abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 10:46:36 #151
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_74308505
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Gaat alles goed met kind, moeder en vader?

Is jullie zoon vernoemd naar Chomsky, toevallig?
Vader en moeder zijn erg moe maar dat hoort erbij

En Rubey gefeliciteerd!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 2 november 2009 @ 10:52:36 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74308691
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59 Of toch 1/1 om 0:00u

Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!

Onze box is op deze manier verhoogd:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwens zijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.

Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.

dit is trouwens een bopita-box
haha, tussen kerst en 0&N hahaha, scherp van je!

Mijn moeder woont vlakbij ja.
pi_74308930
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:

Mijn moeder woont vlakbij ja.
Nou, dat komt dus wel goed! Geen zorgen over maken. Wat fijn trouwens om je moeder erbij te hebben in de kraamweek.

[ Bericht 29% gewijzigd door Claudia_x op 02-11-2009 11:13:51 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309167
Sonnetje! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74309206
Oh wat leuk Sonnetje!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 november 2009 @ 11:11:06 #156
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74309212
Zoooooo druk weekend gehad. Ik zit nu op mijn werk nog bij te komen, maar ik heb mijn ogen nog open

Ik loop echt ernstig achter in dit topic. Wel deels teruggelezen, maar echt geen puf om op iedereen te reageren.

Heel onpersoonlijk welkom aan alle nieuwe zwangeren met welgemeende felicitaties maar heb echt niet alle namen onthouden, sorry!! En wat wordt het al gezellig druk in de zomer.

Rubey, gefeliciteerd met Liz! Leuke naam!

Tan, vervelend dat je nu toch naar de gyn moet, maar hopenlijk is het maar voor even en mag je toch weer terug naar de VK.
pi_74309417
Ik vind het z'n mooi getal
Vandaag 25 weken zwanger..
pi_74309831
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef ymme het volgende:
Ik vind het z'n mooi getal
Vandaag 25 weken zwanger..
Ik ook Gefeliciteerd Ymme...
pi_74309987
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Ik ook Gefeliciteerd Ymme...
Ja jij ook gefeliciteerd.
  maandag 2 november 2009 @ 11:37:59 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74310241
Sonnetje!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74310289
clovertje uit de kast! Hoi Sonnetje Tis ook een gedoe hoor steeds niet vergeten kloon in te loggen!

[zermodus aan]
pfff ik dacht dat ik het met het spugen wel had gehad, maar nee hoor, als ik dan al niet aan het spugen ben dan komt het er van onder wel weer 3x zo snel uit!
Had nog wel gebeld omdat ze donderdag zeiden dat als er wat zou veranderen ik meteen moest bellen
maar miep aan de foon zei ja daar kan je niks aan doen, toch proberen wat vocht binnen te krijgen...
[zeurmodus uit]

laten we het nu weer over leuke dingen hebben, ymme en djrandall 25 wk (al is het geloof ik geen officiele mijlpaal staat wel leuk)
pi_74310327
Goeiemorgen!

Sonnetje wat leuk!
Rarekwast welkom hier!
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor
Ymme 25 weken! Feli!

Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vinden Dus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.

Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft? Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Jubileum moderator maandag 2 november 2009 @ 11:40:43 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74310344
Sonnetje wat leuk!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74310653
eindelijk Rubey nieuws! gefeliciteerd, geniet van je kleine meisje
  maandag 2 november 2009 @ 11:51:44 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74310710
Vlindur, mijn kindjes hadden beiden meerdere keren per dag de hik. Soms werd ik er tureluurs van, van die hikbuik Maar het is gewoon een teken dat je knaapje het heel goed doet Slikreflex is in orde en dat zegt een hele hoop!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 november 2009 @ 11:53:43 #166
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74310782
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Sonnetje wat leuk!
Rarekwast welkom hier!
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor
Ymme 25 weken! Feli!

Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vinden Dus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.

Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft? Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
Bij deze is het bewezen! Foetussen lezen ook mee met Fok!
Ik lees dit, denk bij mezelf, "goh, madam heeft niet vaak de hik" en warempel, we hebben de hik!

enneh, het is heel normaal dat ze de hik hebben. dan slikken ze teveel vruchtwater in en dat geeft een hikrespons. je hebt gewoon een gulzige kerel in je buik

en een voor de mijlpalen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 2 november 2009 @ 12:02:43 #167
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74311145
Meubeltjes zijn gisteren binnen gekomen!! Het word nu zo echt Box staat ook al in de woonkamer
Wauw wat ben ik gelukkig zeg hihi Echt heel snel gaat het allemaal

Ben heel vergeetachtig vandaag, maar er was een kindje geboren! Gefeliciteerd!!
Weer iemand uit de kast
En voor alle mijlpalen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74311514
Mama papa, lekker genieten ervan joh

Wij hebben een enge camera Ik had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant
  maandag 2 november 2009 @ 12:18:06 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74311600
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef freecell het volgende:
Mama papa, lekker genieten ervan joh

Wij hebben een enge camera Ik had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant

sorry, ik moest heel erg hard lachen
pi_74311713
Rocka en Davinia, thnx! Ik vond het al een beetje raar dat ie het zovaak had.
Dat hij om de 10 minuten zijn voeten door mijn lijf probeert te prikken is zeker ook normaal?
pi_74311897
Ik zag trouwens dat er sale is toen ik naar de site van de prenatal ging. Misschien zit er wat voor iemand tussen.

Ik ben gisteren voor de grap eens bij mijn moeder op de weegschaal gaan staan aangezien wij die thuis niet hebben (en nodig hebben). Ik woog voor ik zwanger was 61 kilo en nu 65.7 kilo dus maar slechts 4.7 aangekomen in 30 weken. De vorige zwangerschap ben ik maar 7 kilo aangekomen, zal denk deze keer ook wel zo rond dat gewicht liggen.

Zit overigens elke dag, meerdere malen, nu door mijn vitrage naar mijn zusje der woning te gluren die 39 weken zwanger is. Kijken of er enige activiteit is. Ben zo benieuwd naar mijn kleine neefje. En bij mij is de huiselijkheid toegeslagen, ik ben zelfs een taart aan het bakken nu.
  maandag 2 november 2009 @ 12:45:12 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74312368
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK

mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...

en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....

en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).

sorry voor de klaagegopost....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74312411
Faja heeft nesteldrang!!! En taart mag je wel hebben als je nog maar zo weinig bent aangekomen...

Hoe voelt een kindje met hik eigenlijk?

Edit: BJ voor jou en laat je maar even goed verwennen!

[ Bericht 24% gewijzigd door DJRandall op 02-11-2009 12:53:22 ]
  maandag 2 november 2009 @ 12:50:37 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74312522
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK

mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...

en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....

en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).

sorry voor de klaagegopost....
Beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus, al is mijn bloeddruk iets hoger nog. Balen hè? Dat rustig aan doen is ook niet eenvoudig, erg ligt altijd wel werk Wel fijn dat je je kamertje afhebt al, hoef je je daar niet meer druk om te maken Ik heb zelf wel gehad dat ik moest rusten en nog niks echt af was, ben zo blij dat ik dat nu wel allemaal voor elkaar heb

@DJ Randall, dat voelt als een regelmatig schokken van de baby, vaak maar aan één kant. Duurt meestal een minuut of 5- 10 (maar kan ook langer duren )
pi_74313090
DJRandall. Ik dacht de eerst paar keren, 'wat schopt ie toch vaak' 'he, het is steeds op de zelfde plek' 'Oh! Hij heeft de hik!' En tegen de tijd dat ik dat door had en het aan mijn vriend liet voelen was de hik al weer over
Dat gevoel heb ik nog steeds elke keer, maar het kwartje valt nu sneller

Beessie, lastig, heb je niet nog een film te kijken? Dan hoef je ook niet op te staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')