Hier domme actie van aanstaande pappa.
woensdag is mijn vriendin jarig. Ze wil geen kado's we kunnen het geld wel beter gebruiken.
Ik ben eigenwijs dus haal een doosje bonbon's wat luxe huidverzorgingsproducten (leuk galgje woord) een mandje om alles in te doen en 2 rompertjes zodat er iets voor mama en mama's bewoner in het pakketje zit. (en een buikband besteld die hopelijk op tijd binnenkomt:
![]()
)
Leg alles op het aanrecht om het allemaal in dat mandje te doen. Rompertjes opgevouwen in het mandje de rest erbovenop. Zit er blijkbaar op 1 van de doosjes van de huidverzorgingsproducten een druppeltje vet van de kip van gisteren, aanrecht dus toch niet goed schoongemaakt

allemaal oranje vlekken op het natuurlijk cremekleurige rompertje. Nu maar vlug in de was gedaan in de hoop dat het nog schoon wordt......
Heb trouwens de tips van hier wel gelezen, maar een beautydagje kon ze pas via een cadeaubon van het oude werk en wilde ze zelf toen niet, ze koos ergens anders voor wat ze leuker vond. Daarnaast is dat in je uppie volgens mij ook maar saai. Zo'n doppler lijkt me ergens wel leuk maar ik lees er veel slechte ervaringen mee en dan ga je jezelf alleen maar zorgen maken om waarschijnlijk niets.
Pretecho krijgt ze ook nog wel van mij maar dat is pas volgend jaar (beste/leukste is rond de 28 weken heb ik gelezen ivm dat ze dan nog net helemaal in beeld passen)
Hoe vaak moeten jullie trouwens naar de VK ? wij zijn vorige maand geweest met 10 weken woensdag zitten we op 13 weken maar we hoeven pas de 16e dan zijn we dus al 15 weken. (gaat best snel maar ergens ook niet snel genoeg)
@ hieronder->spannend luna. succes alvast !
[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 02-11-2009 15:17:47 ]