Aaaah Lotte

wat een bekend dekentje Linda

wat heerlijk dat ze ligt te slapen zo

en Stiemie ook al zo fijn dat Esmee het vandaag zo goed doet

om dr even een cheesy chinees gezegde tegenaan te slingeren "een reis van 1000 mijl moet beginnen met 1 stap" Het begin is er, en ook als het af en toe een klein stapje achteruit gaat, het beginnetje is er dus het komt echt!
Niels mooi ventje

welkom hier met je mama! Gaat het allemaal goed Twinkly?

Ko

oh Oeke ik moest hardop lachen, ik kan me echt nu al helemaal voorstellen hoe dat stukje spekkoek van mij straks ook zo tussen de spijlen van de box klem zit ofzo

ten onder gegaan aan mama's slagroom
Wat lief dat ie zo in je kroop
En over klagen of niet klagen. Tsja, er wordt minder gereageerd op positieve posts, dat klopt wel. In het Z&G topic werd eigenlijk best veel geklaagd en hier ook wel wat. Ik probeer zelf positief te blijven, maar ik moet ook zeggen dat het mij wel erg makkelijk gemaakt wordt, zowel qua zwangerschap als qua baby heb ik weinig te klagen. Dus mja, als er soms wel eens iets negatiefs tussendoor schiet, dan is de kans groot dat het niet eens zo bedoelt is van mij uit

ik heb een slecht gevoel voor humor

En over minder posten, ik post niet per se minder, maar ik heb eigenlijk gewoon niet zo bijzonder veel te melden. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn gezinnetje, mn meiske doet het enorm goed en ik ben zo verschrikkelijk trots op haar.

Maar weet je, ergens voelt het een beetje gemeen om dat iedere keer te gaan posten, gemeen naar moeders die het op dit moment minder makkelijk hebben. Ik weet dat het vast niet zo opgevat wordt door die moeders maar het is zo'n onderbuikgevoel I guess.
Ssserpente, heb je mn tip nog gezien van die Ikea mobile? Of vind je die lellik?

dat kan natuurlijk ook nog
die is goedkoop (tientje) leuk voor zo'n kleintje maar hij maakt geen herrie verder ofzo.
Ik dacht in het begin dus echt dat Amélie nog maar weinig aan zo'n mobile zou hebben, dat ze nog niet zo ver kon kijken enzo, maar ik merkte dat ze zich steeds meer begon te vervelen in de box, eerder mopperen enzo zeg maar. Toen ik die mobile erboven hing begon ze er gelijk naar te lachen

en standje beweeg en met muziek is helemaal dikke pret. Groot succes hier die mobile!