Vind je dat niet eng?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:![]()
Tess heeft gister niet meer ingebakerd geslapen, alleen nog maar in een slaapzak nog wel met de mouwen vastgespeld anders is het een mepfestijn
nee, ik heb van die beveiligde veiligheidsspelden, waarvan je de kop naar benedn moet drukken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Vind je dat niet eng?
ik krijg van die beelden voor me van losrakende veiligheidspelden![]()
Hoe gaat het trouwens nu met Tess beetje opgeknapt alweer?
eeks, ik heb steeds wanneer ik 's nachts wakker wordt van geluidjes van Niels dat ik denk dat hij nog bij mij in bed ligt en dan schrik ik me het apelazarus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Troel het volgende:
... en wil het liefst de hele dag aan de borst liggen. Dat is hem vannacht redelijk gelukt, aangezien ik in slaap was gevallen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Niels is een enorm driftkikkertje, hij gaat echt schelden wanneer hij de tepel niet snel genoeg te pakken heeft, de melk niet snel genoeg toeschiet, de melk te snel toeschiet, er een boertje dwarszit
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:47 schreef Stiemie het volgende:
Linde kletst steeds tegen Esmee en die gaat dan weer geluidjes terug maken. En net voor het slapen gaan zei Linde: als Esmee groot is, zijn wij vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |