil nu langzaam gaan overstappen om bv en fv samen. Hij is volgende week 4 maanden.

Vraagje voor de mama's van de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Finn: Zijn die van jullie ook zo gefixeerd op jullie eten? Finn wordt helemaal wild als hij mij/ons ziet eten en het lijkt wel alsof hij ook al wat wil. Ik heb soms echt het idee dat hij toe is aan iets anders dan melk.

Roy aan het rollen van de rug naar de buik! Knap hoor!
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:27:48 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74342172
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Vraagje voor de mama's van de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Finn: Zijn die van jullie ook zo gefixeerd op jullie eten? Finn wordt helemaal wild als hij mij/ons ziet eten en het lijkt wel alsof hij ook al wat wil. Ik heb soms echt het idee dat hij toe is aan iets anders dan melk.

En hier zijn we 4,5 maand. Wij mochten van het cb beginnen met hapjes en dat hebben we dus ook gedaan en ze vinden het heerlijk!
pi_74342186
FTA, Tess volgt ook alles wat naar onze monden gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74342233
Zo..ben ik weer...mn vriendinnetje heeft haar kindje gemasseerd en ik heb met Lotte zitten wiebelen, die was alleen maar aan het huilen. Het was toch een beetje te vroeg voor ons geloof ik

Ze slaapt tegenwoordig zo tegen een uur of 10 in (vandaag tot half 3 ), dan verschoon ik d'r. Eerst voedde ik dr altijd zittend, maar nu doe ik het liggend, wat is dat relaxed zeg! Aanleggen, licht uit en verder slapen! Ik merk wel dat ze de 2e keer dat ze komt minder drinkt, want dan komt ze na 1.5u meestal alweer. Maar ook zij slaapt er beter van, want na de voeding valt ze gewoon in slaap (denk ik tenminste, ik slaap dan alweer ). Heeft ze er toch baat bij, niet 3 kwartier in het licht te liggen!

Roy, wat goed dat je rolt jongen! En al hele verhalen! Bar, ik hoop dat ze wat hebben aan het filmpje! voor jou!

Gaan jullie Sinterklaas vieren met jullie beebjes (in geval van eerste kindje)?
Lotte!
Noah!
pi_74342273
Bij ons kijkt hij wel, maar hij doet nog geen haphap met zijn mond ofzo. Dat hoorde ik van Fruppel, geloof ik, dat Danique dat echt zo deed.
Hij kijkt eigenlijk hetzelfde als wanneer hij uit het raam kijkt of op straat naar mensen kijkt, geinteresseerd maar nog niet wetend wat hij er mee moet.
Wij wachten tot 6 maanden, met bijvoeden.
pi_74342338
Mikoxx ik denk dat wij eind van de maand ook eens gaan kijken of Finn misschien iets van een fuithapje wil. Dan is hij ook 4,5 maand en is hij ook wat gewend aan af en toe een fles.

Oeke Finn is denk ik wel wat meer geinteresseerd dan in eten, hij probeert echt het eten van mijn bord te pakken als hij op schoot zit en laatst wilde hij mijn boterham in zijn mond duwen.

Linda lekker is dat he liggend voeden! Ik doe dat 's nachts altijd en ik val dan inderdaad ook al in slaap als Finn nog ligt te slapen!

Wij gaan wel sinterklaas vieren Linda. Niet bijzonder uitgebreid ofzo maar met in ieder geval mijn moeder en een paar kadootjes
pi_74342574
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mikoxx ik denk dat wij eind van de maand ook eens gaan kijken of Finn misschien iets van een fuithapje wil. Dan is hij ook 4,5 maand en is hij ook wat gewend aan af en toe een fles.

Oeke Finn is denk ik wel wat meer geinteresseerd dan in eten, hij probeert echt het eten van mijn bord te pakken als hij op schoot zit en laatst wilde hij mijn boterham in zijn mond duwen.

