Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...quote:
argh!quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Had ik het geweten. Een paar weken terug lag hier zo een hoofd in de kringloopwinkel. Voor wel 10 hele centen...
Yep, ik als enige redelijk fit..quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
beterschap voor Tess
en ook voor zus en vader natuurlijk! jij als enige fit, vicky?
Huup ik doe altijd de kap van de wandelwagen een stukje naar beneden als ik merk dat Roy zich verveelt in de wandelwagen, en dan kijkt hij op die mannier lekker op zich heen.quote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh past dat ding ook op de kinderwagen ja?
Ik zoek nog iets voor op de kinderwagen eigenlijk. Mn meiske ligt nu de hele tijd verveelt naar de zijkant te kijken
maar wij hebben niet zo'n hele hippe wagen met veel buizen enzo dus ik weet niet of ik dat er makkelijk op kan klikken ofzo.
Dat probleem heb ik nu ookquote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef Chan het volgende:
Zo ik loop echt dramatisch achter hier, teruglezen is niet meer echt te doen en ik zie dat het topic qua leeftijd ook in twee gesplitst is! En morgen moet ik weer werken dus dan gaat bijlezen ook even niet lukken helaas.
Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?quote:Op maandag 2 november 2009 14:54 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!![]()
Even snel een vraagje tussendeur. De riempjes/gordeltjes van de Maxi Cosi (de Y-vorm, zeg maar) zitten bij Lente niet strak om d'r lijfje. En volgens mij kan ik ze niet aantrekken ook. Hoort dit zo of klopt er iets niet..?
Dat kan wel, maar dan kun je ze niet vastzetten. Alleen in hoogte verstellen.quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Urla het volgende:
[..]
Kan je de riempjes ook niet aan de achterkant van de cosi aantrekken?
Ik hab een Graco en daar moet het aan de achterkant versteld worden.
Beterschap voor je gezinnetje.quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
Net met Tess naar de ha geweest. Ze heeft een luchtweginfectie (net als haar zus en vader). Zr schommelt heel erg qua temp, van 36,4 naar 38,3. Wordt woensdag door de ha teruggebeld.
ik heb zo'n neuspeertje en zoutwateroplossing..quote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, beterschap! Hier ook een ziek Maxje.... neusje zit dicht en hij huilt veel meer dan anders. (nog) geen koorts. Nog tips?
Bar... herkenbaar!!
Vraagje, ik heb iets gemist geloof ik, maar waar is het topic nu van 0 - 6 maanden??
oh dat is jammer.quote:Op maandag 2 november 2009 17:51 schreef willempjewever het volgende:
De kraamhulp is klaar met haar werkzaamheden, eindelijk weer opstaan zonder opruimende wervelwind in mijn huis![]()
Mijn god, als man heb je het maar zwaar met die kraamhulpen. 1e keer ook alveel gedoe ermee en met deze weer... op mijn werk ervaren alle mannen het precies zo.
dat zei mijn lief ookquote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef Estrys het volgende:
Mijn man vroeg of we onze kraamhulp niet voor altijd in konden huren. En of ze de tuin ook kon doen
vroeg die van mij ook..quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zei mijn lief ook
luie pinda's![]()
werd hier ook gedaan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn man aanbad de 1e kraamhulp ook gezien zij al zijn overhemden had gestreken. Wat trouwens ook helemaal niet in hun takenpakket hoort.
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je manquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
Mijn man aanbad de 1e kraamhulp ook gezien zij al zijn overhemden had gestreken. Wat trouwens ook helemaal niet in hun takenpakket hoort.
die van mij is de hele week thuisgeweest toen de kraam er was hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je man
Maar al die mannen die het zo tof vonden waren zeker niet thuis toen de kraamhulp er was? Ik snap het niet waarom al die mannen zo enthousiast zijn?
nee hoor mijn vriend was de hele week thuis.quote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor jij als vrouw te doen voor je man
Maar al die mannen die het zo tof vonden waren zeker niet thuis toen de kraamhulp er was? Ik snap het niet waarom al die mannen zo enthousiast zijn?
quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars is vandaag nog wel van slag. Na de behandeling keek hij echt zo uit alsof hij zich afvroeg waarom hij in vredesnaam op de wereld is gekomen, in de buik was het veel leuker allemaal.
Ik zal het vragen. Ik neem aan dat dat wel mag, inbakeren mag ookquote:Op maandag 2 november 2009 22:55 schreef mrien het volgende:
Karin, vraag ook even, als je die man belt, of je Lars nog wel in de doek mag dragen
Wat ontzettend sneu voor hem en jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |