quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef vamperotica het volgende:
Even een berichtje van Zoessie....
Draakje ( Draculettetje) is vanmiddag toch opgenomen in het ziekenhuis...
Na al dat gespuug en de afgelopen 2 weken geleefd te hebben op biscuitjes en appelmoes had ze er ook behoorlijke diaree bij gekregen en nu ligt ze even "bij te tanken" ... Er is bloed geprikt en aan de hadn daarvan gaat er gekeken worden wat er "bijgevuld" moet worden...
Ik houd jullie op de hoogte!
Getsie, goed bijtanken Draakje!! Sterkte daaro!quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef vamperotica het volgende:
Na al dat gespuug en de afgelopen 2 weken geleefd te hebben op biscuitjes en appelmoes had ze er ook behoorlijke diaree bij gekregen en nu ligt ze even "bij te tanken" ... Er is bloed geprikt en aan de hadn daarvan gaat er gekeken worden wat er "bijgevuld" moet worden...
ik ben (nog) niet bij de gyn hoor... en ik hoop ook dat ik na donderdag gewoon bij de VK kan blijven... maar dat is even afwachten allemaal...quote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef Lijnloos het volgende:
Poeh, gisteren toch iets te druk geweest denk ik, ben echt helemaal op (ondanks 3 uur slapen net)... Maar goed ff doorbikkelen nog!
Draakje,beterschap meid, maar wel fijn dat er nou toch eindelijk actie wordt ondernomen! Wat eenraar gedoe dat die ha het zover heeft laten komen
bj en tan allebei ook een hoge bloeddruk... Hoop dat jullie deze week nog genoeg rust kunnen houden zodat je niet bij de gyn hoeft te blijven en jullie gewoon lekker thuis kunnen bevallen.
Sorry, verder ben ik het een beetje kwijt...
quote:Op maandag 2 november 2009 16:32 schreef vamperotica het volgende:
Volgens mij heeft ze dr mobiel bij zich jaquote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wil ik even volgen. Sterkte. geef haar een kus van me als je haar spreekt. Of is ze wel te bereiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
clovertje = sonnetje is uit de kast!!!quote:Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
quote:Op maandag 2 november 2009 19:06 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje Faja, als hij inderdaad van een "normale" griep al zo slecht wordt is het misschien maar beter om wel in te enten ja... wel fijn dat hij nu weer thuis is natuurlijk, dat scheelt denk ik een boel zorgen!
haha ja gaat snel he??? ik zag bij mij ook 59 dagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schrik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |