abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74339793
Oh Karin, bah wat een vervelend nieuws! Hopelijk kunnen jullie goed geholpen worden, nu jullie weten wat er scheelt.

Stiemie, ik hoop voor je dat Esmee vandaag weer zo'n superdag heeft!

Ca.ra! Het bestaat dus?! Doen alle 17-9 kindjes dat na een tijdje?

Nog even een voor alle zieke kindjes!

Lotte en ik gaan er vandoor, we hebben om 9u een uurtje baby-massage!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:39:56 #152
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74339927
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:28 schreef Linda2205 het volgende:
(...)
(...)
voor ze 18 zijn doen ze het allemaal

Hij kwam vannacht gewoon pas om half 4 voor de volgende voeding! Ik had mijn gekolfde flesje met jbpm al klaar staan (hij drinkt t gelukkig ook gewoon op kamertemperatuur) maar ik zat al zo vol dat ik hem gewoon de borst heb gegeven. En blij toe, want hij is net om 8 uur pas weer geweest voor de volgende voeding.
Ik heb nu al flink gelekt, laat staan als ik dat flesje nog gegeven had vannacht.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74340414
Karin wat een vervelend nieuws! Ik hoop dat de behanbdeling helpt voor je kleine man!

Stiemie wat fijn voor jullie dat het gister zo goed ging met Esmee! Ik hoop dat het vandaag ook zo lekker gaat!

Linda leuk baby-massage! Ik zit er aan te denken om dat ook met Finn te doen, ik zag ook nog eens dat mijn zorgverzekering dat voor 75% vergoed!

Finn is na 1,5 week huilen gelukkig weer wat bijgetrokken! Ik zat echt met mijn handen in het haar omdat ik niet wist wat er nou was. Ik denk achteraf dat het een sprongetje was ofzo?!
Slapen is hier wel nog steeds een drama. Vannacht kwam hij ineens weer om 00.00uur om 03.00uur en om 06.00 uur terwijl hij zijn laatste voeding om 22.30 had gehad.

Nijna jullie waren begonnen om de laatste voeding te vervangen voor flesvoeding toch? Hoeveel voeding hebben jullie de eerste keren gegeven en wat voor soort?
pi_74340527
Oh Karin wat vervlend.. voor jou en Lars. Hopelijk kunnen ze nu echt snel er wat aan doen!

Stiemie wat fijn die verbetering Ga zo door Esmee!

Linda wat leuk! Ik heb een boekje over babymassage maar ik vind het toch wat engig om het zonder iemand die er verstand van heeft op Timo uit te gaan proberen.. Behalve dan zn voeten, die masseer ik bijna dagelijks omdat hij dat zo heerlijk vindt

Ca.ra lekker he als ze een klein beetje beginnen door te slapen! Ik genoot daar zo van, van dat ene uurtje extra dat je dan ineens had

Timo doet het echt voortreffelijk qua slapen, hij slaapt nu al bijna een maand nagenoeg elke nacht door.. Zo rond 9 uur 's avonds krijgt hij de laatste voeding, en zo rond 6 uur 's ochtends de eerste weer..
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:41:06 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74340981
roy rolde vanmorgen van rug naar buik
hij brabbeld hele verhalen toen kwamen bij mama de tranen, wat heb ik dat gemist zeg

en net toen ik wilde typen m'n "dieet lijkt aan te slaan, ging het mis.
en dat terwijl ik nog niet eens gegeten of gedronken heb, snap het niet.
heb het wel op camera gezet zodat ze het eens kunnen horen en zien.

en na de bui zit hij nu bij mij op schoot mee te kijken naar wat mama typt

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 03-11-2009 09:51:58 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74341079
Karin, he wat naar. Aan de andere kant heb je nu wel een verklaring voor zijn onrust. Hopelijk gaat hij gauw baat hebben bij de behandeling

Stiemie, kleine stapjes vooruit goed zeg!
Lekker als je meisje zich zichtbaar beter voelt!

Ca.ra, die Thomas heeft het door !

Linda, lekker babymassage.

