abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 11:52:44 #176
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74344579
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:

Tess heeft gister niet meer ingebakerd geslapen, alleen nog maar in een slaapzak nog wel met de mouwen vastgespeld anders is het een mepfestijn
Vind je dat niet eng?
ik krijg van die beelden voor me van losrakende veiligheidspelden

Hoe gaat het trouwens nu met Tess beetje opgeknapt alweer?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74344840
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Vind je dat niet eng?
ik krijg van die beelden voor me van losrakende veiligheidspelden

Hoe gaat het trouwens nu met Tess beetje opgeknapt alweer?
nee, ik heb van die beveiligde veiligheidsspelden, waarvan je de kop naar benedn moet drukken.

Tess zit duidelijk niet lekker in haar velletje. Temp was weer opgelopen van 36,7 naar 37,8, ze spuugt meer, hoest zich de krampen en is erg hangerig.
Morgenhebben we weer contact met de huisarts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:10:19 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74345103
sneu is dat.
sterkte ermee !
pi_74345242
Fijn dat het beter gaat, Stiem! En dat jullie kleine meisje ook echt beter in d'r velletje lijkt te zitten. Ik duim voor jullie dat de stijgende lijn zich doorzet!

Thomas en Driekus slapen ook lekker door! Lente krijgt ''s avonds rond 18:00 uur de borst en dan gaat ze om 19:30 uur in bad. Dan geef ik 'r nog een welterustenslokje en dan slaapt ze ook tot zeker 02:00 s nachts door. Heerlijk! 's Ochtends komt ze dan weer rond een uur of 06:00/07:00.

Arme Tess, sterkte Vick!

Zo, ik ga het madammeke in de doek hijsen en me met hond de kou in begeven. Brr!
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:39:30 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74345921
uhmm voor de dames die nu bv met fv combineren hebben jullie dat op eigen houtje gedaan of in overleg met cb/ha?

en welke voeding word dan geadviseerd?

zit hier nu na overleg ha beetje in dubio, of combineren of alles afkolven en dat in flesjes geven
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:41:40 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_74345997
Bar, alles afkolven zou ik zelf afraden. Het is echt ontzettend veel werk en het is haast niet te doen als er een regeldag aankomt, daarnaast gaat je productie er echt van omlaag als je niet ook gewoon voedt. Een baby drinkt gewoon beter dan een kolf Ik zou voor deels flesvoeding, deels borstvoeding live uit de borst gaan en kolven indien nodig. Hier is mij overigens geadviseerd om altijd gewoon de Hypoallergeen voeding te gebruiken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:46:00 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74346151
dat het veel werk is ben ik me van bewust daarom in dubio.
maar roy krijgt last van drinken uit borst, uit de fles gaat alles prima en heb ik een blije baby.
de ochtend/avond voeding kan ik zo blijven geven omdat die altijd nog goed gaan.
eigenlijk wil ik er ook niet mee stoppen.
of het moet daadwerkelijk minderen/overgaan met 3 maand, dan houd ik het nog wel even uit.

moeilijk....
pi_74346513
Bar, deels op eigen houtje. Toen ik besloot dat ik de bv verder af wilde bouwen heb ik contact gehad met het CB. En die zeiden dat we gewoon konden blijven geven wat we al gaven. Mirte heeft ook de standaard voeding gehad (en later comfort) en dat ging ook prima.
Lastige keuze hoor, succes met overwegen/afwegen en knopen doorhakken.
Fake it till you make it...
pi_74346822
Poeh ja lastig lijkt me Bar, maar wat fijn om te lezen dat Roy een veel blijere baby is! En ook nog eens rollen! wat een feest!

En dan die doorslapertjes! super zeg!

Gisteravond lag Lars nog een poos in de kinderwagen te slapen, op een gegeven moment hoor ik geluidjes, ga kijken....ligt meneertje met open oogjes te "kletsen" ! Dat kennen we helemaal niet van Lars, wakker=huilen.
Vannacht ging het ook goed, we konden hem zelfs wakker wegleggen en daarna viel hij zo in slaap. We hebben nu wel een nachtlampje aan op zijn kamer, als je het licht uitdoet gaat hij huilen...mijn kleine vriendje is bang in het donker!
Vanmorgen na de fles lag hij naast me in bed, mooi heen en weer te kijken, en big smilies voor mama en papa. Wat doet dat je goed!
Op het moment dat je bij de osteopaat bent vraag je je werkelijk af of je er wel goed aan doet, maar als ik zie hoe Lars nu al lekkerder in zijn velletje zit dan was dat het wel waard!
Hij is steeds aan het heen en weer kijken, echt fijn dat dat weer kan zonder pijn!
Ik verwacht dat we nog wel een paar keer met hem heen moeten hoor, maar ik ben tot nu toe hoopvol!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74347958
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Troel het volgende:
... en wil het liefst de hele dag aan de borst liggen. Dat is hem vannacht redelijk gelukt, aangezien ik in slaap was gevallen
eeks, ik heb steeds wanneer ik 's nachts wakker wordt van geluidjes van Niels dat ik denk dat hij nog bij mij in bed ligt en dan schrik ik me het apelazarus.

De intakemevrouw van het consultatiebureau is net geweest. Alles lijkt goed met Niels, hij is al over zijn geboortegewicht. Zijn naveltje vertoonde wat wildgroei dus dat heeft ze aangestipt met zilvernitraat. Het enige waar ze niet over uit zijn wat het is, is nog steeds zijn ademhaling. Die blijft te snel en hij blijft zijn ribbenkast best wel intrekken. Vooral ML maakt zich hier flink druk om omdat het kan duiden op bijvoorbeeld een hartruisje, maar in het ziekenhuis is hij 3 keer nagekeken door een kinderarts en die kon niets vinden.
Niels is een enorm driftkikkertje, hij gaat echt schelden wanneer hij de tepel niet snel genoeg te pakken heeft, de melk niet snel genoeg toeschiet, de melk te snel toeschiet, er een boertje dwarszit
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_74348137
Karin wat heerlijk om te horen! kletsende babies zijn gewoon zo

Ik plof hier even neer. Net spitsuur gehad met Linde die na peuterdans was geweest met mijn moeder en die een boterham moest eten en Esmee besloot dat dat een mooi moment was voor een enoooorme poepluier en een fles. Whoei ben blij dat mijn hele kinderschare nu op bed ligt. Is toch wel even wennen zo. Door het gehuil van Esmee is er hier totaal nog geen handigheid in gekomen om mijn 2 meisjes handig te combineren.

En nu maar duimen dat ze allebei even lekker lang gaan slapen Over een half uurtje komen mijn schoonouders langs om eventueel ook wat bij te springen als het niet zou lukken, maar zoals het nu gaat, ben ik al zo blij. Linde kletst steeds tegen Esmee en die gaat dan weer geluidjes terug maken. En net voor het slapen gaan zei Linde: als Esmee groot is, zijn wij vriendjes
pi_74348141
Karin, wat fijn van Lars! Dat geeft je vast veel moed ja.
Bar, ik heb het combineren van fv en bv in overleg met de huisarts gedaan. We hadden nog friso staan, dat hypoallergeen spul. Daarna ben ik overgestapt op nutrilon en dan ook weer hypo-allergeen. De huisarts gaf toen als tip om iig dat hypoallergeen te pakken en welk merk maakt dan verder niet uit. Maar onze Driekus is er ook heel makkelijk in, die lust alles lijkt wel. Alles kolven lijkt me geen optie, ik heb even geprobeerd om 1 voeding te kolven, maar dat was hier geen optie, kolven werkt niet echt bij mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:50:28 #188
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74348257
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Niels is een enorm driftkikkertje, hij gaat echt schelden wanneer hij de tepel niet snel genoeg te pakken heeft, de melk niet snel genoeg toeschiet, de melk te snel toeschiet, er een boertje dwarszit
pi_74348295
Karin wat fijn joh .

Twinkly, hihi Niels met temperament .

Stiemie . Ook lekker om ze even tegelijk op bed te hebben.
Fake it till you make it...
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:53:48 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74348377
bel wel even met de wijkverpleegkundige.

want wil toch wel een keuze gaan maken, vooral ook omdat het gewoon opvalt dat zodra het uit een flesje komt het wel goed/beter lijkt te gaan.

gister en vandaag de hele dag bv uit borst en heb gewoon weer een ontevreden huilende roy
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:54:24 #191
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74348400
Twinkel wat klink je gelukkig

en kleine driftkikkertjes zijn nog veel schattiger
pi_74348576
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Stiemie het volgende:
Linde kletst steeds tegen Esmee en die gaat dan weer geluidjes terug maken. En net voor het slapen gaan zei Linde: als Esmee groot is, zijn wij vriendjes
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74349118
oooh Huup, ik dacht jou idee te pikken met de handjes en voetjes met verf. Geen goed idee!!!! Een grote kliederboel alles onder de verf, maar Finn heeft nu wel zijn eerste kunstwerk gemaakt
pi_74349970
FTA, wat deed je anders dan Huup? Dan kan ik vast van jouw fouten leren, Driekus moet deze week zijn eerste kunstwerk produceren voor mijn moeders verjaardag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74350227
Ik was zo naief te denken dat hij wel zou meewerken Ik had het in zijn slaap moeten doen
pi_74350406
pics or it didn't happen
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:54:44 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74350600
heb je er foto's van FTA
pi_74350677

Kind en vloer zijn inmiddels alweer schoon Ik zat zelf ook onder de verf en heb er niet aan gedacht om de camera te pakken.
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:01:00 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74350844
geen foto's van vloer en kind

Zo na een goed gesprek en na een kort bezoek van de wijkverpleegkundige besloten om te gaan combineren.
ze vond het ook echt sneu om roy zo overstuur te zien.
ze heeft nog even gekeken of hij wel goed aanlegde, maar daar was niks op aan te merken, verder dronk hij ook normaal dus daar kon ook het probleem niet zijn.

Ze kon zich ook goed voorstellen dat wij er doorheen zitten qua huilgedrag van Roy.
Bouwen heel langzaam af omdat ik nog geen zin heb om de bv al helemaal op te geven.

maar we gaan nu voor een blije baby Roy dat is het voornaamste.
pi_74351022
fta dat is geld waard later

goedzo bar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')