Linda lekker is dat he liggend voeden! Ik doe dat 's nachts altijd en ik val dan inderdaad ook al in slaap als Finn nog ligt te slapen!

Wij gaan wel sinterklaas vieren Linda. Niet bijzonder uitgebreid ofzo maar met in ieder geval mijn moeder en een paar kadootjes
Flower ti amo wij zijn ongeveer met 4 maanden begonnen overdag op het kdv een fles kunstvoeding te laten geven omdat ik niet genoeg kolfde en me niet te veel wilde stressen. Ons cb adviseerde ons Biobimlac voeding, ze zeiden dat dat net zo goed is als hypoallergene voeding. Het is in ieder geval een biologisch geproduceerde babyvoeding. Onze zoon accepteerde dat gelijk heel goed. De voeding is dan alleen bij natuurwinkels te verkrijgen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74342603
Hihi, dat klinkt een beetje als dat Ko nu ook alles in zijn mond stopt, vooral onze vingers en vanochtend mijn lief zijn neus, verdwijnen in zijn mond!

Wij gaan ook Sinterklaas vieren, met Ko zijn achternichtje, die is een jaar ouder!

Stoer hoor Bar rollen! En dat kletsen, ik kan me voorstellen dat je dat gemist hebt. Zo lief vind ik.
Zielig van het spugen!
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:47:25 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_74342670
Ah, een splitsing, ik vind het nu al prettig. Geloof dat ik toen ik nog met Ruben hier zat al een keer opgemerkt had dat het verschil zo groot is tussen de net-baby's en de bijna-dreumesen

Hier een slapend mannetje in de draagdoek, hij is heel erg aanhankelijk vandaag en wil het liefst de hele dag aan de borst liggen. Dat is hem vannacht redelijk gelukt, aangezien ik in slaap was gevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74343448
FTA, ik wilde je gewoon geen valse hoop geven, vandaar dat ik het ff zei ... Succes met de overstap!
pi_74343585
De hoop op opnieuw doorslapen heb ik al laten varen haha

Bedankt voor de tip Tinuviel ik ga eens kijken!
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:52:44 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74344579
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:

Tess heeft gister niet meer ingebakerd geslapen, alleen nog maar in een slaapzak nog wel met de mouwen vastgespeld anders is het een mepfestijn
Vind je dat niet eng?
ik krijg van die beelden voor me van losrakende veiligheidspelden

Hoe gaat het trouwens nu met Tess beetje opgeknapt alweer?
pi_74344840
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Vind je dat niet eng?
ik krijg van die beelden voor me van losrakende veiligheidspelden

Hoe gaat het trouwens nu met Tess beetje opgeknapt alweer?
nee, ik heb van die beveiligde veiligheidsspelden, waarvan je de kop naar benedn moet drukken.

Tess zit duidelijk niet lekker in haar velletje. Temp was weer opgelopen van 36,7 naar 37,8, ze spuugt meer, hoest zich de krampen en is erg hangerig.
Morgenhebben we weer contact met de huisarts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:10:19 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74345103
sneu is dat.
sterkte ermee !
pi_74345242
Fijn dat het beter gaat, Stiem! En dat jullie kleine meisje ook echt beter in d'r velletje lijkt te zitten. Ik duim voor jullie dat de stijgende lijn zich doorzet!

Thomas en Driekus slapen ook lekker door! Lente krijgt ''s avonds rond 18:00 uur de borst en dan gaat ze om 19:30 uur in bad. Dan geef ik 'r nog een welterustenslokje en dan slaapt ze ook tot zeker 02:00 s nachts door. Heerlijk! 's Ochtends komt ze dan weer rond een uur of 06:00/07:00.

Arme Tess, sterkte Vick!