FTA, ik had een pakje Friso 1 standaard gehaald, omdat ze daar kleine pakjes van hadden. En dat gaat goed, dus dat geven we nu. Iris slaapt niet langer op de kv helaas, maar ik kan in elk geval op tijd naar bed nu en dan doet lief die late voeding... We hebben 120ml aangeboden en dat ging niet helemaal op de eerste keren. Inmiddels krijgt ze overdag 120 en 's avonds 150, maar daar liet ze gister ook iets van 30-40ml van over begreep ik van lief.
Ik denk dat het een kwestie is van uitproberen.
Fake it till you make it...
pi_74341101
RolRoy knap hoor en dan ook gelijk van rug naar buik, volgens mij is dat best moeilijk. Iris doet alleen van buik naar rug (hoofd ver genoeg optillen en naar achter gooien dan ga je wel).
pi_74341173
Roy al aan de rol En Iris ook!
Timo tilt zijn hoofd nog niet eens echt op als hij op zn buik ligt? Ja heel eventjes doet hij het en dan legt hij zn hoofd weer neer en gaat liggen brabbelen.. vanaf wanneer is dat iets om je zorgen over te maken eigenlijk?
pi_74341254
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:28 schreef Linda2205 het volgende:
Linda, ik durf het bijna niet te zeggen, maar Driekus lijkt het ook ontdekt te hebben. Gisteren geslapen van half 1 tot zes en vandaag zelfs van twaalf tot half zeven. Hij was alleen effe wakker vannacht omdat ie last had van zijn voeding of het slijm van zijn verkoudheid. Effe laten boeren en toen het bedje weer in. Maar, Driekus slaapt dan ook amper overdag. Hij ligt nou nog te maffen, maar kan goed zijn dat ie dan pas vanavond weer slaapt. Hij vind het veel te leuk om rond te kijken.
Karin, hopelijk helpt de behandeling snel. Bij het kindje van mijn nichtje waren ze er met een paar behandelingen klaar mee.
Stiemie, hopelijk zet Esmee de stijgende lijn door!
Bar, slim om het op video te zetten, kunnen ze zelf zien wat er gebeurt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74341317
Nijna, Driekus dronk ook geen hele flesjes toen we net begonnen waren met de fles. Inmiddels is dat over en gaan er hele flessen in. En nou beginnen we ook te merken dat ie het op fv veel langer volhoudt dan op bv. MIsschien is het een kwestie van wennen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:55:19 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74341357
chan ik heb me daar nooit druk om gemaakt de ontwikkelingen van thijs en nu bij roy ook niet, elk kind doet het op zijn mannier en op eigen tempo.
thijs was een trage zeg maar en vond het allemaal wel prima, lopen kon hij wel maar deed hij niet, hij kroop liever

en roy lijkt me nu al een felle
pi_74341534
Och jeetje Karin, wat sneu voor je mannetje! Ik hoop dattie snel weer beter in zijn velletje zit!

Hoera voor rollende Roy!

Linda, veel plezier bij de massage!!|

Tess heeft gister niet meer ingebakerd geslapen, alleen nog maar in een slaapzak nog wel met de mouwen vastgespeld anders is het een mepfestijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:03:14 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74341588
dat slaan kennen we, roy haalde ik vanmorgen ook bekrast uit z'n bedje
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:04:31 #164
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74341625
Roy, dat moet je toch niet doen jongen! Zonde!

Karin, ik ziet hier gewoon te Getver zeg! Hoe is het vannacht gegaan??
pi_74342070
Oh maar het is ook helemaal niet de bedoeling dat hij er op door gaat slapen hoor Nijna. Het mag natuurlijk wel maar daar doe ik het niet om. Ik ben gewoon een beetje klaar met het volledig bv geven en wil nu langzaam gaan overstappen om bv en fv samen. Hij is volgende week 4 maanden.

Vraagje voor de mama's van de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Finn: Zijn die van jullie ook zo gefixeerd op jullie eten? Finn wordt helemaal wild als hij mij/ons ziet eten en het lijkt wel alsof hij ook al wat wil. Ik heb soms echt het idee dat hij toe is aan iets anders dan melk.

Roy aan het rollen van de rug naar de buik! Knap hoor!
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:27:48 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74342172
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Vraagje voor de mama's van de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Finn: Zijn die van jullie ook zo gefixeerd op jullie eten? Finn wordt helemaal wild als hij mij/ons ziet eten en het lijkt wel alsof hij ook al wat wil. Ik heb soms echt het idee dat hij toe is aan iets anders dan melk.

En hier zijn we 4,5 maand. Wij mochten van het cb beginnen met hapjes en dat hebben we dus ook gedaan en ze vinden het heerlijk!
pi_74342186
FTA, Tess volgt ook alles wat naar onze monden gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74342233
Zo..ben ik weer...mn vriendinnetje heeft haar kindje gemasseerd en ik heb met Lotte zitten wiebelen, die was alleen maar aan het huilen. Het was toch een beetje te vroeg voor ons geloof ik

Ze slaapt tegenwoordig zo tegen een uur of 10 in (vandaag tot half 3 ), dan verschoon ik d'r. Eerst voedde ik dr altijd zittend, maar nu doe ik het liggend, wat is dat relaxed zeg! Aanleggen, licht uit en verder slapen! Ik merk wel dat ze de 2e keer dat ze komt minder drinkt, want dan komt ze na 1.5u meestal alweer. Maar ook zij slaapt er beter van, want na de voeding valt ze gewoon in slaap (denk ik tenminste, ik slaap dan alweer ). Heeft ze er toch baat bij, niet 3 kwartier in het licht te liggen!

Roy, wat goed dat je rolt jongen! En al hele verhalen! Bar, ik hoop dat ze wat hebben aan het filmpje! voor jou!

Gaan jullie Sinterklaas vieren met jullie beebjes (in geval van eerste kindje)?
Lotte!
Noah!
pi_74342273
Bij ons kijkt hij wel, maar hij doet nog geen haphap met zijn mond ofzo. Dat hoorde ik van Fruppel, geloof ik, dat Danique dat echt zo deed.
Hij kijkt eigenlijk hetzelfde als wanneer hij uit het raam kijkt of op straat naar mensen kijkt, geinteresseerd maar nog niet wetend wat hij er mee moet.
Wij wachten tot 6 maanden, met bijvoeden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74342338
Mikoxx ik denk dat wij eind van de maand ook eens gaan kijken of Finn misschien iets van een fuithapje wil. Dan is hij ook 4,5 maand en is hij ook wat gewend aan af en toe een fles.

Oeke Finn is denk ik wel wat meer geinteresseerd dan in eten, hij probeert echt het eten van mijn bord te pakken als hij op schoot zit en laatst wilde hij mijn boterham in zijn mond duwen.

Linda lekker is dat he liggend voeden! Ik doe dat 's nachts altijd en ik val dan inderdaad ook al in slaap als Finn nog ligt te slapen!

Wij gaan wel sinterklaas vieren Linda. Niet bijzonder uitgebreid ofzo maar met in ieder geval mijn moeder en een paar kadootjes
pi_74342574
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mikoxx ik denk dat wij eind van de maand ook eens gaan kijken of Finn misschien iets van een fuithapje wil. Dan is hij ook 4,5 maand en is hij ook wat gewend aan af en toe een fles.

Oeke Finn is denk ik wel wat meer geinteresseerd dan in eten, hij probeert echt het eten van mijn bord te pakken als hij op schoot zit en laatst wilde hij mijn boterham in zijn mond duwen.

Linda lekker is dat he liggend voeden! Ik doe dat 's nachts altijd en ik val dan inderdaad ook al in slaap als Finn nog ligt te slapen!

Wij gaan wel sinterklaas vieren Linda. Niet bijzonder uitgebreid ofzo maar met in ieder geval mijn moeder en een paar kadootjes
Flower ti amo wij zijn ongeveer met 4 maanden begonnen overdag op het kdv een fles kunstvoeding te laten geven omdat ik niet genoeg kolfde en me niet te veel wilde stressen. Ons cb adviseerde ons Biobimlac voeding, ze zeiden dat dat net zo goed is als hypoallergene voeding. Het is in ieder geval een biologisch geproduceerde babyvoeding. Onze zoon accepteerde dat gelijk heel goed. De voeding is dan alleen bij natuurwinkels te verkrijgen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74342603
Hihi, dat klinkt een beetje als dat Ko nu ook alles in zijn mond stopt, vooral onze vingers en vanochtend mijn lief zijn neus, verdwijnen in zijn mond!

Wij gaan ook Sinterklaas vieren, met Ko zijn achternichtje, die is een jaar ouder!

Stoer hoor Bar rollen! En dat kletsen, ik kan me voorstellen dat je dat gemist hebt. Zo lief vind ik.
Zielig van het spugen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:47:25 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_74342670
Ah, een splitsing, ik vind het nu al prettig. Geloof dat ik toen ik nog met Ruben hier zat al een keer opgemerkt had dat het verschil zo groot is tussen de net-baby's en de bijna-dreumesen

Hier een slapend mannetje in de draagdoek, hij is heel erg aanhankelijk vandaag en wil het liefst de hele dag aan de borst liggen. Dat is hem vannacht redelijk gelukt, aangezien ik in slaap was gevallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74343448
FTA, ik wilde je gewoon geen valse hoop geven, vandaar dat ik het ff zei ... Succes met de overstap!
pi_74343585
De hoop op opnieuw doorslapen heb ik al laten varen haha

Bedankt voor de tip Tinuviel ik ga eens kijken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')