abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74320003
heh bweh, sterkte voor je zus!
pi_74320037
Wat praten jullie veel, dus ik heb er maar even een paar tussenuit gepikt. 

@Amaranta: ik ben geen bekende OUD-poster of fokker maar m'n normale nick is te herkenbaar voor de mensen die mij kennen. Dus ik denk niet dat je me kent hoor.

@Icantrix: ik ben nu al aan het nachtbraken door om 4 uur wakker te worden en vervolgens niet meer te kunnen slapen. Dus dat wordt nog wat de komende tijd, maar ben met iedereen hier in goed gezelschap.

@Rubey; Gefeliciteerd en wat een mooie naam!   

@rarekwast: Ook gefeliciteerd! De lijst wordt zo lekker lang in 2010.

@faja: fijn dat jullie weer thuis zijn.

@beessie-jen: balen zeg, maar dan wordt het donderdag vast een extra mooi stickertje.   

@sonnetje85: leuk zo'n enthousiaste moeder. Ik denk hier dat mijn schoonmoeder of zusje dat wel zal doen omdat m'n ouders in het buitenland zitten.

@dracu: sterkte en dat je je maar snel weer beter voelt. 

Verder bedankt allemaal voor de felicitaties. Het voelt nog erg onwerkelijk en soms ook eng, maar zodra ik weer iets te enthousiast m'n bed uit spring en vervolgens weer misselijk word is het toch wel weer echt. Van het weekend m'n schoonouders en 2 vriendinnen ingelicht en dat waren toch wel erg leuke reacties. M'n schoonvader hielp ons zelfs al aan een mond vol tanden momentje door te vragen of we nu ook meteen gingen trouwen terwijl we het daar nog niet eens over gehad hadden Vanavond hoop ik m'n ouders ook te pakken te krijgen om het ze te kunnen vertellen. Ook wel een beetje spannend want het wordt hun eerste kleinkind. 
  maandag 2 november 2009 @ 16:51:42 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74320228
Draakje
Dat je je maar snel weer kiplekker mag voelen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74320415
Sterkte voor draakje
pi_74320446
Draakje wat naar zeg!
Hopelijk knap je snel weer op!

@knuffelbeestje, is zeker leuk. Van mijn schoonzusje kreeg ik gister ook al kadootjes. Mijn zus is al helemaal enthousiast om samen te gaan winkelen. En de hele wereld weet het al door haar haha. Wel heel leuk!
Wordt wat, straks (hopelijk) drie (niet vier) nieuwe baby's in de familie

Volgens mij heb ik Rubey helemaal niet gefeliciteerd met Liz, nou bij deze dus! Geniet ervan!
  maandag 2 november 2009 @ 17:06:23 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74320674
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef vamperotica het volgende:
Even een berichtje van Zoessie....

Draakje ( Draculettetje) is vanmiddag toch opgenomen in het ziekenhuis...
Na al dat gespuug en de afgelopen 2 weken geleefd te hebben op biscuitjes en appelmoes had ze er ook behoorlijke diaree bij gekregen en nu ligt ze even "bij te tanken" ... Er is bloed geprikt en aan de hadn daarvan gaat er gekeken worden wat er "bijgevuld" moet worden...

Ik houd jullie op de hoogte!
Wens draakje sterkte van me!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 2 november 2009 @ 17:11:00 #232
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74320803
Oeh Draakje toch! Tank even goed bij!
Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je dan weer naar huis mag!
A grand adventure has begun.
  maandag 2 november 2009 @ 17:16:23 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74320963
Dat die draak ( ) maar weer snel opgeknapt mag zijn!

Luna, hoe gaat het nu? Merk je al wat actie?

[ Bericht 17% gewijzigd door Asyniur op 02-11-2009 18:27:25 ]
  maandag 2 november 2009 @ 17:32:36 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74321422
Draakje, heel veel sterkte!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74321518
quote:

Na al dat gespuug en de afgelopen 2 weken geleefd te hebben op biscuitjes en appelmoes had ze er ook behoorlijke diaree bij gekregen en nu ligt ze even "bij te tanken" ... Er is bloed geprikt en aan de hadn daarvan gaat er gekeken worden wat er "bijgevuld" moet worden...

Getsie, goed bijtanken Draakje!! Sterkte daaro!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 2 november 2009 @ 17:54:29 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74322062
heel veel sterkte voor Draculletje..

en jeeeej voor Luna; 4 cm is een begin!!! wat goehoed!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74322063
Poeh, gisteren toch iets te druk geweest denk ik, ben echt helemaal op (ondanks 3 uur slapen net)... Maar goed ff doorbikkelen nog!

Draakje, beterschap meid, maar wel fijn dat er nou toch eindelijk actie wordt ondernomen! Wat eenraar gedoe dat die ha het zover heeft laten komen

bj en tan allebei ook een hoge bloeddruk... Hoop dat jullie deze week nog genoeg rust kunnen houden zodat je niet bij de gyn hoeft te blijven en jullie gewoon lekker thuis kunnen bevallen.

Oh, Luna natuurlijk! 4cm is in elk geval een beginnetje.. En uiterlijk vrijdag heb je je meissie in handen, das niet heel lang meer wachten toch?
Sorry, verder ben ik het een beetje kwijt...
  maandag 2 november 2009 @ 17:56:07 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74322110
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
Poeh, gisteren toch iets te druk geweest denk ik, ben echt helemaal op (ondanks 3 uur slapen net)... Maar goed ff doorbikkelen nog!

Draakje, beterschap meid, maar wel fijn dat er nou toch eindelijk actie wordt ondernomen! Wat eenraar gedoe dat die ha het zover heeft laten komen

bj en tan allebei ook een hoge bloeddruk... Hoop dat jullie deze week nog genoeg rust kunnen houden zodat je niet bij de gyn hoeft te blijven en jullie gewoon lekker thuis kunnen bevallen.

Sorry, verder ben ik het een beetje kwijt...
ik ben (nog) niet bij de gyn hoor... en ik hoop ook dat ik na donderdag gewoon bij de VK kan blijven... maar dat is even afwachten allemaal...

en kan je niet ff een dutje doen lijnloos???
pi_74322174
Ben net wakker (van 2 tot 5 geslapen)... En vannacht ook gewoon 8 uur weten te maken... Gewoon ff op, gisteren van 10 tot 4 in de keuken gestaan om voor de family tapas te bouwen... Misschien net iets te veel geweest. Maar vanavond nog naar de pufclub en dan weer lekker naar bedje!
  maandag 2 november 2009 @ 18:00:26 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74322215
Vampie, wens je zus maar heel veel sterkte!

Luna, 4 cm, dat is echt heel veel zeg! Jij hebt je kindje toch echt wel voor vrijdag hoor

Vlindur, ik heb vorige week met 33 wk nog een pretecho gehad en het was nog best goed te zien!

Sonnetje, leuk toch, je moeder zo enthousiast!

Ik ben ook goedgekeurd. Druk was goed en beebie was al flink ingedaald, maar nog niet vast. Komt helemaal goed.
Heb even DUIDELIJK aangegeven pijnstilling te wensen bij de bevalling, en ze heeft het nu in de PC gezet dus alle VKs zijn nu op de hoogte, en dan is het geen probleem.
pi_74322522
quote:

Wil ik even volgen. Sterkte. geef haar een kus van me als je haar spreekt. Of is ze wel te bereiken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_74323050
Draakje

En BJ, nemen die rust ja! Hopelijk is het donderdag weer een stuk lager.
En ik duim voor je, dat je beeb zich nog gaat draaien.
pi_74323110
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wil ik even volgen. Sterkte. geef haar een kus van me als je haar spreekt. Of is ze wel te bereiken?
Volgens mij heeft ze dr mobiel bij zich ja
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74323272
Draakje sterkte! Goed aansterken en dan weer lekker snel naar huis.

Hier even mijn zoontje heeft geen Mexicaanse griep gehad Een gewone griep. Maar dat hij al zo ziek is van een gewone griep doet mij griezelen aan de gedachte hoe hij evt zou reageren op de H1N1. Ik ga mij en de kinderen dus ook gewoon in laten enten tegen de Mex. griep. Wij horen dan ook alle 3 bij de risico groepen, astma patienten en ik nog eens zwanger.
pi_74324000
Jeetje Faja, als hij inderdaad van een "normale" griep al zo slecht wordt is het misschien maar beter om wel in te enten ja... wel fijn dat hij nu weer thuis is natuurlijk, dat scheelt denk ik een boel zorgen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74324499
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
clovertje = sonnetje is uit de kast!!!
  maandag 2 november 2009 @ 19:21:16 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74324550
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:06 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje Faja, als hij inderdaad van een "normale" griep al zo slecht wordt is het misschien maar beter om wel in te enten ja... wel fijn dat hij nu weer thuis is natuurlijk, dat scheelt denk ik een boel zorgen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja gaat snel he??? ik zag bij mij ook 59 dagen... schrik....
pi_74324839
zo, volgens de gyn zijn we nu de gevaarlijke periode wel over. alles was prima, bloeddruk ok, bloed ok en guppies waren vrolijk aan het spartelen

boel dames die wat sterkte wel kunnen gebruiken, bij deze dames *knufs*!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74324885
Oeh Faja, kan me goed voorstellen dat je jullie laat enten zeg! Wel fijn dat het een gewone was

Draakje, sterkte joh!
pi_74324990
Draakje: heel veel beterschap en goed bijtanken

Faja: gelukkig gaat het weer beter en dan maakt het eigenlijk niet uit welke griep het is toch? Snap wel dat je in gaat enten....

Harley: is het schoon geworden?

Simmu: Gefeliciteerd, dat moet een hele opluchting zijn..

Luna: al 4 cm, spannend hoor!

En hier een voor mezelf, mijn boxkleed is klaar. En om hem te showen hebben we meteen de box maar opgezet. Al is dat wel een beetje vroeg
Heb nog nooit iets gemaakt op de naaimasjien...

[ Bericht 7% gewijzigd door DJRandall op 02-11-2009 19:40:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')