Zo, ik ga het madammeke in de doek hijsen en me met hond de kou in begeven. Brr!
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:39:30 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74345921
uhmm voor de dames die nu bv met fv combineren hebben jullie dat op eigen houtje gedaan of in overleg met cb/ha?

en welke voeding word dan geadviseerd?

zit hier nu na overleg ha beetje in dubio, of combineren of alles afkolven en dat in flesjes geven
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:41:40 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_74345997
Bar, alles afkolven zou ik zelf afraden. Het is echt ontzettend veel werk en het is haast niet te doen als er een regeldag aankomt, daarnaast gaat je productie er echt van omlaag als je niet ook gewoon voedt. Een baby drinkt gewoon beter dan een kolf Ik zou voor deels flesvoeding, deels borstvoeding live uit de borst gaan en kolven indien nodig. Hier is mij overigens geadviseerd om altijd gewoon de Hypoallergeen voeding te gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:46:00 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74346151
dat het veel werk is ben ik me van bewust daarom in dubio.
maar roy krijgt last van drinken uit borst, uit de fles gaat alles prima en heb ik een blije baby.
de ochtend/avond voeding kan ik zo blijven geven omdat die altijd nog goed gaan.
eigenlijk wil ik er ook niet mee stoppen.
of het moet daadwerkelijk minderen/overgaan met 3 maand, dan houd ik het nog wel even uit.

moeilijk....
pi_74346513
Bar, deels op eigen houtje. Toen ik besloot dat ik de bv verder af wilde bouwen heb ik contact gehad met het CB. En die zeiden dat we gewoon konden blijven geven wat we al gaven. Mirte heeft ook de standaard voeding gehad (en later comfort) en dat ging ook prima.
Lastige keuze hoor, succes met overwegen/afwegen en knopen doorhakken.
pi_74346822
Poeh ja lastig lijkt me Bar, maar wat fijn om te lezen dat Roy een veel blijere baby is! En ook nog eens rollen! wat een feest!

En dan die doorslapertjes! super zeg!

Gisteravond lag Lars nog een poos in de kinderwagen te slapen, op een gegeven moment hoor ik geluidjes, ga kijken....ligt meneertje met open oogjes te "kletsen" ! Dat kennen we helemaal niet van Lars, wakker=huilen.
Vannacht ging het ook goed, we konden hem zelfs wakker wegleggen en daarna viel hij zo in slaap. We hebben nu wel een nachtlampje aan op zijn kamer, als je het licht uitdoet gaat hij huilen...mijn kleine vriendje is bang in het donker!
Vanmorgen na de fles lag hij naast me in bed, mooi heen en weer te kijken, en big smilies voor mama en papa. Wat doet dat je goed!
Op het moment dat je bij de osteopaat bent vraag je je werkelijk af of je er wel goed aan doet, maar als ik zie hoe Lars nu al lekkerder in zijn velletje zit dan was dat het wel waard!
Hij is steeds aan het heen en weer kijken, echt fijn dat dat weer kan zonder pijn!
Ik verwacht dat we nog wel een paar keer met hem heen moeten hoor, maar ik ben tot nu toe hoopvol!!!!
pi_74347958
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Troel het volgende:
... en wil het liefst de hele dag aan de borst liggen. Dat is hem vannacht redelijk gelukt, aangezien ik in slaap was gevallen
eeks, ik heb steeds wanneer ik 's nachts wakker wordt van geluidjes van Niels dat ik denk dat hij nog bij mij in bed ligt en dan schrik ik me het apelazarus.

De intakemevrouw van het consultatiebureau is net geweest. Alles lijkt goed met Niels, hij is al over zijn geboortegewicht. Zijn naveltje vertoonde wat wildgroei dus dat heeft ze aangestipt met zilvernitraat. Het enige waar ze niet over uit zijn wat het is, is nog steeds zijn ademhaling. Die blijft te snel en hij blijft zijn ribbenkast best wel intrekken. Vooral ML maakt zich hier flink druk om omdat het kan duiden op bijvoorbeeld een hartruisje, maar in het ziekenhuis is hij 3 keer nagekeken door een kinderarts en die kon niets vinden.
Niels is een enorm driftkikkertje, hij gaat echt schelden wanneer hij de tepel niet snel genoeg te pakken heeft, de melk niet snel genoeg toeschiet, de melk te snel toeschiet, er een boertje dwarszit
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74348137
Karin wat heerlijk om te horen! kletsende babies zijn gewoon zo

Ik plof hier even neer. Net spitsuur gehad met Linde die na peuterdans was geweest met mijn moeder en die een boterham moest eten en Esmee besloot dat dat een mooi moment was voor een enoooorme poepluier en een fles. Whoei ben blij dat mijn hele kinderschare nu op bed ligt. Is toch wel even wennen zo. Door het gehuil van Esmee is er hier totaal nog geen handigheid in gekomen om mijn 2 meisjes handig te combineren.

En nu maar duimen dat ze allebei even lekker lang gaan slapen Over een half uurtje komen mijn schoonouders langs om eventueel ook wat bij te springen als het niet zou lukken, maar zoals het nu gaat, ben ik al zo blij. Linde kletst steeds tegen Esmee en die gaat dan weer geluidjes terug maken. En net voor het slapen gaan zei Linde: als Esmee groot is, zijn wij vriendjes
pi_74348141
Karin, wat fijn van Lars! Dat geeft je vast veel moed ja.
Bar, ik heb het combineren van fv en bv in overleg met de huisarts gedaan. We hadden nog friso staan, dat hypoallergeen spul. Daarna ben ik overgestapt op nutrilon en dan ook weer hypo-allergeen. De huisarts gaf toen als tip om iig dat hypoallergeen te pakken en welk merk maakt dan verder niet uit. Maar onze Driekus is er ook heel makkelijk in, die lust alles lijkt wel. Alles kolven lijkt me geen optie, ik heb even geprobeerd om 1 voeding te kolven, maar dat was hier geen optie, kolven werkt niet echt bij mij.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:50:28 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74348257
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels is een enorm driftkikkertje, hij gaat echt schelden wanneer hij de tepel niet snel genoeg te pakken heeft, de melk niet snel genoeg toeschiet, de melk te snel toeschiet, er een boertje dwarszit
pi_74348295
Karin wat fijn joh .

Twinkly, hihi Niels met temperament .

Stiemie . Ook lekker om ze even tegelijk op bed te hebben.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:53:48 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74348377
bel wel even met de wijkverpleegkundige.

want wil toch wel een keuze gaan maken, vooral ook omdat het gewoon opvalt dat zodra het uit een flesje komt het wel goed/beter lijkt te gaan.

gister en vandaag de hele dag bv uit borst en heb gewoon weer een ontevreden huilende roy
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:54:24 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74348400
Twinkel wat klink je gelukkig

en kleine driftkikkertjes zijn nog veel schattiger
pi_74348576
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Stiemie het volgende:
Linde kletst steeds tegen Esmee en die gaat dan weer geluidjes terug maken. En net voor het slapen gaan zei Linde: als Esmee groot is, zijn wij vriendjes
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74349118
oooh Huup, ik dacht jou idee te pikken met de handjes en voetjes met verf. Geen goed idee!!!! Een grote kliederboel alles onder de verf, maar Finn heeft nu wel zijn eerste kunstwerk gemaakt
pi_74349970
FTA, wat deed je anders dan Huup? Dan kan ik vast van jouw fouten leren, Driekus moet deze week zijn eerste kunstwerk produceren voor mijn moeders verjaardag.
pi_74350227
Ik was zo naief te denken dat hij wel zou meewerken Ik had het in zijn slaap moeten doen
pi_74350406
pics or it didn't happen
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:54:44 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74350600
heb je er foto's van FTA
pi_74350677

Kind en vloer zijn inmiddels alweer schoon Ik zat zelf ook onder de verf en heb er niet aan gedacht om de camera te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')