Vader en moeder zijn erg moequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Gaat alles goed met kind, moeder en vader?
Is jullie zoon vernoemd naar Chomsky, toevallig?
haha, tussen kerst en 0&N hahaha, scherp van je!quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59Of toch 1/1 om 0:00u
Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!
Onze box is op deze manier verhoogd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwenszijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.
Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.
dit is trouwens een bopita-box
Nou, dat komt dus wel goed! Geen zorgen over maken. Wat fijn trouwens om je moeder erbij te hebben in de kraamweek.quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef ymme het volgende:![]()
Ik vind het z'n mooi getal
![]()
![]()
Vandaag 25 weken zwanger..
Bij deze is het bewezen!quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Sonnetje wat leuk!![]()
Rarekwast welkom hier!![]()
Tan, wat naar van die bloeddruk, ik hoop dat je het nog wel minstens 6 weken trekt hoor![]()
Ymme 25 weken! Feli!![]()
Hier heb ik vannacht waardeloos geslapen. Het dekbed jeukte me en die gaat er vandaag dus mooi weer af, (Lag er gister net schoon op) had last van mijn benen, zoonlief was druk en ik kon geen houding vindenDus ik zat om 01.00 weer beneden. Maar op de bank slapen wilde ook niet, dus toen toch maar in bed met een eenpersoonslaken er onder. Toen kon ik wel slapen. En ook nog minstens 5 keer wezen plassen volgens mij, maar ok.
Is het normaal dat je kind dagelijks de hik heeft?Dat knakkertje van ons die kan er wat van!
quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef freecell het volgende:
Mama papa, lekker genieten ervan joh
Wij hebben een enge cameraIk had gisteren een zwart wollen truitje aan en TARA maakte buikfoto's metde flits, maar ie gingen dus dwars door mijn truitje heen
Je kan precies de vorm en kleur van mijn beha zien en het was niet charmant
Beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus, al is mijn bloeddruk iets hoger nog. Balen hè? Dat rustig aan doen is ook niet eenvoudig, erg ligt altijd wel werkquote:Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb geen stickertje gekregen bij de VK![]()
mijn bloeddruk is te hoog. Hij was de vorige keer heel keurig 106/71...
en nu 135/ 91 (en de 2e keer 127/88).....
ik moet dus rust nemen deze week, niet werken, niet naar het symposium etc...
![]()
en dan donderdag in de herkansing weer naar de VK. Urine was wel goed gelukkig....
en o ja, ons kindje ligt ook nog steeds in stuit... gelukkig mag dat nog tot week 36... maar ook dat kan nog wel eens roet in het eten gooien... (willen thuis bevallen en kindje ligt al sinds 20 weken echo in stuit).
sorry voor de klaagegopost....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |