quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:28 schreef Linda2205 het volgende:
(...)
Ca.ra! Het bestaat dus?! Doen alle 17-9 kindjes dat na een tijdje?
(...)
Linda, ik durf het bijna niet te zeggen, maar Driekus lijkt het ook ontdekt te hebben. Gisteren geslapen van half 1 tot zes en vandaag zelfs van twaalf tot half zeven. Hij was alleen effe wakker vannacht omdat ie last had van zijn voeding of het slijm van zijn verkoudheid. Effe laten boeren en toen het bedje weer in. Maar, Driekus slaapt dan ook amper overdag. Hij ligt nou nog te maffen, maar kan goed zijn dat ie dan pas vanavond weer slaapt. Hij vind het veel te leuk om rond te kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:28 schreef Linda2205 het volgende:
Ca.ra! Het bestaat dus?! Doen alle 17-9 kindjes dat na een tijdje?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Vraagje voor de mama's van de kindjes die ongeveer net zo oud zijn als Finn: Zijn die van jullie ook zo gefixeerd op jullie eten? Finn wordt helemaal wild als hij mij/ons ziet eten en het lijkt wel alsof hij ook al wat wil. Ik heb soms echt het idee dat hij toe is aan iets anders dan melk.
Flower ti amo wij zijn ongeveer met 4 maanden begonnen overdag op het kdv een fles kunstvoeding te laten geven omdat ik niet genoeg kolfde en me niet te veel wilde stressen. Ons cb adviseerde ons Biobimlac voeding, ze zeiden dat dat net zo goed is als hypoallergene voeding. Het is in ieder geval een biologisch geproduceerde babyvoeding. Onze zoon accepteerde dat gelijk heel goed. De voeding is dan alleen bij natuurwinkels te verkrijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mikoxx ik denk dat wij eind van de maand ook eens gaan kijken of Finn misschien iets van een fuithapje wil. Dan is hij ook 4,5 maand en is hij ook wat gewend aan af en toe een fles.
Oeke Finn is denk ik wel wat meer geinteresseerd dan in eten, hij probeert echt het eten van mijn bord te pakken als hij op schoot zit en laatst wilde hij mijn boterham in zijn mond duwen.
Linda lekker is dat he liggend voeden! Ik doe dat 's nachts altijd en ik val dan inderdaad ook al in slaap als Finn nog ligt te slapen!
Wij gaan wel sinterklaas vieren Linda. Niet bijzonder uitgebreid ofzo maar met in ieder geval mijn moeder en een paar kadootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |